Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3551)
Tää omakohtainen kokemus naurattaa jo jälkeenpäin tietyllä tavalla, silti pistää vakavaksi mielen, tietää sen kuinka paljon on noita sairaan mustasukkaisia tyyppejä. Eli siis tapailin samanikäistä henkilöä (ei oltu kertakaan sängyssä) joka lähetteli sopimatta omasta kalustaan kuvia..noh..tilanteesta teki vielä oudomman kun väitti kuvateksteissään, että kuvien kalut eri miesten kaluja??, että näitä kaikkia himoan mielelläni. Ensijärkytyksen jälkeen tajusin, että tämä henkilö ei käy täysillä, ja vastasin suurinpiirtein näin: noissa kaikissa on sama kalu, ja kuvissa näkyy sun kädet, vaatteet ym taustalla et se kalu on sinun omasi, niin minka takia väität ihan puuta heinää minulle? Näin hän vastasi: halusin testata sinua ootko miten pöllö, haluisitko vielä tapailla minua silti? Sanomatta selvää etten halunnut ja estin tyypin somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex laittoi akvaariooni kloriittia, yritti siis tappaa kalani noin, jotka koki suhteemme ongelmaksi. Sain pelastettua kalani nopeasti, onneksi. Jätin exän, ihmetteli oikeasti miksi jätin hänet, luuli että valitsen hänet, ja et olisin antanut kalojen kuolla. Vttu mikä sairas tyyppi.
Järkyttävää
Onneks kalat pelastui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin. Mutta kysyttiinkö siltä mieheltä itseltään miksi vai oliko tämä naisen oletus? Kuten itsekin sanot "eli mies selvästi epäili..." eli miehen itsensä kulma asiaan puuttuu ja nainen olettaa.
Jos kukaan mun poikakavereista noin tekis, niin en olettaisi että se yrittää saada mua "pettämään" vaan sillä on ollut vähän tylsää ja nyt koitetaan tällaista leikkiä.
Miksi ihmeessä se mies luulisi että nainen tulee miehen omaan kämppään miehen avaimilla pettämään vieraan pellen kanssa?
No selvästi tossa tapauksessa kerrottiiin kuinka mies epäili että kumppani olisi pettäjä, eikä kyse ole mistään molemminpuolisesta seks leikeistä, iloisesta yllätyksestä, vaan oikeasti sairaan mustiksen ajatuskulusta. On se mies kertonut ajatuksensa, kun kertoja niin sen selkeästi kertoi että mies epäili näin ja näin...ja siksi pukeutui pelleksi tes
Oot itse se sairaalloisen mustasukkainen jankuttaja, joka pitää tuota pelle juttua vain hupi tapauksena.
Vttu kun toi pelle tapauksen fetissi jänkkääjä on itse ihan täysi zairas mieleltään, joka pitää täytenä hupina koko juttua, ja aliarvioi kokoajan kertojan kokemaa. Mene oikeasti hoitoon.
Minun ex-kihlattu ( nainen) sai monet raivokohtaukset yhtenä talvena kun näki kämppäni läheisyydessä näkyviä jalanjälkiä, epäili niitä sänkykavereideni jalanjäljiksi, eli asuin rivarissa, niin luonnollisesti niitä jälkiä tulee muilta asukkailta.. Mut ei, tuo selitys ei kelvannut, puhuin sontaa kuulemma, hän ei voi tämmöisen baskan gigolon kanssa seurustella, ja sitten jättikin minut....(olisin itse pian laittanut suhteen poikki muutenkin).
Vierailija kirjoitti:
Oltiin yökerhossa ja keskenämme samassa seurueessa ollut ensi kertaa tapaani työkaverini mies pyysi minua tanssimaan. Toka kappale olikin hidas ja sitten kotona mies alkoi huoritella ja pakotti riisumaan saastaiset vaatteeni. Miksi, oi miksi en jättänyt häntä jo sinä yönä!????
Tämän minä kyllä ymmärrän ihan hyvin, jos yökerhossa kuka hyvänsä mies pyytäisi minun vaimoa tanssimaan, ilmoittaisi tämä hänelle että tanssin ainoastaan oman mieheni kanssa ja se siitä. Kyllä minun vaimonikin katsoisi nenänvartta pitkin jos lähtisin tanssimaan jonkun tytön kanssa vastaavassa tilanteessa. Terveessä parisuhteessa ei tarvitse arvostusta, huomiota eikä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen hakea parisuhteen ulkopuolelta. Minä ainakin saan kaiken tarvitsemani kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen vaimoltani ja muut kontaktit ovat tarpeettomia.
Miehen ja naisen välistä ystävyyttä ei oke eikä tule. Kyseessä on aina ja poikkeuksetta jommalta kummalta puolelta jonkinlaiset romanttiset tunteet vaikka niitä ei ilmaistaisi. Mies ei ole sellaisen naisen kaveri johon ei vetoa tunne tai sitten naisella on kaveri johon tuntee vetoa, tämä ei muuksi muutu vaikka joku ymmärtämätön muuta väittäisi.
Naiset on ehkä niitä jotka luulevat että kyseessä on pelkkä ystävyys mutta mies ei ole sellaisen naisen kaveri jonka kanssa ei voisi kuvitella menevänsä sänkyyn. Kuvittelusta ei sitten olekaan pitkä matka tekoon kunhan olosuhteet sallivat.
Vaikka mies olisi varattu, on tämä naispuolinen kaveri silti siinä jollakin tavalla varalla, näin se vain menee. Joka muuta väittää on harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin yökerhossa ja keskenämme samassa seurueessa ollut ensi kertaa tapaani työkaverini mies pyysi minua tanssimaan. Toka kappale olikin hidas ja sitten kotona mies alkoi huoritella ja pakotti riisumaan saastaiset vaatteeni. Miksi, oi miksi en jättänyt häntä jo sinä yönä!????
Tämän minä kyllä ymmärrän ihan hyvin, jos yökerhossa kuka hyvänsä mies pyytäisi minun vaimoa tanssimaan, ilmoittaisi tämä hänelle että tanssin ainoastaan oman mieheni kanssa ja se siitä. Kyllä minun vaimonikin katsoisi nenänvartta pitkin jos lähtisin tanssimaan jonkun tytön kanssa vastaavassa tilanteessa. Terveessä parisuhteessa ei tarvitse arvostusta, huomiota eikä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen hakea parisuhteen ulkopuolelta. Minä ainakin saan kaiken tarvitsemani kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen vaimoltani ja muut kontaktit ovat tarpeettomia.
Miehen ja naisen välistä ystävyyttä
Miten tuo toimii käytännössä työelämässä? Tai missä tahanssa muissakin tilanteissa? 😂
Onko tarvetta mielenterveys mielenterveystoimiston puh numerolle? Siltä se vaikuttaa tuon monologisi sisällön perusteella.
Sori, tuli vahingossa kaksi kertaa tuohon mielenterveys sana😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän minä kyllä ymmärrän ihan hyvin, jos yökerhossa kuka hyvänsä mies pyytäisi minun vaimoa tanssimaan, ilmoittaisi tämä hänelle että tanssin ainoastaan oman mieheni kanssa ja se siitä. Kyllä minun vaimonikin katsoisi nenänvartta pitkin jos lähtisin tanssimaan jonkun tytön kanssa vastaavassa tilanteessa. Terveessä parisuhteessa ei tarvitse arvostusta, huomiota eikä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen hakea parisuhteen ulkopuolelta. Minä ainakin saan kaiken tarvitsemani kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen vaimoltani ja muut kontaktit ovat tarpeettomia
Minun mielestäni työkavereiden kanssa ei tanssita vaan tehdään töitä.
Minun mielestäni työkavereiden kanssa ei tanssita vaan tehdään töitä
Et vastannut kysymykseen tuohon miesten ja naisten väliseen aiheeseen..
Miehen ja naisen välistä ystävyyttä ei oke eikä tule. Kyseessä on aina ja poikkeuksetta jommalta kummalta puolelta jonkinlaiset romanttiset tunteet vaikka niitä ei ilmaistaisi. Mies ei ole sellaisen naisen kaveri johon ei vetoa tunne tai sitten naisella on kaveri johon tuntee vetoa, tämä ei muuksi muutu vaikka joku ymmärtämätön muuta väittäisi.
Naiset on ehkä niitä jotka luulevat että kyseessä on pelkkä ystävyys mutta mies ei ole sellaisen naisen kaveri jonka kanssa ei voisi kuvitella menevänsä sänkyyn. Kuvittelusta ei sitten olekaan pitkä matka tekoon kunhan olosuhteet sallivat.
Vaikka mies olisi varattu, on tämä naispuolinen kaveri silti siinä jollakin tavalla varalla, näin se vain menee. Joka muuta väittää on harhainen.
Ja liittyykö nämä väittämät kaikkeen elämässä? Kaikissa tilanteissa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse olet harhainen, kun näitä kerrot ehdottomana totuutena omasta suustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin saatiin yksi sairaanloisen mustasukkainen ketjuun. Mulla on työkavereita noin 20 ja niistä 50% on miehiä. En usko todellakaan, että kaikki haluaisivat panna minua, vaikka pikkujouluissa tanssikin heidän kanssa. Ylipäänsä tanssi on tanssia, se ei ole mikään esileikki. En katselisi kaltaistasi ukkoa ollenkaan, sillä tuo ajatattelu paljastaa vain sen, että sinä olet valmis panemaan melkein kaikkia naisia. Kuvittelet siksi kaikkien muiden olevan samanlainen. Eikä minua häiritse ollenkaan, että mun mies tanssii pikkujouluissa hänen työkaveri (naisten) kanssa.
Ex väitti naapurissaan asuvien lasten tekemää lumiukkoa jollain hullulla logiikalla että minä olisin sen tehnyt hänen kiusakseen,ja se lumiukko esittäisi minun salarakasta🤔 ton jutun kun kuulin exän suusta niin jätin hänet.
Ulkomailla pieni baari syrjäisessä hotellissa ja naistarjoilija. Tultiin parin kaverin kanssa ottamaan yhdet ennen nukkumaanmenoa samassa hotellissa. Melko välittömästi baariin töytää tämän naistarjoilijan poikaystävä tm. hiukan päihdyksissä uhoamaan ja haastamaan riitaa. Otettiin homma kevyesti ja kaveri rauhoittui hieman.
Varmaan rankka rasti jos mustasukkainen partneri kyttää vainoharhaisena jopa työpaikallasi. Että kyllä sitä muuallakin 'osataan'...
Miun entinen naisystävä kiukutteli ja valitteli mitenkä nyt meneekin kuukausia, vuosia kun sinä vain keskityt vanhempiesi suremiseen, etkä ollenkaan muista&huomioi minua. Vanhempani olivat kuolleet puolen vuoden sisällä toisistaan eri sairauksiin. Ja tämä itsekeskeinen valitus alkoi jo toisen vanhemman kuoltua ensimmäisenä, ja valitus vain paheni sen jälkeen kun toinenkin vanhempini kuoli. Isoimman surun keskellä erosin suhteesta. Olimme tuolloin molemmat Kolmekymppisiä.
Huoltomiesten ollessa asunnon tarkastuskäynnillä (ilmastointi), niin exä oli tullut oven taakse meuhkaamaan ja uhkailemaan kun avaimilla olivat menneet asuntooni sisälle. Onneksi eivät päästäneet kaveria sisälle vaan soittivat poliisit ja minut paikalle. Ikinä ei ole hävettänyt niin paljon toisen takia kuin silloin. Selvisi, että exä istui päivät rappukäytävässä kuikkimassa ketä luonani käy. Huoltomies vaan tokaisi tilanteen mennessä ohi, että ei ollut ensimmäinen kerta, kun tuollaisia sekoja sattuu kohdalle.