Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
1501/3463 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille joita asia koskettaa tai mietityttää, voin suositella Åsa Grenvallin sarjakuvaa nimeltä Seitsemäs kerros, joka kertoo aika täsmälleen tällaisesta väkivaltaisesta ja kontrolloivasta parisuhteesta.

Vierailija
1502/3463 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti että panen parasta ystävääni (olen nainen,hetero ja tämä ystävä nainen)

Homma meni muutamassa kuussa niin sairaaksi että lähdin suhteesta. Sen jälkeen alkoi pelottava vainoaminen ja kahdesti hän kävi minuun myös käsiksi. Tyyppi teki itsemurhan 3 kk eromme jälkeen. Tästä on vuosia ja vieläkin puistattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1503/3463 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun luulin olevani poikkeava, kun halusin hoidella naiseni toisen miehen kanssa, mut naiseni ei suostunu. No, en minäkään toiseen naiseen koskisi.

mulla on tieto kaikesta mutta ei käsitystä mistä

1504/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä sairaalloisen mustasukkaiset ole kaikki puhtaita narsisteja? Vai onko porukassa vielä joitakin hauskoja joilla on muutama erityyppinen mt-diadnoosinumero, joista saa sitten tosi kivan kombon.  Onnittelen kaikkia jotka ovat hengissä selvinneet (itse mukaanlukien)!

1505/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

yo

Vierailija
1506/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija XX kirjoitti:

Eikö nämä sairaalloisen mustasukkaiset ole kaikki puhtaita narsisteja? Vai onko porukassa vielä joitakin hauskoja joilla on muutama erityyppinen mt-diadnoosinumero, joista saa sitten tosi kivan kombon.  Onnittelen kaikkia jotka ovat hengissä selvinneet (itse mukaanlukien)!

Tuskin ovat kaikki tai edes suurin osa narsisteja. Osa on taatusti, mutta eiköhän sekaan mahdu myös ihan vaan itsestään epävarmoja, hylkäämistä pelkääviä, omia tunneilmaisujaan hallitsemaan kykenemättömiä jne. Näissä tapauksissa positiivista on, että asiasta on edes teoriassa mahdollista päästä yli ja "parantua". Tämä nyt ei kuitenkaan tarkoita, että puolison tehtävä olisi sietää mustistelua ja yrittää parantaa sairaalloisen mustasukkaista kumppania, vaan ihmisen itsensä on tiedostettava ongelma ja haettava siihen apua.

Vierailija
1507/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin ketjuun kommentoineella mustasukkaiseksi tunnustautuneella miehellä vaikuttaisi olevan suhteeton pelko siitä että nainen löytää jonkun paremman. Tunne, että hän ei riitä eikä kelpaa. Ja se purkautuu aggressiivisena käytöksenä naisia kohtaan. Sen sijaan että hän tutkiskelisi tunteidensa lähdettä, hän kiertää ongelman kuittaamalla, että suurin osa naisista olisi "h*oria. Käytännön elämässä hän kyttää tapailemansa naisen käytöstä, ja etsii tästä mitä tahansa merkkejä todistaakseen itselleen että mustasukkaisuus ja sen avoin osoittaminen on oikeutettua. Että vika ei ole hänessä, vaan naisessa joka on paha ja kyltymätön miesten huomiosta. Sääli, että tällä hän ampuu itseään jalkaan sillä noista lähtökohdista ei onnellista parisuhdetta rakenneta.

Vierailija
1508/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kipeää lukea.

Tunnistan itseni osassa kirjoituksia, narsistisena , mustasukkaisena ja marttyyrina :(

Vierailija
1509/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni sai suunnattomia kilareita siitä jos en vastannut puhelimeen sillä sekunnilla kuin hän soitti. Ihan sama olinko töissä, ja soittiko mies 5-10 x työpäivän aikana, hänelle oli vastattava. Ihan sama vaikkei asiaa ollutkaan, en kuulemma kunnioittanut häntä jollen vastannut. Kun sanoin että en mielelläni  avokonttorissa keskustelisi niitä näitä muiden kuunnellessa, vaan keskittyisin töihin, mies veti aivan karmeat raivarit, että minun on vaihdettava työpaikkaa jos en kerran voinut omalle puolisolleni vastata puhelimeen kun hänellä oli asiaa! Eipä se todellakaan toiminut toisin päin, minä en voinut soittaa miehelle kesken hänen  työnsä, kehtasinkin niin häiriköidä! Lisäksi mies koki tarvetta vähätellä jatkuvasti työtäni, ammattiani tai koulutustani.

Toki tähän palettiin kuului muutakin, mm. minun ystävyyssuhteiden karsiminen käytännössä nollaan. Meille ei saanut tulla minun ystäviäni kylään koska "ei tämän ikäiset (olimme tavatessamme 24v + 26v) harrasta mitään lapsellista kahvittelua toisten luona". Toki se ei koskenut hänen ystäviään tai sukulaisiaan. Kukaan ystäväni ei ollut tarpeeksi hyvä ja kun paras ystäväni sitten ilmoitti ettei pidä siitä miten mies minua rajoittaa, mieheni vaati minua valitsemaan joko tuon "rakkaudestamme kateellisen hirviön" tai itsensä. Sai vakuuteltua että tuo ystävä vaan oli kateellinen ja halusi meille pahaa, HÄN sensijaan laittoi parisuhteen ensimmäiselle sijalle. Lienee selvää että lopetin tapaamasta ystäviäni sillä väsyin siihen kiukutteluun ja mykkäkouluun mitä mies piti aina jos tiesi minun olevan lähdössä jonnekkin. Sabotoi aina iltani niin että jos lähdin vaikka klo 18 tapaamaan ystävääni, viimeistään 18.30 minun piti raportoida missä olen, ja siitä 30min välein tuli kyselyä missä olen ja kenen kanssa jne jne. mies vaati että minun piti liittyä hänen seuraansa viimeistään klo 20 sillä HÄNELLE oli tärkeämpää puolisonsa kanssa oleminen kuin ystävät, eikö minulle ollut (juuri tuona iltana kiinnosti minun seura, kun minulla oli muuta menoa, muulloin taas ei).

6 kk suhteemme aloittamisesta minut oli täysin alistettu kotiin (mies maanitteli minut muuttamaan luokseen) puhelimeni oli hajoitettu 3 kertaa heittämällä se seinään, koska olin jotenkin ärsyttänyt miestä, olin lentänyt omasta kodistani niskaperseotteella koska olin jättänyt leipäpussin auki.

Jätin kyllä miehen, mutta aivan liian pitkään kestin lopulta päivittäistä alistamista ja kyttäämistä. Väkivalta oli alle vuodessa jo arkipäivää, turpaan tuli jos kaupassa vaikka sanoin miehen mielestä epäilyttävällä sävyllä hänelle jotain ja "nolasin hänet". Joskus tuntui etten tehnyt muuta kuin pelkäsin hysteerisesti etten nolaa miestä, siitä seurasi aina rangaistus. Mies oli vuodessa muuttanut pukeutumistyylini - sain pukeutua ainoastaan hänen valitsemiin vaatteisiin, hänellähän oli pettämätön maku! Jätin hänet lopulta ja mies pahoinpiteli minut kahdesti vielä eroamisen jälkeenkin ja sai tuomion viimeisimmästä. Hän vainosi minua lähes 2,5 vuotta, mm. tunkeutuen sähköpostiini ja lähetellen sieltä aivan sairaita viestejä kaikille, sabotoiden kaikki alkavat parisuhteeni, huoritteluviesteillä ja mm. yrittämällä ajaa autolla päälleni. Mitään lähestymiskieltoa tms. hän ei saanut, sillä poliisin mukaan kyseessä oli sana sanaa vastaan eikä mies myöntänyt mitään. Olin itsemurhan partaalla vainoamisen vuoksi, kunnes jotenkin vaan selvisin siitä kuitenkin. Nyt vaikka olen jo uudelleen naimisissa ja erosta tuon hullun kanssa on aikaa 9 vuotta, saan ajoittain kummallisia viestejä, joissa joku kertoo tietävänsä missä olen, tai lähettämällä vain tekstarina esim. sen ravintolan nimen missä saatan olla lounaalla. Onneksi näitä tulee harvoin enää.

Vierailija
1510/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin varmaan 40 sivua tätä keskustelua ja aloinpa tosissani miettiä omaa exääni. Oltiin vuosia ystäviä ennen kuin alettiin seurustella ja se seurustelu loppui melko lyhyeen eikä syyt ole mulle vieläkään oikein selviä. Exällä oli kieltämättä ollut huonoja suhteita siihen mennessä, minua edeltäneen exän tunsin hyvin ja olin sitä suhdetta seurannut, nainen käytti ajoittain myös fyysistä väkivaltaa henkisen ja taloudellisen väkivallan lisäksi. Tätä naista edeltänyt taas oli hieman sekaisin hänkin, kuukausia eron jälkeen lähetteli viestejä jossa haukkui exän uuden naisen jne. Minua seurasi vielä ainakin yksi huono suhde, josta exä oli selittänyt että nainen ei ollut päästänyt häntä näkemään kavereitaan (ei olla enää väleissä, joten nämä tiedot tulleet täysin yhteisten kavereiden kautta, plus kukaan ei käsittääkseni tuntenut tätä naista).

Kun aloimme seurustella, exä kovasti "hermoili" että enhän minäkin nyt ole sekopää/hullu niinkuin kaikki edelliset. Näin jälkikäteen en ymmärrä miksi tämä on pitänyt ääneen sanoittaa, kyllähän me tunnettiin erittäin hyvin jo ennen seurustelua. Opiskelin tuolloin yliopistolla ja mainitsin joskus nimeltä jonkun miespuolisen opiskelukaverin, ja exä heti kärppänä kysyi kesken oman lauseen että "kuka on Mikko?". En osannut ajatella tuosta silloin oikein mitään, mutta jostain syystä koin silloinkin tarpeelliseksi mainita, että tämä mainittu mies on homo. Taisimme myös käydä jotain keskustelua muista miespuolisista opiskelukavereistani. Minua edeltäneessä suhteessa tappelivat varmaan vuoden verran tasaisin väliajoin jostain tämä naisen miespuolisesta ystävästä, kun exä oli jostain syystä hänestä kovin mustasukkainen ja aina kännissä toi niitä pettämisepäilyjä esille.

Vähän tulee tunne, että väistinkö sittenkin luodin. Ero oli kipeä ja kieltämättä miehen loppuajan sekoilua katsellessa tuli mieleen, että ei ihme jos tuolla on ollut hulluja naisia, koska tekevät toisensa hulluksi ja tuon kanssa seurustelu vie järjen. En vaan rakastuneena ja sydänsuruissani ottanut tuotakaan ajatusta silloin kovin tosissani. En usko että hänestä olisi yhtä sairaisiin temppuihin kuin täällä on monesti kuvattu, mutta jälkikäteen muistoista alkaa kyllä nousta jos jonkinlaista varoitusmerkkiä. Omaa ajattelua on varmaan pitkään sekoittanut sekin, että olimme tosiaan hyviä ystäviä ennen suhdetta.

Vierailija
1511/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naisessa joka on paha ja kyltymätön miesten huomiosta"

Eikös kyltymättömyys useimpia naisia kuvaa?

Vierailija
1512/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta eksäni oli koiralleni mustasukkainen. Omistan tanskandogin 75kg painavan uroksen, joka luulee olevansa chihuahuan kokoinen ja tunkee syliin, antaa märkiä pusuja ja aina arjessa mukana. Kerran istuimme sohvalle ja koirani oli tulossa sohvalle viereeni, eksäni sitten löi koiraa täysiä kaukosäätimellä päähän ja kertoi ettei siedä tuota piskiä. Pistin äijän pihalle ja pidin 2viikkoa taukoa näkemisestä, sillä mietin miten jätän hänet. Sovimme sitten 2viikon päästä treffit yhdelle järven rannalle ja koira istui jaloissani, kun itse istuin penkillä. Eksä veti silloin viimeiset kilarinsa, kun alkoi julkisella paikalla karjumaan KUINKA NYTTENKIN KOIRA NOJAA MINUUN JA ANNAN HUOMIOTA ENEMMÄN KOIRALLE, EN KOSKAAN HÄNELLE. Heihei ja onnea tulevaisuuteen.

Vierailija
1513/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, mutta eksäni oli koiralleni mustasukkainen. Omistan tanskandogin 75kg painavan uroksen, joka luulee olevansa chihuahuan kokoinen ja tunkee syliin, antaa märkiä pusuja ja aina arjessa mukana. Kerran istuimme sohvalle ja koirani oli tulossa sohvalle viereeni, eksäni sitten löi koiraa täysiä kaukosäätimellä päähän ja kertoi ettei siedä tuota piskiä. Pistin äijän pihalle ja pidin 2viikkoa taukoa näkemisestä, sillä mietin miten jätän hänet. Sovimme sitten 2viikon päästä treffit yhdelle järven rannalle ja koira istui jaloissani, kun itse istuin penkillä. Eksä veti silloin viimeiset kilarinsa, kun alkoi julkisella paikalla karjumaan KUINKA NYTTENKIN KOIRA NOJAA MINUUN JA ANNAN HUOMIOTA ENEMMÄN KOIRALLE, EN KOSKAAN HÄNELLE. Heihei ja onnea tulevaisuuteen.

Voi tsiisus :O Hyvä, että pistit äijän kiertoon seuraavalle "onnekkaalle". Eksälläsi olisi itse asiassa paljon opittavaa koiraltasi siinä, miten rakkautta tulee oikein osoittaa :)

Minä olen miettinyt, että osa miehistä kuvittelee, että lemmikki on sinkkunaiselle miehen korvike. Nämä tapaukset olettavat, että kun hän ritarillisesti astuu naisen elämään, niin tämä heivaa eläimen sillä sekunnilla. Ego nähtävästi saa parantumattoman kolauksen siinä vaiheessa, kun selviää, että lemmikki ei ole lähdössä minnekään, vaikka mies kuinka kiukuttelisi. Kuinka perverssi pitää oikein olla, jos pitää eläintä kilpailijanaan?

Vierailija
1514/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut nyt jokaisen viestin tästä ketjusta ja kyllä on sanottava että tutulta kuulostaa!

Mun mies oli kans aluksi sellainen että osasi naamioida kaikki ne mustasukkaiset jutut vain romanttisiksi eleiksi, jotka sitten on pahentuneet ajanmittaan. 

-Kavereiden jatkuva piikittely. Vihjailut että mun naispuoliset kaverit on kateellisia meidän suhteesta tai yrittää iskeä sitä. Vihjailut siitä että kaikki mun mieskaverit haluaa mua. Oikeastaan kaikki miehet haluaa mua koko ajan. Kaupankassalla mukava poika hymyilee, haluaa mua. Bussikuski tervehtii, haluaa mua. Pomo kiittelee töistä, haluaa mua. 

-Samaan aikaan vaikka olenkin ilmeisesti Suomen haluttavin nainen niin mussa on jatkuvasti jotain pientä korjattavaa. Miten pukeudun, miten laitan hiukset ja miten meikkaan. Esim. jollain logiikalla mies provosoituu tietyistä kampauksista ja tietyistä huulipunan väreistä. 

Välillä puristelee mua kyljistä tai mahasta ja sanoo leikkisästi jotain mun painon noususta. Sen jälkeen naureskelee sille miten oikein *vihaa* lihavia naisia ja haukkui eksänsä joka lihoi lääkityksen takia kauheasti ja miten kauheaa se juuri tälle miehelle oli. Sitten jos pahastun niin "miks naiset on aina niin epävarmoja itsestään? Kyl sä tiedät että oot upee!" ja sen jälkeen naureskelee taas sille et kuitenkin jättäis mut jos paino nousis viel. Mut läppä läppänä hei. Ja sitten puheli pitkään itsekseen kuinka rupsahtaminen suhteessa on oikeastaan pettämistä, koska et halua pysyä kauniina toista varten. 

-Jos kävin vanhempieni luona tai tapaamassa siskoani, niin puheluiden ja viestien määrä on tosi ahdistava. Mä en pitkään ymmärtänyt mikä mua siinä oikein ahdisti kun toinen laittoi 5 minuuttia lähdön jälkeen 30 viestiä miten ikävä sillä jo on ja jatkuvasti kysymyksiä että noh, onks sulla mua yhtään ikävä, sano miten ikävä sulla on mua ja et sä varmaan mua ikävöi kun sulla on siellä niin paljon kivempaa. Kun esim. siskolle avauduin tästä niin se sanoi vaan että mun pitäisi olla kiitollinen siitä kun joku mua niin paljon rakastaa. 

-Joskus kun istuttiin sylikkäin katsomassa tv:tä niin se saattoi siinä lepertelyn lomassa yhtäkkiä sanoa et jos muuten koskaan jättäisin sen, niin se tappaisi itsensä. Ja että ennemmin haluaisi että mä kuolen kuin että erotaan, koska mun kuolemaa olisi helpompi käsitellä. Ihan neutraalisti sanoi sen. 

-Joskus riidan yhteydessä on kohottanut kätensä nyrkkiin kuin aikoisi lyödä. Kun mä olen suojannut kasvot käsillä tai kavahtanut niin se on loukkaantunut ihan hirveästi siitä että uskon että se voisi ikinä tehdä mitään sellaista. 

-Koko suhteen ajan on koko ajan jotenkin viitannut siihen että tietää että petän sitä. On aika hankala puolustautua kun ei voi todistaa että ei ole tehnyt mitään, varsinkaan kun toinen "tietää" että oot kuitenkin. Aluksi jaksoin panna vastaan ja vakuutella, mutta ei se koskaan tietenkään mitään auttanut.

Mutta kun se rakastaa mua niin paljon. Mies vakuuttaa, sisko vakuuttaa ja pari miehen kaveria jaksaa tätä koko ajan toitottaa. Ja miten onnekas mä olenkaan. 

Mies välillä on tehnyt musta arvioita että mä en ole vain tottunut siihen että mua rakastetaan? Ja siksi en osaa itse rakastaa? Vaan koska mua ahdistaa sen tavat osoittaa rakkautta. Jotenkin mä olen viimeisen vuoden ehkä itsekin uskonut että tää mies on viimeinen ihminen maailmassa joka mut ottais koska mä oon vaan niin epäkelpo.

Jatkuu

Vierailija
1515/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuu

-Mä muuten myös pyysin miestäni käymään terapiassa meidän suhteen jatkumisen ehtona. Tää siis sen jälkeen kun olin kummilapseni synttäreillä kun mies laittoi viestin että nyt tappaa itsensä kun en ollut vastannut puhelimeen. Mä olin soittanut kotiin ambulanssin ja siellä se oli kuulemma istunut iltaa kavereiden kanssa juoden kaljaa. Sillä kertaa suutuin niin paljon tästä "vitsistä" että olisin eronnutkin, mutta kun se oli valmis tekemään "mitä tahansa". Terapiassa se taisi käydä 3 kertaa yhteensä, kunnes terapeutti oli kuulemma näin sanonut ettei siinä "ole mitään vikaa" ja kaikki mitä se tekee on "täysin normaalia tässä hänen tilanteessaan" ja että ei tarvi enää käydä kun on ihan terapeuttikin kiitellyt kuinka tässä on tervejärkisin mies ikinä.

-Ehdottomasti törkein teko minkä se teki oli mun väkisin makaaminen. Oltiin yhdessä lomalla kun tää tapahtui. Oltiin illalla käyty juhlimassa ja palattiin takaisin huoneeseen mukavassa nousuhumalassa. Ensin mun tekikin mieli, mutta sitten tulikin huono olo ja sanoin että voitais oikeastaan mennä nukkumaan jo. Loput voitte arvata. Mies suuttui, ettei pidä antaa ymmärtää jos ei ymmärrä antaa (heh heh) ja sitten sen jälkeen väitti monen monta kertaa ettei muka tiennyt etten oikeasti halunnut. Kun naisethan on sellaisia että pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja vaikka itkin ja anelin miestä lopettamaan ja yritin työntää pois niin kyllä mä varmaan silti halusin. 

Tän ketjun lukeminen on avannut mun silmät lopullisesti. Mustasukkaisuudella ja kontrolloimisella ei oo mitään tekemistä rakkauden kanssa. Mä myös nyt näen selkeästi mihin suuntaan tää on menossa. 

Mä en voi miesti korjata tai parantaa. Enkä mä myöskään halua olla sellaisessa suhteessa missä pitää koko ajan olla valppaana ja ahdistunut että toiminko väärin ja millä mielellä se on tänään. Tän ketjun lukemisen jälkeen mä tiedän mitä mun pitää tehdä, ja mä aion erota. 

Ja kun joku on kuitenkin sitä mieltä että mä olen idiootti kun olen näin pitkään tätä katellut, niin meidän hyvät kaudet on oikeasti olleet tosi ihania ja romanttisia. Mä olen joskus ennen nukahtamista ihan ajatellut etten mä koskaan uskonut olevani näin onnellinen kuin mitä sen kanssa olen ollut. Jokaisen välikohtauksen jälkeen se on niin katuva, itkenyt vuolaasti ja ollut niin ihana ja ymmärtäväinen että mä olen aina ajatellut että tää kun on käyty läpi niin tästä alkaa se onnellinen elämä. Se vaan, että nää onnelliset kaudet tuntuu vähenevän jatkuvasti ja nää välikohtaukset lisääntyvän. 

Vierailija
1516/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"naisessa joka on paha ja kyltymätön miesten huomiosta"

Eikös kyltymättömyys useimpia naisia kuvaa?

Ei todellakaan kuvaa.

Vierailija
1517/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkasin kerran naapuria = minulla oli siis pettäminen mielessä.

Eksän aivoituksia.

Vierailija
1518/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi saanut käyttää e-pillereitä, koska se ei kuulemma ole reilua miestä kohtaan. 

Kun pyysin perusteluita sain kuulla että: 

E-pillereiden käyttö todisti sen, etten ollut exän kanssa tosissaan koska en halunnut saada hänelle lapsia (20-vuotiaana en kyllä halunnutkaan).

Niiden käyttäminen osoitti etten luota mieheen, jonka ehkäisy ehdotus oli ns. pull out metodi, missä siis mies vetäytyy pois juuri ennen kun laukeaa..

Niiden käyttö mahdollisti mulle sen, että voin pettää sitä vapaasti koska en tarvitse kumia. :D??

Niiden käyttö on epäluonnollista ja.. kemikaalisten ominaisuuksiensa takia pilaa nautinnon minkä vuoksi en biologisesti olisi edes kyennyt tulemaan vaikka hän olisi yrittänytkin (Ei edes yrittänyt vaan olisi pitänyt kyetä tulemaan sen puolentoista minuutin aikana kun ähisi päällä). :'D 

Tän lisäksi muistan vaan sen kun sain kaverin kautta hyvän kuntosalitarjouksen. Kun sanoin tästä exälle, tämä purskahti itkuun ja onnistuin juuri ja juuri rajun itkun seasta naama rusinalla kysymään "Ketä sä siellä panet?"

Se suhde ei pitkään kestänyt. 

PS. Mikä juttu se on että kun suhteen jälkeen alkaa jossain kohtaa seurustelemaan uudestaan niin se olisi muka pettämistä? :D Mäkin siis tän suhteen jälkeen olin n. puoli vuotta sinkkuna ennenkuin tapasin toisen pojan, jonka kanssa alettiin heilastella ja tältä exältä tuli silloin raivokkaita viestejä että petän sitä ja että tiesi että näin kävisi. Vaikka oltiin siis erottu aikaa sitten.........

Vierailija
1519/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus :O Hyvä, että pistit äijän kiertoon seuraavalle "onnekkaalle". Eksälläsi olisi itse asiassa paljon opittavaa koiraltasi siinä, miten rakkautta tulee oikein osoittaa :)

Minä olen miettinyt, että osa miehistä kuvittelee, että lemmikki on sinkkunaiselle miehen korvike. Nämä tapaukset olettavat, että kun hän ritarillisesti astuu naisen elämään, niin tämä heivaa eläimen sillä sekunnilla. Ego nähtävästi saa parantumattoman kolauksen siinä vaiheessa, kun selviää, että lemmikki ei ole lähdössä minnekään, vaikka mies kuinka kiukuttelisi. Kuinka perverssi pitää oikein olla, jos pitää eläintä kilpailijanaan?

Vaihtoehtoinen selitys on, että te todella elätte koirallenne ja mies/seurustelukumppani on aina kakkosena. Ja olette sokeita tuolle kun toiselle aina kumartaa niin toiselle aina pyllistää. 

Mutta luulen, että tuo ero on ollut molemmille win-win. 

Vierailija
1520/3463 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatkuu

-Mä muuten myös pyysin miestäni käymään terapiassa meidän suhteen jatkumisen ehtona. Tää siis sen jälkeen kun olin kummilapseni synttäreillä kun mies laittoi viestin että nyt tappaa itsensä kun en ollut vastannut puhelimeen. Mä olin soittanut kotiin ambulanssin ja siellä se oli kuulemma istunut iltaa kavereiden kanssa juoden kaljaa. Sillä kertaa suutuin niin paljon tästä "vitsistä" että olisin eronnutkin, mutta kun se oli valmis tekemään "mitä tahansa". Terapiassa se taisi käydä 3 kertaa yhteensä, kunnes terapeutti oli kuulemma näin sanonut ettei siinä "ole mitään vikaa" ja kaikki mitä se tekee on "täysin normaalia tässä hänen tilanteessaan" ja että ei tarvi enää käydä kun on ihan terapeuttikin kiitellyt kuinka tässä on tervejärkisin mies ikinä.

-Ehdottomasti törkein teko minkä se teki oli mun väkisin makaaminen. Oltiin yhdessä lomalla kun tää tapahtui. Oltiin illalla käyty juhlimassa ja palattiin takaisin huoneeseen mukavassa nousuhumalassa. Ensin mun tekikin mieli, mutta sitten tulikin huono olo ja sanoin että voitais oikeastaan mennä nukkumaan jo. Loput voitte arvata. Mies suuttui, ettei pidä antaa ymmärtää jos ei ymmärrä antaa (heh heh) ja sitten sen jälkeen väitti monen monta kertaa ettei muka tiennyt etten oikeasti halunnut. Kun naisethan on sellaisia että pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja vaikka itkin ja anelin miestä lopettamaan ja yritin työntää pois niin kyllä mä varmaan silti halusin. 

Tän ketjun lukeminen on avannut mun silmät lopullisesti. Mustasukkaisuudella ja kontrolloimisella ei oo mitään tekemistä rakkauden kanssa. Mä myös nyt näen selkeästi mihin suuntaan tää on menossa. 

Mä en voi miesti korjata tai parantaa. Enkä mä myöskään halua olla sellaisessa suhteessa missä pitää koko ajan olla valppaana ja ahdistunut että toiminko väärin ja millä mielellä se on tänään. Tän ketjun lukemisen jälkeen mä tiedän mitä mun pitää tehdä, ja mä aion erota. 

Ja kun joku on kuitenkin sitä mieltä että mä olen idiootti kun olen näin pitkään tätä katellut, niin meidän hyvät kaudet on oikeasti olleet tosi ihania ja romanttisia. Mä olen joskus ennen nukahtamista ihan ajatellut etten mä koskaan uskonut olevani näin onnellinen kuin mitä sen kanssa olen ollut. Jokaisen välikohtauksen jälkeen se on niin katuva, itkenyt vuolaasti ja ollut niin ihana ja ymmärtäväinen että mä olen aina ajatellut että tää kun on käyty läpi niin tästä alkaa se onnellinen elämä. Se vaan, että nää onnelliset kaudet tuntuu vähenevän jatkuvasti ja nää välikohtaukset lisääntyvän. 

Rohkeutta ja voimia! Pidä päätöksestäsi kiinni. Sinun kuolemastasi ja omasta itsarista puhuminen ovat jo tosi vakavia asioita, tuosta raiskauksesta puhumattakaan. Kuten täältäkin voi lukea, kyseessä on koko ajan etenevä ja paheneva sairaus, joka muuten sitten yleensä saa ihan uusia kierroksia, jos tulee lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi