Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "naisellisella" heteromiehellä mahdollisuuksia parisuhteeseen tai seksiin?

Vierailija
16.05.2016 |

Olen jostain syystä todella feminiininen ulkoisesti. Minulla ei ole juurikaan karvoitusta kehossa, minulla on pitkät ja paksut ripset, silkkiset ja tuuheat hiukset, naiselliset ohuet kasvot ja leuka, kapeat hartiat, ohuet ja heiveröiset ranteet ja nilkat, pienet kädet jne. Miksi jumala edes loi minut? Joksikin omaksi vitsikseen?
M23

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voit, ainakin seksiä saada (parisuhteeseen tarvii jo muutakin, kemiat natsaa jos natsaa eikä sellaista etsimällä löydä).

Mä viehätyn juurikin feminiineistä miehistä (tosin viikset kauniissa kasvoissa on kyllä eroottiset) ja kyllä meitä näköjään paljonkin on, mutta omassa kaveripiirissä kuulen välillä, että miesmakuni on "gay" (ollaan siis 20-30v naisia).

Siro, kauniskasvoinen, sielukas ja hellä viiksivallu on parasta mitä nainen voi saada - ainakin minun tapauksessani.:D

Jostain syystä en viehäty edes pituudesta mikä yleensä on naisille tärkeää, vaikka itse olen keskimittaista naista kymmenisen senttiä pidempi.

Paras siis about saman mittainen kuin minä, ei haittaa jos on lyhyempikin.

Vierailija
22/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tarkoittaa varmaankin seuraavaa : "olen lyhyt ja karvaton, voinko minäkin saada Sara Siepin kaltaisen tyttöystävän?"

Vastaus: Ehkä voit, ehkä et.

Heh ot, mutta Saran nykyinen mies yritti mua muutama vuosi sitten.

En lämmennyt, mutta onneksi hän sai sitten Saran.:D

-21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kauniilla miehillä tuntuu usein olevan henkisesti joku hätänä.

Sellasia epävarmoja vaiheilijoita, esittävät jotain nättiä runopoikaa ja paljon ulkonäkönsä ja naisellisten maneerien sekä keskustelutyylinsä ansiosta onnistuvat peittämään todellisen luontonsa, eli loputtoman nälkäisen (lihalliset himot joka suuntaan) ja välinpitämättömän julmurin.

Sanoisinkin, että kauniit ja sirot, feminiiniset miehet ovat pahimpia.

Suurinosa miehistähän on epärehellisiä ja perseestä anyway, mutta kauniit ja feminiiniset muka-herkät vielä enemmän kuin miehekkäämmät miehet.

Ehkä he kompensoivat (tiedostamattaan?) feminiinisyyttään stereotypisellä ÄIJJJÄ-käytöksellä, joka ei tule ilmi kovin nopeasti tällaiseen mieheen tutustuessa (tai sitten sitä ei vaan sen "naisellisuuden" sokaistamana tajua).

Vierailija
24/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasia epävarmoja vaiheilijoita, esittävät jotain nättiä runopoikaa ja paljon ulkonäkönsä ja naisellisten maneerien sekä keskustelutyylinsä ansiosta onnistuvat peittämään todellisen luontonsa, eli loputtoman nälkäisen (lihalliset himot joka suuntaan) ja välinpitämättömän julmurin.

Suurinosa miehistähän on epärehellisiä ja perseestä anyway, mutta kauniit ja feminiiniset muka-herkät vielä enemmän kuin miehekkäämmät miehet.

Ehkä he kompensoivat (tiedostamattaan?) feminiinisyyttään stereotypisellä ÄIJJJÄ-käytöksellä, joka ei tule ilmi kovin nopeasti tällaiseen mieheen tutustuessa (tai sitten sitä ei vaan sen "naisellisuuden" sokaistamana tajua).

Tuliko vähän rankkaa yleistystä? Ikävää jos olet tuollaiseen törmännyt, muttei sen perusteella kannata vielä kaikkia leimata.

Vierailija
25/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko vähän rankkaa yleistystä? Ikävää jos olet tuollaiseen törmännyt, muttei sen perusteella kannata vielä kaikkia leimata.

Vähän turhan moneen tällaiseen olen törmännyt henkilökohtaisesti ja sivustaseuraajana, ikävä kyllä.

En toki yhden tai edes kahden tapauksen vuoksi yleistäisi, mutta noita kuvailemani kaltaisia kieroja "kauniita miehiä" on määrällisesti reilusti enemmän kuin sellaisia, jotka ovat aitoja (kokemuksieni mukaan siis).

Voihan olla, että mulle on sattunut paska tuuri ja olen sivusta sattumalta "päässyt" todistamaan vain niitä lieroja tapauksia jotka tuntuvat nauttivan muiden murskaamisesta, mutta omassa elämässäni se nyt on mennyt näin, eikä luottoa heidänlaisiinsa siitä syystä ole.

Harmikseni en kiihotu muista kuin feminiineistä ja kauniista miehistä, eli yksin ja selibaatissa joutuu sit olemaan, mut ei se mitään, mä oon hyvä masturboimaan.:D

Vierailija
26/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta ei kannata kysyä tällaista asiaa, koska vastauksina on aina silkkaa disinformaatiota.

Mitä kohtaa et pystynyt ymmärtämään?

Useampi meistä kertoi, että ap vaikuttaa kiinnostavalta.

Vierailija
27/35 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mekko päälle vaan... sissy!

Vierailija
28/35 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tommosia miehiä tapaa?

Vierailija
29/35 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punavihreässä kuplassa asuvat hipsterimisut diggaa just tuollaisista miehistä. Tälläinen rujon näköinen kaljupää saa olla yksin...

Oon huomannut saman. Feminiiniseltä näyttävä kaverini saa aina naisia ja tämä rujon näkönen kaljupää saa yökylään korkeintaan makkaraperunat

Vierailija
30/35 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty akkoja ja mieti vähemmän.

Vierailija
31/35 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoisia vastauksia naisilta mielestäni. Miehillä on ehkä sittenkin yksipuolisempi naismaku. Hankala kuvitella miehen ykkösnaiseksi vaikkapa isokätistä ja leveäharteista äijämäistä naista, ellei mies itse ole joku tosi iso bodari.

Olen vähän kuin ap, mutta enemmänkin poikamainen kasvoiltani ja karvat kasvaa jaloissa ja naamassa. Pienet kädet, 41 jalkaterät, pitkähköt jalat, kapeat hartiat ja suhteessa leveähkö lantio. Paita kokoa S, housut M. :S Varmaan hyvä ohje Mies29v+1:ltä, vaikkakin itsevarmuus lähestymiseen onkin kyllä täysin kadoksissa...

Vierailija
32/35 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei kiinnosta naismaiset miehet, ennemminkin sellaiset kaljut köriläät.

Vierailija
33/35 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoisia vastauksia naisilta mielestäni. Miehillä on ehkä sittenkin yksipuolisempi naismaku. Hankala kuvitella miehen ykkösnaiseksi vaikkapa isokätistä ja leveäharteista äijämäistä naista, ellei mies itse ole joku tosi iso bodari.

Olen vähän kuin ap, mutta enemmänkin poikamainen kasvoiltani ja karvat kasvaa jaloissa ja naamassa. Pienet kädet, 41 jalkaterät, pitkähköt jalat, kapeat hartiat ja suhteessa leveähkö lantio. Paita kokoa S, housut M. :S Varmaan hyvä ohje Mies29v+1:ltä, vaikkakin itsevarmuus lähestymiseen onkin kyllä täysin kadoksissa...

Niissä naisten fantasioissa sillä naismiehellä voi kuitenkin olla iso penis. Naiset katsovat naisten kroppaa tarkemmin kuin miehet ja miehet ymmärtävät miehen kropasta enemmän kuin naiset.

Vierailija
34/35 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jos miettii, että Suomessa yksi hehkutetuimmista julkkismiehistä ja monet äänestyksetkin voittanut on Lauri Tilkanen, ja hänhän nyt ei varsinaisesti kovin maskuliininen olemukseltaan ole.

Vierailija
35/35 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on olemassa sellaisia naisia, jotka tykkäävät naisellisen näköisistä miehistä. Eivät kaikki naiset tykkää mistään isoista ja karvaisista äijistä. Joissain maissa ihan yleinen miesihanne on oikeastaan aika naisellinen, katso vaikka Japania. Joten kyllä, naisellisen näköisellä miehelläkin on ihan hyvät mahdollisuudet saada tyttöystävä ja/tai seksiä. Riippuu varmaan enemmän luonteestasi, onnistuuko vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi