Minkä sarjan katsomisen lopetit kesken ja miksi?
Mulla jäi ainakin
Kosto, meni ihan överiksi ja alkuperäinen juoni muuttui täysin, kiinnostus lopahti 3 kauden kohdalla
Sama juttu kävi olipa kerran sarjan kanssa
Kommentit (95)
Game of Thronesille pitäisi antaa vielä mahdollisuus, koska on niin hehkutettu sarja. En vaan pidä tuonkaltaisista sarjoista. Mutta jokainen todella hehkutettu pitäisi katsoa, edes eka season, jotta voisi sanoa ettei se nyt iskenyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dexter - Katsoin hetken ekaa kautta, huhhuh... Hirveä sarja, ahdistava ja typerä. Ällöttää että tollanen sairas ihminen on muka joku nero.
Mun mielestä taas Dexter on ihan paras sarja! Kehotan kyllä kaikkia, jotka sarjaa joskus ehkä katsovat, skippaamaan viimeisen kauden. Siinä mennään alamäkeen ja lujaa, enkä olisi halunnut nähdä sellaista lopetusta :( Muutenkin koko lopetus tuntui vähän hutaistulta, vaikka onnellista loppua olisikin ollut naiivia odottaa. Muuten en voi kuin suositella, aivan loistava ja koukuttava sarja kaikessa nerokkuudessaan.
Mulla jäi Dexter kesken kun se ei kolmannellakaan kaudella ollut jäänyt kiinni. Jos se nyt on kuitenkin loppunut katson varmaankin loppuun.
Lost, Orphan Black: odotin yhden tyyppistä ja sain jotain mysteeristä shittiä mikä ei vaan jaksanut kiinnostaa.
Supernaturalin ongelma on, että ne ei vaan ole osanneet lopettaa ajoissa. En ole jaksanut enään seurata.
Lost. Toisella kaudella kyllästyin, vaikka ensimmäinen kausi oli innostavin tv-sarja ehkä koskaan, silloin aikanaan.
The Walking Dead jäi kakkoskauden puolivälissä kesken. Toisti itseään. The Game of Thrones - aivan ylikehuttu sarja, jäi neloskauden jälkeen pois mun katselusta. Ei vaan jaksanut enää kiinnostaa. Alias on ollut aina yksi mun suosikkisarjoista, mutta loppua kohden juonenkäänteet alkoi mennä niin sekaviksi että en ole vieläkään viimeistä (vitoskautta) kautta katsonut ollenkaan. Ja niin kuin monet maininneet niin Once upon a time (Olipa kerran) on myös jäänyt. Ihana Hook saa mut aina välillä katsomaan muutaman jakson, mutta uusimmat jaksot (jenkkitahtiin) lopetti mun kiinnostuksen kokonaan. En viitti spoilata niitä jotka ei ole vielä sinne päässeet :)
Kauniit ja rohkeat joskus vuosia sitten.
Kotikatu, juonenkäänteet muuttuivat kummallisiksi. Mustat lesket, jotenkin ahdisti. Syke, en pitänyt siitä kiristäjästä, kun yksi sairaanhoitaja oli myynyt seksiä aiemmin.
Juuri mitään sarjaa en jaksa seurata kun taso yleensä laskee niin paljon kausien myötä. Ainoat mitkä jaksoin katsoa loppuun oli Sinkkuelämää, As if, frendit, frasier, Soprano ja vielä jatkuvista game of thrones ja South Park.
Vierailija kirjoitti:
Supernaturalin ongelma on, että ne ei vaan ole osanneet lopettaa ajoissa. En ole jaksanut enään seurata.
Joo, tää sarja toistaa kyllä samaa juonikuviota: lahdataan hirviöitä, pelastetaan maailma ja siinä sivussa veljekset uhrautuvat toistensa puolesta ja pelastavat toisensa vuorotellen. Kaudesta 4 eteenpäin mielenkiintoista on ollut se, miten kristinuskon Jumala on tuotu mukaan sarjaan. Äkkiseltään ei tule mieleen toista sarjaa, joka ammentaisi tästä teemasta
Vierailija kirjoitti:
How I met your mother - Ensimmäiset kaudet ihan huippuja, mutta mitä lähemmäs sen motherin löytymistä mentiin, sitä tylsemmäksi meni. Välillä mietin tiesikö sarjan kirjoittaja itsekään, että miten se äiti nyt löytyy. Ja sitten se nainen oli ihan tylsä, ja minä olin katsonut 8 vai 9 ? kautta. Lopetin kun se nainen löytyi, muutama viimeinen jakso katsomatta. Huono lopetus hyvälle sarjalle.
Mitähän mahtaisit tuumia siitä ihan vihonviimeisestä jaksosta? Jos vielä joskus haluat sen katsoa, en spoilaa sitä tähän, mutta sanonpahan vain, että viimeiset minuutit sarjasta heittivät ns. häränpyllyä siihen nähden, mitä koko sarjan ajan oli haettu.
The Wire siinä esitettiin huumekauppiaat vaan tavallisina ihmisinä ja muutaman ekan jakson jälkeenkään siinä ei ollut ollut yhtään seksiä, toimintaa tai jänniä ihmissuhdekuvioita.
Greyn anatomia ja Once upon a time (olipa kerran?). Juoni meni niin tylsäksi että jokaisen jakson katsominen alkoi tuntua työltä, joten päätin ihan suosiolla luovuttaa.
Big bang theorystä tykkäsin tosi paljon, siis ekat 2 tai 3 kautta. Sitten koko sarja muuttuikin pelkäksi ihmissuhdesekoiluksi ja alkuperäinen idea jäi unohduksiin. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
How I met your mother - Ensimmäiset kaudet ihan huippuja, mutta mitä lähemmäs sen motherin löytymistä mentiin, sitä tylsemmäksi meni. Välillä mietin tiesikö sarjan kirjoittaja itsekään, että miten se äiti nyt löytyy. Ja sitten se nainen oli ihan tylsä, ja minä olin katsonut 8 vai 9 ? kautta. Lopetin kun se nainen löytyi, muutama viimeinen jakso katsomatta. Huono lopetus hyvälle sarjalle.
Mitähän mahtaisit tuumia siitä ihan vihonviimeisestä jaksosta? Jos vielä joskus haluat sen katsoa, en spoilaa sitä tähän, mutta sanonpahan vain, että viimeiset minuutit sarjasta heittivät ns. häränpyllyä siihen nähden, mitä koko sarjan ajan oli haettu.
Minäkään en halua spoilata loppua niiltä, jotka sitä eivät ole nähneet, mutta sanonpahan vaan että se nainen oli minusta aivan ihana!
Supernatural, 8 kauden jälkeen en oo enään katsonnut. Jotenki lähti toistamaan samaa kaavaa.
Dexterin lopetin tokavikaan kauheen. En jaksa katsoa loppuun jostain syystä.
House of cards. Meni jossain Kiinan kriisin paikkeilla sellaiseksi hohhoijjaa- meiningiksi, että jätin kesken jakson kesken. Infotkaa ihmeessä minua jos tiedätte olevan vain väliaikainen notkahdus :D Eka kausi oli kultaa.
Lost. Lopetin katsomisen sen jälkeen kun se taru sormusten herran Pippiniä näytellyt tyyppi hukkui (sori, en muista näyttelijän nimeä). Meni ihan älyttömäksi koko sarja. Katsoin kyllä loppuratkaisun ja siinä vaiheessa onnittelin itseäni että en tuhlannut elämääni sen enempää Lostin katsomiseen: lopetus oli täysin paska. Samaan sarjaan kuuluu Serranon perheen juonenkäänne kun kaikki olikin vain unta.. ei hitto, miten urpoja ratkaisuja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Desperate housewives (sarjan suomenkielinen nimi on niin huono ja sarjaan epäsopiva, etten halua sitä käyttää). Katsoin siitä sen ensimmäisen tuotantokauden, mutta alun kiinnostavuus ja kiehtovuus katosi täysin jo ennen ekan kauden loppua. Toisen kauden alkaessa en enää tv.tä sen takia avannut.
Koston viimeinen kausi olisi saanut jäädä tekemättä, samoin Fringen, vaikka molemmat sarjat loppuun katsoinkin.
Ohis, mutta Täydelliset naisethan on mitä oivaltavin sarjan nimi, koska ne naiset nimenomaan ei ole täydellisiä vaikka he kovasti yrittävätkin näyttää täydellisiltä ja silottaa julkisivuaan.
Salkkarit, ei varmaan tarvi selittää miksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom!! Alla spoilereita, älä lue jos et ole katsonut HIMYMiä loppuun!!
Itseasiassa tuota loppua oltiin pedattu monta kertaa sarjan aikana, esim. Lilyn ja Marshallin vedonlyönnillä. Alkuasetelma on myös tavallaan aika ennalta-arvattava - kun olin vasta kuullut sarjasta ja sen idiksestä enkä siis ollut katsonut yhtään jaksoa ajattelin heti "ahaa, se äiti on siis kuollut". Ekan jakson loppu oli myös aika paljonpuhuva näin jälkikäteen ajatellen... Ja Tedin pakkomielle Robiniin jatkui koko sarjan ajan.
Itse inhosin loppua, se olisi ehkä toiminut muutaman kauden jälkeen, mutta ei yhdeksän. Etenkin kun Robin ja Barney paritettiin ja näiden kahden välinen kemia oli aivan muuta kuin Tedin ja Robinin... Aluksi pidin Motheria vähän laimeana mutta sitten Tracy olikin tosi ihana ja täydellinen Tedille, sääli että tekijät pitivät jääräpäisesti kiinni alkuperäisestä ideastaan ja pistivät Tracyn kylmäksi ja lähettivät Tedin jo miljoona kertaa kieltäytyneen Robinin ikkunan alle. (Millainen isä muuten ylistäisi vanhaa heilaansa äitinsä menettäneille lapsilleen treffiluvan saadakseen??)
No juuri se Kosto. Gossip girl. Nymfit. Liian sekavaksi meni. Syke loppui heti alkuunsa kiinnostamatta aiheuttaa myötähäpeää katsoa. Samaten se toinen sairaalasarja. Ja se pitkään mainostettu sketsiohjelma oliki nelosella. Ei ollut yhtään hauska.