Ärsyttääkö teitä hesen hidas palvelu?
Hesellä ei ikinä ole mitään valmiina, harvoin saa edes ranskalaisia mukaan kun menee pöytään istumaan. Kotipakettia saa odotella 15-20 minuuttia, ei tunnu enää pikaruokalalta. Heti, jos jonossa on enemmän kuin yksi asiakas, homma tuntuu menevän ihan sekaisin ja odotusajat ovat pitkiä. Työntekijöitäkin näyttää olevan todella vähän, meidän lähimmässä hesessä lounasaikaan kolme. Taidetaan jatkossa ajaa vähän pidempi matka mäkkäriin, kun siellä homma toimii aina paljon nopeammin.
Hauaisin nyt kysyä, että oletteko muut huomanneet samaa? Vai onko se vaan tuo meidän hese, jossa palvelu on hidasta.
Kommentit (52)
Käyn suunnilleen 1-2 kertaa/vuosi Hesessä ja todellakin joka kerta tilauksessa kestää tolkuttoman pitkään.
Jaa, en oo asioinut yleensä ruuhka-aikoina, joten ihan suht nopeaa on palvelu. Mulla ei oo kiire, kun en mene lounaalle sinne kesken työpäivän tms. Toki jos kokee, että on aina hidasta ja että se häiritsee, kandee vaihtaa paikkaa.
Ei, koska käydään burger kingissä.
Mikähän siinä on, etteivät voi palkata tarvittavaa määrää työntekijöitä? Ei ole enää edes mitään säästöä tuommoinen, kun palvelu on niin hidasta että asiakkaat kaikkoavat.
Sama homma. En enää edes yritä mennä Heseen kun aina joutuu odottamaan niin tolkuttoman kauan.
Sama kokemus oli täälläkin. Vielä viime syksynä ja talvella kävin luvattoman usein Hesessä, mutta palvelu ja ruoan laatukin tuntuivat laskevan koko ajan jo tuona aikana. Kun vihdoin sen Salmelan aivopierun myötä jätin Hesen kokonaan pois, huomasin myös, että hesemätöt olivatkin syy siihen, että mun alapään limakalvot oli alati paskana. Syytin tästä epäterveellistä ruokavaliota ylipäätään, mutta oireet poistuivat pelkällä Hesen poisjättämisellä. En tiedä, onko kyseessä allergia vai mikä, mutta nyt voin hyvillä mielin olla ilman hesesafkaa, vaikka juustohampurilaista himoitsenkin aina välillä...
Oho, onpa jännä, olen sattunut varmaan poikkeuksellisen hyvien hesejen lähelle. Viikonloppuna kävin kaverin kanssa juuri, ja päinvastoin molemmat hämmästeltiin sitä, että vaikka paikka oli tosi täynnä ruuat tuli nopeasti :)
Totisesti.
Aina välillä tekee sen virheen, että ajattelee kauppareissulla ottavansa siitä vaan nopsaan ruoat mukaan ja joka ikinen kerta sitä valintaa katuu. 15-20 minuuttia on aivan tavallinen odottaa take away -settiä tuolla, jopa kauemmin. ja tilauksessa ei ole mitään erikoista, eli ei mitään hampurilainen ilman sitä ja sitä juttua, vaan ihan listalta ja niitä yleisimpiä, kuten juustohampurilainen.
Usein myös tilauksesta puuttuu jotain. Nykyisin tarkistan aina pussien sisällön siinä ravintolassa.
Perjantaina olin menossa palaveriin ja tiukan päivän lomassa jäi aikaa vain pikaiseen salaattiluonaaseen ABC:llä ja otin kanasalaatin. Mikä karmea virhe. Kana oli niin kuivaa ettei tosikaan, maustettu jollain ihme grillausmausteella ja ihan jääkylmää. Salaatti oli survottu pieneen muovirasiaan ja kun sitä yritti syödä, putosi salaattia ja kanaa pois ja tietenkin salaatin pääasiallinen artikkeli oli jäävuorisalaatti. Maksoi tästä coca-cola zeron kanssa 8,50 snt. Jos olis ollut aikaa, olisin valittanut. Nyt heitin sen vaan pois ja jatkoin matkaa sen cockiksen voimalla.
Piti oikein tarvistaa että olihan se Hese eikä mikään ABC-burger, mutta olihan se. Muistelin syöneeni Hesellä sellaisen kanasalaatin, jossa oli lämmin filee paloiteltuna salaatin päällä ja lisäksi kurkkua, tomaattia, sipulia ja fetaa. Mutta ehkä se oli Mäkkärissä.
Pieni poika tokaisi pitkästyneenä pöydän ääressä, että miten kauan yhden hampparin tekemisessä kestää. Minua huvitti.
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpa jännä, olen sattunut varmaan poikkeuksellisen hyvien hesejen lähelle. Viikonloppuna kävin kaverin kanssa juuri, ja päinvastoin molemmat hämmästeltiin sitä, että vaikka paikka oli tosi täynnä ruuat tuli nopeasti :)
Mistä löytyy tämä ihmeellinen nopean palvelun hese?
Ärsyttää. Kuin myös se, että antavat sen päristimen mukaan ja pitää itse hakea sapuskat tiskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Totisesti.
Aina välillä tekee sen virheen, että ajattelee kauppareissulla ottavansa siitä vaan nopsaan ruoat mukaan ja joka ikinen kerta sitä valintaa katuu. 15-20 minuuttia on aivan tavallinen odottaa take away -settiä tuolla, jopa kauemmin. ja tilauksessa ei ole mitään erikoista, eli ei mitään hampurilainen ilman sitä ja sitä juttua, vaan ihan listalta ja niitä yleisimpiä, kuten juustohampurilainen.
Usein myös tilauksesta puuttuu jotain. Nykyisin tarkistan aina pussien sisällön siinä ravintolassa.
Perjantaina olin menossa palaveriin ja tiukan päivän lomassa jäi aikaa vain pikaiseen salaattiluonaaseen ABC:llä ja otin kanasalaatin. Mikä karmea virhe. Kana oli niin kuivaa ettei tosikaan, maustettu jollain ihme grillausmausteella ja ihan jääkylmää. Salaatti oli survottu pieneen muovirasiaan ja kun sitä yritti syödä, putosi salaattia ja kanaa pois ja tietenkin salaatin pääasiallinen artikkeli oli jäävuorisalaatti. Maksoi tästä coca-cola zeron kanssa 8,50 snt. Jos olis ollut aikaa, olisin valittanut. Nyt heitin sen vaan pois ja jatkoin matkaa sen cockiksen voimalla.
Piti oikein tarvistaa että olihan se Hese eikä mikään ABC-burger, mutta olihan se. Muistelin syöneeni Hesellä sellaisen kanasalaatin, jossa oli lämmin filee paloiteltuna salaatin päällä ja lisäksi kurkkua, tomaattia, sipulia ja fetaa. Mutta ehkä se oli Mäkkärissä.
En ole koskaan hesellä salaattia syönyt, mutta kuulosti mäkkärin salaatilta. Siellä salaattiin tuleva kana on aina lämmin.
Mä käyn usein Hesellä perheineni enkä ole huomannut moista. Tosi harvoin joutuu odottamaan pitkään ja aina saa jotain mukaansa heti pöytään, jos on kiire.
Ainoa mikä mua on mättänyt Hesessä on se sipulien koko ja määrä. Aivan liian paljon ja liian isoja. Nyt lähiaikoina ovatkin olleet pienempiä.
Mukaan otettaessa en ole koskaan 10 minuuttia kauempaa odottanut. Yleensä tulee paljon nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Totisesti.
Joo, toi unohtelu tilauksesta on tosi ärsyttävää! Kahdella peräkkäisellä kerralla jäi hesen pussista dipit pois ja huomasin vasta kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää. Kuin myös se, että antavat sen päristimen mukaan ja pitää itse hakea sapuskat tiskiltä.
Puhut nyt Burger Kingistä (jossa palvelu on ainakin oman kokemukseni mukaan sangen nopeaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy tämä ihmeellinen nopean palvelun hese?
Tämä nimenomainen kerta oli Tennispalatsin Hesellä :) mutta nopeaa palvelua oon saanut kyllä aina myös edellisillä kotipaikkakunnilla Tampereella ja Turun seudulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt Burger Kingistä (jossa palvelu on ainakin oman kokemukseni mukaan sangen nopeaa).
Monella Hesellä on tämä systeemi myös.
Mä olin menossa kerran asuntonäyttöön työpaikan lähelle, joka alkoi 16.45, pääsin töistä neljältä. Lähimpään Heseen oli työpaikalta 200 metriä ja siitä Hesestä vähän eri suuntaan näyttöön 300 metriä. Ajattelin käydä Hesessä syömässä, nopeasti jotain, että ehdin siihen näyttöön. Olin paikalla muutaman minuutin yli neljän, ehkä joku seitsemän yli. Siellä oli kyllä vaikka mitä valmiina, mutta mun edellä ole kolme eri porukkaa, eli joku pieni perhe, pariskunta ja joku yksinään. KAssalla oli kaksi, joista toinen otti pelkästää autokaistaa. Toinen otti sisällä olevaa jonoa ja näkyi välillä hakevan siihen autokaistallekin.
En tiedä, olivatko ne kaikki autokaistan autot jo ennen minua. Minä pääsin siihen kassalle 16.40. Eli kolme porukkaa edellä vei pikaruokalassa palvella puoli tuntia. Takanani ollut perhe lähti jo pois. Toinen kokemus samasta paikasta ei ollut yhtään sen nopeampi, kun edellä oli joku. Nykyään jos menen ko. paikkaan, katson ensin onko ketään jonossa ja autokaistalla autoja ja jos on, en mene. Se on kuitenkin mulle helppo paikka, kun se on työpaikkaa lähinnä oleva paikka, mistä saa jotain sapuskaa.
Sama kokemus. Kauan kestää joka kerta.