Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3486)

Vierailija
3481/3486 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä (mies) hermostui silmittömästi jos teeveen ruudulla vilahti boksereissa miehiä, hän oli niin varma, että kostun niistä heti automaattisesti! Myös suuttui paljon siitä, että työpaikassani on miehiä sekä naisia töissä, oli niin varma että naimme keskenämme orgioissa työtiloissa sekä pikkujouluissa! Erohan tosta mustis ongelmasta tuli. 

Vierailija
3482/3486 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin mukamas kokis juoman värin avulla tummia miehiä.... 

Tämä on niin päätön ja tyhmä että naurattaa. Voi kamala mitä päähänpinttymiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/3486 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko lisätä vielä koulutustaso ja/tai ammatti näihin kertomuksiin mukaan. Nämä kaikki miehet ovat kuin kauhuelokuvista tai suljetulta osastolta. Tulisi vähän perspektiiviä siihen, että millaisia taustoja näiltä hulluilta löytyy. 

Exälläni oli alempi korkeakoulututkinto. Nähdäkseni persoonallisuushäiriö ei ole koulutusasteesta kiinni.

Vierailija
3484/3486 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mulla olleet s*lelut piti hävittää kun otti "miehellä" itsetunnon päälle että "hän ei riitä". Klittaan ei saanut samasta syystä koskea touhuillessa kun olin vaikka päällä.

Mun mustis ex oli samanlainen! Ei saanut käyttää vibraa sängyssä, kun oli sille mustasukkainen. Kyseli, onko se isompi kuin hänen vehkeensä. Seksielämä oli hänen kanssaan tosi ankeaa. Siis miten nuo typerykset pitää naisen orgasmiakin jotenkin uhkana miehuudelleen? Eikö se ole juuri toisin päin.

Vierailija
3485/3486 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Väitti kaulan atopiaa fritsuiksi. Ja ihan samaa ihottumaa minulla oli mm  kainaloissa ja selässä.

- Syytti Lidlissä, että minulla on suhde johonkin mamumieheen koska esittelin tälle mukamas myynnissä olevia alushousuja ( etsin omaa kokoa ja nostin pakkausta ilmaan). Oli vielä puuvillaisia peruspikkareita,ei mitään pitsistringejä.

- Luuli ajastimella toimivia jouluvaloja ikkunassa singaaliksi, että hän on lähtenyt ja toinen mies voi tulla.  Ei auttanut vaikka valo meni päälle hänen istuessaan vielä sohvallani.

Vierailija
3486/3486 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi