Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä syön loppukuun ku Rahaa 7€?

Vierailija
16.05.2016 |

Tupakkaakin pitäis saada ja tosiaan rahaa tuleevasta ens kuussa :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 sentin kuivahernepussista keittelee 5 litraa hernaria

entä jos ei tykkää hernekeitosta?

Vierailija
22/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssejä ja papuja kuivana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisessa hätätilanteessa voi turvautua lähikaupan antimiin. Sanoo vaan myyjälle että laittaa piikkiin ja juoksee ulos vartijoita väistellen.

Vierailija
24/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et varmaan pysty lopettamaan tupakointia nyt (se olisi ollut ensimmäinen neuvoni), osta iso kennollinen munia ensi alkuun niiden savukkeiden lisäksi. Sen jälkeen pyydä läheisiltäsi lainaksi vaikka kymppi ja osta sillä jauhelihaa, täysjyväriisiä ja pakastevihanneksia (jos syöt lihaa) tai pakkaus linssejä (jos et syö lihaa) ja tomaattimurskaa. Tee jauheliha-riisi-pöperö tai linssikeitto ja syö niitä munien lisäksi. Jos sinulla on jauhoja niin osta hiivaa ja leivo sämpylöitä.

Jos sinulla ei ole läheisiä, niin ota netistä selvää, missä on paikkakuntasi seurakunta ja mene virka-aikaan pyytämään apua seurakuntasisarilta.

Hengissäpysyminen on tärkeämpää kuin kouluopetuksessa läsnä oleminen. Joten mene leipäjonoon, vaikka se olisi koulupäivän aikana.

Vierailija
25/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökauraa!

Jää näköjään 3 euroa ylikin.

Vierailija
26/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkosia, vuohenputkea ja voikukkia.

Vierailija
27/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan kallista tonnikalaa osta! Joku sitä on kohta kuitenkin ehdottomassa, se ei ole halpaa. Mitäs kaapissa on? Pari sipulia ja perunoita ainakin voisit ostaa. 

Itse olen opiskelijana itseasiassa ihmetellyt tätä tonnikalahommaa :D rainbown öljytonnikala maksaa yli euron! ja se on halvinta mitä itse pystyn syömään enkä todellakaan koe että siitä tulee halpa ruoka-annos jos mätänä purkin sitä naamaan ja lisukkeet. Onneksi olen niin kranttu ja valikoiva että makaroonit menevät melkein parhaiten alas pelkiltään :D

Vierailija
28/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo mut joo jätä vaikka se tupakka ostamatta ja haet ruokakupongin

Millä perusteella provo? Tämä tilanneko ei ole sinusta mahdollinen Suomessa? Avaa silmäs!

Vierailija
29/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leipäjonoon, seurakunnasta apua pyytämään ja KERÄÄ pulloja ja tölkkejä.

Reppu selkään, sinne muovipussi ja keräät siihen.

Vierailija
30/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoooooooo!

Vierailija
31/31 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräät pulloja joka päivä parilla eurolla, niin voit syödä riittävästi. Ja tämän toteuttaa ihan puolen tunnin vaivalla, jollet nyt missään ihan metsässä asu (ja en usko että asut, kun jotain opiskelet ja sanot että on läsnäoloa siellä koulussa päivisin).

Mutta jos tuollainen tilanne on jatkuvaa, niin haet sos.toimesta apua, sitä varten sitä apua on tarjolla, ettei ihmisen tarvitse kuolla nälkään, vaan voit valmistua koulusta ja saada asiat kuntoon. Jos aina on tili nollilla, niin sinä tarvitset lisää tuloja per kk ja varmasti saat tt-tukea tms. ja elämän mallilleen. Sun pitää voida keskittyä opiskeluun eikä pullojen keruuseen, että saat tulevaisuuden toimeentulon, etkä masentuisi/ahdistuisi tästä elämästä enää enempää. Elämä voi olla myös ihan kivaa ja antoisaa ja sellaista, että voi ruokakaupasta ostaa hyvää ruokaa miettimättä koko ajan mitä se maksaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi