Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3465)

Vierailija
2261/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta sai loistavia vinkkejä kiusaamiseen. Kiitos!

Vierailija
2262/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut tyttöporukan kanssa 20h risteilyllä, ja oli harrastanut seksiä jonkun kanssa. Kotiin tultuani mieheni halusi antaa minulle suuseksiä, ja suuttui minulle kun maistoikin jonkun siemennestettä. Ihan itse kuitenkin halusi nuolla, minä en siihen pakottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut tyttöporukan kanssa 20h risteilyllä, ja oli harrastanut seksiä jonkun kanssa. Kotiin tultuani mieheni halusi antaa minulle suuseksiä, ja suuttui minulle kun maistoikin jonkun siemennestettä. Ihan itse kuitenkin halusi nuolla, minä en siihen pakottanut.

Tekstisi perusteella olitte siis kumpikin harrastaneet tahoillanne seksiä muiden kanssa, joten nähdäkseni olette tasoissa.

Vierailija
2264/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kohta kuulostaa tutulta. Se, mitä ei ole vielä mainittu, mun lapsi tuli 4-vuotiaana yks aamu kysymään: "Äiti, tuleeko tänään Palomies Sami?", tarkoittaen telkkarissa pyörivää lastenohjelmaa. Siitä alkoi hirveä riita: "Kuka panomies Sami täällä käy??!!!" Ex rauhottui vasta, kun näytin youtubesta hänelle videon kyseisestä sarjasta. 

Mitään pettämiseen tai rakkauden päättymiseen liittyviä kappaleita en saanut kuunnella/hyräillä. Tarkisti tietysti usein puhelimeni. Takavarikoi vaatteita, joita en saanut käyttää, liian lyhyitä hameita yms. Kerran mentiin junalla festareille, joka kerta kun joku mies käveli käytävää pitkin ohi, mun piti kääntyä katsomaan eksää ja hymyillä. Kyllähän noita esimerkkejä riittäis. Eron jälkeen vainosi 1,5v. Se päättyi pahoinpitelyyn.

Vierailija
2265/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli tummatukkainen nainen. En saanut katsoa aikuisviihdettä, jossa oli blondeja naisia, koska hän uskoi minun haluavan enemmän niitä kuin häntä. (Katsoimme kyllä yhdessä, mutta hänen piti aina saada valita filmi.) Hän ei myöskään halunnut harrastaa seksiä reverse cowgirl -asennossa, koska hän uskoi, että halusin sitä vain sen vuoksi, että voisin kuvitella rakastelevani jonkun toisen naisen kanssa hänen sijaansa. Kaikki takaapäin olevat asennot olivat ok vain, jos oli käytössä peili/peilejä, joista hän saattoi tarkkailla minun kasvojani, etten vain sulje silmiäni seksin aikana ja kuvittele toista naista vaan pidän katseeni hänessä. Hän myös näki seksiunen, jossa oli jonkun toisen miehen kanssa. Aamulla hän sitten suuttui minulle, koska en ollut unessa "pelastanut" häntä siltä toiselta mieheltä. Hän nukkui huonosti ja suuttui minulle, joka nukuin hyvin. Jos olisin rakastanut häntä oikeasti, en kuulemma olisi voinut nukkua hyvin samaan aikaan kun hän ei saanut unta. Se oli kuulemma todiste siitä, että en oikeasti välittänyt hänestä vaan ajattelin jotain toista. Jotenkin nämä tuntuvat niin hullunkurisilta jutuilta, kun nämä kirjoittaa ylös ja oikein miettii.

Vierailija
2266/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa puhua vieraille miehille. Joku stalkkasi naistaan.Sopiva mustasukkaisuus imartelee mutta jatkuva mustasukkaisuus ei ole rakkatta vaan omistushalua. Naisissakin mustasukkaisuutta .

Vierailija
2267/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalle sanottu tervehdys oli flirttailua. Ihmisille hymyileminen oli flirttailua. Naapurin tervehtiminen oli flirttailua. Kaikista normaaleista käytöstavoista muita ihmisiä kohtaan tuli massiivista kiukuttelua ja mykkäkoulua.

Missään omissa harrastuksissa ei voinut käydä: ei kuntosalilla "muiden naisten takamuksia katselemassa" tai palloiluhallissa "naisia metsästämässä".

Jos lähdin perjantaina työkavereiden kanssa töiden jälkeen yhdelle oluelle, hän halusi lähteä aina mukaan. Ilmeisesti vahtimaan, kun keskusteluun ei osallistunut.

Töistä tulin kerran vartin normaalia myöhemmin kotiin. Tästä seurasi melko suuri kuulustelu, missä olin ollut. Syyhän oli matkalla ollut kolari, joka aiheutti ruuhkaa. Vastapäätelmä: olit ajellut autolla muille naisille flirttailemassa. Muutenkaan liikenteessä ei olisi saanut vaihtaa kaistaa, kiihdyttää kiihdytyskaistalla, käyttää vilkkua, katsoa peiliin tai olan yli. Kaikki nämä oli kuulemma muille naisille tarkoitettuja viestejä.

Monesti näiden syyttelyiden jälkeen uhkailua eroamisella.

Kun en enää jaksanut tätä jatkuvaa, aiheetonta syyttelyä ja kontrollointia, päätin itse erota. Tämän jälkeen sain kokea syyttelyä, haukkumista ja muutaman kuukauden päästä takaisin houkuttelua.

Jonkin arven sieluun tuo käsittely jätti, jota seuraavat kumppanit joutuivat jonkin verran hämmästelemään. Nykyinen vaimoni sanoi ihan ensimmäisten seurusteluviikkojen aikana, ettei minun tarvitse kaikkia menojani ja aikataulujani selvittää hänelle. Ihan kummallista luottamista; sillä päätyi vaimoksi :)

Vierailija
2268/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi perusteella olitte siis kumpikin harrastaneet tahoillanne seksiä muiden kanssa, joten nähdäkseni olette tasoissa.

Juuri näin, ja hänellä ei ollut sen takia mitään moraalista syytä suuttua tai olla mustasukkainen. En minäkään ollut mustasukkainen,

Vierailija
2269/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen, jonka kanssa olen seurustellut, ei olisi koskaan suostunut esittämään mitään kuitteja tai tekemään muuta älytöntä, vaikka olisin vaatinut. Kaiketi multa puuttuu auktoriteettia sitten?

Aina täällä saa ihmetellä, millaisten miesten kanssa naiset on liitossa.

Vierailija
2270/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen, jonka kanssa olen seurustellut, ei olisi koskaan suostunut esittämään mitään kuitteja tai tekemään muuta älytöntä, vaikka olisin vaatinut. Kaiketi multa puuttuu auktoriteettia sitten?

Aina täällä saa ihmetellä, millaisten miesten kanssa naiset on liitossa.

Ne on niitä ihania nahkatakkisia tupakkaa polttavia Jormia, joilta saa ympäri naamaa ellei tottele.

Vierailija
2271/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kumppaniaan täysin aiheetta epäilevällä ei taida omat reissut kestää päivänvaloa. Nähty ja koettu on.

Vierailija
2272/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut ottaa erääseen peliin miehiä kavereiksi. Aina kun huomasi uuden nimen listallani niin kyseli onko se nainen vai mies.. eikä silläkään ollut väliä kun kerroin heidän asuvan ulkomailla.

En aina edes tiennyt muiden sukupuolia ja siitäkös soppa syntyi. Vain 100% varmat naiset sai jäädä, muut poistui valonnopeudella joko minun tai hänen toimestaan.

Nykyään saan itse päättää kaverilistani sisällön. Ahdistus on kuitenkin jäänyt.. tuntuu että yhäkin joudun varomaan tekemisiäni ja kylmä hiki nousee joka kerta kun joku pistää viestiä tai kaveripyynnön.

Vierailija
2273/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset suostuko jäämään tuollaisiin suhteisiin!

Ahdistaa jo pelkkä lukeminen.

Uskaltakaa lähteä, vapauttakaa itsenne moisesta ikeestä.

Vierailija
2274/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-avovaimo oli 100% varma että petin häntä. Tätä käsitystä ei voinut mikään tosiasia, vannominen tai vakuuttelu muuttaa. Muutin kaikkia tapojani, niin että epäilyyn ei kertakaikkiaan olisi syytä. Sekopäisiä juttuja olisi vaikka kuinka, mutta mieleen on erityisesti jäänyt se, kuinka hän oli varma, että aina kun käyn kirjastossa, mulla on siellä joku hoito jota sutaisen. Käytin sattuneesta syystä krijastokäyntiin aina vain n. 15 minuuttia, joten siellä olisi siis ollut päivystämässä vessassa joku nainen, joka olisi intohimoisesti nauttinut kanssani n. 1-5 minuutin seksisessioista (kirjojen palautukseen ja uusien lainaamiseen meni väkisinkin ainakin 10 minuuttia).

Joka ainoa päivä olin jotenkin pettänyt häntä, vaikka olisimme olleet koko päivän yhdessä kotona. Samaa keskustelua käytiin 4-5 tuntia päivittäin. Lopulta kun hän yritti tappaa meidät ajamalla moottoritiellä pylvästä päin täyttä vauhtia (sain estettyä) tulin järkiini ja jätin hänet. Vieläkin selittää "pettämisistäni" yhteisille tutuille jotka uskovat (!) koska naiset uskovat aina naista jos on sana sanaa vastaan. Todettakoon, että en pettänyt, eikä täysin raittiille keski-ikäiselle tavismiehelle tule edes sellaisia tilanteita eteen, että se olisi mahdollista. Ei siellä kirjastossa tai ruokakaupassa ole naisia raajat levällään odottamassa kiimaisia pettäjämiehiä.

Oudointa koko tapauksessa on, että ikinä ei ollut mitään syytä uskoa näin, ei ollut outoja tekstareita tai puheluita, en ollut öitä poissa, puhelintani sai selata vapaasti (ei ollut salattavaa), en kertakaikkiaan tehnyt mitään mikä olisi voinut aiheuttaa moisen päähänpinttymän.

Vierailija
2275/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsi minua tapaamasta muutamaa kaveria. Minä olen mies ja nämä kaverit ovat miehiä, mutta kuulemma he veivät liikaa meidän yhteistä aikaamme. Näimme kavereiden kanssa ehkä kerran kuussa

Vierailija
2276/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika kuinka tulikin tästä ketjusta menneet mieleen.

Hän sattui näkemään minut kaupungilla ylittämässä katua, ja samaan aikaan katua ylitti pari nuorta poikaa.  En edes huomannut heitä, kun he oli takanani. Vasta kun olin jo toisella puolella, vilkaisin heitä kun he sivuuttivat minut ja lähtivät eri suuntaan.  Mies katsoi jostain kauempaa ja alkoi sitten kohdatessamme huutaa, että tulin jostain niitten poikien kanssa ja lähetin heidät kiireesti toiseen suuntaan, kun huomasin hänet eli siis mieheni.  Voi pyhä taivas.   

Kun tällaisten syytösten ja miehen epätodellisten kuvitelmien kanssa joutuu painimaan joka ikinen päivä, tuntuu että pää halkeaa.  Aloin jo epäillä, että hänellä oli mielisairaus.  Niin outoja ratoja hänen ajatuksensa kulkivat.  Toisaalta hän sitten kuitenkin oli ihan järkevä, osasi monenlaisia asioita ja taitoja, mutta mikä sitä päätä viirasi? 

Töistä tullessaan hän tutki pihatien hiekan, että oliko auton pyörien jälkiä.  No ainakin kerran muistan olleen, ja niinpä hän tuli sisään myrskyn merkkinä ja puhumattomana.  Kun viimein kysyin, että mitä nyt, niin hän vain vastasi, että eipä ole kuulunut selitystä.  Ihmettelin, että mitä selitystä.  No, itsepähän pitäisi tietää, hän vain sanoi.  

Meni kauan, ennen kuin tajusin, että piti selittää autonpyörien jäljet pihassa.  No niihin oli ihan luonnollinen selitys, mutta kun en ollut niitä heti samantien selittämässä hänen tultuaan kotiin, niin olin sitten syyllistynyt johonkin, joku mieshän se tietysti oli meillä käynyt, joopa joo.   

Kun kävin ystäväni luona kylässä, olin siis ollut hänen miehensä kanssa n----imassa.  Hyvin loogista.  Tein sitä myös 12-vuotiaan veljeni kanssa, kun tämä oli meillä yökylässä ja mies silloin yövuorossa.  Naapurissa asuva n. 90-vuotias pappa kävi välillä meillä sitä tekemässä ja minä hänellä.  Tämä pappa oli kerran meillä käynyt hänen poissaollessaan jotain asiaa puhumassa, joten siitä selvät sävelet sitten. 

Olin kuulemma myös kylällä notkuvan pultsariporukan käytettävissä, minähän kävin kaupassa ja siinä oli vieressä alko ja nämä tyypit siinä aina pyörimässä.  

Silloin ei ollut kännyköitä eikä tietokoneita (Luoja varjelkoon, ettei ollutkaan!)  joten kaikki postini hän aina aukoi ja kävi läpi.  Työpaikkani oli hänelle punainen vaate, koska sinne hän ei yksinkertaisesti päässyt henkilökunnan tiloihin, joten se häntä hiersi ja kaiveli koko ajan.  Minullahan oli siellä tietysti bordelli pyörimässä. 

Kaikkein eniten ärsytti se, että minulla ei olisi saanut olla mtään yksityiselämää.  Hän tunki mukaan joka paikkaan, mihin vain pystyi. Kun menin käymään vanhemmillani siksi, että sinne tuli kaukaisia sukulaisiani vierailulle ja halusin heitä tavata, niin eikö mies keksi, että hän on selkäsairas ja jäi pois töistä ja lähti sitten väkisin sinne minun kanssani.  Sanoin, että selkäsi on kipeä, ole nyt kotona, niin ei se niin kipeä sitten ollutkaan.  Ja siellä hän sitten istui mitään puhumattomana korvat hörössä kuuntelemasssa, mitä puhuttiin.  Jospa vaikka minusta jotain, mitä hän ei tiedä!

Vierailija
2277/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JennaMicaela kirjoitti:

Nyt kyllä mietin koko ajan, koska suhteeseen tulee se viimeinen niitti. Mikä on "tarpeeksi paha" teko, joka riittäisi lähtemiseeni?

Sitten kun se tappaa sut niin viimeinen ajatuksesi on että olisi pitänyt lähteä aikaisemmin.

Vierailija
2278/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme asuneet yhdessä. Kerran minun luonani kävi vartijointiliikkeen myyjä myymässä hälyttimiä.

Myyjän käyntikortti oli pöydällä.

Parin viikon päästä ihmettelin kun myyjästä ei kuulunut vaikka sovimme tapaamisesta. Silloin mies kertoi että oli soittanut sille ja sanonut ettei ole enää tulemista.

T kuin paljon voi hävettää

Ei hitto! :D

Vierailija
2279/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hulluja kun näitä lukee,mulle on aina ollut ihan sama jos muille antaa"hyvä kun kelpas"ja olen siis mies.

Vierailija
2280/3465 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä oli sairaalloisen mustasukkainen eli näin tämän paskan jo lapsuudessa, enkä katselisi päivääkään aiheettomasti mustasukkaisen miehen sekoilua. Jotain hyötyä siitäkin kokemuksesta