Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3465)

2341/3465 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä tuli tarkistamaan jatkuvasti olenko töissä, tuli työpaikalleni ja halusi nähdä että olen siellä. 

Minun piti jatkuvasti näyttää hänelle sähköpostini.

Mies määräsi miten meikkaan, pukeudun ja mitä syön. 

En saanut lähteä ulos ilman häntä, edes työkavereiden kanssa syömään. 

Ja lukemattomia muita juttuja. Olin liian kiltti ja supstuin, mutta lopulta mitta täyttyi ja jätin hänet. se oli yksi elämäni parhaimpia päätöksiä. 

Vierailija
2342/3465 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Tällä rouvalla on syytä mustasukkaisuuteen.

Vaihtoi miehensä kanssa samaan työpaikkaan juuri. Vahtimaan, kyllä vaan. Että onnea heille.

Miehellään on ollut suhde, ollut jo puolet heidän avioliitosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän haukku minua jatkuvasti H""aksi, jota kukaan muu ei koko kaupungissa edes huolisi ja saisin olla onnellinen, että kelpasin edes hänelle. Hän oli varmasti viimeinen mies maailmassa, joka minut huolisi. Tätä kuulin myös silloin, kun odotin yhteistä poikaamme viimeisilläni."

Kaikenlaisille helmille te naikkoset porsitte 🤦🏻

Jännikset kiihottaa vaikkei sitä myönnä :)))

Vierailija
2344/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimolla alkoi jossain vaiheessa tulla mustasukkaisuuskohtauksia, jotka muutamassa vuodessa paheni psyykkiseksi ja sitten fyysiseksi väkivallaksi. 6 v helvetissä.

6 vuotta? Ei sitten tullut esim parin vuoden jälkeen mieleen tehdä tilanteelle jotain?

Tilanne kehittyi pikkuhiljaa ja eskaloitui sitten. Ja olihan meillä kaksi pientä lasta ja asuntolaina.

Sitä suuremmalla syyllä ne lapset pitää saada "helvetistä" pois mahdollisimman pian.

Parisuhteissa on aina ongelmia. Pahaksi meni vasta loppuvaiheessa ja silloin erosinkin.

Noin uskottelee itselleen (ja muille) ihmiset, jotka eivät koskaan ole olleet oikeasti hyvässä parisuhteessa. Usko pois, parisuhteessa ei ole AINA ongelmia.

Vierailija
2345/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän haukku minua jatkuvasti H""aksi, jota kukaan muu ei koko kaupungissa edes huolisi ja saisin olla onnellinen, että kelpasin edes hänelle. Hän oli varmasti viimeinen mies maailmassa, joka minut huolisi. Tätä kuulin myös silloin, kun odotin yhteistä poikaamme viimeisilläni."

Kaikenlaisille helmille te naikkoset porsitte 🤦🏻

Jännikset kiihottaa vaikkei sitä myönnä :)))

Aamurähmät silmässä luin moneen kertaan, että jänikset kiihottaa...jne.

Ennätin jo ajatella, että nyt tuli outoa settiä.

Vierailija
2346/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Tällä rouvalla on syytä mustasukkaisuuteen.

Vaihtoi miehensä kanssa samaan työpaikkaan juuri. Vahtimaan, kyllä vaan. Että onnea heille.

Miehellään on ollut suhde, ollut jo puolet heidän avioliitosta..

Niin pitäisikö hänelle kertoa eikä vain katsoa vierestä?

Vierailija
2347/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin parikymppisiä ja kaveriporukalla baarissa. Silloinen poikaystäväni meinasi käydä yhden kaveriporukassa olleen miehen päälle koska tämä mies kuulemma katsoi minua väärällä tavalla. En jostain syystä ottanut tuota vakavasti vaikka uhkaili vielä kaveriani.

Myöhemmin teki usein sitä että kertoi millä junalla on tulossa ja sovin tulevani häntä vastaan asemalle. Sitten kuitenkin tuli aikaisemmalla junalla tietämättäni ja suoraan asunnolleni. Teki katselmuksia että onko joku muu mies asunnollani silloin kun hän ei ole. Tähänkin heräsin vasta eromme jälkeen ettei ole normaalia.

Eromme jälkeen viestitettiin joku ilta jotain (hän roikkui minussa aika kauan) ja lopulta olin mennyt nukkumaan koska työt alkoi aamuyöllä. Kerroin tämän viimeisessä viestissäni. Sitten yöllä heräsin siihen että tyyppi heittelee kiviä ikkunaan ja tyhmänä unenpöpperössä avasin parvekkeen oven (asuin maantasalla) ja sanoin että häipyy. No tunkeutui Sitten sisälle ja uhkasi tappaa sen miehen joka luonani on. Ei ollut mitään miestä mutta oli varma että menin panemaan kun en enää vastannut viesteihin.

No sen jälkeen sain onneksi lähestymiskiellon eikä miehestä enää kuulunut.

Vierailija
2348/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimolla alkoi jossain vaiheessa tulla mustasukkaisuuskohtauksia, jotka muutamassa vuodessa paheni psyykkiseksi ja sitten fyysiseksi väkivallaksi. 6 v helvetissä.

6 vuotta? Ei sitten tullut esim parin vuoden jälkeen mieleen tehdä tilanteelle jotain?

Niin sitä rationaalisesti ajattelisi. Todellisuudessa tilanne yleensä kehittyy pikkuhiljaa ja toinen manipuloi niin kovasti että ei itsekään enää tiedä mikä on totta ja väärin ja mikä ei. Ohis

Vierailija
2349/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä rationaalisesti ajattelisi. Todellisuudessa tilanne yleensä kehittyy pikkuhiljaa ja toinen manipuloi niin kovasti että ei itsekään enää tiedä mikä on totta ja väärin ja mikä ei. Ohis

Tää. Se on sama kun laitat sammakon veteen ja lisäät lämpöä. Sit ku huomaa et on vaarallisen kuumaa on liian myöhäistä.

Vierailija
2350/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä nyrkkeilysäkkejä on noin saatanan paljon?

Miksi te olette ruvenneet yksiin hullujen kanssa?

Voi hyvää päivää. Suomalainen nainen on maailman tyhmin olio.

Miksi niitä sairaalloisen mustasukkaisia ja väkivaltaisia miehiä on noin saatanan paljon?

Miten noita hulluja on niin paljon?

Suomalainen mies on maailman tyhmin olio.

Ei niitä olen kovin paljoa. Exäni seurusteli tuollaisen hullun kanssa. Erosi poliisin avulla. Selvittelin tyypin taustoja. Sillä oli 20 rikosjuttua, kaikki alkaneet parisuhteesta. Väkivaltaa, vainoamista, varkauksia, ilkivaltaa. Tuolla vauhdilla äijällä tulee 100 uhria siihen mennessä kun täyttää 50 v.

Vierailija
2351/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen monia näitä järjettömän mustasukkaisia miehiä tuntuisi yhdistävän seuraavat asiat:

-saamaton nahjus

-työtön tai matalapalkka-alalla töissä

-alemmuudentunne omasta peniksestä/sänkytaidoista

-holtiton rahankäyttö

-velkaantuminen, pikavipit, luottotiedot

-alkoholi ja muut päihteet ongelmana

-kaikista yllä mainituista johtuva erittäin huono itsetunto

En siis kauheasti ihmettele, jos tuollainen yllä kuvattu LUUSERI käyttää elämänsä siihen, että hän pelkää hysteerisesti tyttöystävänsä lähtevän toisen matkaan. Ja onhan se nyt varmasti kauhea tunne tiedostaa oma luuseristatus, kun riitaisan viikon päätteeksi koittaa tyttöjen baari-ilta. Kyseessä on noidankehä – mitä huonommin luuseri kohtelee naistaan, sen enemmän hän pelkää pettämistä.

Tämän takia sairaalloisesti mustasukkaisilla onkin usein siimat ja verkot koko ajan vesillä – huono itsetunto pakottaa todistamaan itselleen, että pystyy saamaan muitakin naisia, ja sitten oma pettäminen taas heijastuu sairaan mielen luulona siitä, että toinenkin osapuoli suorastaan kihisee innosta, että koska hänkin pääsee pettämään...

Eräällä kaverilla (nainen) oli tuollainen vainoava, uhkaava mustasukkainen mies. Myöhemmin selvisi että ao.henkilöllä oli pakkomielle (siis diagnoosi). Oli käräjillä jonkun toisen vainoamisesta ja silloin oli asiantuntija selittelemässä että vainoaminen ja mustasukkaisuus ovat pakkomielleoireyhtymän yleisiä seurauksia.

Vierailija
2352/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miksi tälläinen mustasukkaisuus on ongelma on ihmisen heikko itsetunto, toisen ihmisen menettämisen sekä nöyryytyksen pelko. Se miksi se on useammin mies joka oireilee on että naisten on 100 kertaa helpompi pettää ja suurin osa naisista fantasioi sellaisista skenaarioista missä tuntematon mies ottaa rajusti. Normimiehellä tulee niin harvoin edes tilanteita vastaan että pettäminen on mahdollista että he lankeavat pettämään jo pelkästään sen mahdollisuuden takia.  Miehien pitäisi aina tehdä itsestään pääprioriteetti ja pitää itseään arvossaan ja naisten palata maanpinnalle liian huomion tuomassa kaikkivoipaisuudessaan.

Vierailija
2353/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen monia näitä järjettömän mustasukkaisia miehiä tuntuisi yhdistävän seuraavat asiat:

-saamaton nahjus

-työtön tai matalapalkka-alalla töissä

-alemmuudentunne omasta peniksestä/sänkytaidoista

-holtiton rahankäyttö

-velkaantuminen, pikavipit, luottotiedot

-alkoholi ja muut päihteet ongelmana

-kaikista yllä mainituista johtuva erittäin huono itsetunto

Ei pidä paikkaansa. Mustasukkaisimpia ovat ne jotka itse pettävät.

Vierailija
2354/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä muutamia:

-seurustelun alkuaikoina kyttäsi ketä kommentoijia mulla irc-galleriassa on ollut. Tätä nykyä tekee samaa kyttäystä instagramissa, ei enää kysele mutta tiedän että tarkkailee ja riitojen yhteydessä saattaa ottaa asian esille. Muut miehet erityisesti on pahiksia.

-avasi joka aamu minun töihin lähdettyä minun tietokoneen ja tarkisti sivuhistorian

-en saa olla koskaan yötä pois kotoa muuta kuin pakottavan syyn takia esim. työmatka

-en saa harrastaa itsetyydytystä, kaikki seksi tulee suorittaa vain hänen kanssaan

-en saa oikein harrastaa mitään, koska harrastuksiin käytetty aika on pois ajasta hänen kanssaan

-en saa jutella esim baarissa kenenkään miehen kanssa

Harkitsen vakavasti eroa.

Vierailija
2355/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne kehittyi pikkuhiljaa ja eskaloitui sitten. Ja olihan meillä kaksi pientä lasta ja asuntolaina.

Sitä suuremmalla syyllä ne lapset pitää saada "helvetistä" pois mahdollisimman pian.

Parisuhteissa on aina ongelmia. Pahaksi meni vasta loppuvaiheessa ja silloin erosinkin.

Noin uskottelee itselleen (ja muille) ihmiset, jotka eivät koskaan ole olleet oikeasti hyvässä parisuhteessa. Usko pois, parisuhteessa ei ole AINA ongelmia.

Suhteellisesti ottaen on. Miten se mitataan. Jos jotain pientä erimielisyyttä, eikä silloin tajua että takana on jotain vakvempaa mikä kärjistyy vasta myöhemmin.

Vierailija
2356/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätetty mies käytti älypuhelinta hyväkseen entisen naisystävänsä vainoamisessa Tampereella elokuussa 2014.

Suhde oli loppunut jo aiemmin, koska nainen oli jättänyt miehen. Mies ei hyväksynyt eroamista ja pahoinpiteli naista elokuun alussa heittämällä häntä metallisella pyykkitelineellä, puristamalla kasvoista, repimällä ja lyömällä avokämmenellä.

Kun nainen teki muutamaa viikkoa myöhemmin rikosilmoituksen, mies oli yllättäen odottamassa häntä poliisilaitoksen ulkopuolella. Miehellä ei pitänyt olla tietoa naisen olinpaikasta. Mies seurasi naista ensin kävellen, ja kun nainen nousi bussiin, mies seurasi bussia taksilla.

Myöhemmin mies ilmestyi toistuvasti naisen työpaikalle, kun nainen oli työvuorossa. Kerran mies ilmestyi naisen oven taakse ja uhkasi tappaa naisen, jos tämä ei avaa ovea. Vainoaminen päättyi, kun käräjäoikeus määräsi miehen lähestymiskieltoon.

Vasta myöhemmin naiselle selvisi, että miehellä oli pääsy naisen älypuhelimen paikannustietoihin, sillä mies oli saanut selville naisen tunnukset ja kirjautunut paikannuspalveluun. Tällä tavoin mies pystyi koko ajan seuraamaan, missä nainen liikkui.

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/mies-asensi-naisystavansa-puhelimeen-et…

Paitsi että vaihtaa numeroa kannattaa vaihtaa puhelinta. Ja jos on ollut yhteinen tietokone, ainakin uudelleen asentaa käyttiksen joka virustutka ei löydä vakoiluohjelmaa.

Vierailija
2357/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa settiä mulle exän touhut vuosia sitten.

Työpaikalla ulkona autossa useita tunteja vahti.

Puhelimella soitot ja viestit jatkuvaa, jos halus olla hetken muualla.

Ovelle koputukset ja meuhkaamiset.

Uhkailut ja nyrkillä uhkailut, jos pyysi poistumaan kotiinsa.

Tappouhkaukset, poliisitkin piti kutsua.

Lasta ja tuttujani uhkasi tappaa.

Vainoaminen ja eristäminen muista.

Haukkuminen ja mitätöinti, jatkuva syyttely.

Luulotauti jokaiseen mieheen.

Tavaroiden särkeminen ja riehuminen.

Saatto tulla pihaani viettämään aikaa ja vahtimaan. Keksi syitä ja verukkeita, jotta sais päteä.

Pukeutuminen hänen säännöillään ja meikkaukielto ym. En suostunut mihinkään.

Lopulta potkut persuuksiin ja ulos.

Senkin jälkeen viestittely raivoa ja lällyä ja kyttäilyä,

mairee ilme naamalla

Pääsin hullusta eroon, kynnysmatoksi en alkanut. Aikani katoin.

Vierailija
2358/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä muutamia:

-seurustelun alkuaikoina kyttäsi ketä kommentoijia mulla irc-galleriassa on ollut. Tätä nykyä tekee samaa kyttäystä instagramissa, ei enää kysele mutta tiedän että tarkkailee ja riitojen yhteydessä saattaa ottaa asian esille. Muut miehet erityisesti on pahiksia.

-avasi joka aamu minun töihin lähdettyä minun tietokoneen ja tarkisti sivuhistorian

-en saa olla koskaan yötä pois kotoa muuta kuin pakottavan syyn takia esim. työmatka

-en saa harrastaa itsetyydytystä, kaikki seksi tulee suorittaa vain hänen kanssaan

-en saa oikein harrastaa mitään, koska harrastuksiin käytetty aika on pois ajasta hänen kanssaan

-en saa jutella esim baarissa kenenkään miehen kanssa

Harkitsen vakavasti eroa.

Älä harkitse vaan eroa! Heti alat katselemaan omaa asuntoa äläkä kerro miehelle mitään, kaikessa hiljaisuudessa keräilet tärkeimmät tavarasi ja lähde kun mies on pois kotoa. 

Tästä ketjusta olet lukenut mitä tulevaisuutesi on jos kiltisti edelleen siedät tuollaista käytöstä.

Vierailija
2359/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja. kirjoitti:

Aikana ennen kännyköitä ym sähköisiä muistikirjavempaimia.

Parhaan ystäväni poikakaveri/avomies oli hullu. Epäili ystävääni kaikesta, myös lesbosuhteesta minuun (olen hetero). Kun he lopulta erosivat, oli ystäväni muuttokamoihin eksynyt pieni muistikirja . Autoin ystävääni siis muuttamaan ja jotenkin siellä hänen uuden sinkkukotinsa keittiössä muuttolaatikoiden järkkäillessämme sanoin hänelle, että ottaa nyt tuon päiväkirjansa parempaan talteen. Hän sitten ihmetteli, että mikä päiväkirja, ei hänellä sellaista ole.

Avasimme kirjasen, ja se oli täynnä tuon ystäväni exän merkintöjä! Ne olivat aivan sairaita, ja todella tarkkoja. Siis tähän tyyliin:

17.5.1990 klo 17.06 Minna väittää lähtevänsä Katjan kanssa jumppaan työväentalolle. Ottaa jumppatrikoot ja sinisen t-paidan valkoiseen urheilukassiin.

Klo 17.54 Minna ja Katja saapuvat työväentalolle. Naurua. Pihalla myös moottoripyörämies, vihreä Kawasaki 250, rek.nro ABC-123. Esittää, ettei tunne. Minna avaa takin vetoketjun. Koodikieltä?

Klo 18.09 Minna ja Katja ovat jumpassa. Ohjaajana naishenkilö, kiharat hiukset. Jumpassa ei miehiä.

Klo 18.16 Mies moottoripyörineen lähtee työväentalon pihalta.

Jne. Siis tuo ukko oli kytännyt salaa jostain puskasta ystäväni menoja ja merkinnyt sairaita yksityiskohtia muistiin monen vuoden ajalta.

Kuulostaa hullulta kaverilta. Hyh hyh!

Pakkomielleoireyhtymä. Muuten vainoharhainen. Harvemmin narsistit tai epävakaat käyttäytyy noin.

Toinen porukka on nämä tynnyrissä kasvaneet ja todellisuudesta vieraantuneet joltinjuojat joilla ei ole mitään kokemusta sosiaalisesta elämästä ja jotka ovat menettäneet kosketuksensa todellisuuteen ja fantasioista on tullut uusi totuus.

Vierailija
2360/3465 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen kumppani tunnustaa: laskin miehen työmatkojen pituuksia ja halusin nähdä viestit tietyille henkilöille.

Luottamus meni, kun mies petti minua ja vaikka vannoi katkaisseensa välit exään, jonka kanssa petti, niin oli häneen aktiivisesti yhteydessä vuosia. Pilkkasi ja raivosi minulle vainoharhaisuudesta, kun avauduin epäilyksistäni.

Kerran epäilin miehen ylitöitä ja lähdin työpaikalle kyttäämään. Ehti tulla itku omasta tyhmyydestä, epätoivosta ja kumppanin kaltoinkohtelusta, mutta kyllä se exäkin lopulta talsi sinne miehen työpaikalle ja hyppäsi hänen autoonsa.

En ole muutamaan vuoteen edes harkinnut parisuhdetta, koska pelkään tuon käytöksen seuraavan minua uuteen suhteeseen. Sitä enemmän pelkään, että uusi kumppani olisi samanlainen. Tuntuu, että tuollaisesta on mahdotonta päästä yli.

Kaikella rajansa, mutta yrittäkää ymmärtää. Mustasukkainen kumppani voi hyvinkin olla sairas, mutta ei hän tahallaan ole ilkeä ja vaikea.

Mustasukkaisille haluaisin visioida sellaisen vaihtoehdon että se on se mustasukkaisuus joka saa toisen etsimään muuta seuraa. Mitä väliä on sillä petätkö vai et, jos toinen joka tapauksessa uskoo niin? Silloinhan se on aivan sama tehdä ne kaikki asiat mistä syytetään. Ja loppujen lopuksi kun tuollainen käytös ei mitenkään ihmisiä lähennä, niin loppujen lopuksi sitä rakastuu helposti johonkin vähän helpompaan ihmiseen jonka kanssa ei ole jatkuva stressi siitä mistä nyt taas syytetään.

Jos tietää käyttäytyvänsä suhteessa sairaaloisesti kannattaa ihan vaan hakea mielenterveydellistä ammattiapua. Oman elämänhän tuossa vain pilaa kun loppujen lopuksi mikään rakkaus ei tuollaista kestä.

Eräs mustasukkainen syyttää minua päivittäin pettämistä. Ei olla nähty moneen vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä