Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3465)

Vierailija
2041/3465 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun avokki käy suihkussa, niin sillä välillä naapurin hu**** on tullut jakamaan itseään minulle. Avasi kerrankin kylpyhuoneen oven ja huusi, että kuka sinne nyt tuli, kuuli mukamas oven avautuvan.

Kun käyn suihkussa ja ajan parran aamulla, niin teen sen sitä varten, kun saan sitten työpaikalla naista..

Olen siis mies.

Lähikaupassa pitäisi käydä 2 minuutissa. Kuitin kellonaika on hänelle tärkeää.

Mutta kun sielläkin on niitä naismyyjiä, jotka antavat takahuoneessa..

Toivottavasti tajuat, että ainoa oikea ratkaisu on potkaista vainoharhainen naisesi pihalle.

Nyt on viimeinkin tehty, YES!

Vierailija
2042/3465 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun avokki käy suihkussa, niin sillä välillä naapurin hu**** on tullut jakamaan itseään minulle. Avasi kerrankin kylpyhuoneen oven ja huusi, että kuka sinne nyt tuli, kuuli mukamas oven avautuvan.

Kun käyn suihkussa ja ajan parran aamulla, niin teen sen sitä varten, kun saan sitten työpaikalla naista..

Olen siis mies.

Toivottavasti tajuat, että ainoa oikea ratkaisu on potkaista vainoharhainen naisesi pihalle.

Hienoa! Kirjoittelin itsekin aikanaan tähän ketjuun ja vihdoin on hullu ex historiaa. Nyt jälkeenpäin ei voi kun ihmetellä miten sitä jaksoikaan katsella niinkin kauan, kun aika alussa jo tajusi että yhteisen tulevaisuuden suunnittelu kys. tyypin kanssa on mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/3465 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli erittäin mustasukkainen aikoinaan. Valehteli jopa poikaystävälleen, että hänen kaverinsa olisi kuollut, jottei poikaystävä lähde ulos kavereittensa kanssa.

Vierailija
2044/3465 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis mies.

Hienoa! Kirjoittelin itsekin aikanaan tähän ketjuun ja vihdoin on hullu ex historiaa. Nyt jälkeenpäin ei voi kun ihmetellä miten sitä jaksoikaan katsella niinkin kauan, kun aika alussa jo tajusi että yhteisen tulevaisuuden suunnittelu kys. tyypin kanssa on mahdotonta.

Katsoin juuri että vastaukseni oli nro 93 parin vuoden takaa. Ei enää kukaan ikinä ota aikaa siitä minkä verran kestää työmatka, kaupassa käynti tai vaikka roskien vienti. Luulen että on todella korkea kynnys mahdolliseen uuteen suhteeseen.

Toisaalta olin ennen tuota sairasta parisuhdetta jotain 10 vuotta aikaisemmassa suhteessa. Ei kytännyt minun menoja enkä minä hänen. Työpaikkojen pippalot, pikkujoulut jne, kumpikin kävi keskenään eikä ollut mitään outoja epälyksiä.

Olen nyt vihdoin vapaa!

Tosin aika kalliiksi tuli:(

Vierailija
2045/3465 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän listaan voi lisätä Anni Törnin kohtalon.

Mies kilahti kaikkien edessä pelkästään ex-miehen nimen kuulemisesta.

Vierailija
2046/3465 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kirjoitin tänne elokuun lopussa hirveästä tilanteestani ja siitä asiat vain pahenivat. Halusin tulla ilmoittamaan että sain vihdoinkin katkaistua suhteen lopullisesti. Meinasin empiä kun toinen taas näytteli niin rakastavaa ja ihanaa, piti tulla oikein vielä lukemaan uudestaan omia ja muiden kokemuksia, mutta nyt se on tehty, mä tein sen. Olo on kevyt ja hyvä. Kiitos tsempanneille <3

Vierailija
2047/3465 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille kaikille, jotka pohtivat etteivät uskalla suhteeseen kun on kaikenlaisia hulluja. Tämä mustasukkaisuus on yksi asia, josta on mahdollista "parantua". Kunhan ihminen vaan itse tajuaa asenteensa, sen pystyy muuttamaan.

Kaikki eivät muutu. Ne, jotka eivät tajua muutoksen tarvetta, koska itsehän he ovat täydellisiä, törmäävät vaan hulluihin pettureihin... Mutta muutos on mahdollinen, jos oppii virheistään.

Tämä siis oma tarina, itsestäni: olin mustasukkainen mutta kun kaivelin poikaystävän roskista (emme asuneet yhdessä) totesin, että ehkä tämä oli tässä.

En varsinaisesti raivonnut asian suhteen, mutta käänsin kaiken itseeni. Tunsin tuskaista oloa, kun hän oli vaihtanut lakanat - tai hän saattoi jopa pyytää minua vaihtamaan lakanat ennen kuin tulisi töistä. Pahinta kuitenkin oli, kun tutkin taskuja ja vaatteita enkä löytänyt mitään, en kuitin kuittia enkä hiuksia. Hänhän petti ihan varmasti, koska oli siivonnut jälkensä niin huolella!

Sillä hetkellä, kun levittelin sitä roskiksen sisältöä jätekatoksessa tein päätöksen että ihan sama mitä, kunhan ei tätä pskaa. Jos emme kykene luottamukseen ja kommunikaatioon, niin emme ole oikeita ihmisiä toisillemme.

Nyttemmin luotan kumppaniini. Ensinnäkään en usko että hän edes kykenisi pettämään, mutta jos hän sen tekisi niin... No, sen näkee sitten. Luotan myös itseeni ja siihen että minulla on oma elämä. Mieheni ei ole elämäni ainoa tarkoitus ja vaikka hänen menettämisensä surettaisi, niin koko maailma ei romahtaisi.

Hienoa, että joku muukin uskaltaa myöntää mustasukkaisuutensa. Itse koen oloni todella epävarmaksi ihmissuhteissa ja päädyn sen takia usein seurustelemaan miesten kanssa, joita objektiivisesti tarkastellen moni muu nainen ei suostuisi deittailemaan. Se ei kuitenkaan ole auttanut mustasukkaisuuteeni, melkeinpä päinvastoin. Saan aina vakuutettua itseni, että seurustelukumppanille jakamani huomion vuoksi hänen itsetuntonsa kohenee ja hän kehtaa viimeinkin lähestyä naisia, joista hän oikeasti haaveilee. Minä pysyn siinä sivussa varanaisena.

En ole koskaan tehnyt suoria pettämissyytöksiä mutta olen heittänyt kyllä monia "en ole tarpeeksi hyvä sinulle, jätät kuitenkin" -kommentteja. Ja harrastanut aivan älyttömän paljon nettistalkkausta ja puhelimessa olevien tiedostojen ja keskustelujen läpikäyntiä. Näin jälkikäteen toivon, että en olisi tehnyt sitä. En koskaan löytänyt mitään merkkejä pettämisestä eikä jatkuva poikaystävien stalkkaaminen parantanut oloani. Suhteissa tosin oli aika paljon muitakin ongelmia (ensimmäisen kohdalla haluttomuutta, toisen kohdalla etäisyyttä ja välinpitämättömyyttä), joten mustasukkaisuuden tunteet eivät syntyneet ihan tyhjästä.

Veikkaan omalla kohdallani, että epäilys miehiä kohtaan juontaa juurensa lapsuudesta. Oma isäni oli paljon poissa kotoa (töiden/"töiden" vuoksi), kun olin lapsi, ja harrasti seksisuhteita matkalla eteen tulleiden naisten vuoksi useiden vuosien ajan. Asia tuli selville, kun pikkusisarukseni kaivoi uteliaisuuttaan isän puhelimen esille ja löysi sieltä Maria-nimiseltä naiselta tulleita lirkutteluviestejä. Isän pettämiset yms. hurjastelut tekivät äidistäni hermoraunion, mikä jätti jälkeensä myös meihin lapsiin. Toisesta on tullut epäluuloinen puhelinkyttääjä ja toisesta vannoutunut ikisinkku.

Nykyisen kanssani en oikeastaan halua edes seurustella, sillä en koe olevani henkisesti riittävän kypsä ja ehjä olemaan parisuhteessa, edellä esitetyistä syistä johtuen. Hän ei kuitenkaan suostu luopumaan minusta, vaikka olen tuonut hänelle useaan kertaan esille, kuinka vaikeaa parisuhteessa oleminen on itselleni. Tältä pohjalta tuntuisi hyvin epäloogiselta ajatella, että hän pettäisi minua jonkun kanssa. (Miksi kukaan vaivautuisi käyttämään niin paljon aikaa epävarman ja epäluuloisen ihmisen deittailuun, jos mukavampaakin seuraa on tarjolla?) Mutta silti epäilys herää toisinaan...

Vierailija
2048/3465 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli eksien kanssa ihan päinvastainen ongelma: He syttyivät minusta eniten silloin, kun näkivät minut juttelemassa jonkun toisen miehen (kaverin miehen, oman kaverinsa, miespuolisen asiakkaan, oman isänsä (?!)) kanssa) jne. Pari kertaa kävi niin, että olin mukavasti jutellut illan jonkun yhteisen miestuttavan, esimerkiksi juurikin miehen bestiksen tai isän, kanssa ja siitä piti sitten suoraan rynnätä kotiin panemaan bestiksen ja isän hurmaamisen kunniaksi.

Eksiltä kuulemani mukaan minusta tulee viehättävämpi ja mielenkiintoisempi vaikutelma, kun juttelen ei-niin-tutun miehen kanssa. Toinen eksistä jopa harmitteli, kun minua eivät (riittävän tasokkaat) miehet lähestyneet netissä tai muualla. (Minua siis lähestyivät muutamat miehet suhteen aikanakin mutta kyse ei ollut mistään adoniksista enkä ollut heistä lainkaan kiinnostunut.)

Lopulta huomasin, että ainoa keino saada eksien huomio oli esittää menevää ja vaikeasti tavoiteltavaa eli tavallaan leikkiä sinkkua suhteessa. Päädyin jo melkein pettämäänkin toista poikaystävääni entisen ihastukseni kanssa, mutta homma ei edennyt flirttailua pidemmälle ja pari viikkoa myöhemmin päätin ottaa ihan rehellisen eron. Näiden kokemusten jälkeen päätin, että mikäli toisten miesten kyyläily on seurustelukumppanilleni tärkeämpää kuin itse suhteen vaaliminen (oli sitten kyseessä mustasukkainen tai kiimainen kyyläily), ero tulee ja heti. 

Vierailija
2049/3465 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut täysin epäuskoisena näitä tarinoita. En vain pysty käsittämään MIKSI kukaan jäisi sellaiseen suhteeseen, jossa on noin sairaita piirteitä. Voimakaskaan rakkaudentunne ei mitenkään korvaisi toistuvaa sairasta käytöstä, huorittelua ja erottamista ystävistä tai vapaa-ajan normaalien menojen kieltämistä. Itselläni on ystävä, joka ottaa aina väkivaltaisen pettäjämiehensä takaisin. Miesystävä puhuu suuria uskomattomasta rakkaudestaan ja nainen uskoo, antaen aina vain uusia tilaisuuksia muuttua. Kuviossa myös ystävän lapset. Ystävä ei juurikaan kerro asioista, kun on miehen kanssa, koska tietää mitä kaverit ajattelee eikä halua niitä neuvoja, että erotkaa. Miten te mustasukkaisen kanssa suhteessa olevat olette suhtautuneet siihen, kun ystävänne varmaan kehottavat eroon? Vai ettekö kerro millaista suhteessanne on?

Vierailija
2050/3465 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2051/3465 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa teidän henkiseen tuskaanne :(

Oma kokemukseni ei ole jären iso, mutta kokemus tämäkin..

Exäni vahti mitä tein, ihan sama mitä tein ni tein väärin... mä rupesin mielyttämään exääni just silleen mitä piti Hänen mielestään tehdä oikein, niin kiitti vain itseään ”katsos nyt.. nyt sait asian hoidettuu ketä saat kiittää?” Kiitin jopa sellaisissa asioissa missä exäni oli väärässä, mutta en uskaltanut sanoo suoraa että nyt asia ei ole näin, koska se kävi exälleni hermoille jos olin itse oikeassa...

Pieni riepaus kakun päälle, mutta tilanne rupes myöhemmin karkamaan käsistä...

Jos sanoin suoraa haluan omaa tilaa (lähdin omaan kotiini) halusi tietää mitä menen tekemään YKSIN, kerroin että lepään omassa rauhassa ja sanoin suoraa exän seura ahdistaa.. no ottiko exä hyvin? No ei tietenkään, se suuttui ja vihaisena sanoi ”no lähde sitten mutta takas ei ole tulemista!”

Olin yksin kotona, niin exäni pyysi videopuhelua ja pyysi näytän kaikki alta onko luonani ”salarakas” rupesin nauramaan kiusallisena ja kysyin ”miksi otan tänne seuraa jos haluan olla yksin?” Exä suuttui ja väitti voin sanoo yhtä ja tehdä toista (mikä exäni mielestään on totta) voi huh huh...

Kerran exäni ja exän kaveri ajoivat kerrostaloni ohi (tarkistus kierros) ja exän kaveri MUKA näki mun parvekkeella miehen röökillä?! Exäni tuli mun kodin avaimilla sisään ja huusi ”missä se äijä on?” Ihmettelin pitkään ja kysyin ”kuka?” Mieheni kertoi tuosta tarkistus jutusta ja että sen kaveri huomasi parvekkeellani miehen röökillä.. mun selitykset kumottiin ja ei kuunneltu yhtään.. homma meni riitelyksi (myöhemmin sain kuulla exän kaveri on kauan junaillut että eroaisin exästäni) ja syytä olen pitkään halunnut tietää...

Tai olin jossain bussissa/koulussa/muualla ni exäni mielestä valehtelin olin paikkani ja valehtelin en ole siellä missä sanon olevani

Yhtenä päivänä kysyin exältä suoraa miksi epäilee mua, niin exä kertoi sitä on petetty aikasemmissa parisuhteissa ni sanoin suoraa ”onko mikään ihme, että sua petetään kun epäilet muita” exäni suuttui siitä ja sanoin suoraa ”jos vielä jatkuu pettämisen epäilyt, niin toteutan sun toiveesi” sitten syntyi hirveä tappelu ja lähdin pakoon...

Monta kertaa puhuin erosta ja halusin erota ni exäni vannoi lumpeet ja lehdet tilanne muuttuu, jos muutamme yhteen.. kun muutimme yhteen ni oloni huononi vielä entuudestä.. tässä sitten kävi näin, että ihastuin toiseen mieheen ja kerroin exälleni olen ihastunut ja haluan erota, niin ei päästänyt otteesta irti se mustamaalasi nykyistä poikaystävääni (huom: exä ei tuntenut nykyistä poikaystävääni) vaa keksi vaa siksi omasta päästään valheita, että suostuisin jäämään.

Lopulta ilmoitin heippa, ja tämä oli nyt tässä.. lähdin nykyiseni poikaystäväni luo evakkoon ja exäni uhkaili kaikella tavalla meitä..

Ja nyt olemme saaneet exän jättämään rauhaan, ja olen onnellisempi tässä parisuhteessa jossa saa vapaasti hengittää raikasta ilmaa eikä tarvii pelätä yli hulluu exääni...

Vielä lisään: se ei ole väärin, jos löytää uuden rakkauden. Se on väärin, jäät pask**aa parisuhteeseen ilman rakkauta

Kaikki ketkä tunsivat exäni ja tiesivät exäni menneisyydestä, niin jokainen oli helpottunut jätin exäni ja löysin paremman miehen

Vierailija
2052/3465 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä tyyppejä. Pakko kanssa avautua omista kokemuksista.

Alussa, kun ei oltu vielä muutettu yhteen ja menin möläyttämään exälle messengerissä, että chattailin niitä näitä yhden miespuolisen tutun kanssa, tämä katosi linjoilta ja kuulemma oli ihan tärissyt koneen ääressä.

Asiat paheni, kun muutettiin yhteen. Joskus mut lisäsi messengerissä joku tuntematon mies ja moikkasin tätä, niin exä lähti ryminällä sänkyyn itkemään. :D Tosta alkoi armoton kyttääminen, yks mun naispuolinenkin kaveri oli huonoa seuraa kuulemma ja tirkisteli meidän keskusteluja.

Usein hyökki mun selän taakse yhtäkkiä kyttäämään. Joskus loppuajoista yritti repiä hiirtä mun kädestä ja selata kaikki auki olevat facen keskustelut läpi. Jouduin juosta läppäri kainalossa karkuun ja se tuli perässä hokien samalla kuin jossain transsissa, että mitä salaan. Toi päättyi siihen, kun ei saanut revittyä konetta multa ja haukkui v..n tyhmäksi ja vietti yön sohvalla.

Kuulemma tykkäsin vaan sen takia pukeutua mustaan, koska halusin nussia ulkomaalaisia miehiä. Usein kun lähdin ulos, niin huusi että ''älä tuo tauteja.''

Yhden naispuolisen kaverinkin kanssa kuulemma petin, koska se oli bi.

Haistoi joskus muka vieraan miehen asunnossa.

Naiset oli kuulemma kaikki h....a ja pettävät minkä ehtivät.

Joskus poisti mun kavereista jonkun miehen ja vaati, että pitää kertoa mistä tunnen kaikki listalla olevat.

Itku kurkussa sanoi, että oot varmaan sitäkin pannu, kun puhuin yhdestä miespuolisesta kaverista, jonka exäkin näki muutaman kerran.

Joskus olin nähnyt unta, että olin yhden naapurin asunnossa, ilmeisesti muka asuttiin siinä unessa. Siitäkin kilahti, että oli varmaan hyvä panouni, koska siinä asui mies oikeasti. :D

Muutenkin oli tosi lyttäävä ja kuulemma olis tehny mieli lyödä mua. Haukkuja sateli usein ja mielialat heitteli ihan älyttömästi. Pistin loppuajasta sille kyllä enemmän vastaan ja onneksi suhde päättyi ja se muutti takas sinne mistä tulikin. :D

Vierailija
2053/3465 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh mitä tyyppejä. Pakko kanssa avautua omista kokemuksista.

Alussa, kun ei oltu vielä muutettu yhteen ja menin möläyttämään exälle messengerissä, että chattailin niitä näitä yhden miespuolisen tutun kanssa, tämä katosi linjoilta ja kuulemma oli ihan tärissyt koneen ääressä.

Asiat paheni, kun muutettiin yhteen. Joskus mut lisäsi messengerissä joku tuntematon mies ja moikkasin tätä, niin exä lähti ryminällä sänkyyn itkemään. :D Tosta alkoi armoton kyttääminen, yks mun naispuolinenkin kaveri oli huonoa seuraa kuulemma ja tirkisteli meidän keskusteluja.

Usein hyökki mun selän taakse yhtäkkiä kyttäämään. Joskus loppuajoista yritti repiä hiirtä mun kädestä ja selata kaikki auki olevat facen keskustelut läpi. Jouduin juosta läppäri kainalossa karkuun ja se tuli perässä hokien samalla kuin jossain transsissa, että mitä salaan. Toi päättyi siihen, kun ei saanut revittyä konetta multa ja haukkui v..n tyhmäksi ja vietti yön sohvalla.

Kuulemma tykkäsin vaan sen takia pukeutua mustaan, koska halusin nussia ulkomaalaisia miehiä. Usein kun lähdin ulos, niin huusi että ''älä tuo tauteja.''

Yhden naispuolisen kaverinkin kanssa kuulemma petin, koska se oli bi.

Haistoi joskus muka vieraan miehen asunnossa.

Naiset oli kuulemma kaikki h....a ja pettävät minkä ehtivät.

Joskus poisti mun kavereista jonkun miehen ja vaati, että pitää kertoa mistä tunnen kaikki listalla olevat.

Itku kurkussa sanoi, että oot varmaan sitäkin pannu, kun puhuin yhdestä miespuolisesta kaverista, jonka exäkin näki muutaman kerran.

Joskus olin nähnyt unta, että olin yhden naapurin asunnossa, ilmeisesti muka asuttiin siinä unessa. Siitäkin kilahti, että oli varmaan hyvä panouni, koska siinä asui mies oikeasti. :D

Muutenkin oli tosi lyttäävä ja kuulemma olis tehny mieli lyödä mua. Haukkuja sateli usein ja mielialat heitteli ihan älyttömästi. Pistin loppuajasta sille kyllä enemmän vastaan ja onneksi suhde päättyi ja se muutti takas sinne mistä tulikin. :D

Ai karseeta. :S

Vierailija
2054/3465 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuhu! Miten sairaita ihmisiä tähän maailmana mahtuu. Ymmärrän ettei oo helppo päästä irti tommosesta suhteesta. Etenkin jos on ihan yksin asian kanssa. Mietin tässä vaan miten kumppanien kaverit suostuu lähtemään kyttäämään baareihin ja kauppoihin. Uhkaileeko se niitäkin vai onko ne vaan muuten tyhmiä.

Juuri tuota olen myös ihmetellyt, että miksi ihmeessä ne kaverit suostuu! Luulisi, että jos mies selittää, että tarvitsee jonkun vahtimaan puolisoaan, ettei tämä petä, niin se kaveri kieltäytyisi. Sanoisi, että jos olet varma että puoliso pettää, niin eroa.

Miten ne viitsii ajella tarkastuskäyntejä asunnon ohi tai seurata ympäriinsä mihin nainen menee? En käsitä.

Vierailija
2055/3465 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jo avannut minulle tulleet luottamukselliset kirjepostit. Olin erään organisaation hallituksessa, jolloin hallituksen kirjeposti oli luottamuksellista tietoa. Mies oli uteliaisuuttaan lukenut mm. nämä kirjeet. Luulen, että mies takavarikoi minulle tulleita kirjeitä.

Jouduin tehdä kirjepostin osoitenuutoksen työpaikalleni.

Kun tulin töistä kotiin, mies kävi yleensä kollaamassa käsilaukkuni ja takin taskuni jos laukusta tai taskusta löytyisi vaikkapa jonkun miehen käyntikortti.

Arkea oli sekin, että mies selasi kännykkääni joskus. En muista oliko tuolloin näppäinlukkoa vielä kännyköissä.

Mies yritti puhua minua paljastamaan hänelle minun sähköpostini salasanan. En kertonut!

En saanut lähteä työmatkalle Aasiaan.

Mies kontrolloi, ketä sukulaisia tai ystäviä saan tavata.

Ikinä en siis ollut miestäni pettänyt enkä edes ollut harkinnut pettämistä vaihtoehtona.

Erosin mustasukkaisesta miehestä.

Kun olin muuttamassa pois yhteisestä kodistamme, niin mies vielä varasti minun muuttokuormastani Chanelin hajuveden ja mustat stay-up sukkahousut, että en voisi käyttää niitä kenenkään muunkanssa. Ihan sairasta!

Vierailija
2056/3465 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta mies yritti lietsoa mustasukkaista. Osoitteli ravintolassa naisia, jotka hänen mielestään flurttailuvat hänelle ja nimesi tuttaviamme ja omia kavereitamme, jotka kuulemma yrittivät aktiivisesti lähentyä häntä. Hän kertoi, miten naiset tulevat kehumaan häntä milloin missäkin; baarissa, töissä jne. Tuntuihan se pahalta, teki epävarmaksi ja joskus drinksupäissäni suutuinkin miehelle. Vasta eron jälkeen ymmärsin, että se kaikki oli suurimmaksi osaksi miehen omassa päässä ja hänen yksi tapansa kiusata minua ja heikentää minun itsetuntoani.

Mun puolen vuoden deittini teki muuten tätä samaa. En vaan ollenkaan tajunnut olla mustasukkainen, vaan lähinnä myötähäpeä tuli sen jutuista.. on raksapuolella töissä ja jossain vaiheessa sen jutut alkoi muistuttaa pornoleffan alkukohtauksia tyyliin: töissä tänään oli mimmi ilman alushousuja lyhyessä hameessa jalat levällään tuolilla, mun piti siellä kontata ja olla katsomatta.. Sitten kun kysyin, että yrittikö se vietellä vai, niin vastasi että ei varmaankaan mutta oli kyllä kauheaa. 

Kun näitä mystisen himokkaita naisia alkoi olla useampia, ja harrastuksen parissakin oli suorastaan innokkaita treenitovereita jotka pyysivät kahville, ja vähän joka tuutista alkoi kuulua miten haluttavan miehen kanssa olinkaan, se kehuskelu alkoi ärsyttää. Kun sitten sanoin, että ei jaksaisi nyt kuunnella tuota itsekehua niin pääsi mielensä päähän ja väitti mustasukkaiseksi.. huoh...

Huonon itsetunnon merkki se on jos koko ajan pitää todistella kumppanille että kaikki haluaa.

Myös kaikki miehet kaikkialla halusivat tietenkin minua, hänen mielestään. Mustasukkaisuuspäissään sitten halusi tehdä minutkin mustasukkaiseksi.

En vaan kauheasti pornoelokuvien ulkopuolella ole nähnyt himokkaita naisia levittämässä jalkojaan raksamiehille. :D Sen kyllä tiedän, että tämä kaveri on pyytänyt itse töissä tapaamiaan naisia treffeille. :D

Apua!

Hirveitä nuo himokkaat naiset. 😂

Vierailija
2057/3465 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnea on, jos haluaa löytää kirjoitti:

Monta kertaa puhuin erosta ja halusin erota ni exäni vannoi lumpeet ja lehdet tilanne muuttuu, jos muutamme yhteen.. kun muutimme yhteen ni oloni huononi vielä entuudestä..

Ymmärsinkö nyt oikein? Suhde oli jo valmiiksi huono, joten sitä paikataksenne muutitte yhteen?

Vierailija
2058/3465 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut lähteä työmatkalle Aasiaan. 

Mitä annoit töissä syyksi, ettet lähde vai sanoitko suoraan, että mies ei anna lupaa? 

Vierailija
2059/3465 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muutenkin oli tosi lyttäävä ja kuulemma olis tehny mieli lyödä mua. Haukkuja sateli usein ja mielialat heitteli ihan älyttömästi. Pistin loppuajasta sille kyllä enemmän vastaan ja onneksi suhde päättyi"

Niin tuttua. Ikinä musta ei mitään tulisi, mielenkiinnon kohteeni oli vääränlaisia. Haukkui jatkuvasti, naama oli väärinpäin kokoajan. Sanoi myös että haluaisi hakata mut. Ihan puistattaa millaisia juttuja onkaan viitsinyt kuunnella. Loppuvaiheessa itsekin pistin vastaan ja taisi tyyppiä v*tuttaa ettei enää päässytkään ihoni alle. Meni henkilökohtaisuuksiin ja yritti satuttaa aina vaan enemmän. Mulla ne jutut meni vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos koska tiesin että juttu oli siinä jo aikoja sitten ja mietin jo tulevaisuutta ilman k*sipäätä :D

Vierailija
2060/3465 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini elää ilmeisesti todella mustasukkaisen ja rajoittavan miehen kanssa.

Tuon tyypin ilmeet ja eleet on kyllä todella uhkaavia kun esim kaverini on jutellut miespuolisten tuttujen kanssa vaikkapa baarissa.

Siitä miehestä saa muutenkin todella karmivat vibat. 

Kaverini on muuttunut muutenkin todella paljon, ennen oli kaunis, iloinen, menevä, ulospäinsuuntautunut. Nykyään jotenkin todella elottoman oloinen ja silmät katsovat tyhjää. 

Eivät nykyään pidä oikeastaan mitään yhteyttä muhun tai muihin kavereihin. Ollaan viimeksi nähty 4kk sitten ja ulkona käyty yhdessä alku kesästä. 

Olen itse ollut yhdessä sairaalloisen mustasukkaisen ja väkivaltaisen miehen kanssa ja olen 100% varma että tuossa kaverini suhteessa tulee käymään huonosti. 

Tekisi mieli laittaa vaikka sähköpostia että mun luo voi tulla ihan koska vaan jos tilanne on se mitä pelkään. Tämä mies ei tiedä missä asun.