Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
341/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan neuvo jokaiselle naiselle!  jos miehesi yrittää mitenkään rajoittaa menojasi, jos ne eivät ole mitään petturuuteen liittyvää niin älkä hyväksykö niitä miehiltänne. Hullua oikeasti, mutta silti totta, että suuri osa suomiuroista on yhtä pahoja kuin muslimimiehet!!!

Vierailija
342/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ei pystynyt lukemaan mun vanhoja päiväkirjoja, koska ehdin napata ne kädestä ja heittää takkaan.

Jokaisen tekstiviestin poistin luettuani.

Tuohon aikaan kirjoiteltiin kirjeitä, myös kavereiden kirjeet jouduin polttamaan luettuani ne ja vastaamaan sitten ulkomuistista.

Ja kaikista näistä mun toimista johtuen mä tietenkin petin, ku en antanu miehen lukea ja tutkia. Tämä siis alussa, kun mulla oli vielä jotain itsekunnioitusta jäljellä.

Lisäksi oli tietenkin kaikki perusmeininki eli olin niin ruma etten saa muitakaan, anoreksiaan sairastuttuani ja ollessani todella alipainoinen, olin edelleen oksettava läski.

Mutta, jos mentiin kahdestaan esim. baariin, mun piti pukeutua aina ihan kuin h***ra. Siis todella epämiellyttävän paljastavasti, koska mies halusi esitellä mua. Yksin en missään käynytkään, kun kaikissa mun kavereissa oli vikaa, tuli itkukohtauksia, kun joutuu jäämään yksin jne.

Loppujen lopuksi otin turpaani vähintään viikottain enkä saanut puhua edes äitini kanssa.

Sisko hommas mulle asunnon ja miehen työpäivän aikana karkasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Mulla oli hyvin samantapaisia juttuja, erityisesti toin kauppakuitin kanssa. Lisäksi mies saattoi soitella mulle jotain muka kauppalistasta unohtunutta ja kyseli tarkkaan missä hyllyvälissä olen missäkin kaupassa, mitä on weetabixien vieressä jne. Ja kun pääsin kotiin, mies saattoi lähteä "asioille" ja kävi kaupassa tarkistamassa oliko ne tarvikkeet just siellä missä sanoin.

Hän myös kyttäsi auton trippimittaria. Jos oli tullut liikaa tai liian vähän kilometrejä siihen mitä hän ajatteli että tulee, piti tehdä minuuttitilitys missä oon ollut. 

Kun oli reissussa hommissa, soitteli iltaisin useita kertoja tarkistussoittoja kotipuhelimeen. Jos en vastannut kotipuhelimesta, soitti kännykkään. Jos en vastannut kännykkään, odotti kännykässä ainakin 15 viestiä missä olen ollut ja kenen kanssa. Jos oli puhelimessa lasten kanssa, tenttaili näiltä mitä olin tehnyt ja kuka oli ollut kylässä.

Ja kyllä, tuossa on sävyero miten tuonkin voi kysyä silkasta mielenkiinnosta tai sitten mustasukkaisuudesta.

Jos kaverit pyysi baariin katsomaan jotain keikkaa, mies auliisti antoi luvan, "totta kai voit mennä". Se tosin tarkoitti sitä että kotona odotti mustasukkainen hate-fuck. Lopetin keikoilla käymisen kavereiden kanssa sen jälkeen kun mies oli nussinut vaikka olin sammunut.

Meillä tuo ei ollut alkuvaiheen ongelma, vaan tuollaiseen sairaalloiseen kyttäämiseen suhde ajautui pikkuhiljaa niin, etten edes huomannut siinä aluksi mitään outoa. Tosin samaan aikaan sattui paljon muutakin, mies alkoi mollaamaan minua kaikin tavoin, mikään mitä tein ei ollut koskaan tarpeeksi hyvää. Ja jos loukkaannuin hänen sanoistaan, niin se aina johtui jostain mitä minä olin tehnyt.  Mä olin tuohon aikaan passeli uhri moiselle; nuorin lapsi valvotti yöt vaikka oli jo 3 v ja oli pääsääntöisesti mun hommaani lapsen rauhoittaminen. Mä en vaan tajunnut millaisen manipuloinnin kohteena olin. 

Sitten tuli se hetki kun tajusin miten vituillaan koko touhu oikein oli, ja alkoi mun lähes raivokas paluuni takaisin omaksi itsekseni. Se toki vaati eron, pikkuisen terapiaa omalle päälle ja vuosien riitelyn entisen miehen kanssa mutta kannatti.

Ikinä en olisi uskonut että minä olisin tuollaisen uhrina, mutta niin vaan kävi.

Vierailija
344/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein kuulee miehen suusta: "Exä petti ja siinä meni luottamus naisiin". Eli tarvitaan yksi pettävä emäntä ja sen jälkeen ei normaalia suhdetta tule.

Ei kukaan terve ajattele noin. Itse olen sairaalloisen mustasukkaisen ja persoonallisuushäiriöisen uhri ja  hän kertoi äitinsä estäneen häntä menemästä pienenä kouluun ja teljenneen jonnekin vinttiin , kun tuli miehiä ryyppäämään ja näki kun äitinsä huorasi, kun isä oli joku rekkakuski ja muualla? Niin ja isä tuli aina kotiin viinapullon kanssa ja heitti koko perheen lumihankeen talvella??

No..kiva kun kertoi tämän sitten kun oli itse muuttunut samanlaiseksi ja epäili minuakin kaikesta, vaikka kasvoin normaalissa perheessä...kertoi vaan syyksi, miksi vuosikausia hakkasi, petti ja löi....

Ei voinut sitten alun alkaen avautua ja kertoa, että pitää muakin huorana, koska äitikin oli ja itse käyttäytyy kuin isänsäkin tai jopa vielä pahemmin?

Niin ja piti siis sanoa, että normaali mies ei ajattele noin _sairaanloisesti_ vaan pelkästään petetty mies voi hetken miettiä, että onko kaikki tuollaisia, jos eka suhde tjtn?  Kyllä se on niin, että jos kroonisesti pitää naista petturina ja alkaa etsiä todisteita sitä vastaan ilman mitään merkkejä, niin kyllä se vika on jossain muussa kuin siinä suhteessa tai läheisriippuvuudessa tms?

Itse olen kuullut, että diagnooseja riittää, esim. bipolaarisuus, epäsosiaalisuus, epävakaus.... Mutta onko niillä diagnooseilla sitten väliä, jos niitä ei olisikaan, koska kukaan normaali ei todellakaan käyttäydy niin kuin tässä ketjussa suurin osa on saanut toisen taholta kärsiä ilman mitään syytä.

Se on tosi surullista!

No ei normaali mies noi ajattele, siinä olet oikeassa. Mutta omaa miestäni ei oltu petetty (olin eka tyttöystävä josta tuli myöhemmin vaimo), ja silti vaan siitä tuli mustasukkainen kusipää.

Vierailija
345/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti helistellä tytön oviverhoa just silloin kuin mies soitti, että olen varmasti kotona. Sellasta helmiverhoa. Eikö ole vähän pikkusen hullua. No toi oli vasta alkusoittoa sille, mitä tapahtui...

Vierailija
346/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja te, jotka olette olleet tällaisissa suhteissa jopa vuosia: miten ihmeessä kukaan voi suostua elämään noin? En tarkoita paheksua vaan asia aidosti kiinnostaa. Onko niin, että nainen turtuu pikkuhiljaa pahenevaan käytökseen eikä lopulta edes ymmärrä, miten sairaaksi suhde on käynyt?

Helposti se tosiaan pahenee huomaamatta. Omassa suhteessani ei ollut kyse mustasukkaisuudesta, mutta muuten se ei ollut terveellä pohjalla. Siihen aika lailla turtui eikä enää osannut pitää sitä niin kummallisena ja toki sekin vaikutti, että kyseessä oli ensimmäinen suhde ikinä. Nykyään näkee miten vinksahtanutta touhua sitä välillä sietikin.

Vierailija
347/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden poikaystäväni kasvoi väkivaltaisessa kodissa. Vihasi isäänsä, mutta ei tajunnut itse olevansa ihan samanlainen.

Sillä oli tapana penkoa pyykkikoria, että löytääkö mun pikkareista vieraiden miesten mällejä. Kaverit ja sukulaiset olisi pitänyt jättää, koska oli ihan varma, että me vain nauraisimme hänelle ja puhuisimme hänestä pahaa. Olin harrastanut lapsesta saakka showtanssia ja se olisi pitänyt lopettaa, koska sehän oli vain perseen pyörittämistä vieraille miehille. Vaikka lähestulkoon kaikki muut oli tyttöjä tai homomiehiä (homot oli hirvitys, luonnonoikkuja ja iljettäviä, siis huonoa seuraa). Kuka tahansa 15-75-vuotias mies oli minulle potentiaalinen panokumppani. Seksiä piti harrastaa joka ikinen ilta ja jos joskus ei olisi haluttanut, olin tietysti käynyt panemassa vieraita. Jos joskus vaikka katsoin ulos ikkunasta ja suustani pääsi huokaus, ajattelin tietysti jotain toista miestä kaihoten.

Vieläkin muistan, miltä sen naama näytti kun se sai mustisraivareitaan: kaikki tolkku katosi sen silmistä... Ihan kuin joku vesikauhuinen elukka korvasi sen hetkeksi.

Suhde loppui siihen, kun olin showtanssiporukan kevätnäytöksessä menossa lavalle ja mies hyökkäsi paikalle ja väkisin raahasi minut tukasta pois. Oli heittänyt pikkarini pihapuuhun, että kaikki näkisivät, mikä lutka olen. Soitteli vanhemmilleni ja kavereilleni, että olin ollut h*ora vielä pari kuukautta eron jälkeenkin. Seuraili kadulla ja soitteli uhkaussoittoja. Yhtäkkiä lopetti, kun löysi uuden uhrin. Tämän uusimman oli sitten kuulemma hakannut oikein kunnolla.

Vierailija
348/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan neuvo jokaiselle naiselle!  jos miehesi yrittää mitenkään rajoittaa menojasi, jos ne eivät ole mitään petturuuteen liittyvää niin älkä hyväksykö niitä miehiltänne. Hullua oikeasti, mutta silti totta, että suuri osa suomiuroista on yhtä pahoja kuin muslimimiehet!!!

Kukahan totakin on alapeukuttanut?

Juuri näin on ja pitäisi varoituskellojen soida. Tosin se etenee niin hitaasti usein, että hulluuksia ei eka erota.

Mullakin mies käytännössä raiskasi fate fuckina, kun en vastannut puhelimeen. Ja mökötti, jos kävin yksin jossain. Kaverin kanssa oli ok esim käydä syömässä, muttei yksin ilman esiliinaa. Jos menin jonnekin mitä kertakaikkiaan vaan ei voi kukaan ääneen arvostella, niin kyllä silti piti mykkäkoulun tapaista jälkeenpäin. Ja muutoin tarkkaili laittautumista, mutta hänen kanssaan liikkuessa oli sama kuin joku kirjoitti täällä, että piti laittautua huorannäköiseksi, että kelpasi esitellä.

Kerran mies kertoi, millä nettisivuilla surffaan päivän aikana ja kuinka paljon. En tiedä oliko se vain arvaus vai seurasiko jostain sitä. En kyllä usko, on niin ylpeä että varmaan ei oman mimäkuvansa takia periaatteesta aiheutuisi kunnolla stalkkaamaan, manipuloi pikemminkin.

Vierailija
349/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on AV-paras ketju.

Vierailija
350/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden poikaystäväni kasvoi väkivaltaisessa kodissa. Vihasi isäänsä, mutta ei tajunnut itse olevansa ihan samanlainen.

Sillä oli tapana penkoa pyykkikoria, että löytääkö mun pikkareista vieraiden miesten mällejä. Kaverit ja sukulaiset olisi pitänyt jättää, koska oli ihan varma, että me vain nauraisimme hänelle ja puhuisimme hänestä pahaa. Olin harrastanut lapsesta saakka showtanssia ja se olisi pitänyt lopettaa, koska sehän oli vain perseen pyörittämistä vieraille miehille. Vaikka lähestulkoon kaikki muut oli tyttöjä tai homomiehiä (homot oli hirvitys, luonnonoikkuja ja iljettäviä, siis huonoa seuraa). Kuka tahansa 15-75-vuotias mies oli minulle potentiaalinen panokumppani. Seksiä piti harrastaa joka ikinen ilta ja jos joskus ei olisi haluttanut, olin tietysti käynyt panemassa vieraita. Jos joskus vaikka katsoin ulos ikkunasta ja suustani pääsi huokaus, ajattelin tietysti jotain toista miestä kaihoten.

Vieläkin muistan, miltä sen naama näytti kun se sai mustisraivareitaan: kaikki tolkku katosi sen silmistä... Ihan kuin joku vesikauhuinen elukka korvasi sen hetkeksi.

Suhde loppui siihen, kun olin showtanssiporukan kevätnäytöksessä menossa lavalle ja mies hyökkäsi paikalle ja väkisin raahasi minut tukasta pois. Oli heittänyt pikkarini pihapuuhun, että kaikki näkisivät, mikä lutka olen. Soitteli vanhemmilleni ja kavereilleni, että olin ollut h*ora vielä pari kuukautta eron jälkeenkin. Seuraili kadulla ja soitteli uhkaussoittoja. Yhtäkkiä lopetti, kun löysi uuden uhrin. Tämän uusimman oli sitten kuulemma hakannut oikein kunnolla.

Anteeksi ei varmasti ollut kivaa eikä millään pahalla mutta tuo pikkarit pihapuuhun lutkan merkiksi lennätti kahvit 😂

Muutenkin näitä lukiessa tuli mieleen että millaiset eläimen aivot näillä miehillä oikein on?!

Kadulla kuljeksitaan sen oman naisen vieressä rinta rottingilla ja pörhistellään sekä muristaan vastaan tulevat miehet koska ovat uhka 😂

Kaikki pyörii seksin ympärillä jos nainen laittautuu illanviettoon vähän enemmän kuin viikolla töihin mennessään on tämä lähdössä etsimään parittelukumppania 😂

Enkä millään pahalla tätä tosiaan tarkoita toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään!

Vierailija
351/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ei varmasti ollut kivaa eikä millään pahalla mutta tuo pikkarit pihapuuhun lutkan merkiksi lennätti kahvit 😂

Muutenkin näitä lukiessa tuli mieleen että millaiset eläimen aivot näillä miehillä oikein on?!

Kadulla kuljeksitaan sen oman naisen vieressä rinta rottingilla ja pörhistellään sekä muristaan vastaan tulevat miehet koska ovat uhka 😂

Kaikki pyörii seksin ympärillä jos nainen laittautuu illanviettoon vähän enemmän kuin viikolla töihin mennessään on tämä lähdössä etsimään parittelukumppania 😂

Enkä millään pahalla tätä tosiaan tarkoita toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään!

Tuo on valitettavasti totta että on joku miesten ongelma enemmänkin. Itse en koe olevani yhtään mustasukkainen. Minun kanssa voi olla jos tykkää, ja rakastaa, mutta ei minun kanssani mikään pakko ole olla jos ei halua. En ole koskaan harrastanut minkaanlaista kyttäämistä ym. EIkä sitä ole tehty minullekaan.

Kuitenkin minulla on yksi ystävä, jonka touhua on hieman noloa seurata. Hän usein illanvietoissa alkaa nalkuttamaan tyttöystävällensä jostain miehestä. Mukamas pyytää tämän vähän sivummalle, ja sitten "läksyttää". Kuulemma myös krapulassa nämä syytökset mieheltä ovat vielä aivan uskomattomia. Muuten mukava ihminen, mutta jotain sielä päässä on vikana.

Vierailija
352/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on valitettavasti totta että on joku miesten ongelma enemmänkin. Itse en koe olevani yhtään mustasukkainen. Minun kanssa voi olla jos tykkää, ja rakastaa, mutta ei minun kanssani mikään pakko ole olla jos ei halua. En ole koskaan harrastanut minkaanlaista kyttäämistä ym. EIkä sitä ole tehty minullekaan.

Kuitenkin minulla on yksi ystävä, jonka touhua on hieman noloa seurata. Hän usein illanvietoissa alkaa nalkuttamaan tyttöystävällensä jostain miehestä. Mukamas pyytää tämän vähän sivummalle, ja sitten "läksyttää". Kuulemma myös krapulassa nämä syytökset mieheltä ovat vielä aivan uskomattomia. Muuten mukava ihminen, mutta jotain sielä päässä on vikana.

Kuulostat jotenkin tosi herttaiselle ja hyvälle ihmiselle tuossa alussa 😊 itsekkin olen oikein ottanut asiakseni suhtautua suhteessa "en pidä kiinni en työnnä sua pois" tyyliin. Jostain biisistä tuo on en muista mistä. Mutta näin se minun mielestäni pitää mennä. Jos joku haluaa olla kanssani niin sitten on ja jos ei niin sitten ei ole. Itse en kärsi ikinä mustasukkaisuudesta ja tiedän että se on täysin turhaa kytätä ja rajoittaa sillä jos toinen tahtoo mennä hänen on annettava mennä enemmän se sattuu molempia kun pidetään väkisin kiinni.

Nämä teidän kertomat jutut on ihan sairaita!!

Hienoa että olette päässeet eroon ja muistakaa (varmasti muistatte) ettei kenelläkään ole ikinä mitään oikeutta kohdella teitä noin huonosti!!

Hyvää ja onnellista loppuelämää teille kaikille!! 😊

Vierailija
353/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt äitini sanoi, että sairaalloisen mustasukkainen ihminen pettää itse . Näin kävi mulle.  Kerroin aikaisemmin  sen vessanrengastarinan.

Myöhemmin selvisi että tuolla miehellä oli koko ajan suhde toiseen naiseen ja sai lapsenkin tämän naisen kanssa. Olen jossain muussa ketjussa aikaisemmin kertonut tästä. Mies teki reissuhommia, eli oli viikot poissa kotoa.

Hulluuksissaan hän mm. poltti tupakalla selkäni ja takapuoleni, etten näyttäisi "haluttavalta". Nykyinen mies tietää mistä oudot arvet johtuvat.

Surullista lukea tätä ketjua, miten paljon on hulluja miehiä ja hulluja parisuhteita. 

Vierailija
354/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto aiheuttaa mustasukkaisuutta ja se huono itsetunto tulee lapsuudenkodista. Jokin siellä on mennyt vikaan.

Vierailija
355/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluuksissaan hän mm. poltti tupakalla selkäni ja takapuoleni, etten näyttäisi "haluttavalta". Nykyinen mies tietää mistä oudot arvet johtuvat.

Surullista lukea tätä ketjua, miten paljon on hulluja miehiä ja hulluja parisuhteita. 

Anteeksi, että kysyn, mutta kuinka kauan suhde jatkui tupakkaepisodin jälkeen?

Vierailija
356/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että kysyn, mutta kuinka kauan suhde jatkui tupakkaepisodin jälkeen?

Muutaman kuukauden kunnes tapahtui tämä lopullinen paha pahoinpitely. Olin työstänyt kyllä jo eroa salaisesti, piti vain hoitaa joitakin käytännön asioita että pääsin suoraan eroon hänestä ja tavaroistaan ja sukulaisistaan jne. Pelkäsin henkeni puolesta, siksi jotenkin kestin niinkin kauan. Vaikea ymmärtää nyt tuota tilannetta. Olin täysin hullaantunut häneen aluksi kunnes alkoi tämä piinaaminen. Oli todella vaikeaa nöyrtyä myöntämään että elän sairaassa parisuhteessa. Hävetti silloin ja hävettää jollakin tavalla  vieläkin. Näin kummallisesti naiset kelailevat. Sen hullunhan pitäisi hävetä!

Mä käyn nukkumaan, kiitos kaikille, tämä on hyvä ketju!

Vierailija
357/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran katsoimme telkkarista jotain suomalaista sinkku ohjelmaa  ja tokaisin sitten poikaystävälleni, että yllättävän komean miehen sai ja tästä hän sitten alkoi mököttämään. Kysyin häneltä vitsillä, että suuttuiko hän ja tajusin että perskule sehän suuttui oikeasti eikä mennyt minuuttiakaan, kun alkoi huuto että" ilmottaudu v***u sitte ite siihen ohjelmaan, kun kerran on niin komeita äijiä ettei oma mies riitä vaa haluut muita nussia"  ja kaiken maailman pettämis teorioita perään.

Mies myös halusi minun tulevan toimeen hänen kavereidensa kanssa niinkuin tulinkin, mutta samantien kun heille puhuin hän syytti, että yritin iskeä heitä ja haluan panna niitä. Kerran hän suuttui pelkästään siitä, että edes vilkaisin hänen kaveriaan, koska " en kuulemma saanut silmiäni irti hänestä". Tästä tekee hassun se, että sitten kun taas en puhunut hänen jollekkin kaverilleen, ellei joku kysynyt minulta jotain, niin en kuulemma pitänyt hänen kavereistan ja halveksin niitä.

Kerran taas sanoin meneväni moikkaamaan vanhaa miespuolista kaveriani,niin tästä hän vasta riemastui..

Onneksi jätin sen, se on nyt jonkun toisen riesa.

Vierailija
358/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin hakemassa pyykkiä pyykkituvasta ja oltiin tulossa hissillä ylös. Oli kesä  ja mulla oli olkaintoppi päällä. Aivan yhtäkkiä, täysin varoittamatta exä puree mua olkapään alle, hyvä ettei lähteny liha irti.  Aivan törkeä mustelma tuli. Kuulemma olin kuitenki käyny nussimassa jotain random kundia edellisenä päivänä. Se oli syy. V*u mikä hullu. Samanlaisia pahoinpitelyjä teki useita. Just tolleen yllättäen, niitä ei edeltäny riita. Se niinkuin hyökkäsi tyhjästä, yhtäkkiä. Kaikissa syy sama: kuitenki olin käyny nussii jotain (vaikka en ollu).

Vierailija
359/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex heräsi aamulla vihaisena nähtyään unta, että mulla oli sutinaa jonkun miehen kanssa. Murjotti ja vittuili koko päivän.

Sama mies heitti Taru Sormusten herrasta -DVD:t roskiin, kun sanoin yhtä hahmoa komeaksi.

Vierailija
360/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on näköjään omassa kodissaan joutunut koulukiusaamista vastaavaan tilanteeseen. Rakkaudesta tai välittämisetä viis, kunhan saa kontrolloida ja aiheuttaa pahaa mieltä, nolostumista. Kun saa toisen nujerrrettua. Ja samalla tavalla se taitaa uhrille olla yhtä noloa ja häpeällistä kuin koulussa kiusatuille.

Eikä se varmaan kovin hyvältä näyttäisi, jos firman toimari ottaa kotona turpaan ja kysyy lupaa mennä ulkoilemaan. Ennen naiset joutuivat vain kestämään ja mielessään syyttämään hänet naittaneita tahoja, nykyään voi syyttää vain itseään älyttömän huonosta miesmausta.