Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä sarjan katsomisen lopetit kesken ja miksi?

Vierailija
16.05.2016 |

Mulla jäi ainakin
Kosto, meni ihan överiksi ja alkuperäinen juoni muuttui täysin, kiinnostus lopahti 3 kauden kohdalla
Sama juttu kävi olipa kerran sarjan kanssa

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teho-osaston katsomisen lopetin kun Abby ja Carter erosivat ja Carter lähti Afrikkaan ja tapasi kamalan naisen.

Minä kyllä jatkoin sarjan seuraamista ihan sen loppuun asti, mutta minustakin Abby ja Carter kuuluivat yhteen, ja samaa mieltä olen kanssasi sitä Carterin Afrikan-tuliaisestakin. Viimeinen kausi oli kyllä aikamoista tervanjuontia, mutta jostain syystä halusin vain tietää, minkälaisen lopetuksen ne silloiselle lempisarjalleni olivat keksineet. Kaikkein paras ja koukuttavin juonikuvio sarjassa oli kyllä Mark Greenen sairastuminen ja kuolema. Harvoin olen fiktiossa nähnyt mitään niin hienovaraisesti kirjoitettua ja näyteltyä ja inhimillisten  tunteiden kirjon huomioon ottavaa elämän päättämistä/päättymistä.

Vierailija
62/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quantico jäi mulla kesken. ei jaksanut kiinnostaa enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetatte greyn anatomian kattomisen tai millä kaudella? Oon kutos kaudella ja alkaa vähän tuntua jo puulta.

Vierailija
64/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran, kun meni absurdiksi.

The Walking Dead, kun tuli liikaa ihmissuhdehömppää.

Syke, kun hahmoille oli tehty niin naurettavat taustat ja sairaanhoitajien ylistys vituttaa.

Mustat lesket, kun oli niin huonoa näyttelemistä ja yksiulotteiset hahmot.

Game on Thrones, kun tarina ei koskaan lopu, eikä tuotantokausissa ole yhtenäistä seikkailua, jonka loppuratkaisu jännittäisi.

Borgiat, kun oli liikaa siskonnussintaa.

Vierailija
65/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin alkuun Kostoa innoissani. Mutta tosiaan, juoni vedettiin niin naurettavaksi, ihan jo siinäkin kohtaa kun Emilyn isä olikin elossa. Katsoin johonkin kohtaa kolmoskautta ja sitten en enää vain jaksanut eikä kiinnostanut pitkäveteisyyden vuoksi.

Pretty little liarsia on myös tullut katseltua paljon, mutta siihenkin kyllästyin pitkäveteisyyden ja sekavuuden vuoksi. Siinä jäi kyllä kiinnostamaan silti pari asiaa, ja varmaan pakko jatkaa kunhan jaksan.

Tätä monet varmaan kauhistuu - mutta lopetin Breaking badin ykköskauden jälkeen. En missään vaiheessa saanut kiinni siitä, minusta se oli tylsä ja ei vaan yhtään napannut.

Lost oli myös hölmö, mutta katsoin sen silti loppuun. Siinä oli musta kuitenkin jollain tapaa kiva loppu, vaikka se sarja olikin ihan seko.

Minusta Pako on yksi parhaista sarjoista kokonaisuudessaankin! Kaudet huononi kyllä loppua kohden, mutta silti musta jokainen kausi oli tosi hyvä :D Samoin Dexter oli hyvä, ja parani eteenpäin katsellessa! Loppu oli vähän niin ja näin, mutta hyvä sarja silti!

Vierailija
66/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heroes. Entuudestaan överi juoni meni liian överiksi. Oiskohan ollut noin kolmannen kauden kohdalla.

Just näin! Kaikilla päähenkilöillä oli supervoimia, ja kaikki päähenkilöt kehittelivät mitä mielikuvituksellisimpia temppuja toistensa päitten menoksi. Kenellekään ei kuitenkaan voinut koskaan käydä mitään, koska kaikilla oli SUPERVOIMIA, joilla he selvisivät kaikista pahoista tilanteista. Tämän kun tajusin, niin aloin ajatella, että mitä järkeä tällaista on edes katsoa?

Vierailija
67/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa lähes kaikki sarjat. Alku on usein hyvinkin lupaava, mutta sitten kun aletaan ilkeilemään ja juonittelemaan vain ilkeilyn ja juonittelun takia, vaihdan kanavaa. Ilkeyttä ja kieroutta ja selkään puukotusta on ihan tarpeeksi elävässä elämässä, ei siihen tarvitaan amerikkalaisten eikä edes suomalaisten sarjojen opetusta.

Vierailija
68/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heroesin vika kausi (4). Sarja oli alkujaan ihan huippu, mutta muuttui melko jumittavaksi kolmosen puolivälistä neloseen päin.

Kosto myös. Aluksi se oli mielestäni tosi hyvä, mutta yhtäkkiä siihen ilmestyi niin paljon kaikkea randomkuraa että yyh. Ei enää kiinnostanut.

Daredevil. Jotenkin se vain jäi liikaa siihen lässytykseen ja oli aika hitaasti käynnistyvä. Ehkä aloitan joskus uudelleen!

Vierailija
69/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa lähes kaikki sarjat. Alku on usein hyvinkin lupaava, mutta sitten kun aletaan ilkeilemään ja juonittelemaan vain ilkeilyn ja juonittelun takia, vaihdan kanavaa. Ilkeyttä ja kieroutta ja selkään puukotusta on ihan tarpeeksi elävässä elämässä, ei siihen tarvitaan amerikkalaisten eikä edes suomalaisten sarjojen opetusta.

No kato vittu sitten My little ponya niin ei tuu paha mieli.

Vierailija
70/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale on mennyt aivan naurettavaksi.

Vierailija
71/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tuo HIMYM!!! Siis joo, oon idiootti kun jätin KAKSI jaksoa katsomatta mutta meni vaan jotenkin hermot. Täytynee katsoa ne kaksi nyt kuitenkin, jospa saisin mielenrauhan.

T. Se joka kertoi lopettaneensa katsomisen

Vierailija
72/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quantico. Odotin mielenkiintoisen aiheen ja ennakkohehkutuksen perusteella laatusarjaa, mutta toteutus olikin teineille suunnattua kauniitten ihmisten ihmissuhdehömppää. Suurinpiirtein samoista syistä Americanskin jäi omalta osaltani muutamaan jaksoon.

Vierailija
73/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pretty little liars on kyllä täydellinen esimerkki siitä, miten sarja voidaan pilata liialla toistolla ja pitkittämisellä! Kolme ekaa kautta katsoin lähes putkeen ja halusin tietää kuka tämä A nyt on! Ajattelin että kun se ratkotaan, tulee jotain muuta mielenkiintoista. Mutta ei... jaksosta ja kaudesta toiseen epäilty vaan vaihtuu mutta mitään ei selviä. Siinä missä aluksi ahmin jaksoja, koska halusin tietää, nyt ei voisi enää vähempää kiinnostaa :D

Lopetin sarjan katsomisen 4. kauden alussa.

Vierailija
74/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOST! Mahtavaa, että täällä on jotkin muutkin olleet samaa mieltä. Kamalaa kuraa koko sarja :D Yllättävän monet sitä kuitenkin ylistää maasta taivaaseen. Siinä vaiheessa loppui seuraaminen, kun joku hemmetin jääkarhu alkoi pomppia siellä trooppisella saarella ja sitä sitten päähenkilöt ihmetteli otsa rypyssä (kuten laatunäyttelijöillä on tietysti tapana). Ihan päätön sarja. Käsikirjoittajilla ei tavallaan ollut minkäänlaista vastuuta juonesta. Jos tapahtumat jäivät hankalaan kohtaan jatkaa, niin hups se olikin joku rinnakkaistodellisuuden aikavääristymä tai mitä tahansa muuta latteaa shittiä. 0/5

Vierailija
75/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät, dexter, himym

Vierailija
76/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supernaturalin ongelma on, että ne ei vaan ole osanneet lopettaa ajoissa. En ole jaksanut enään seurata.

Joo, tää sarja toistaa kyllä samaa juonikuviota: lahdataan hirviöitä, pelastetaan maailma ja siinä sivussa veljekset uhrautuvat toistensa puolesta ja pelastavat toisensa vuorotellen.  Kaudesta 4 eteenpäin mielenkiintoista on ollut se, miten kristinuskon Jumala on tuotu mukaan sarjaan. Äkkiseltään ei tule mieleen toista sarjaa, joka ammentaisi tästä teemasta

Kyllähän lähes jokaisella sarjalla on omat kaavansa. Mulla on vähän sellainen käsitys että sarjaa jatketaan vannoutuneiden fanien takia. Itse olen fani ja katson mielelläni paskemmatkin jaksot uudestaan ja uudestaan :D Inhottaa ajatus että sarja joskus loppuu.

Itselläni on jäänyt viime aikoina kesken Game of Thrones ja Californication, kyllästyin vaan jostain syystä vaikka sarjoista pidinkin. Walking Dead jäi myös, se kävi äärimmäisen tylsäksi ja hahmot ärsyttäviksi, olin oikein hämmästynyt tästä koska rakastan kaikkia zombijuttuja yleensä.

Vierailija
77/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walking Dead jäi kesken. Sarja alkoi mielenkiintoisesti ja katsoinkin sitä mielelläni ensimmäisen kauden, mutta jossain vaiheessa tuohonkin sarjaan piti tunkea sitä raivostuttavaa ihmissuhdelässytystä -ja kieroiluja. Toki muitakin epäkohtia sarjasta löytyi, kuten perinteiset idioottimaiset virheet, esimerkiksi mennään jonnekin pimeään ja kaikkihan tietävät että siellähän käy huonosti. Mutta eniten ärsytti nuo ihmissuhde/parisuhdelässytykset ja en vain jaksanut enää katsoa tuota ohjelmaa, kolmannen kauden alkuun jaksoin katsoa. Walking Deadillehan on tullut sellainen sarja mikä sijoittuu aikaan ennen WD:n tapahtumia, eli mistä zombiet tulivat, tuo sarja on Fear the Walking Dead. Mielenkiintoisesti on alkanut tämäkin sarja, kahdeksan osaa olen katsonut mutta tässäkin on jo lässytystä havaittavissa, mutta pitänee katsoa lisää.

Vierailija
78/95 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost jäi minultakin kesken. Samoin Kosto, Salatut elämät, Pako, Mustat lesket ja Walking Dead. Viimeisimpiä pettymyksiä on X-filesin uusi kausi. Ihan hirveää ripulia.

Tietyssä pisteessä juonikuvioiden täysin överiksi vetäminen näkyy kuuluvan joka sarjan vaiheisiin. Kun parhaat päivät on jo nähty ja käsikirjoittajilta alkaa olla ideat loppu, luodaan jotain täysin käsittämättömiä juonikuvioita, kuten kuolleesta heräämisiä ja jotain helvetin rinnakkaistodellisuuksia. Tässä vaiheessa minulta loppuu täysin mielenkiinto, epäkohdat ja epäloogisuudet alkavat ärsyttää niin paljon, ettei sarjaa voi seurata.

Aikanaan aloitin Salkkareiden katsomisen vuonna 1999. Keväällä 2015 lopetin. Juonenkäänteet Liisa Laitelan kuolleesta heräämisineen meni jo niin yli, että ei kesätauon jälkeen kiinnostanut enää pätkääkään avata telkkaria. Vanhat jaksot vuosituhannen taitteesta ovat jotenkin sympaattisia ja aitoja arkisine asioineen. Niitä voisin katsella uudestaan.

Vierailija
79/95 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pako 

1. kausi todella hyvä, jännittävä ja mielenkiintoinen

2. kausi edelleen hyvä. Ehkä vähän liian pitkä.

3. kausi naurettava ja jyrkkä alamäki alkoi.

4. kausi huono. Juoni on mennyt liian överiksi.

5. kausi turha, turha ja turha.

Vierailija
80/95 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narcos. Katsoin kaksi ensimmäistä kautta ja kolmannesta kaudesta pari jaksoa ja lopetin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi