Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3573)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo toimii käytännössä työelämässä? Tai missä tahanssa muissakin tilanteissa? 😂
Onko tarvetta mielenterveys mielenterveystoimiston puh numerolle? Siltä se vaikuttaa tuon monologisi sisällön perusteella.Vastaus: Työpaikalla tehdään töitä ja keskitytään töihin ei kontaktin luomiseen vaikka töitä yhdessä tehdäänkin. Minä en esimiehenä hyväksy minkäänlaista sutinaa työkavereiden kesken työajalla ja työpaikalla. Porttien ulkopuolella kukin tekee mitä haluaa mutta työpaikalla tehdään töitä.
Eikö työhyvinvointi ole sinulle tärkeää?
Työhyvinvointi lähtee ihan muista asioista liikkeelle kuin tanssimisesta.
Työhyvinvointi ei edellytä minkäänlaista kanssakäymistä työajan ulkopuolella.
Työhyvinvointi rakenne
Olet väärässä. Monissa tutkimuksissa osoitetaan, että kaikista parasta olisi jos työkavereiden väliselle seurustelulle olisi aikaa noin. 80% TYÖAJASTA. Se, ettei Suomessa näin ole ei poista sitä, että yhteinen muu tekeminen vahvistaa työyhteisöä. Joissain tutkimuksissa jopa juomista pidetään työkavereiden kesken hyvänä asiana.
T: johtamiseen ja hallintoon koulutuksen saanut.
Mutta jos sinä et menisi tanssimaan sellaisen kanssa, jota et panisi, ei kerro edelleenkään muusta kuin sinusta itsestäsi.
Minun mies tanssittaa jopa niitä lähellä eläkeikää olevia naisia, jopa minun työpaikalta, jos sattuu samaan aikaan paikalle. Et ymmärrä tanssista siis tuon taivaallista.
Mitä uskomatonta roskaa että kaikki tanssit ovat miesten ja naisten välillä seksuaalisia :D Kyllä, tanssil harrastajana minä suorastaan huokailen himosta kun tanssin esim kovatempoista polkkaa vastakkaisen sukupuolen seurassa. Hädin tuskin pysyn housuissani sisällä kun oikein reipasta polkkaa vedetään esim Säkkijärven polkan tahtiin :-)
Eksäni vihasi kissaani; yritti kerran jopa väkisin tunkea sitä kuljetuskoppaani ja viedä sen löytöeläintaloon, onneks satuin olemaan kotona, ja estin tapahtuman. Heitin samalla eksän ulos kämpästäni. Oli ihmeissään miksi estin hänen tekonsa ja lopetin suhteemme. Prkl mikä tyyppi.
Minun sairaalloisesti mustasukkainen mies väitti tismalleen samaa tanssista kuin tuo yksi mies. Siinä on oltava aina taka-ajatukset. Olen täällä kertonutkin hänestä ja pääsyin juttuineni lehteen.
Onneksi minulla on nykyisin mies, joka tykkää tanssia itsekin ja tietää sen, ettei se ole mitään muuta. Käydään molemmat tanssimassa myös muiden kanssa, kun ollaan yhdessä liikkeellä. Tanssi on hauskanpitoa!
Vierailija kirjoitti:
Eksäni vihasi kissaani; yritti kerran jopa väkisin tunkea sitä kuljetuskoppaani ja viedä sen löytöeläintaloon, onneks satuin olemaan kotona, ja estin tapahtuman. Heitin samalla eksän ulos kämpästäni. Oli ihmeissään miksi estin hänen tekonsa ja lopetin suhteemme. Prkl mikä tyyppi.
Eksä siis koki kissani uhaksi suhteelle..
Vierailija kirjoitti:
Tää omakohtainen kokemus naurattaa jo jälkeenpäin tietyllä tavalla, silti pistää vakavaksi mielen, tietää sen kuinka paljon on noita sairaan mustasukkaisia tyyppejä. Eli siis tapailin samanikäistä henkilöä (ei oltu kertakaan sängyssä) joka lähetteli sopimatta omasta kalustaan kuvia..noh..tilanteesta teki vielä oudomman kun väitti kuvateksteissään, että kuvien kalut eri miesten kaluja??, että näitä kaikkia himoan mielelläni. Ensijärkytyksen jälkeen tajusin, että tämä henkilö ei käy täysillä, ja vastasin suurinpiirtein näin: noissa kaikissa on sama kalu, ja kuvissa näkyy sun kädet, vaatteet ym taustalla et se kalu on sinun omasi, niin minka takia väität ihan puuta heinää minulle? Näin hän vastasi: halusin testata sinua ootko miten pöllö, haluisitko vielä tapailla minua silti? Sanomatta selvää etten halunnut ja estin tyypin somessa.
No tuo mies itse on se pöllö, tai peräti sairas..
Olet väärässä. Monissa tutkimuksissa osoitetaan, että kaikista parasta olisi jos työkavereiden väliselle seurustelulle olisi aikaa noin. 80% TYÖAJASTA. Se, ettei Suomessa näin ole ei poista sitä, että yhteinen muu tekeminen vahvistaa työyhteisöä. Joissain tutkimuksissa jopa juomista pidetään työkavereiden kesken hyvänä asiana.
T: johtamiseen ja hallintoon koulutuksen saanut.
Mutta jos sinä et menisi tanssimaan sellaisen kanssa, jota et panisi, ei kerro edelleenkään muusta kuin sinusta itsestäsi.
Minun mies tanssittaa jopa niitä lähellä eläkeikää olevia naisia, jopa minun työpaikalta, jos sattuu samaan aikaan paikalle. Et ymmärrä tanssista siis tuon taivaallista.
Vastaus: Vai 80% työajasta seurustelulle?!? Olet varmaan koulutuksen saanut mutta minun mielestä 95% suomen kaikista ns. Esimiehistä pitäisi potkia heti ja kysymättä ulos. Jäljelle jäävää 5% sitten jo vähän miettiäkin mitä niille tehdään, niin huonolla tolalla suomen työnjohto on tänä päivänä. Kyllähän sitä kaiken maailman 6h työpäivien ehdottajiakin löytyy ja tutkimuksiakin joka lähtöön, teitä mahtuu 13 tusinaan.
Sinun mies tykkää nähtävästi vähän kypsemmistä naisista, ja mikäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä uskomatonta roskaa että kaikki tanssit ovat miesten ja naisten välillä seksuaalisia :D Kyllä, tanssil harrastajana minä suorastaan huokailen himosta kun tanssin esim kovatempoista polkkaa vastakkaisen sukupuolen seurassa. Hädin tuskin pysyn housuissani sisällä kun oikein reipasta polkkaa vedetään esim Säkkijärven polkan tahtiin :-)
Lue hitaasi lue tarkasti että ymmärrät. Ala vasta sitten huokailemaan himosta.
Vierailija kirjoitti:
Minun sairaalloisesti mustasukkainen mies väitti tismalleen samaa tanssista kuin tuo yksi mies. Siinä on oltava aina taka-ajatukset. Olen täällä kertonutkin hänestä ja pääsyin juttuineni lehteen.
Onneksi minulla on nykyisin mies, joka tykkää tanssia itsekin ja tietää sen, ettei se ole mitään muuta. Käydään molemmat tanssimassa myös muiden kanssa, kun ollaan yhdessä liikkeellä. Tanssi on hauskanpitoa!
Tanssi On varmasti hauskanpitoa eikä sitä tehdä ihmisen kanssa jota ei pidetä viehättävänä. Harrastavat jotkut parinvaihtoakin ihan yhdessä, miksei sitten tanssiakin. En ole kertaakaan väittänyt että tanssissa olisi välttämättä taka-ajatuksia mutta sitä ei tehdä ihmisen kanssa jota kohtaan ei tunne viehätystä. Tanssiin lähdetään vain sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa olisi mahdollista tehdä muutakin. Joskus näin tapahtuu, joskus ei.
Olen tyytyväinen että minulla on sellainen vaimo joka ei ole kipeä toisten miesten huomiolle ja jonka ei tarvitse nuohota toisten miesten iholla. Terveellä naisella terve itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssi On varmasti hauskanpitoa eikä sitä tehdä ihmisen kanssa jota ei pidetä viehättävänä. Harrastavat jotkut parinvaihtoakin ihan yhdessä, miksei sitten tanssiakin. En ole kertaakaan väittänyt että tanssissa olisi välttämättä taka-ajatuksia mutta sitä ei tehdä ihmisen kanssa jota kohtaan ei tunne viehätystä. Tanssiin lähdetään vain sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa olisi mahdollista tehdä muutakin. Joskus näin tapahtuu, joskus ei.
Eli sinä saat itse kumminkin tanssista kiihokkeita ;D harrastatko vaakamamboilua, jos sekin on liian himokasta jopa parisuhteessa ;D
En olisi saanut pitää omaa läppäriäni, kun sitten petän netissä naisten kanssa..