Muita, joita eivät kiinnosta muiden verotiedot?
Kommentit (17)
Ei kiinnosta yhtään. Arvostus tosinniille jotka oikeasti itse ovat tulonsa ansainneet eivätkä perineet rikkauttaan.
Omat tuloni ovat kaukana listalle pääsystä, eivätkä listan tulot oikeastaan kiinnosta. Mutta olen juuri hakemassa uutta työpaikkaa ja pitäisi käydä verotoimistossa hiukan vakoilemassa että mitä muut tuolla saavat palkkaa niin osaisi asettaa oman palkkatoiveen sopivalle tasolle. Tiedän siis muutaman mahdollisen tulevan työkaverin nimen.
No periaatteessa ihan sama mitä kukakin tienaa, jos rehellisesti tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään. Arvostus tosinniille jotka oikeasti itse ovat tulonsa ansainneet eivätkä perineet rikkauttaan.
Mitä pahaa perimisessä on? Eikö itsellesi kelpaa helppo raha vai pitääkö sen aina olla hel vetinmoisen uurastuksen tulos? Sama ostovoima sillä rahalla on oli se peritty tai työn teolla saatu. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa perimisessä on? Eikö itsellesi kelpaa helppo raha vai pitääkö sen aina olla hel vetinmoisen uurastuksen tulos? Sama ostovoima sillä rahalla on oli se peritty tai työn teolla saatu. En ymmärrä.
Kermaperse ulisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kermaperse ulisee.
AIvan. Kyllä aatteellisesti oikeaoppisen vasemmistoaktiivin tulee saada tulonsa veronmaksajien selkänahasta revityistä vastikkeettomista tuista ja lahtareilta ryöstetyistä omaisuuksista!
Mikä ongelma tässäkin on? Ne joita kiinnostaa katsovat tilastoja ja ne joita ei kiinnosta eivät katso.
En ymmärrä koko ideaa, että toisten tulot saa laittaa julkiseks
En ole koskaan seurannut. Ei vaikuta minun elämään mitenkään. Kateelliset niistä puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ihan PASKA ostovoima
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan seurannut. Ei vaikuta minun elämään mitenkään. Kateelliset niistä puhuvat.
Miksi pitäisi olla kateellinen, jos seuraa tuloja? Minä ainakin olen onnellinen toistenkin puolesta.
Media nyt vouhottaa milloin mistäkin. Puolustelevat tätä sillä, että kansalla on oikeus tietää ja on myös hyvä nähdä ketkä rahoittavat veroillaan tätä hyvinvointiyhteiskuntaa. Ihan hyvät perustelut, jota kiinnostaa. Mutta kyllä ip-lehtien otsikot huutaa pelkästään klikkauksia, kun laitetaan suunnilleen kaikkien julkkisten kuvat ja houkutellaan katsomaan mitä nämä on tienanneet. Sitten on naiset, joilla on kaunis naama, mutta ei yhtään tuloja, joita raadellaan keskustelupalstoilla. Sama juttu joka vuosi.
En minä niillä tiedoilla mitään tee enkä edes ymmärrä miksi niitä julkaistaan.
Olen tänä vuonna tienannut 15040 euroa pimeesti. Veroja en jaksa maksaa koska muuten en saisi töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kermaperse ulisee.
Selitä mulle kermaperse. En tiedä, mitä se tarkoittaa.
Toisekseen, selitä mulle, miksi työllä saatuja euroja pitäs arvostaa enemmän kuin perittyjä? Mitä autuaaksi tekevää niissä työeuroissa on? Entä onko lottovoittajat itsestään perk eleestä?
Onnittelut Mikille tulokuninkuudesta