Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3573)

Vierailija
3541/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U  P

Vierailija
3542/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin yökerhossa ja keskenämme samassa seurueessa ollut ensi kertaa tapaani työkaverini mies pyysi minua tanssimaan. Toka kappale olikin hidas ja sitten kotona mies alkoi huoritella ja pakotti riisumaan saastaiset vaatteeni. Miksi, oi miksi en jättänyt häntä jo sinä yönä!????

Tämän minä kyllä ymmärrän ihan hyvin, jos yökerhossa kuka hyvänsä mies pyytäisi minun vaimoa tanssimaan, ilmoittaisi tämä hänelle että tanssin ainoastaan oman mieheni kanssa ja se siitä. Kyllä minun vaimonikin katsoisi nenänvartta pitkin jos lähtisin tanssimaan jonkun tytön kanssa vastaavassa tilanteessa. Terveessä parisuhteessa ei tarvitse arvostusta, huomiota eikä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen hakea parisuhteen ulkopuolelta. Minä ainakin saan kaiken tarvitsemani kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen vaimoltani ja muut kontaktit ovat tarpeettomia

Jostain kumman syystä kukaan ei tanssi sen siiderivalaan kanssa, mies ei tanssi naisen kanssa jota ei pidä seksuaalisesti viehättävänä ja jonka kanssa sek$i on ehdoton no go.

Se ei tarkoita että mitään tapahtuisi, mutta se ajatus siellä kuitenkin on.

Tämän voi todeta ihan sillä että jos 150kg neitokaisen auto hajoaa tielle, hän saa odottaa vaikka koko viikon että kukaan pysähtyisi. 55kg supermalli taas saa taakseen jonon auttajia. Miehet eivät ota kontaktia sellaiseen naiseen jota eivät pidä seksuaslisesti viehättävänä ellei tällä ole kaveria joka on seksuaalisesti viehättävä.

Tästä syystä yksikään mies ei halua oman naisen viettävän aikaa toisten miesten kanssa koska tietää motiivin jolla toinen mies on liikkeellä.

Sen voi ihan jokainen nainen jolla on mies "kaverina" kokeilla. Laita kaikki taito peliin ja viettele se kaveri. Jos onnistuu niin tiedät syyn miksi oli sinun kaveri alunperin. Joku varattu joka pitää sinua takaporttina saattaa kestää, mutta viimeistään jos ero tulee niin soittaa kyllä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit: Sinä itse olet harhainen, kun näitä kerrot ehdottomana totuutena omasta suustasi. 

Vastaus: Vain naiset ovat niin naiveja että kuvittelevat kyseessä olevan "ystävyys" jotain sielujen sympatiaa ja parasta kaveruutta. Mies ei tarvitse naista kaveriksi, kaverit löytyvät aina jostain muualta. Miehellä ei ole tarvetta käydä "ihania" keskusteluita naisten kanssa. Ne syyt kanssakäymiseen ovat ihan jossain muualla.

Kysyin tämän aikanaan omalta vaimoltani. Sanoin että jokainen mies joka itseään on sinun kaveriksi kutsunut, mitä olisi tapahtunut jos olisit vietellyt ne. Vaimoni vastasi että aivan jokainen olisi lähtenyt heti sänkyyn. 

Sanoin vaimolleni että tästä syystä miesten ja naisten välistä "ystävyyttä" ei ole ja hön oli samaa mieltä. Kysyin vielä vaimoltani että olisiko sinulle ok jos minä viettäisin aikaa sellaisen naisen kanssa joka olisi hetkellä minä tahansa valmis sänkyyn kanssani, vaimon vastaus oli ei missään tapauksessa.. 

Vierailija
3544/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin yökerhossa ja keskenämme samassa seurueessa ollut ensi kertaa tapaani työkaverini mies pyysi minua tanssimaan. Toka kappale olikin hidas ja sitten kotona mies alkoi huoritella ja pakotti riisumaan saastaiset vaatteeni. Miksi, oi miksi en jättänyt häntä jo sinä yönä!????

Tämän minä kyllä ymmärrän ihan hyvin, jos yökerhossa kuka hyvänsä mies pyytäisi minun vaimoa tanssimaan, ilmoittaisi tämä hänelle että tanssin ainoastaan oman mieheni kanssa ja se siitä. Kyllä minun vaimonikin katsoisi nenänvartta pitkin jos lähtisin tanssimaan jonkun tytön kanssa vastaavassa tilanteessa. Terveessä parisuhteessa ei tarvitse arvostusta, huomiota eikä kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen hakea parisuhteen ulkopuolelta. Minä ainakin saan kaiken tarvitsemani kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen vaimoltani ja muut kontaktit ovat tarpeettomia

Mies ei tanssi sellaisen naisen kanssa jonka kanssa sek$i on ehdoton no go. Ehkä nämä miehet eivät harrasta työpaikka romansseja tai syy on ollut joku muu mutta jos tanssimaan ovat lähteneet he pitävät sinua niin viehättävänä että intiimi kanssakäyminen on mahdollista vaikka ei tapahtuisikaan.

Minä en miehenä ole ikinä tanssinut yhdenkään naisen kanssa jota en sänkyyn kelpuuttaisi vaikka en tanssittuani ole asiaa sen pidemmälle vienytkään. 

Täysin viatonta tanssia ei ole olemassakaan vaikka se ei mainittua esileikkiä olisikaan

Vierailija
3545/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo toimii käytännössä työelämässä? Tai missä tahanssa muissakin tilanteissa? 😂

Onko tarvetta mielenterveys mielenterveystoimiston puh numerolle? Siltä se vaikuttaa tuon monologisi sisällön perusteella.

Vastaus: Työpaikalla tehdään töitä ja keskitytään töihin ei kontaktin luomiseen vaikka töitä yhdessä tehdäänkin. Minä en esimiehenä hyväksy minkäänlaista sutinaa työkavereiden kesken työajalla ja työpaikalla. Porttien ulkopuolella kukin tekee mitä haluaa mutta työpaikalla tehdään töitä. 

Vierailija
3546/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo toimii käytännössä työelämässä? Tai missä tahanssa muissakin tilanteissa? 😂

Onko tarvetta mielenterveys mielenterveystoimiston puh numerolle? Siltä se vaikuttaa tuon monologisi sisällön perusteella.

Vastaus: Työpaikalla tehdään töitä ja keskitytään töihin ei kontaktin luomiseen vaikka töitä yhdessä tehdäänkin. Minä en esimiehenä hyväksy minkäänlaista sutinaa työkavereiden kesken työajalla ja työpaikalla. Porttien ulkopuolella kukin tekee mitä haluaa mutta työpaikalla tehdään töitä. 

Eikö työhyvinvointi ole sinulle tärkeää?

Vierailija
3547/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mielenterveyspotilas kirjoittelee monologejaan miesten ajatuksista naisista ties missä yhteyksissä ym. 

Vierailija
3548/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin naispuolisella terapeutilla ja olisi pitänyt vaihtaa terapeutti. Sain kerran puukosta käteeni kun tulin terapiasta. Suhde loppui siihen. 

Vierailija
3549/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen silloinen kumppani tulosteli netistä miesten kuvia ja laittoi ne sänkynsä päälle ja pyysi minua katsomaan kuvat ja kertomaan keiden näiden kanssa olin harrastanut petipuuhia, soitellut kuumia puheluita, suunnittelen parisuhdetta jne. Vastasin vain et nuo kaikki sairaat epäilykset on vain sinun päässäsi, ja jätin kumppanin siltä istumalta kun lähdin kotiini siitä. 

Ihan sairas on koko tyyppi, kuka nyt täysijärkinen random miesten kuvia tulostelee netistä ja pyytää kumppania kertomaan onko niiden kaa suhdetta. 

Vierailija
3550/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työhyvinvointi lähtee ihan muista asioista liikkeelle kuin tanssimisesta.

Työhyvinvointi ei edellytä minkäänlaista kanssakäymistä työajan ulkopuolella. 

Työhyvinvointi rakennetaan asiallisella palkkauksella, asiallisilla työoloilla sekä oikeudenmukaisella ja reilulla johtamisella.

Esim. Firman pikkujoulut eivät lisää millään tavalla työyhteisön hyvinvointia eikä sitä myöskään tee työkavereiden yhteinen tanssiminen.  

Vierailija
3551/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työhyvinvointi lähtee ihan muista asioista liikkeelle kuin tanssimisesta.

Työhyvinvointi ei edellytä minkäänlaista kanssakäymistä työajan ulkopuolella. 

Työhyvinvointi rakennetaan asiallisella palkkauksella, asiallisilla työoloilla sekä oikeudenmukaisella ja reilulla johtamisella.

Esim. Firman pikkujoulut eivät lisää millään tavalla työyhteisön hyvinvointia eikä sitä myöskään tee työkavereiden yhteinen tanssiminen.  

Onneksi olkoot vain sinun työntekijöillesi. suosittu paikka varmasti.

Vierailija
3552/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alappas monologin kirjoittaja soittamaan mielenterveystoimistoon, siellä saat avun päänsisäisiin ongelmiisi. 

Vierailija
3553/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3554/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alappas monologin kirjoittaja soittamaan mielenterveystoimistoon, siellä saat avun päänsisäisiin ongelmiisi. 

Tämä kirjoittamasi on monologi joten puhelinta käteen vain ja soittamaan. 

Vierailija
3555/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bibbeli 

Vierailija
3556/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo kun joku täällä kirjoittelee jotain oman pään sisäisiä oletuksia ettei miehet ja naiset voi olla kamuja ilman se xuaalista tarkoitusperää ym ym

Vierailija
3557/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo kun joku täällä kirjoittelee jotain oman pään sisäisiä oletuksia ettei miehet ja naiset voi olla kamuja ilman se xuaalista tarkoitusperää ym ym

Lopettakaa jo...

Vierailija
3558/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta et osannut vastata😂

Vierailija
3559/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit aiheutti raivareita; niillä kopsuttelemaan lähden menemään niin että miehet lähtee muka perääni🤔🙄

Vierailija
3560/3573 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden sängyn asuntooni, niin eksän mielestä hommasin sen takia sen sängyn että on hyvä tuntuma sitten se-xissä kun vieraitten ukkojen kaa panen siinä uudessa sängyssäni😵💫