Minkä sarjan lopettaminen kesken harmitti?
Eli onko sinulla joku tv-sarja, josta tykkäsit, mutta vähäisten katsojien takia tms. se lopetettiin kesken. Mua harmitti kun Pushing Daisies -sarja ja Hart of Dixie -sarjat lopetettiin kesken.
Kommentit (200)
Kyllä vain. Sleeper Cell oli kiinnostava sarja, jolla uskoisin ihan riittäneen katsojiakin, mutta niinpä vain jostain syystä lopetettiin. Juoni jäi vielä sellaiseen kohtaan, josta ilman muuta olisi ollut tarkoitus jatkaa.
En katsonut Villiä Pohjolaa 90-luvun alussa, kun se oli uusi, mutta kiinnostuin siitä, kun sitä alettiin näyttää muistaakseni toissatalvena. Ensimmäisen kauden jälkeen odottelin innolla seuraavaa, mutta ei sitä tullut. Nyt talvella se "palasi ruutuun" - ensimmäinen kausi näytettiin uudelleen. Selitys oli se, että oli ostettu vain se yksi kausi. Joopa joo...
Borgiat - maan ja taivaan valtiaat (Neil Jordanin versio). Kolme kautta loistoa ja rappiota...ja tarina jäi aivan kesken 😢
Gilmoren tytöt ja OC ei kyllä loppuneet kesken, ei suomen telkkarissa eikä sarjan tekeminen ylipäätään.
Freaks and geeks. Ehkä paras tv-sarja koko maailmassa.
Johan Falk. Tai ainakin toistaiseksi uutta kautta ei tehdä. Itse olen katsonut Netflixistä mutta pian alkaa telkkarissa. Kannattaa katsoa.
Kallio. Noin viisi vuotta sitten nelosella.
Tunteita ja tuoksuja. Mihin helvettiin se hävisi??? :/
En tiedä lopetettiinko Pasila vähäisten katsojien vuoksi mutta sen loppuminen harmittaa kyllä.
Päivien viemää. Jäi jännään kohtaan, ja sitten sarja vaan ei ikinä jatkunut.
Ringer, jäin siihen koukkuun ja sitten se loppui kesken. :(
Vierailija kirjoitti:
Ringer, jäin siihen koukkuun ja sitten se loppui kesken. :(
No tätä minäkin kaipaan! Se ex-vaimo oli junaillut ihan kaiken. Onko mitään tietoa uusista jaksoista tms? Anyone?
Tykkäsin Marienhofista! Sen jos saisi vielä ruutuun!