165 senttinen nainen on nykyisin lyhyt
Kun katsoo teinejä ja nuoria aikuisia, niin suurin osa naisista on jo 170 cm tai yli. Kyllähän lyhyt nainenkin voi olla omalla tavallaan "söpö taskuraketti", mutta todella harvoin voi lyhyttä naista kutsua näyttäväksi, seksikkääksi tai kauniiksi.
N177cm
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä sitten varmaan olen kääpiö... Ei kyllä ole haitannut koskaan miesmarkkinoilla, varsinkin monet pitkät miehet ovat olleet erittäin kiinnostuneita.
T: 151 cm pitkä nainen
Tuo on muuten jännä että miten pitkät miehet onkin aina kiinnostuneita. Itselläni on jonkinasteinen kompleksi lyhyydestäni (160 cm) ja aina on ollut haaveena sellainen 165-170 cm mies, ettei tarvisi tuntea itseäni niin kääpiöksi. Mutta ei ole sellaisia löytynyt, joten aina on tullut pitkien kanssa seurusteltua. 184-188 cm on ollut mun kolmen seurustelukumppanin pituudet...
No mä olen 168 cm pitkä enkä käytä koskaan korkoja. Siltiki suurin osa vastaan kävelevistä naisista on mua järjestään lyhyempiä, myös ne teinit. Helsingissä näin. Vastaan tulee paljon miehiä, jotka ovat suunnilleen samoissa mitoissa kanssani.
Mä en tajua tätä ainaista vastakkainasettelua pitkien ja lyhyiden ihmisten välillä (sitä tapahtuu niin miesten kuin naistenkin kohdalla).
Kaunis ihminen on kaunis oli minkä pituinen vaan, ja kauneushan on pitkälti subjektiivinen käsite, eli jokaiselle koulukunnalle löytyy diggarinsa.
Minusta on ihanaa tää ihmislajin monimuotoisuus etenkin ulkoisesti, kiva katsella erinäköisiä, pituisia ja kokoisia ihmisiä.
Ollaan jokainen ylpeitä siitä mitä olemme, itseä kuitenkaan ylentämättä ja toisia alentamatta!
Yst. terv. Nainen 175cm, joka tykkää pituudestaan ja katselee ihastellen niin pidempiä kuin lyhyempiä kanssasisariaan :D
Vierailija kirjoitti:
Turha itseään ylentää. Normaaliksi katsotaan vielä 150cm pitkät, vaikka lyhyitä ovatkin.
Keskivaiheilla ovat 165senttiset. Tuollaiset 180cm pitkät ovat jo todella pitkiä.
Ja ehkä pituutta tärkeämpi asia on mittasuhteet. Jos ne ovat hyvät, on melkein sama onko 160cm vai 175cm. Pieni voi onneksi koroilla halutessaan keimailla, kun taas joku hongankolisuttaja näyttää auttamatta transulta korkeilla koroilla. Ja se kengän kokokin on näillä tietenkin nelosella alkava yleensä, mikä ei ole mitenkään nättiä, varsinkin jos on todella pitkät, muodottomat ja laihat jalat.
Ja karseen näköinen on pitkä nainen, jolla pitkä selkä ja lyhyet jalat.
No sinähän kuulostat katkeralta. Joo, 165-senttinen nainen on normaalin pituinen, mutta eikös naisten keskipituus ollut jo muutama vuosi sitten 167cm ja aina vain kasvamaan päin. On myös ala-arvoista puhua transulta näyttämisestä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kauniita on kaikenpituisissa ja niitä normaaleja mittasuhteita on myös kaiken pituisilla.
Nimim. 178cm pitkä nuori nainen, joka rakastaa korkeita korkja ja jonka kengänkoko 39 eli oikein siro pituuteen nähden. Pidän laihoista, pitkistä jaloistani ja selkäni on lyhyempi kuin 165-senttisellä äitipuolellani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha itseään ylentää. Normaaliksi katsotaan vielä 150cm pitkät, vaikka lyhyitä ovatkin.
Keskivaiheilla ovat 165senttiset. Tuollaiset 180cm pitkät ovat jo todella pitkiä.
Ja ehkä pituutta tärkeämpi asia on mittasuhteet. Jos ne ovat hyvät, on melkein sama onko 160cm vai 175cm. Pieni voi onneksi koroilla halutessaan keimailla, kun taas joku hongankolisuttaja näyttää auttamatta transulta korkeilla koroilla. Ja se kengän kokokin on näillä tietenkin nelosella alkava yleensä, mikä ei ole mitenkään nättiä, varsinkin jos on todella pitkät, muodottomat ja laihat jalat.
Ja karseen näköinen on pitkä nainen, jolla pitkä selkä ja lyhyet jalat.
No sinähän kuulostat katkeralta. Joo, 165-senttinen nainen on normaalin pituinen, mutta eikös naisten keskipituus ollut jo muutama vuosi sitten 167cm ja aina vain kasvamaan päin. On myös ala-arvoista puhua transulta näyttämisestä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kauniita on kaikenpituisissa ja niitä normaaleja mittasuhteita on myös kaiken pituisilla.
Nimim. 178cm pitkä nuori nainen, joka rakastaa korkeita korkja ja jonka kengänkoko 39 eli oikein siro pituuteen nähden. Pidän laihoista, pitkistä jaloistani ja selkäni on lyhyempi kuin 165-senttisellä äitipuolellani.
No kuulepas, kun en ole lainkaan katkera mistään :D Halveksuttaa vain ap:n kaltaiset ihmiset. Ehkä rivien välistä voi lukea sen? Tällaiset aloitukset kun ovat täysin turhia. Vastasin vain ja ainoastaan sen takia, että nimenomaan annan kaikkien kukkien kukkia, ja toivon sitä muillekin. Transuviittaus kohdistui myös ap:n leveilyyn.
En mielestäni yleistänyt, joten turha vetäistä mitään ylimääräistä nenäänsä.
Mä olen 166 enkä koskaan ole missään tilanteessa tuntenyt itseäni lyhyeksi. Enkä ole koskaan halunnut olla pidempi, minusta tämä on ihan hyvä koko :) Jalat ovat sopivan mittaiset suhteessa muuhun vartaloon yms. Kun ryhti on hyvä ja kantaa itsensä hyvin, se tekee paljon ihmisen olemuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on seksikäs ja näyttävä vain, jos on todella hoikka. Vähänkin isokokoisemmat muistuttavat enemmän miestä.
Minä olen 178-senttisenä ollut kaikkea hyvin hoikan ja pulskan välillä, mutta yksikään ihminen ei takuulla ole erehtynyt luulemaan minua mieheksi mistään kuvakulmasta. Näkymättömyydestä ja seksikkyyden puutteestakaan ei ole koskaan valitettu. :)
Minä olen 157cm ja kyllä tunnen itseni kauniiksi,näyttäväksi ja seksikkääksi. Ne piirteet eivät ole pituudesta kiinni. Mitäs siihen sanot :)
Toisinaan on sanottu lyhyeksi. Itse en kuitenkaan koe olevani vaan ihan normaali. Joskus koen itseni jopa isoksi koska en ole sirorakenteinen.