Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä luvalla eläinten hoitolaitokset RYÖSTÄÄ itselleen kaikki orpokissat? Moni ottaisi ne ilmaiseksi, mutta nämä ehtii väliin , ESTÄÄ

Vierailija
27.05.2026 |

Ja ESTÄÄVÄT kissoja saamasta oikeaa kotia HETI!! Ja, olen asiaan perehtynyt, NÄIN ON! Ainakin niissä mistä olen etsinyt. Lopputulos on: en jaksa enää etsiä orpo kissaa. Ei löydy, ei ole. Kaikki varastettu ja kiskurihinnoiteltu eli kielletään niitä pääsemästä HETI uusiin koteihin. 500 euroa! Ettäs KEHTAATTE!! On kuin joku ihmeen MAFIA, että VAIN HE Saa kerätä rahat pois kaapattuaan kaikki irto/löytö/orpokissat (ehkä koiratkin) itselleen, eikä kukaan muu saa niitä ottaa ilmaiseksi siitä välistä, pois kuljeksimasta!!

Nyt täytyy tehdä lakialoite että tämä touhu estetään ja se keinottelu irtokissoilla LOPPUU! Te ette tee enää tiliä niillä.

Olen aivan VARMA että on kyse vain järjestelystä, miten nopeasti KAIKKI kissat/koirat löytäisi uuden kodin, ilman viivytyksiä. Haha, siitähän juuri kertoo tämä sijaiskotirumba, kun ottajia olisi muttei anneta heille.Tehään sitä ja tätä että saadaan pitkittää ja sit vaaditaan satoja euroja!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on

Vierailija
2/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helppo nähdä mikset sinä saa etkä ansaitse löytöeläintä. Tämähän ei ole eka kerta kun vouhkaat aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
4/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on huutava kissapula! Sen näkee hinnoista. Jos katot Tori.fi niin hinnat on pilvissä, 500 euroa! KErtoo että ottajia olisi jonoksi asti, vaan ei anneta.

Vierailija
5/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha.

Nyt on lähtenyt mopo käsistä.

Vierailija
6/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion ottaa seuraavan kissan tai koiran Virosta. Nakkaan pskat näille suomalaisille eläinten turvakodeille, jotka eivät anna lemmikkiä  kenellekään. Rahaa kyllä ovat vailla, se kelpaa kyllä. 

Vierailija
7/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavaa että nuo löytöeläintalot leikkauttavat, rokotuttavat, tarkastuttavat kissat eläinlääkärillä ja hoidattavat  madotukset ja muut akuutit terveysasiat.

Ilmaiseksi jos jakaisivat niin harva niitä tekisi ja eläimet olisivat heitteillä. 
Kissojen aseman parannus siis se ettei kaikki niitä ilmaiseksi saa.

Vierailija
8/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri apn kaltaisten takia yrittävät pentu tehtailua  ja myydä pentuja.  selvittäkää apn tiedot ja koti etsintä 

Vierailija
9/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistavaa että nuo löytöeläintalot leikkauttavat, rokotuttavat, tarkastuttavat kissat eläinlääkärillä ja hoidattavat  madotukset ja muut akuutit terveysasiat.

Ilmaiseksi jos jakaisivat niin harva niitä tekisi ja eläimet olisivat heitteillä. 
Kissojen aseman parannus siis se ettei kaikki niitä ilmaiseksi saa.

Kun eivät luovuta maksustakaan. 

Vierailija
10/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maksan paljon mieluummin Viroon kuin yhteenkään suomalaiseen löytöeläintaloon. 

Vierailija
11/11 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut, että kissan saa ilmaiseksi joltain, jolla vahinkopentue. En itse ole ottamassa, mutta esim. nuoruudessani kaverin kissa sai pennut ja niille haettiin urakalla ottajia, kunnes saatiin kaikille kodit.

On aika muuttunut, että taviskissasta pitää noin paljon maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme