Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät kestä MGTOW-miehiä siksi, että:

Vierailija
16.05.2016 |

Mies joka tulee toimeen omillaan ja tyytyväisenä ilman naisia on yksinkertaisesti liikaa. Naiset ovat määritelleet parisuhdemarkkinoiden säännöt ja kun mies sanoutuu niistä irti, niin naiset repivät pikkarinsa yrittäessään osoittaa että MGTOW-miehen täytyy olla jokin surkea rassukkapelle. MGTOW mies ei natinoista välitä vaan keskittyy tyytyväisenä omaan elämäänsä. :)

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla oli taannoin ketju, joka oli kirjoitettu yougogirl-tyyliin, mutta MGTOW-miesten oppien mukaisesti.

Sai yli sata yläpeukkua, vastaavaa kirjoittavat miehet taas teilataan palstalla.

Näin se naisten kaksinaismoralismi toimii. Ihan joka asiassa.

Vierailija
42/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun liottaa luottamuksen pois, mitään ei jää jäljelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli taannoin ketju, joka oli kirjoitettu yougogirl-tyyliin, mutta MGTOW-miesten oppien mukaisesti.

Sai yli sata yläpeukkua, vastaavaa kirjoittavat miehet taas teilataan palstalla.

Peukkupoliisi kyttää peukkuja. Hanki elämä.

Vierailija
44/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat miehiä, jotka elävät omasta tahdostaan sinkkuina ja ovat tyytyväisiä elämäänsä? Miksi naisilla olisi jotain sellaisia vastaan? Onhan sitä omasta tahdostaan sinkkuja naisiakin, ei kai miehet sen kummempia ole?

Itse naisena ainakin lukisin mieluummin täälläkin elämäänsä tyytyväisten miesten fiksuja tekstejä, kuin näitä iänikuisia ruikutuksia kun ei saa naista ja kun naisilla on niinkin käsittämättömiä vaatimuksia miehille, että töissä ihan pitäisi viitsiä käydä. MGTOW mies joka kantaa vastuun omasta toimeentulostaan ja onnellisuudestaan kuulostaa ihan hyvältä. Sääli että sellaisia on niin vähän täällä näiden naisvihaajien joukossa.

Vierailija
45/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku, miten surullista, ihan sata yläpeukkua, voi hellanlettas pikku-ulia.

Vierailija
46/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitteko kaikki ettei ulin aloitukset saa sataa peukkua niin kui yogogirl aloitukset?

Sata peukkua, voitteko kuvitella.

Uli, miten surullista.

https://cdn.meme.am/instances/34011359.jpg

Vierailija
47/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen peukuttaa ihan muuta kuin av palstan viestejä... ;) oisko täällä vapaita daameja herras miehelle uni seuraksi?

Vierailija
48/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täysin tuntemattomien päätökset pariutumisestaan raivostuttavat ketään? Täällä esiintyy joukoittain miehiä, joille naisten kumppanivalinnat ovat loputon murheen ja aggression lähde.

En voisi olla vähemmän vihainen jollekin miehelle, jota en ole edes tavannut, ja joka on hlökoht päättänyt elää ilman parisuhdetta. Olen itse tehnyt saman valinnan; en yksinkertaisesti enää halua yrittää suhdetta yhdenkään miehen kanssa.

En myöskään tunne tarvetta tehdä siitä kansanliikettä, saati hakea vastapuolen huomiota provosoimalla aiheella netissä.

Vierailija
49/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pelottavaa ajatella, että ketjussakin esiintyvien naisten kaltaisia naisia on ihan oikeassa elämässä tuolla normaalien ihmisten seassa. Tosin niiden ulkonäkö on varmaan samaa luokkaa kuin jututkin, ja jokainen mies osaa kiertää ne kaukaa.

Vierailija
50/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kaikille olisi aivan fine, jos MGOWTGTOWGOGOGOT keskittyisivät tyytyväisinä omaan elämäänsä. Mutta ei - tänne te tulette mesoamaan ja haukkumaan naisia.  Taas meni teidän omat mukahianot teoriat aivan p*rsiilleen.  

Vierailija
51/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täysin tuntemattomien päätökset pariutumisestaan raivostuttavat ketään? Täällä esiintyy joukoittain miehiä, joille naisten kumppanivalinnat ovat loputon murheen ja aggression lähde.

En voisi olla vähemmän vihainen jollekin miehelle, jota en ole edes tavannut, ja joka on hlökoht päättänyt elää ilman parisuhdetta. Olen itse tehnyt saman valinnan; en yksinkertaisesti enää halua yrittää suhdetta yhdenkään miehen kanssa.

En myöskään tunne tarvetta tehdä siitä kansanliikettä, saati hakea vastapuolen huomiota provosoimalla aiheella netissä.

Palstahan on täynnä kaltaisiasi miesvihaajafeministejä. Että sinänsä sanomasi ei pidä paikkaansa alkuunkaan.

Vierailija
52/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mtgeöää saa yläpeukkuja siksi että naiset elää Niinkuin opettaa toisin kuin palstaulit. Sitten kun naiset menee jonnekin miesten autonropausfoorumille ja kirjoittaa sinne tuhat "miksi miehet uli uli uli", olen ensimmäisenä alapeukuttamassa.

Vierailija
53/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noita ole joukoittain, vaan pari kolme.  Jokaisen reppanan tunnistaa sanavalinnoista ja hajusta. 

Vierailija
54/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille kaikille olisi aivan fine, jos MGOWTGTOWGOGOGOT keskittyisivät tyytyväisinä omaan elämäänsä. Mutta ei - tänne te tulette mesoamaan ja haukkumaan naisia.  Taas meni teidän omat mukahianot teoriat aivan p*rsiilleen.  

=D=D

Tässäkin ketjussa taitaa naiset olla aloittajan kimpussa.

Löytyykö palstalta ainoatakaan ketjua, jossa miestä ei verrattaisi sikaan?

Siinäpä palstamammoille vähän mietittävää.

Vierailija
55/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstahan on täynnä kaltaisiasi miesvihaajafeministejä. Että sinänsä sanomasi ei pidä paikkaansa alkuunkaan.

En vihaa miehiä kollektiivina, en voisi sitä itselleni mitenkään järjellä perustella. En edes vihaa niitä kahta jotka ovat minua satuttaneet. En vain halua parisuhdetta, ja se on henkilökohtainen valintani.

Kyse oli käsittääkseni siitä etteivät miehet muka saisi tehdä samaa valintaa. Tottakai saavat.

Vierailija
56/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

=D=D

Tässäkin ketjussa taitaa naiset olla aloittajan kimpussa.

Löytyykö palstalta ainoatakaan ketjua, jossa miestä ei verrattaisi sikaan?

Siinäpä palstamammoille vähän mietittävää.

Kuka vittu viitsisi miettiä sun lapsellisia aivoituksia? Ei ketään kiinnosta sun jutut, koita ymmärtää jo.

Vierailija
57/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kestän oikein hyvin kun en tunne yhtään enkä ole niiden kanssa tekemisissä.

Vierailija
58/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikäläinen on peli mies ja kova pano mies daameja riittää tinderistä ym. Kanavat kuten seksi treffit ja perus yö elämä.

Äidinkielen tunneilta taisit kuitenkin luistaa, vai mitä?

Vierailija
59/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun otsikko toteutti itsensä. Well done, my lad, well done.

Vierailija
60/171 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kannattaa panostaa ulko näköön käydä suihkussa ja ajaa parta, lammata tukka ja laittaa deodoranttia. Baarissa jo on naise perässä niin tarjoaa daamikle ja jututtaa, saituus ei kannata tässä. Sitten pelaa homman himaan ottaa numeron ja sanoo että soitan. Ei tarvitse olla MGOTW.

Sinusta käytämme jatkossa nimeä Meikäläinen nais kaataja. Ei niin näppärä  kuin Uli, mutta täyttää tarkoituksensa.