Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "naisellisella" heteromiehellä mahdollisuuksia parisuhteeseen tai seksiin?

Vierailija
16.05.2016 |

Olen jostain syystä todella feminiininen ulkoisesti. Minulla ei ole juurikaan karvoitusta kehossa, minulla on pitkät ja paksut ripset, silkkiset ja tuuheat hiukset, naiselliset ohuet kasvot ja leuka, kapeat hartiat, ohuet ja heiveröiset ranteet ja nilkat, pienet kädet jne. Miksi jumala edes loi minut? Joksikin omaksi vitsikseen?
M23

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kauniit kasvot ja olet ihannemieheni. :)

Vierailija
2/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Japaniin, siellä tykätään kovasti sinunlaisistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihannevartalo miehessä. :p

Vierailija
4/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreässä kuplassa asuvat hipsterimisut diggaa just tuollaisista miehistä. Tälläinen rujon näköinen kaljupää saa olla yksin...

Vierailija
5/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisit mulle. Harmi, että olen jo vanhempi kuin äitisi :)

Vierailija
6/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punavihreässä kuplassa asuvat hipsterimisut diggaa just tuollaisista miehistä. Tälläinen rujon näköinen kaljupää saa olla yksin...

Minun rujolla kaljupääveljelläni on juuri tuollainen punavihreässä kuplassa asuva hipsterimisu.

Vierailija
7/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on! Monet naiset tykkäävät kauniista mieheistä. Munkin tuttavapiiriin kuuluu runsaasti naisia, joiden miesihanne on siro ja kaunis. Ei se ole mikään ongelma.

Toivo on heitetty ainostaan siinä tapauksessa, että sulle kelpaa ainoastaan sellainen klassisen naisellinen ja laitettu missi/kauppistyylinen nainen. Jos naisella on tosi perinteinen käsitys naisellisuudesta, sillä on myös yleensä tosi perinteinen käsitys miehekkyydestä ja sen myötä sellainen miesmaku, johon naisellinen mies ei oikein mahdu.

Vierailija
8/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Mike Monroeltakaan ole naisia puuttunut.

Tai Olli Hermanilta.

Kumpikin hyvin kauniita ja naismaisia.

Mike Monroe oli nuorena kuin seurueen kaunein tyttö. Googlaapa kuvia.

Vierailija
9/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tarvii vaan opetella puhumaan naisille.

kai liikut ympäri suomea, erinlaisuus antaa

myöten ;) panosta vähä itseesi kun lähet

jonkun teeman ympäriltä ensviikolla.

Vierailija
10/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa myös kaljut miehet.

Vierailija
11/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun rujolla kaljupääveljelläni on juuri tuollainen punavihreässä kuplassa asuva hipsterimisu.

Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
12/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on! Monet naiset tykkäävät kauniista mieheistä. Munkin tuttavapiiriin kuuluu runsaasti naisia, joiden miesihanne on siro ja kaunis. Ei se ole mikään ongelma.

Toivo on heitetty ainostaan siinä tapauksessa, että sulle kelpaa ainoastaan sellainen klassisen naisellinen ja laitettu missi/kauppistyylinen nainen. Jos naisella on tosi perinteinen käsitys naisellisuudesta, sillä on myös yleensä tosi perinteinen käsitys miehekkyydestä ja sen myötä sellainen miesmaku, johon naisellinen mies ei oikein mahdu.

Nojaa. Itse olen niin naisellinen nainen kun vaan voi olla, mutta miesihanteeni on herkkä ja feminiininen. Tai ehkä paremminkin androgyyni.

Vierailija
13/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule saamaan naista. Nainen haluaa lihaksikkaan alpha uroksen.

Vierailija
14/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Mike Monroeltakaan ole naisia puuttunut.

Tai Olli Hermanilta.

Kumpikin hyvin kauniita ja naismaisia.

Mike Monroe oli nuorena kuin seurueen kaunein tyttö. Googlaapa kuvia.

Hanoi Rocks -haulla löytyi upea kuva nuoresta Mike Monroesta. Erittäin kaunis mies!

Vierailija
15/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mieti David Bowieta ja meitä monia, jotka ihailemme häntä edelleen.

Minua viehättävät sirorakenteiset miehet enkä pidä miesten suurista käsistä tai jaloista.

Vierailija
16/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sellanen Dorian Gray -tyyppinen? Vrt Reeve Carneyn roolihahmo Penny Dreadful-sarjassa. SPLOOOOOOOOOOOSH

Vierailija
17/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain syystä todella feminiininen ulkoisesti. Minulla ei ole juurikaan karvoitusta kehossa, minulla on pitkät ja paksut ripset, silkkiset ja tuuheat hiukset, naiselliset ohuet kasvot ja leuka, kapeat hartiat, ohuet ja heiveröiset ranteet ja nilkat, pienet kädet jne. Miksi jumala edes loi minut? Joksikin omaksi vitsikseen?

M23

Kuulostat ihannemieheltäni ulkoisesti. Jollen olisi sinua vanhempi ja naimisissa jo vastaavanlaisen miehen kanssa olisin hyvinkin kiinnostunut. Voit aivan hyvin löytää naisen, jos olet mukavakin vielä :)

Vierailija
18/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23

Minulla (N) on karvoitusta yllinkyllin kehossa, olemattomat ripset ja niin arat silmät ettei mikään meikki sovi, hiirenhäntä hiusten paikalla, pitkät kasvot ja iso leuka, nakkisormet, kippuravarpaat ja paksut nilkat.

Kiinnostuisitko minusta, jos olisin sinun ikäluokkaasi?

Vierailija
19/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta ei kannata kysyä tällaista asiaa, koska vastauksina on aina silkkaa disinformaatiota.

Vierailija
20/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarkoittaa varmaankin seuraavaa : "olen lyhyt ja karvaton, voinko minäkin saada Sara Siepin kaltaisen tyttöystävän?"

Vastaus: Ehkä voit, ehkä et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän