Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 16.5.

Vierailija
16.05.2016 |

.

Kommentit (338)

Vierailija
101/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puolet pienempi pitäis olla hääkimppu.

Ja takamus.

Vierailija
102/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kassojen loppupellily englanniksi tuossa aivan lopussa aiheutti kyllä myötähäpeää!!😬😬😬

Mistä tiedät, että ovat kassalla töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primadonna tuli näköjään tänne alapeukuttamaan. Aika vauhdilla alapeukuttaa kaikki kommentit :D

Vierailija
104/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava ja isoperseinen morsian. Tuollaiset perseet on hirveitä.

No tuo on jo liikaa. Vähän pullukka on, mutta ei tuo nyt pahasti. Luonne taas... no, enpä viitsi sanoa mitään. Täällä on jo oikeastaan kaikki jo sanottu :D

Vierailija
105/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitojen tarinoiden katsominen mukavampaa. Aitojen ihmisten katsominen mukavampaa vaikken kaikkea siitäkään ymmärrä, on ne vironviinat ja tavis ihmiset silti mukavampia. Oksetti katsoa tätä pelleilyä

Vierailija
106/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kassojen loppupellily englanniksi tuossa aivan lopussa aiheutti kyllä myötähäpeää!!😬😬😬

Olen niin samaa mieltä!!👍

Vierailija
107/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus ei noin ylös vedettynä ihan osunut maaliin. Kevyemmälläkin meikillä olisi ollut ihan kaunis. Muutaman kilon olisi myös voinut puottaa ennen h-hetkeä, kun muutenkin pinnalliselta rouva vaikutti.

Kaikkea hyvää kuitenkin heille. Nätti pari.

Vierailija
108/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina on oikea kaloriina!

Vierailija
109/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdehan siis on alkanut niin, että sulhanen käytännössä vaihtoi lennosta vanhasta suhteesta tähän.

Vierailija
110/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä kommentteja!! Yäk, hävetkää!

Ihana pari, onnea heille.

Vierailija
111/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat barbivetyperoksidi hiukset. Miksi naiset kuvittelee että tuollaiset hiukset on kauniit?

Vierailija
112/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olin ainoa, jolle morsiamesta tuli mieleen Johanna Tukiainen, mutta olin väärässä :D

Vierailija
113/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian oli määräilevä, isältä kaiken saannut pikku prinsessa joka ei koskaan pärjää omillaan vaan valitsee miehen jota voi kyykyttää. Tekee häistää yliampuvan ja muovisen esityksen.😞 Ei ollut älyllä pilattu,ei. Kaasot ihan kamalia pinnallisia kikattelevi,huonosti englantia ääntäviä hempukoita.Morsian näytti todella paljon ikäistään vanhemmalta.Kauhein jakso.

Vierailija
114/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota englantia piti puhua joka välissä? Nolo.

Vierailija
115/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän teki näistä Satuhäät?

Vierailija
116/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menty naimisiin, siinä järjestettiin häät-niminen esitys.

Vierailija
117/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen j.tukiainen,tuntuu myös elävän jossain glamour fantasiassa. Ensivaikutelma oli jäykkyys, teennäisyys ja ilmeettömyys molemmilla. Ystäväpiiri näyttää samanhenkisiä olevan. Ei sulhanenkaan aivan järkevältä vaikuta kun on mukana tuollaisessa imelässä kiiltokuvalällyilyssä. Plus että minulla nousee karvat pystyyn sanoja toistavasta, toistavasta, puhetyylistä.

Vierailija
118/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton.

Vierailija
119/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun täällä av-palstalla aina hoetaan sitä wt:tä, wt sitä ja tätä, niin tässä teille nyt sellainen todellinen henkinen wt-pari, suoraan kokoomusnuorista. Pintaa, kovuutta, plastiikkia, minä minä minä, klamuuuria, hörsellystä, tyhjäpäisyyttä. Kaikki jenkkien huonoimmat jutut kopsattu piiruntarkasti.

(Naurattaa vieläkin Kohtuuttomuuksia-sarjassa ne Kiekkovaimot:

Anne: -Mie halluun sellaisen Kim Kardashian -tukan.

Kampaaja: - Siulla se onkii aina ollu tuo tyyli hallussa.)

Vierailija
120/338 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parissa aitoutta tasan 0 %.

Alapeukuista huomaa, että primadonna on tullut tänne puolustatumaan ja laittamalla puolustusviestejä. Oikeasti. Ihmiset eivät diganneet jaksosta. En nyt tiedä niistä, viinanhuuruisista häistä, mutta ovathan ainakin aitoja kiroiluineen kaikkineen.

Ja kukaan ei ole kateellinen (miksi olisi), vaan ainoastaan näkee miten feikkiä kaikki on. Sääliksi käy miestä, tuollainen kiltti mies hirmun uhrina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme