Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on tosi vihainen, onko mitään tehtävissä?

Vierailija
15.05.2016 |

Kertokaa mitä voin tehdä että nainen leppyy. Sanoi jo että ei halua olla enää yhdessä. Sanoin tyhmästi ja nyt haluaa sitten erota.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta miestä mäessä kirjoitti:

Miten osuikin tämä ketju silmiin, kun googletin miten lepyttää nainen. Itse myös menin kännipäissäni sanomaan kavereilleni jotakin naisen ulkonäöstä. Ei mitään pahaa vaan että ihan ookoo,ei vaan ole missiainesta ja että luonne sekä huumorintaju korvaa sen mitä kurveissa ja muussa menettää.

Oltiin siis miesporukalla nauttimassa viskiä ja nainen hipsi salakavalasti alakertaan vaikka oli menny jo nukkumaan. En siis tätä asiaa sanonut mitenkään pahalla vaan miten se on. Enkä loukkaamistarkotuksessa.

Nyt on mökötystä jatkunut jo viikko ja nainen vaan vastaa että "miten niin? Ei tässä mitään ole." kun kysyn miksi myrtsinä.

Olen tuonut suklaata ja kehunut silmiä jne. Ei auta. Sama ilme ja kylmäkiskoisuus. Eikä seksiä (tekosyynä päänsärky ja väsymys).

Ei mitään tsänssejä.

Vierailija
102/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullin arvosanaksihan riittää tyydyttävä.

Oliskin tyydyttävä... ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osuikin tämä ketju silmiin, kun googletin miten lepyttää nainen. Itse myös menin kännipäissäni sanomaan kavereilleni jotakin naisen ulkonäöstä. Ei mitään pahaa vaan että ihan ookoo,ei vaan ole missiainesta ja että luonne sekä huumorintaju korvaa sen mitä kurveissa ja muussa menettää.

Oltiin siis miesporukalla nauttimassa viskiä ja nainen hipsi salakavalasti alakertaan vaikka oli menny jo nukkumaan. En siis tätä asiaa sanonut mitenkään pahalla vaan miten se on. Enkä loukkaamistarkotuksessa.

Nyt on mökötystä jatkunut jo viikko ja nainen vaan vastaa että "miten niin? Ei tässä mitään ole." kun kysyn miksi myrtsinä.

Olen tuonut suklaata ja kehunut silmiä jne. Ei auta. Sama ilme ja kylmäkiskoisuus. Eikä seksiä (tekosyynä päänsärky ja väsymys).

Naisena sanoisin, että se oli tossa se ja tuo juna meni jo. Jos mulle mieheni kaveriporukassa naureskeltaisiin halventavasti ja annettaisiin jotain pojoja, niin mies lentäis kuin leppäkeihäs. En unohtaisi ikinä, etenkin kun mieheni ei ole mikään komistus itsekään. Ja vaikka oliskin.

Ootko itse täysi kymppi? Watun urpå.

Vierailija
104/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti auta.

Vierailija
105/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
106/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naisia häiritsee se että miehet ensinnäkin pisteyttää ulkonäön ja että mies jatkaa 7 naisen kanssa?

7 on hyvä arvosana ja tietenkin olisin sellaisen kanssa yhdessä.

Tiedän että minun tasoni ei ikimaailmassa riittäisi 8-10 naisiin.

Ja ei, naiseen ihastuminen ei maagisesti muuta naista 8-10 naiseksi.

Miehen on ihan pakko olla realisti jos ikinä haluaa saada parisuhteen.

Vierailija
107/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, joskus käveltiin nepalilaisen, hyvän ruokapaikan ohi, kadun toisen puolen tyrkky-aasikko klanilasta kuitenkin seurailee, huutaa ja itkee perässä sekä tietenkin yrittää levittää juttua jättäneensä tämän, ohikulkevan.

- "Miksi torjut minut", kampissa ja ympäristössä seurailee, huutelee kustannuspaikalta häirintöjään, soittaa mediaan pakkomielteitään, , jne muuta rikoslakiin soveltuvaa.

- Kakarapentua pihalla usutetaan huutelemaan samaa asiaa,

Vierailija
108/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin humalassa ja sanoin kaverille, että nainen on ehkä 7 ja nainen kuuli sen ja alkoi sitten kysellä mitä tarkoitan ja vastasin että sehän on ihan ok arvosana. Ja nyt on helvetti irti.

Ap

Sanomasi perusteella pakko antaa sulle 1. Ja niin hyvä siksi, että olisit saattanut antaa vieläkin huonomman arvosanan. Mutta 0 tai 1, ei väliä, koska rakkaussuhteessa toimii vain täysi kymppi.

Keskustelun aiheena erittäin typerä ja lapsellinen - sehän siis tarkoittaa, että pisteytätte "naisianne" verrattuina toisiinsa. Ikätasonne on siis jotain perushölmö 13 v. Eli sinulla on nyt liuta exiä.

Sorry, tämä taisi olla tässä, mutta osaatpa sitten vastata viisaammin seuraavalla kerralla.

Vierailija
109/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi naisia häiritsee se että miehet ensinnäkin pisteyttää ulkonäön ja että mies jatkaa 7 naisen kanssa?

7 on hyvä arvosana ja tietenkin olisin sellaisen kanssa yhdessä.

Tiedän että minun tasoni ei ikimaailmassa riittäisi 8-10 naisiin.

Ja ei, naiseen ihastuminen ei maagisesti muuta naista 8-10 naiseksi.

Miehen on ihan pakko olla realisti jos ikinä haluaa saada parisuhteen.

Kuule, mieheni olisi realistisesti ottaen ehkä neljä ja minä hyvä kasi, mutta koska RAKASTAN häntä, hän on mun silmissäni kymppi. Enkä ikinä menisi kenellekään muuta sanomaan.

Rakkaus on sokea ja tekee kohteestaan aina kauniin. ❤ Jos olet toista mieltä, olet parisuhteessa vain jotta sulla olis joku ja saisit pesää säännöllisesti. Olet mun asteikolla vahva nolla ja lisäksi valivali-mies, mistä tulee siitäkin miinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi