Onko "naisellisella" heteromiehellä mahdollisuuksia parisuhteeseen tai seksiin?
Olen jostain syystä todella feminiininen ulkoisesti. Minulla ei ole juurikaan karvoitusta kehossa, minulla on pitkät ja paksut ripset, silkkiset ja tuuheat hiukset, naiselliset ohuet kasvot ja leuka, kapeat hartiat, ohuet ja heiveröiset ranteet ja nilkat, pienet kädet jne. Miksi jumala edes loi minut? Joksikin omaksi vitsikseen?
M23
Kommentit (35)
Muuta Japaniin, siellä tykätään kovasti sinunlaisistasi.
Punavihreässä kuplassa asuvat hipsterimisut diggaa just tuollaisista miehistä. Tälläinen rujon näköinen kaljupää saa olla yksin...
Kyllä kelpaisit mulle. Harmi, että olen jo vanhempi kuin äitisi :)
Vierailija kirjoitti:
Punavihreässä kuplassa asuvat hipsterimisut diggaa just tuollaisista miehistä. Tälläinen rujon näköinen kaljupää saa olla yksin...
Minun rujolla kaljupääveljelläni on juuri tuollainen punavihreässä kuplassa asuva hipsterimisu.
Totta kai on! Monet naiset tykkäävät kauniista mieheistä. Munkin tuttavapiiriin kuuluu runsaasti naisia, joiden miesihanne on siro ja kaunis. Ei se ole mikään ongelma.
Toivo on heitetty ainostaan siinä tapauksessa, että sulle kelpaa ainoastaan sellainen klassisen naisellinen ja laitettu missi/kauppistyylinen nainen. Jos naisella on tosi perinteinen käsitys naisellisuudesta, sillä on myös yleensä tosi perinteinen käsitys miehekkyydestä ja sen myötä sellainen miesmaku, johon naisellinen mies ei oikein mahdu.
Ei Mike Monroeltakaan ole naisia puuttunut.
Tai Olli Hermanilta.
Kumpikin hyvin kauniita ja naismaisia.
Mike Monroe oli nuorena kuin seurueen kaunein tyttö. Googlaapa kuvia.
sun tarvii vaan opetella puhumaan naisille.
kai liikut ympäri suomea, erinlaisuus antaa
myöten ;) panosta vähä itseesi kun lähet
jonkun teeman ympäriltä ensviikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa myös kaljut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun rujolla kaljupääveljelläni on juuri tuollainen punavihreässä kuplassa asuva hipsterimisu.
Poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on! Monet naiset tykkäävät kauniista mieheistä. Munkin tuttavapiiriin kuuluu runsaasti naisia, joiden miesihanne on siro ja kaunis. Ei se ole mikään ongelma.
Toivo on heitetty ainostaan siinä tapauksessa, että sulle kelpaa ainoastaan sellainen klassisen naisellinen ja laitettu missi/kauppistyylinen nainen. Jos naisella on tosi perinteinen käsitys naisellisuudesta, sillä on myös yleensä tosi perinteinen käsitys miehekkyydestä ja sen myötä sellainen miesmaku, johon naisellinen mies ei oikein mahdu.
Nojaa. Itse olen niin naisellinen nainen kun vaan voi olla, mutta miesihanteeni on herkkä ja feminiininen. Tai ehkä paremminkin androgyyni.
Et tule saamaan naista. Nainen haluaa lihaksikkaan alpha uroksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei Mike Monroeltakaan ole naisia puuttunut.
Tai Olli Hermanilta.
Kumpikin hyvin kauniita ja naismaisia.
Mike Monroe oli nuorena kuin seurueen kaunein tyttö. Googlaapa kuvia.
Hanoi Rocks -haulla löytyi upea kuva nuoresta Mike Monroesta. Erittäin kaunis mies!
Ap, mieti David Bowieta ja meitä monia, jotka ihailemme häntä edelleen.
Minua viehättävät sirorakenteiset miehet enkä pidä miesten suurista käsistä tai jaloista.
Ootko sellanen Dorian Gray -tyyppinen? Vrt Reeve Carneyn roolihahmo Penny Dreadful-sarjassa. SPLOOOOOOOOOOOSH
Vierailija kirjoitti:
Olen jostain syystä todella feminiininen ulkoisesti. Minulla ei ole juurikaan karvoitusta kehossa, minulla on pitkät ja paksut ripset, silkkiset ja tuuheat hiukset, naiselliset ohuet kasvot ja leuka, kapeat hartiat, ohuet ja heiveröiset ranteet ja nilkat, pienet kädet jne. Miksi jumala edes loi minut? Joksikin omaksi vitsikseen?
M23
Kuulostat ihannemieheltäni ulkoisesti. Jollen olisi sinua vanhempi ja naimisissa jo vastaavanlaisen miehen kanssa olisin hyvinkin kiinnostunut. Voit aivan hyvin löytää naisen, jos olet mukavakin vielä :)
Vierailija kirjoitti:
M23
Minulla (N) on karvoitusta yllinkyllin kehossa, olemattomat ripset ja niin arat silmät ettei mikään meikki sovi, hiirenhäntä hiusten paikalla, pitkät kasvot ja iso leuka, nakkisormet, kippuravarpaat ja paksut nilkat.
Kiinnostuisitko minusta, jos olisin sinun ikäluokkaasi?
Tältä palstalta ei kannata kysyä tällaista asiaa, koska vastauksina on aina silkkaa disinformaatiota.
Aloittaja tarkoittaa varmaankin seuraavaa : "olen lyhyt ja karvaton, voinko minäkin saada Sara Siepin kaltaisen tyttöystävän?"
Vastaus: Ehkä voit, ehkä et.
Vielä kauniit kasvot ja olet ihannemieheni. :)