Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3465)

Vierailija
2081/3465 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä ollut parikin, vaan onneksi tajusin niistä suhteista poistua varsin rivakkaasti. 

Mm. lähikaupassa jos kävi hakemassa yhteisiä ruokia, olin siellä etsimässä miehiä. Kaiken huippuna tungettiin käsi housuun ja varmistushaistettiin...

Puhelimen uutispalvelu aiheutti kamalia kohtauksia, koska joka ikisestä uutisesta piti erikseen riehaantua että kuka viestittää, vaikka asia oli jo moneen kertaan käsitelty.

Sormuksia on nypitty sormesta ja tarkisteltu onko niissä kenties jonkun miehen nimi.

Yritetty vaatia videopuheluita, koska varmasti asunnossani on joku mies.

Suututaan kun en joka hemmetin kerta halua tilittää kenen kanssa olin puhumassa kun yritti soittaa. Se äänensävy siinä ärsytti eniten, koska oli jo valmiiksi syyttävä.

Jos tapasin naispuolisia kavereita, tai sukulaisia olin huoraamassa kaupungilla jonkun miehen kanssa.

Yhteinen nimittäjä näille kyylille oli omat laajat naiskaveriverkostonsa, joista jo ennakkoon jäpättivät että niistä on turha sitten mitään mustasukkaisuutta repiä. Jälkeenpäin toki kävi ilmi, että ei ne kaikki olleet edes mitään viattomia kavereita. 

Vierailija
2082/3465 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juu. Pahimpana oli kun omista harhoistaan mustasukkaisena kävi kimppuun, huoritteli ja uhosi tappavansa. 

Kyllä noista on parempi vaan pysyä kaukana kun ne ensimmäiset varoitusmerkit ilmaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/3465 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exästä riittäisi esimerkkejä. Tässä pari:

Kävelin ison kaupungin pääkadun leveää jalkakäytävää kauempana odottavaa silloista kumppaniani (nykyistä exää) kohti. Ihan normaalisti.

Minun kanssani samaan tahtiin oli kävellyt joku mies melkein vieressäni ja sehän on selvä todiste siitä, että olin juuri ollut panemassa tämän miehen kanssa.

Kaupassa ei saanut vahingossakaan katsoa ketään miestä päin. Jos katsoin, yritin joko iskeä sitä tai ko. mies oli joku entinen tai nykyinen panoni.

Tämä ja melkein KAIKKI muutkin viestit täällä on suoraan edellisestä suhteestani, joka LUOJAN KIITOS päättyi vajaa 10 vuotta sitten. Ihan hirveät nelisen vuotta... Vieläkin kärsin traumaperäisestä stressistä ja vaikka mistä psyykkisistä traumoista, jotka tuo sairasta sairaampi nuoruuden "parisuhde" aiheutti. 

Olen niin kiitollinen, että nykyinen kumppanini on tunne-elämältään suht normaali, eikä mikään mustasukkainen sosiopaatti!

Mistä näitä sairaita ihmisiä riittää?!?

Vierailija
2084/3465 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tilasin usein kebabia/pitsaa ja lopulta miehen mielestä olin ihastunut yhteen näistä miehistä, huusi itkien että kerron vain jos haluan turkkilaista munaa. Huusin takaisin että en halua muuta kuin  ruokaa!

- En olisi saanut meikata liian näkyvästi ja minultahan meni hermo , että saakeli jos ei muka luomiväriä saa laittaa ! Oma naama ja oma elämä.

- Isäni tuomat nimipäiväruusut heitti  ikkunasta ja kun aloin itkien huutaa että helvetin sekopää, oma isä tuo mulle kukkia ja sä teet noin ! meni 6 kerrosta alemmas keräilemään niitä kukkien jäänteitä ja hoki että anteeks, anteeks, mä  oon paska, anteeks.

- Kun pidimme leffailtaa ja nukahdin, heitti kokikset naamalleni ja alkoi jankata että onko noin tylsää seuraa.

Tuohon päälle huono alapään hygienia ja jatkuva kynsien järsiminen, niin ei se suhde kauan kestänyt. Laittoi kuitenkin pitkään facessa ylistäviä kommetteja sekä tykkäyksiä kuviini, kunnes estin.

Hänkö kuvitteli, että panet isääsi vai mitä tuo kukista pillastuminen tarkoitti? On kyllä sairaalloisen mustiksen mieli aika erikoinen.

En ole tuo keltä kysyit mutta jos tarpeeksi sairas yksilö niin lultavammin kyllä, tai sitten uskoi kukkien olevan salarakkaalta.

Vierailija
2085/3465 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tapahtunut minulle, mutta pääsin näkemään tilanteen vierestä. Kaverini oli työharjoittelussa ulkomailla, mutta hänen sulhasensa mielestä kysymyksessä oli hurvittelumatka. Kaverini palattua kotiin alkoi vihjailu ja sitten suora syytteleminen. Kun puhe ei auttanut, kaverini näytti kihlasormuksensa alla olevaa valkoista, ihon rusketuksesta selvästi eroavaa raitaa merkiksi siitä, että sormus oli ollut sormessa ulkotöissä, mutta sulho vain intti, että ei aurinko yöllä paista. Mies oli lopulta sitä mieltä, että sormus ei ollut ollut sormessa ollenkaan, vaan kaverini oli tehnyt vaalean raidan jollain valkaisuaineella. Ja siivouskomerosta löytyikin pullo Kloriittia. Olisin uskonut koko esitystä pelkäksi pelleilyksi, mutta miehen kiihtyminen oli todellista ja tuntui uhkaavalta. Pariskunta oli yhdessä vielä pari vuotta tuon jälkeen, mutta mustasukkaisuus ei laantunut edes siihen, että mies löysi uuden naisen.

Vierailija
2086/3465 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan  lähdössä tyttöporukalla risteilylle toukokuussa. Ollaan kaikki tahoillamme parisuhteissa. Yksi porukasta, Lotta, ilmoitti että hänen miehensä on ykskantaan kieltänyt laivareissut.  Lotta onkin nyt kehittänyt suunnitelman, jonka mukaan yksi meistä, Liisa, ajaa kys. päivänä 50 km suuntaansa hakemaan häntä kotiovelta, jolloin miehelle voidaan esittää kyseessä olevan yllätysreissun. Silloin mies ei kuulemma välttämättä kehtaa kieltää Lottaa lähtemästä. Sanottakoon vielä, että Lotta ei suhteessa ole pettänyt mutta miehensä kyllä on.

Ei nyt ehkä mene sairaimpiin aivotuksiin, mutta tuli vaan nyt mieleen kun taas tätä ketjua luin ja asia on ajankohtainen.

Vierailija
2087/3465 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikeita juttuja koko ketju täynnä, ikävä kyllä en vielä ole kerennyt kaikkia lukemaan mutta en yhtään ihmettelisi vaikka joku muukin tarinoinut yhdestä eksästäni tänne. Kerronpa siis omat kokemukseni kyseisestä herrasta;

Olin nuori ja tyhmä kun tutustuin kyseiseen mieheen joten ensimmäiset merkit hieman epävakaasta ja mustasukkaisesta luonteesta ei tuntunut huolettavan liikaa. Mies minua yli 10 vuotta vanhempi.

- Ennen kuin aloimme seurustelemaan ja pidimme yhteyttä mm. netin kautta niin mies pariin otteeseen saattoi surkutella sitä miten olin valehdellut nukkumaan menemisestäni. Totuus oli kuitenkin se että siihen aikaan nettisivut eivät täysin reaaliajassa näyttänyt onko käyttäjä jo kirjautunut ulos. Kiva toivottaa toiselle siirappiset hyvät yöt, sulkea kone, mennä sänkyyn ja hetken päästä saada viesti missä lukee vain "Luulin että menit nukkumaan :/" Mies siis tosiaan luuli että valehtelin hänelle nukkumaan menemisestäni ja jäin vielä nettiin chättäilemään muille miehille.

- Koko meidän lyhyen suhteen ajan ja jo ihan sen alussakin mies jaksoi mainita kokoaika miten kaikki hänen eksänsä ovat järjestään pettäneet häntä. Ihan joka ikinen. Tai ollut muulla tavalla sekaisin. Kaikkia eksiään siis haukkui tavalla tai toisella. Silti jostain syystä mies piti yhteyttä todella moneen eksäänsä ja puhui heistä jopa ärsyttävän paljon. Toki tuon eksien haukkumisen ohella muistettiin mainita miten minä olen ensimmäinen joka häntä on kohdellut hyvin ja miten hän ei ansaitse minunkaltaista hyvää naista.

- Facebookin käyttö miehen seurassa oli tuskaisaa sillä jos mies näki että chättään jonku miehen kanssa niin alkoi naljailu. (minulla on paljon miespuolisia kavereita sillä mielenkiinnonkohteeni pyörivät enemmän tekniikassa, musiikissa ja tieteessä joten miesten kanssa tulee helpommin ystävystyttyä). "Kyllä minä tiedän mitä niiden miespuolisten ystävien kanssa tehdään." Jne. Miehen lukuiset naispuoliset kaverit esim. Facebookin kaverilistalla jotenki ei merkinnyt mitään ja meuhkattiin että ei hänelle ole yhtään naispuolisia ystäviä!

Jatkuu --->

Vierailija
2088/3465 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun mies vaikutti ujolta ja herkältä, kertoi miten aikaisemmat tyttöystävät olivat olleet henkisesti häiriintyneitä ja rikkoneet hänen luottamuksensa naisiin. Ensimmäiset pouli vuotta meni hyvin, mutta sitten se alkoi:

- " Oliko komee? Panisitko?" ja häiriintynyt tekonauru päälle. Kaupan pihalla, olin kuulemma katsonut jotain miestä kiimaisena.

- Annoin vara-avaimet että jos minulla on migreeni niin voi käydä kaupassa ym. Kerran sitten heräsin yövuoron jälkeen, kun makkarissa on täysvalaistus ja mies seisooi siinä. Tuli kuulemma tarkistamaan että olen yksin !

- Käytyäni gynellä tivasi oliko ollut mies vai nainen, olinko kostunut?

- Alun kehut siitä miten kaunis olen muuttuivat valitukseksi  että laittaudun liikaa . Kerran olin lähdössä kaverin kanssa kahville, tuubitoppi ja pitkä hame päällä niin kuulemma olin liian tälläytynyt .  Koetti tyrkyttää villatakkia  ja farkkuja päälle, kuumana kesäpäivänä!

- Koetti jatkuvasti tehdä fritsuja kaulaani ja rintaani merkitäkseen minut ja vaati minua merkkaamaan vastavuoroisesti hänet, ei oikein kolmekymppisenä napannut sellainen teinitouhu josta suuttui.

- Otin reiteeni tatuoinnin, mies oli mukana ja poistuessamme alkoi tökkiä minua olkapäähän ja tivata hullu katse silmissään " Onko paikat märkinä? Onko? " Kun suutuin oli kuulemma vain pelleillyt.

- Alkoi puhua lapsen teosta já kertoi naureskellen , miten jenkeissä  joku mies oli korvannut vaimonsa e-pillerit asperiinilla. Aloin pelätä että yrittää samaa temppua minuun ! Höpötti, miten kaunis olisin raskaana ja miten minun ei tarvitsisi sitten poistua kotoa mihinkään, hoitaisin vain vauvaa.

Aloin tosissani epäillä, että ex-avovaimon masennus ja alkoholismi sekä muidenkin  tyttöystävien henkiset ongelmat johtuivat miehestä itsestään! Päätin että minä en ole seuraava  ja pistin suhteen poikki. Pommitti pitkän ikävää tursuavilla siirappisilla tekstiviesteillä tyyliin  " oot mun only one hanimussukka love you".

Vierailija
2089/3465 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä ilmoitti mulle lähtevänsä kaverinsa kanssa kahdeksi viikoksi Espanjaan. Palatessaan suuttui mulle verisesti koska olin käynyt baarissa hänen poissaollessaan. Itsellään hänellä oli reissusta valokuva missä oli joku misu tissit paljaana.

Vierailija
2090/3465 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusivatko perseilijät itse omaa sairauttaan?

Vierailija
2091/3465 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että minä (mies) olen enemmän se mustasukkainen suhteessani en sillä tasolla että tutkisin tyttöystäväni puhelinta tai kokoajan käyttäisin mutta olen silti erittäin mustasukkainen ja syy ei ole tyttöystäväni sillä luotan kyllä häneen eikä hän ole antanut minulle mitään syytä olla mustasukkainen vaan minä annan tavallaan itselleni syitä olla mustasukkainen joka taas johtuu huonosta itsetunnosta ja vilkkaasta mielikuvituksesta eli kuin päässäni äärimmäisiä skenaarioita tapahtumista joissa ei ole mitään pahaa ja saatan masentua tai saattaa alkaa ahdistaa se jos tyttöystäväni puhuu vaikka snapchatissa muille miehille missä ei itsessään oikein ole pahaa eikä hän sitä kovin usein tee ja sitten kun tyttöystäväni on niin järjettömän ystävällinen ja mukava saattaa hän antaa täysin väärän kuvan hänelle puhuville miehille ja tiedän mitä miesten päässä liikkuu.

Vierailija
2092/3465 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelta mustasukkaiselta kuulee tuon ”tiedän mitä miesten päässä liikkuu”. Kuule kun et tiedä. Tiedät vain sen, mitä omassa vilkkaassa mielikuvituksessasi liikkuu.

Vierailija
2093/3465 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olimme risteilyllä ja  ostimme tax freestä tupakkaa, mies meni hyttiin vessaan ja minä tupakalle. Poltin 2  kun  mukavan aurinkoista siinä kannella ( ja hermot kireällä, vaikken sitä tuossa vaiheessa tiedostanutkaan)ja siitähän mies pillastui, kuulemma joku äijä oli polttanut sen toisen tupakan ! Myöhemmin alkoi sitten ihan urakalla laskea tupakoitani, sekä askissa olevia että tumppeja tuhkakupissa.

- Olin työtön ja mies alkoi olla varma siitä että joku käy panemassa minua töissä ollessaan, teki yllätyshyökkäyksiä ja koetti saada minut rysän päältä kiinni. Yleensä olin tekemässä ruokaa tai netissä surffailemassa ja katsoin ihan ihmeissäni että mitä hiivattia?

- Join lähes aina kahvini Niiskuneiti-mukista jota huuhtelin ja käytin samaa koko päivän. Kerran olin sitten keittänyt kahvit ja ottanut hetken mielijohteesta puhtaan mukin, mikä huuto tuli kun tiskialtaassa olikin kaksi mukia!

- Riuhtoi minut markkinoilla pois erään korukojun luonta, kun kuulemma katselin himoiten tummaa miesmyyjää. Tosiasiassa ainut mitä katselin himoiten oli yksi kaulakoru, mutta se jäi sitten ostamatta..

- Kielsi ottamasta aurinkoa parvekkeella bikinit päällä.

- Olin kerran lähdössä kauppaan kun alkoi huutaa näkevänsä ettei minulla ole alusvaatteita, repi uudesta kesämekostani lähes helman irti kun tahtoi nähdä mitä alla on ja oli pikemminkin vihainen kuin helpottunut, kun pikkuhousuthan sieltä löytyi.

- Alkoi raivota ettei riitä minulla sängyssä kun runkkaan joka yö, siis nukuin kädet polvien välissä. Pakotti joka ilta seksiin "ettei tarvi runkata "ja aamulla raivosi kun oli taas ollut kädet haaroissa.

- Tulimme kerran kaupasta kotiin ja samaan hissiin tuli naapurin vanha herra, minulla oli tuubitoppi ja kun naapuri poistui hissistä puri mies  varoittamatta olkavarteen koska olin kuulemma kuolannut tätä noin 70 v naapuria.

- Toisen kerran puri varoittamatta,  korvaan, kun katsoin kuulemma himoiten näyttelijöitä jossain sarjassa, olikohan jokin c.s.i tms.

- Join kahvia ja katselin ikkunasta ulos kun tuli hokemaan ilkeään sävyyn "mitä näkyy, mitä näkyy" ja sulki verhot".

- Kosi minua ja ostamansa sormus oli liian suuri, huusi ja raivosi että sormus oli ollut kallis, lopulta viskasi sen ikkunasta ja sen jälkeen syyllisti minua ja pakotti menemään etsimään sitä sormusta. Vaati, että kannan sitä kaulassani .

Tuo sormus-episodi oli viimeinen niitti, miehen ollessa töissä keräsin  tavarani ja pakenin  kaverini luo  jossa majailin kunnes sain oman asunnon. Mies piinasi minua viestein että olen elämänsä rakkaus ja kun vaihdoin numeron, tuli keskellä yötä siihen kaverin pihaan mylvimään. Sai kyllä äkkilähdön, kun kaverin mies päästi heidän dobermanninsa ulos :D

Vierailija
2094/3465 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ajoi minut syvään masennukseen  ja lopulta osastolle hoitoon. No, tuli sitten käymään ja selitti lääkärille että minua piti vahtia kun panen kuitenkin joka potilasta ja varmaan muutamaa hoitsuakin, että olen nymfo joka panee  naapureita hississä ja postimiestä ja kissaani (!)...  Lääkärin ilmeen perusteella oli hilkulla ettei mies joutunut seurakseni osastolle . Kun pääsin pois muutin toiseen kaupunkiin ja vaihdoin uhelinumeron sekä osoitteeni salaiseksi, keräilin hiljalleen elämäni sirpaleita kokoon.

Vierailija
2095/3465 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelta mustasukkaiselta kuulee tuon ”tiedän mitä miesten päässä liikkuu”. Kuule kun et tiedä. Tiedät vain sen, mitä omassa vilkkaassa mielikuvituksessasi liikkuu.

Onhan noita tullut seurattua, ensin pitänyt asiallisina tyyppeinä kun jutelleet naisen kanssa niitänäitä mutta sitten naisen kääntyessä katsovat kuitenkin persettä. Ette vaan itse näe.

Vierailija
2096/3465 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kesyimmästä päästä se kun minun piti yöksi sulkea puhelimeni ja jättää se olohuoneeseen että en olisi yöllä miesten kanssa yhteydessä. Tietysti petin roskia viedessä, kaupassa ja lääkärillä käydessä kun olen sellainen nymfo H*ra. Uhkaili tappamisella exiäni. Mies itse petti lähes koko suhteen ajan.

Vierailija
2097/3465 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltese kirjoitti:

Pahoittelut etukäteen, mutta myös sairaalloisen mustasukkaisten ihmisten uhrien ajatukset, käytös ja elämän kuviot näkyy noudattavan samaa kaavaa. Eivät he löydä teitä sattumalta.

Suosittelen nolla-toletanssia. Narsisti ei muutu ikinä... mutta mitä olen seurannut vierestä niin eivät muutu uhritkaan.

Allekirjoitan.  Miten pitkä aika olikin kulunut - viha ja pelko olivat olemassa.  Tämän takia jokaisella pitäisi olla paikka mihin mennä akuutissa tilanteessa.  Tapauksessani mies osasi senkin laskea mihin todennäköisesti pakenisin ja odotteli siellä kaverien kanssa.  Sitten laittoi ystäviään asialle että kertoisin kuinka oli mahdollista osasin väistää ansan.  En sanonut mitään.  He olivat ihmeissään.

Hyvä kommentti.

Vierailija
2098/3465 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin soitto. Minut haettiin keskellä yötä kotoa turvakodista. Kun lopulta uskalsin kotiin sieltä niin kuulemma olin ollut pettämässä koko ajan ja asunut jonkun äijän luona.

Vierailija
2099/3465 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tähän ketjuun jo heti alussa. Ex joutui pakkolähetteellä suljetulle kun lapsi oli jotain puolivuotias. Jouduin jäämään vanhempainvapaalle puoleksi vuodeksi. Käytiin katsomassa sairaalassa, niin mulla oli silloinkin kuulemma suhde kaikkien osaston naishoitajien kanssa. Ja myös sen psykiatrin, joka oli nainen. Se oli yhtä helvettiä.

Vierailija
2100/3465 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut tähän ketjuun jo heti alussa. Ex joutui pakkolähetteellä suljetulle kun lapsi oli jotain puolivuotias. Jouduin jäämään vanhempainvapaalle puoleksi vuodeksi. Käytiin katsomassa sairaalassa, niin mulla oli silloinkin kuulemma suhde kaikkien osaston naishoitajien kanssa. Ja myös sen psykiatrin, joka oli nainen. Se oli yhtä helvettiä.

Ettei toi nyt sitten kuitenkin ollut joku paranoidin skitsofreenikko tms?