Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko tehdä öljynvaihtohuollon autoosi?

Vierailija
16.05.2016 |

Paas vastaten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa, enkä sellaista taitoa tarvitse. Öljyä toki osaan lisätä, kun auto kertoo lisää haluavansa, mutta vaihdot hoitaa merkkikorjaamo muun määräaikaishuollon yhteydessä.

Vierailija
2/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä .

Honda civic 1,4is sedan 2001

Nissan primera 1,8 5d 2003

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa.

Vierailija
4/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskua vaihtanut, mutta nain miehen, joka vaihtaa. Korjaa myös kaikki viat.

Vierailija
5/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo autoa, mutta osaan vaihtaa öljyt ja suodattimen.

Vierailija
6/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies ehkä osaisi, mutta ei tee hänkään. Ei tuota ole mitään järkeä tehdä itse. Osaan tarkistaa öljyt ja lisätä niitä ja vaihdattaa öljyt vuoden välein huoltoasemalla, riittää ihan hyvin.

Vierailija
7/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, tein sitä ja muita vikojen korjaamista kun olin sinkku. Nyt mies haluaa tehdä ne kaikille autoille, ja peseekin ne :) en pakota, itse ehdottaa :D

Vierailija
8/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mies ehkä osaisi, mutta ei tee hänkään. Ei tuota ole mitään järkeä tehdä itse. Osaan tarkistaa öljyt ja lisätä niitä ja vaihdattaa öljyt vuoden välein huoltoasemalla, riittää ihan hyvin.

Missä on huoltoasema, jossa muka vaihdetaan öljyä?

Itse vaihtamisessa on se järki että tulee tyhjennettyä kunnolla, ja että moottoriin ei laiteta väärää määrää hiekkaista halpisöljyä. Tulee myös puolta halvemmaksi;-)

Myöskin proppu tulee oikeaan kireyteen uudella tiivisteellä.

Vierailija
9/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetän mieluummin kaverilla, kuten kaikki muutkin huollot mitä hän osaa tehdä. Paikallinen firma saa töitä, kaverilla on monttu, hän huolehtii jäteöljystä, hänellä on sopivaa öljyä varastossa, hän hankkii uuden suodattimen ja hävittää vanhan... Minun ei tarvitse ajaa kuin auto halliin. Että eipä kävisi mielessäkään alkaa kotipihassa ryömiä auton alle.

Vierailija
10/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mooses! Sanotaanko näin, että mulla ei ole omaa autoa, mutta autonöljynvaihdosta kyllä suoriutuisin. ;)

Vierailija
11/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko niin uskon että osaisin ja osaa mieskin, mutta ei se niin paljoa maksa että ei vietäisi huoltamolle hoidettavaksi. Mitä niiden jäteöljyjenkin kanssa tekisi. Menisi aikaa ja vaivaa ja paikat sotkuun jos itse tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi