Minkä sarjan katsomisen lopetit kesken ja miksi?
Mulla jäi ainakin
Kosto, meni ihan överiksi ja alkuperäinen juoni muuttui täysin, kiinnostus lopahti 3 kauden kohdalla
Sama juttu kävi olipa kerran sarjan kanssa
Kommentit (95)
Breaking Bad, Lost, Greyn anatomia, Vampire Diaries.. Onhan näitä, mutta olen tv-sarjojen suurkuluttaja.
Arrow, ei pystyny eka kauden jälkeen.
CSI:sta pidin todella paljon noin yhdeksänteen kauteen saakka. Grissomin lähdettyä sarja alkoi muuttua tylsemmäksi, ja katsominen jäi vähitellen. Vanhoja jaksoja tulee silloin tällöin katsottua dvd:ltä :)
Gossip girl - Ei mitään juonta, pelkkää ihmissuhdedraamaa ja sekin tylsää. Yleensä sarjoissa suhdekuviot kulkevat juonen sivussa. Tässä pelkästään teinien kiukuttelua. Ei mitään, mikä laittaisi katsomaan seuraavan jakson.
How I met your mother - Ensimmäiset kaudet ihan huippuja, mutta mitä lähemmäs sen motherin löytymistä mentiin, sitä tylsemmäksi meni. Välillä mietin tiesikö sarjan kirjoittaja itsekään, että miten se äiti nyt löytyy. Ja sitten se nainen oli ihan tylsä, ja minä olin katsonut 8 vai 9 ? kautta. Lopetin kun se nainen löytyi, muutama viimeinen jakso katsomatta. Huono lopetus hyvälle sarjalle.
Narcos - Tätäkin kehuttu paljon, mutta oli niin kuin joku dokumentti. Tiedän että perustuu oikeaan ihmiseen, mutta ei ollut mun juttu kuitenkaan. Olisi voinut tiivistää sarjan yhteen jaksoon.
Dexter - Katsoin hetken ekaa kautta, huhhuh... Hirveä sarja, ahdistava ja typerä. Ällöttää että tollanen sairas ihminen on muka joku nero.
Pako, Under The Dome ja O.C, itse asiassa samoista syistä kuin ketjuun jo vastanneilla. RuPaul's drag racen ensimmäisiä kausia katsoin ihan innolla netflixistä, mutta en kyllä tiedä, katsonko enempää, kun kausi kaudelta ohjelma vaan tylsistyy.
Vierailija kirjoitti:
Dexter - Katsoin hetken ekaa kautta, huhhuh... Hirveä sarja, ahdistava ja typerä. Ällöttää että tollanen sairas ihminen on muka joku nero.
Mun mielestä taas Dexter on ihan paras sarja! Kehotan kyllä kaikkia, jotka sarjaa joskus ehkä katsovat, skippaamaan viimeisen kauden. Siinä mennään alamäkeen ja lujaa, enkä olisi halunnut nähdä sellaista lopetusta :( Muutenkin koko lopetus tuntui vähän hutaistulta, vaikka onnellista loppua olisikin ollut naiivia odottaa. Muuten en voi kuin suositella, aivan loistava ja koukuttava sarja kaikessa nerokkuudessaan.
Itsekin lopetin 5. kauden loputtua SOA:n katsomisen, mutta jatkoin nyt taas. 6. Kausi ollut taas paljon parempi ja oon ihan koukussa! Ehkä vähän jopa ärsyttää se, että kokoajan tapahtuu ja joutuu jännittää. Mutta uusia, hyviä hahmoja. Tosiaan 5. kausi oli kyllä ihan susi, mutta onneksi jatkoin katsomista! :)
Melkein kaikki sarjat huononevat loppua kohti: OITNB, Pako, Bones jne. mutta minkäs teet, hyviä sarjoja kaikki kumminkin.
Lost, Greyn anatomia, Game of thrones. Lostin käänteissä ei pysynyt enää millään mukana, kun millekään ei saanut selitystä. Greyn anatomia meni tylsäksi. Game of thrones taas...aina kun alat pitää jostakusta, se kuolee. Kaikki kuolee.
Kauniiden ja rohkeiden katsomisen lopetin jonkun typerän juonikuvion seurauksena ja kasvoin siitä yli. Teho-osaston katsomisen lopetin kun Abby ja Carter erosivat ja Carter lähti Afrikkaan ja tapasi kamalan naisen. Beverly Hills 90210:n katsomisen lopetin kun Kelly ja Brandon erosivat lopullisesti ja Brandon lähti sarjasta. Arrowin katsomisen lopetin kun tajusin sarjan älyttömyyden, enkä pitänyt siitä, mitä Felicitylle tapahtui. Monen valmiiksi nauretun Subilta tulevan komediasarjan katsomisen olen lopettanut kun olen tajunnut niiden typeryyden. Rouva Ministerin katsomisen lopetin muutaman jakson jälkeen kun tajusin sarjan olevan tylsä ja toistavan itseään. Joidenkin sarjojen katsomisen olen lopettanut niiden siirryttyä älyttömille ohjelmapaikoille. Salattujen elämien katsomista en aio lopettaa. Jos saisin katsoa vain yhtä sarjaa, katsoisin juuri Salattuja elämiä.
Nymfit, jäi jo toisen jakson jälkeen. Teennäinen ja tylsä.
Pretty Little Liars. Katsoin kolmannen kauden ekoihin jaksoihin asti kunnes en enää vaan jaksanut.
Kosto minullakin, lakkasi kiinnostamasta toisen kauden jälkeen. Walking Dead, sitä katsoin pitempään mutta kävi lopulta tylsäksi. Rillit huurussa, pitkään katsoin ja tykkäsin tosi paljon mutta lopulta sekin muuttui pelkäksi ihmissuhdelässyksi väsyneillä vitseillä höystettynä.
Muiden mainitsemista katson edelleen suurella mielenkiinnolla Game of Thronesia, ja Täydelliset naiset silloin aikanaan katsoin loppuun asti. :)
Heroes. Entuudestaan överi juoni meni liian överiksi. Oiskohan ollut noin kolmannen kauden kohdalla.
Boardwalk Empire. Kakkoskausi päätti sarjan keskeiset juonilinjat niin hyvin ja kolmoskauden alku ei oikein tarjonnut mitään tilalle, joten jätin kesken.
Armanin jätän kesken. Aiemmat kaudet ovat olleet hyviä. Tässä on joka jaksossa rikollisten puolustelua.
Salatut elämät, kauniit ja rohkeat.
Molemmissa syynä näyttelijänvaihdot ja mahdottomuudet.
Dexter ja Game of thrones. Molemmista tuli tylsiä.
Greyn anatomia..siinä vaiheessa lopetin ku kävi ilmi,että meredithillä on taas sisko josta se ei tiennyt. Oli muutenkin saavuttanut sellasen pisteen tuo sarja,että ei voi enää samoille ihmisille tapahtua enempää...ja vanhat näyttelijät alkoi kadota sarjasta.
Katoin kaunareita yhden jakson joskus vuosi sitten, ja siellähän se Ridge vieläkin arpoi, että ottaiskohan Brooken vai Taylorin vai jonkun muun vosun, eli mikään ei ollut muuttunut miksikään, niihin varmaan kymmeneen vuoteen, mikä oli kulunut edellisestä katsomiskerrastani.