Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3465)
Katsoin v. 1992 vähän pitempään sitä punapukuista naista, joka on R.E.M.:n Shiny-Happy-musiikkivideolla. Silloinen tyttöystävä sanoi, että minä vihaan tuota naista. En siis ollut kommentoinut asiaa mitenkään, ihastelin lähinnä silmilläni sitä mekkoa.
Entinen mieheni ei ollut niin kauhean mustasukkainen tai väkivaltainen sekopää kuin tosi moni täällä kerrotuista esimerkeistä, mutta kyllä häneltäkin outouksia irtosi. Kerran ruokaravintolassa hymyilin ja ilmeilin noin yksivuotiaalle, joka meni pöytämme ohi. Mieheni tuijotti minua synkästi ja väitti, että flirttailen - siis vauvalle flirttailen! Jep. Voi apua, ei voi kuin nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mustasukkainen vaimo ei päästä pikkujouluihin, koska pelkää että nuoret kauniit työkaverini viettelisivät minut. Tämä loukkaa minua syvästi. Kostoksi kutsun vaimoani nyt Mustikiksi.
Ei täällä saa kertoa NAISISTA ikäviä totuuksia! Vain mies on ikuisesti paha ja nainen aina kiltti ja hyveellinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän haukku minua jatkuvasti H""aksi, jota kukaan muu ei koko kaupungissa edes huolisi ja saisin olla onnellinen, että kelpasin edes hänelle. Hän oli varmasti viimeinen mies maailmassa, joka minut huolisi. Tätä kuulin myös silloin, kun odotin yhteistä poikaamme viimeisilläni."
Kaikenlaisille helmille te naikkoset porsitte 🤦🏻
Jännikset kiihottaa vaikkei sitä myönnä :)))
Aamurähmät silmässä luin moneen kertaan, että jänikset kiihottaa...jne.
Ennätin jo ajatella, että nyt tuli outoa settiä.
Setti oli vielä oudompaa kuin jäniksistä puhuminen. Psykopaatit on jänniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yks exä oli sitä mieltä, että jos mulla ei ole mitään salattavaa, niin se voi ihan hyvin selata mun kännykän. Just sitä aiemmin se oli sanonut, että sun puhelin on kuin sun päiväkirja - yksityinen. Sit se tarjoa omaa puhelintaan mulle selattavaksi. Se ilme sen naamalla, kun kieltäydyin kunniasta. 😂 vittü mua ei voinu vähempää kiinnostaa, mitä sen puhelimessa oli tai ei ollu. Enemmänkin mua huoletti se, että sille ei oikein menny jakeluun, et mä en enää halunnu mitään suhdetta sen kaa.
Voishan siitä pallinaamasta kertoa vaikka mitä, mut olkoon nyt.
Hei tää voisi olla minun kirjoittama! :D Oltiin erottu ja exä yritti saada minua takaisin. Olin jo lähtenyt porukoiden luokse asumaan, mutta jouduin käymään siellä kun kaikki minun tavarat oli vielä siellä. Exä oli valmistanut illallisen ja sitten halusi tutkia minun instagrammin :D Minun instagrammissa ei edes ollut mitään näkemisen arvoista, mutta en tietenkään antanut katsoa jo ihan periaatteesta. Lähin menemään sieltä ja exä uhkasi, että ampuu itsensä siihen paikkaan. Silloin pelkäsin enemmän kuin ikinä.
Mä niin toivon välillä, että exän nykyinen lukisi näitä. Mutta eiköhän se saa ennemmin tai myöhemmin tietää millainen helmi herra on :)
Mikä hemmetin "porukoiden". Po rukkaset.
Syystä mustasukkainen? kirjoitti:
Itse ostan ison läjän kondomeja kaappiin, ne on siellä korissa hujan hajan.
Lasken kondomien tarkan lukumäärän ja merkkaan sen ylös kännykkääni. Pidän kirjaa myös siitä minkä verran me niitä yhdessä käytetään.
Onko riittävä peruste lähteä lätkimään asioita selvittelemättä jos niitä kuluu itsekseen? :D
Toki voihan se olla että niitä käytetään myös itsetyydytykseen esim. Elintarvikkeita suojatakseen mutta aika epätodennäköisenä pidän tuota.
Koskaan en ole naiselle paljastanut näin tekeväni mutta on ollut tapana jo yli 10 vuotta.
Ehkä paras kokonaan jättää nämä parisuhdejutut ja mennä terapiaan.
Oletko sä menossa iskemään jonkun kun sul on toi oranssi paita ja hame.
Mun exä oli aina tosi mustis, kun tapasin mun yhtä kaveria. Tää kaveri oli tosiaankin vaan kaveri, eikä koskaan tehty mitään, vaikka kerran oli lähellä, mutta onneks meidät keskeytettiin. Ihan seko koko äijä ja kuvitteli kaikkea ja epäili aina.
Jos joku pyytelis multa kuitteja niin pitäisin sellaisen saarnan luottamuksesta ettei ole kuunaan kuultu.
Suhdehan on täysin läpimätä ja järjetön jos toinen ei luota. Luottamus on kaikista tärkein asia parisuhteessa.
On todella loukkaavaa muutenkin toista kohtaan käyttäytyä tuolla tavalla.
Hoitoon joutaisi mustasukkaiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mustasukkainen vaimo ei päästä pikkujouluihin, koska pelkää että nuoret kauniit työkaverini viettelisivät minut. Tämä loukkaa minua syvästi. Kostoksi kutsun vaimoani nyt Mustikiksi.
Kai kerroit naisellesi millaisena tossukkana sua töissä pidetään ja naureskellaan kun kotona on sekopää Justiina kaulimen kanssa odottamassa ?
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli aina tosi mustis, kun tapasin mun yhtä kaveria. Tää kaveri oli tosiaankin vaan kaveri, eikä koskaan tehty mitään, vaikka kerran oli lähellä, mutta onneks meidät keskeytettiin. Ihan seko koko äijä ja kuvitteli kaikkea ja epäili aina.
Hahahaha, kuulostaa tosiaan "vain kaverilta" :D
Ex miesystävä oli alkuun ihana. Elettiin aikaa, jolloin harvalla oli kännykkä, minullakin oli vain lankapuhelin. Hän soitteli monta kertaa päivässä, kerrankin kolme kertaa tunnin aikana. Minusta oli ihanaa että joku ajatteli niin useasti ja halusi jutella jopa ollessa työmatkoilla. Myöhemmin tajusin hänen vain tarkistaneen olenko kotona.
Kerran olin illalla kävelyllä. Kuulustelu alkoi hienovaraisesti: Missä päin olit kävelyllä? Kerroin kiertäneen pitkän lenkin paikan y kautta. Eiks se sun duunikaveri x asu siellä? Kun sanoin etten tiedä missä x asuu, alkoi epäily että tiedän kuitenkin ja olin vain lähtenyt p**olle.
Kerran jutusteltiin puhelimessa ja sanoin lähteväni kauppaan kunhan ensin olen käynyt suihkussa. Näin myös tein. Raivopäinen ex fillaroi polkimet sauhuten vastaan. Olin varmasti menossa ****lle jonkun kanssa, koska eihän kukaan käy suihkussa ennen kauppaan menoa! Oli kyllä melkoisen nolo nähdessään mut tukka märkänä ja kauppakassi kädessä lompsivan kaupalle.
Kumppanini meikkaa kun itse en ole paikalla vaan työkeikalla. Sitten kahdestaan kun ollaan ei laita mitään. En siis ole mustis vaan mietin enkö ole kumppanina sen arvoinen että voisin nähdä naiseni laittautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Jos oon lähdössä tyttökavereiden kans baariin mies haluaa aina harrastaa seksiä just ennenku lähden (etten varmaan lähde puutteessa liikenteeseen)
Olen silti pettänyt. Yökerhosta hotelliin ja klo 4 kotiin taksilla. Kerran oli kolmen miehen kaveriporukka. Se vähän hävetää. Mutta ajattelen sitä kun mies käyttää kortsua, niin ei voi saada tauteja. Hyvä, kun hotellissa ei ikinä miehet laita suojausta.
Olen teini-ikäinen niin mun jutut ei ole millään tasolla samanveroisia kuin teidän. Mutta mulla oli eka poikaystävä just silloin kun pandemia alkoi. Olin 16 ja hän 23. Hänen kaverit näki mut mun veljen kanssa kaupassa ja kertoi poikakaverille että olen ollut pettämässä. En ole pettänyt enkä petä.
Tää mun poikakaveri lukitsi mut parvekkeelle ja sanoi että en voi tulla ulos sieltä ennen kuin olen tunnustanut sen mitä hänen kaverit on nähneet. Silloin oli joku huhtikuu tai toukokuu mutta ei tosiaankaan lämmin. Värjöttelin siellä ehkä neljä tuntia paitasillani ennen kuin aloin huutelemaan ohi meneville naapureille. Siitä poikakaveri huolestui että soittavat apua joten päästi sisälle lämpimään.
Nykyään en harrasta miehiä ollenkaan.
Kuka ihmeen sekopää miespuolisen Mustikki on tullut tänne pilaamaan hyvän ketjun?
On vissiinki tunnistanut jonku tekstin täältä ja nyt pistää ranttaliksi kostoksi.
En saanut hiihtää yksin !
Kaupungin valaistuja hiihtolatuja.
Kun olin milloin yksin kotona, mies piilotti minun monot ja sauvat.... Varmaan otti autoon mukaansa.
Kiitos ketjusta, oli lukemani mielessä kun eilen tuli baarissa mies iskemään ja vaati jo tunnin tapaamisen jälkeen saada saattaa kotiovelleni. Kieltäydyin painokkaasti ja mies poistui myrskyn merkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Syystä mustasukkainen? kirjoitti:
Itse ostan ison läjän kondomeja kaappiin, ne on siellä korissa hujan hajan.
Lasken kondomien tarkan lukumäärän ja merkkaan sen ylös kännykkääni. Pidän kirjaa myös siitä minkä verran me niitä yhdessä käytetään.
Onko riittävä peruste lähteä lätkimään asioita selvittelemättä jos niitä kuluu itsekseen? :D
Toki voihan se olla että niitä käytetään myös itsetyydytykseen esim. Elintarvikkeita suojatakseen mutta aika epätodennäköisenä pidän tuota.
Koskaan en ole naiselle paljastanut näin tekeväni mutta on ollut tapana jo yli 10 vuotta.
Mitä järkeä tuossa on? Jos niitä ei kulu, niin oletatko ettei vaimo petä? Voihan sillä toisellakin miehellä olla kondomit mukana? Jos kuluu, niin laskitko oikein?
Ja vaimon toisella seksikumppanilla on varmaan ihan eri kokoluokkakin!
Sulla ei ole vaimoa, ei työpaikkaa eikä huumorintajua. Et ole hauska vaan umpitylsä, 1950-luku pyysi vitsejään takaisin.