Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3465)
Vierailija kirjoitti:
Olin odottamassa kummityttöä ja vaimoa ostoskeskuksen parkkipaikalla kun ovesta tulee joku riitelevä pariskunta. Nainen lähtee itkien karkuun. Sitten se mies bongaa mut ja tulee räyhään mulle. Heppasin vartijat paikalle siinä vaiheessa kun tää tyyppi potkas etuvalon sököksi. Varmaan kuvittelee vieläkin (myöhemmistä yhteydenotoista päätellen) että mulla oli jotain tekemistä sen eukon kanssa. Kaikki vaan siksi että satuin oleen parkkiksella oikeaan aikaan.
Ex-avokki kertoi itse, että oli ollut vähällä pahoinpidellä miehen, joka katsoi liiketilan näyteikkunasta sisään. Olin nimittäin itse kyseisessä rakennuksessa töissä, tosin neljännessä kerroksessa.
Kyseinen ex oli jo silloin aloittanut suhteen kaverinsa alaikäiseen pikkusiskoon.
Ex-vaimolla alkoi jossain vaiheessa tulla mustasukkaisuuskohtauksia, jotka muutamassa vuodessa paheni psyykkiseksi ja sitten fyysiseksi väkivallaksi. 6 v helvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli exän mukaan suhde ihan kenen tahansa kanssa, ikään ja sukuoleen katsomatta. Syyttelyitä sai kuulla lähes päivittäin ja olin turtuneen tottunut jo siihen samaa kaava noudattavaan kuulusteluun.
Mutta yhtenä päivänä hän kehitti ihan uuden teorian.
Olimme kaupassa ja kaivoin taskusta puhelinta. Avainnippu sattui olemaan samassa taskussa, ja kuului pieni metallinen kilahdus kun avaimet osuivat puhelimeen.
Exä tästä riemastuneena päätteli, että se oli viesti muille kaupassa olijoille, että ilmaista h***anp****a tarjolla koko seuraavan yön, sillä exä oli menossa yövuoroon ja sai ihan vahvistuksen epäilyilleen, sillä kassajonossa emme todellakaan olleet jonon viimeisiä, vaan taaksemme oli tullut muitakin. Jännä.
Tuonkaltaiset miehet ovat mieleltään täysin sairaita. Terve ihminen ei omaa tuollaista ajatustenjuoksua. Tuo on yksinkertaisesti kieroutunutta. Hyvä että pääsit eroon, mutta tuo exä tulee takuuvarmasti olemaan kaikille tuollainen.
Ja vaikka moni luulee, niin ei homma mene niin, että ne "jännikset" on vain tällaisia. Päinvastoin, monella "kilttiksellä" on niin hutera itsetunto, että pelkäävät 24/7 kumppanin tekevän sairaita asioita heti silmän välttäessä. "Kilttikset" on ainoa ihmistyyppi, joilta olen lopulta saanut fyysistä väkivaltaa henkisen lisäksi.
Allekirjoitan tämän!
Itse olen ollut seurustelusuhteessa kahden "kiltin" pojan/miehen kanssa.
Kiltteys on ollut kaukana näistä tyypeistä. Mielenvikaisia sovinistisikoja ne molemmat oli, kun paremmin tutustui.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimolla alkoi jossain vaiheessa tulla mustasukkaisuuskohtauksia, jotka muutamassa vuodessa paheni psyykkiseksi ja sitten fyysiseksi väkivallaksi. 6 v helvetissä.
6 vuotta? Ei sitten tullut esim parin vuoden jälkeen mieleen tehdä tilanteelle jotain?
Mies ja nainen. Nainen ja mies. Mutta mulla oli sukulainen ikätoveri jonka kanssa oltiin kuin paita ja peppu lapsena. Teini-iässä siitä kehittyi maaninen tapaus. Olin kerran lukion bileissä koululla ja lähettiin meneen sieltä eikö tämä höhlä ollut istunut siellä parkkipaikan kaiteella räntäsateessa monta tuntia. Tuli mun mukana meille, ja jaksoi murjottaa ja kiukutella koska oli joutunut oleen ihan yksin. Nyyh. Kerran olin tyttökaverin kanssa yötä tyttökaverin mummolassa. Yöllä heräsin ihme ääniin. Tämä mun serkku tai mikä lie siellä heitteli kiviä ikkunaan. Miten se oli löytänytkin meidät.
Tiedoksi ollaan molemmat miehiä ja heteroita.
Olen kuullut että sukulaispojan jokainen parisuhde on kaatunut pakkomielteiseen mustasukkaisuuteen.
Olen aktiivisesti yrittänyt unohtaa tyypin jota tapailin. Mutta näin pikkujouluaikaan ja tätä ketjua lukiessa ajattelin jakaa yhden tilanteen: Meillä oli illalla tulossa firman pikkujoulu ja olin jäämässä sinne suoraan töistä. Tyyppi pyysi käymään luonaan ennen pikkujouluja, mutta oltiin sovittu likkojen kanssa, että yhdessä meikataan ja otetaan skumppaa. Tyyppi sitten keksi, että tulee tapaamaan minua lounaalle. Mikäs siinä, juteltiin niitä näitä ja syötiin lounas. Mutta kun tuli lähdön aika, tyyppi alkoi vonkaamaan panolle lounaspaikan vessaan. En suostunut ja siitähän nosti metelin, säästin kuulemma kiimaani illan pikkujouluihin vieraita miehiä varten. Arvannette, exä, ja syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta? Ei sitten tullut esim parin vuoden jälkeen mieleen tehdä tilanteelle jotain?
Tilanne kehittyi pikkuhiljaa ja eskaloitui sitten. Ja olihan meillä kaksi pientä lasta ja asuntolaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne kehittyi pikkuhiljaa ja eskaloitui sitten. Ja olihan meillä kaksi pientä lasta ja asuntolaina.
Sitä suuremmalla syyllä ne lapset pitää saada "helvetistä" pois mahdollisimman pian.
Ex mukiloi kännissä baarissa jonkun tuntemattoman häiskän kun tämä oli vihjannut käyvänsä mun luona petipuuhissa. Täysin tuntematon irvileuka oli kyseessä. Onneksi on ex.
Ihan kaikkea mahdollista, kunnes olin ahdistuneena vain neljän seinän sisällä. Sen jälkeen oli tietämättäni asentanut valvontakameran kotiimme sisällekin. Sanomattakin lienee selvää, että tuon sortin "bb-talosta" en ole täysin palautunut vielä monien vuosien jälkeen. Edelleen on vaikea uskoa, etteikö joku koko ajan tarkkailisi, tai ettei ihan joka liikkeestä olisi jollekin tilivelvollinen. Olkaa oikeasti tarkkoina kaiken muka hyvää tarkoittavankin valvonnan suhteen, myös alaikäisten kohdalla.
Poistoon nämä kuus vuotta vanhat höpötykset
Muutaman luin ja tuli sellainen olo, etten halua koskaan parisuhdetta. Sinkkuna on aika mukavaa.
Miksi poistoon? Mustasukkaisuus on aiheena aina ajankohtainen ja universaali. Ehkä tämä auttaa jotakuta pääsemään eroon sairaasta kumppanista.
hui kauhistus ootteko tehny jotain että luottamus menny vai onko nää vaan ihmisryppyreikiä kaikki
Vierailija kirjoitti:
Ex kyttäsi otinko e-pillerin joka päivä. Jos otin niin petin. Tässä on varmaan joku logiikka.
Hullun jätkän kanssa kun seurustelee, niin on ihan viisasta syödä e-pillereitä päivittäin, niin ei saa lasta sen kahelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-vaimo oli mustasukkainen jostain satojen kilometrien päässä asuvista naisista, joista tiesin, mutta joita en tavannut koskaan.
Sitten, kun matkustin junalla hänen luokse ja tultiin yhdessä luokseni, niin kissaani oli käynyt naapurissa asunut nainen ruokkimassa sen parin päivän aikana. Exä oli tästäkin nyrpein naamoin, kun epäili pienessä mielessään ties mitä.
Olisi pitänyt jättää hänet jo heti suhteen alkuaikoina, ensimmäisten draamakohtausten ja oikkujen takia, mutta kun sitä oli nuori ja tyhmä, niin kuvitteli kaiken olevan vain jotain ohimenevää vaihetta. Nainen muuttunut muuta kuin pahempaan suuntaan sen 8 vuoden aikana.
On monta tapaa ampua itseään jalkaan ja narsistin kanssa seurustelu on ehdottomasti tyhmimpiä tapoja tehdä niin.
Meikkaaminen töihin - nounou, sitähän tehdään vain miespuolisten työkavereiden takia.
Uusi takki - nounou, miksi se on noin kirkkaan värinen? Että äijät huomaisi sut paremmin?
Kuntosalikortti - nounou, kenet meinaat houkutella pukille kun pitää reenata peesettä kiinteämmäksi?
Deodorantti - nounou, kyllä sä mulle kelpaat noinkin. Vai onko vierasta kiikarissa?
Sunkkuelämää tv-sarja - nounou, tollasta säkin varmaan haluaisit. Uutta mul**ua joka päivä. Tässä talossa ei tota sskaa katota.
Jne jne... On exä ja kuulemma sama meno jatkuu nykyisen tyttökaverinsa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä ne lapset pitää saada "helvetistä" pois mahdollisimman pian.
Parisuhteissa on aina ongelmia. Pahaksi meni vasta loppuvaiheessa ja silloin erosinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi poistoon? Mustasukkaisuus on aiheena aina ajankohtainen ja universaali. Ehkä tämä auttaa jotakuta pääsemään eroon sairaasta kumppanista.
Naisista ei saa puhua.
Tuonkaltaiset miehet ovat mieleltään täysin sairaita. Terve ihminen ei omaa tuollaista ajatustenjuoksua. Tuo on yksinkertaisesti kieroutunutta. Hyvä että pääsit eroon, mutta tuo exä tulee takuuvarmasti olemaan kaikille tuollainen.
Ja vaikka moni luulee, niin ei homma mene niin, että ne "jännikset" on vain tällaisia. Päinvastoin, monella "kilttiksellä" on niin hutera itsetunto, että pelkäävät 24/7 kumppanin tekevän sairaita asioita heti silmän välttäessä. "Kilttikset" on ainoa ihmistyyppi, joilta olen lopulta saanut fyysistä väkivaltaa henkisen lisäksi.