Satuhäät 16.5.
Kommentit (338)
Hyi hemmetti mitä kommentteja aikuisilta (?) ihmisiltä.
Oletteko koskaan ajatelleet mikä saa teidät olemaan noin ilkeitä ja negatiivisia? Onko itsellä vähän huono olla?
Kaikesta ei tarvitse pitää, mutta joku raja sentään. Elätkää ja antakaa muiden elää.
Ja ei, en tunne kyseistä pariskuntaa. Hetken ajaksi tuli paha mieli heidän puolestaan, mutta ehkä hekin tajuavat että nämä kommentit kertovat enemmän teistä itsestänne kuin heistä.
Nyt Mikko äkkiä jalat alle, ja karkuun. Tuosta naisesta tulee PALJON harmia!
Vittu mitä paskaa häähomma on nykyään. Naisista tulee hirviöitä ja miehet jää ihan tossun alle. Naisenko prinsessapäivä se on?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tosta ton tukan ja hänenkin kanssa ihan Johanna Tukiainen mieleen.
Muoks. Hääpuku
Aika kiiltävä puku sulhasella... Onpa show tämä jakso.
Putkitelkkari 2010-luvulla. Järkyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Aikauhee näistä tulee mieleen ihan jotkut teennäiset Amerikkalaista unelmaa tavoittelevat kokoomusnuoret, no mikäs siinä mut toivottavasti ei elämä kovin korkealta pistä putoamaan...
Ovat ihan avoimesti kokoomuslaisia molemmat. Karoliinan tunnen kouluajoilta, en ole nähnyt varmaan yli 10 vuoteen. Ei koskaan järki hänellä päätä pakottanut, mutta itsestään piti aina sitäkin enemmän. Oli tosi ilkeä ja nokkava muita tyttöjä kohtaan ja päästeli kamalia sammakoita suustaan. Feissarimokat-jutuista varmaan puolet voisi olla hänen älynväläyksiään.
Taivutus alttarilla????? Nyt mä oksennan.
Ainakin puolet pienempi pitäis olla hääkimppu.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiusallinen toi kohtaus. Narsisti selittää "joo minun syy, tätä haluan kuulla hääpäivänä".. alamainen alistuneena "anteeks....."
Ja morsian vastaa vielä, että kiitos!!!!! No jooo....
Siis voiko pahempaa olla! Johanna Tukiainen vauhdissa. Toi nainen on vaan niin, ei sanat riitä. Mies raukka. Tuo nainen haluaa vain päteä. Jos mä olisin mies, en kestäisi edes viikkoa. Toi saisi kiltimmän ja kauniimman ihmisen.Ja miksi hitossa toi nainen puhuu englantia koko ajan.Jotenkin cool olevinaan
Monellakin negatiivisia kommentteja heittävällä tuskin on omakaan avioelämä kovinkaan hyvässä jamassa. Veikkaan että omaa pahaa oloa ja katkeruuttaan tuntuu moni tänne postaavan.
Toi kassojen loppupellily englanniksi tuossa aivan lopussa aiheutti kyllä myötähäpeää!!😬😬😬
Mitä tässä yritettiin näyttää? Ihan kamala show. Koko kööri yhtä idiootteja kanoja. Toi loppu, voi oksetus. Tossa ei rakkautta näkynyt kertaakaan.
Morsiamen vanhemmat huomioiden taisi olla kahden iäkkään ainoa iltatähti, selittää paljon.
Isä liikuttui <3