Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotain rajoitusta, paljonko voi antaa banaania alle vuoden ikäiselle?

Vierailija
30.06.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mene ummelle

Vierailija
2/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ite ajattelin tulla kyseleen samaa.

me ollaan annettu 10kk lapselle noin puolikas päivässä. helppo välipala syödä vaikka rattaissa kauppareissulla.

tänään ollu sitten vähä kitinää, ensin luulin et johtuu hampaista mut äsken kitinä helpotti muutaman ison pierun jälkeen. eli taiski olla masu kipee. ehkä vähä vähennetään tota banaania, kun voi johtua siitä.

kummastakohan tod. näkösemmin banaanista vai leivästä? meillä lapsi tykkää popsia leipää ja pienen palan syö päivittäin. suolatonta/sokeritonta. itse olen leiponut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän terveydenhoitaja sanoi jo vähän yli puol vuotiaalle, et voi pieniä paloja leipää antaa. Mietin vaan välillä, et mitenhän sen suolan kanssa on, kun sitähän on kai aika paljon valmiissa leivissä? Kovasti tykkää leivästä meidän pieni.

Vierailija
4/4 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

+sokeria (siirappia) mutta ei kai pienestä palasta silloin tölläin haittaa ole. varmuuden vuoksi tein itse, niin saa lapsi syödä leipää ilman että mulla on huono omatunto siitä suolasta :)

täysjyvävehnäjauhoista tein ja lisäsin reippaasti porkkanaraastetta. hyvin maistuu meidän pienokaiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi