Nainen on tosi vihainen, onko mitään tehtävissä?
Kertokaa mitä voin tehdä että nainen leppyy. Sanoi jo että ei halua olla enää yhdessä. Sanoin tyhmästi ja nyt haluaa sitten erota.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoit jotain naisen ulkonäköön liittyvää, jota ei voi korjata ilman plastiikkakirurgiaa, on peli menetetty. Nainen tietää, että vaikka yrittäisit nyt väittää, että olit väärässä ja että sanoit kommenttisi vahingossa tai vihaisena, olet kuitenkin sisimmässäsi sitä mieltä.
Ulkonäköä mollaamalla tekee aina pysyvää vahinkoa, siten aiheutettu mielipaha on pysyvä.
Totta! Kukaan nainen jonka ulkonäköä mollattu ei riisudu haukkujan edessä saati pystyy johonkin muuhun sillä sanat jää elämään takaraivoon ja nainen haluaa olla haluttu ja kaunis miehensä edessä.
Olin humalassa ja sanoin kaverille, että nainen on ehkä 7 ja nainen kuuli sen ja alkoi sitten kysellä mitä tarkoitan ja vastasin että sehän on ihan ok arvosana. Ja nyt on helvetti irti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin humalassa ja sanoin kaverille, että nainen on ehkä 7 ja nainen kuuli sen ja alkoi sitten kysellä mitä tarkoitan ja vastasin että sehän on ihan ok arvosana. Ja nyt on helvetti irti.
Ap
Auts! Paha paha, taitaa peli olla menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et saa anteeksi ikinä. Mikä on muuten oma arvosanasi asteikolla? Jos olet kutonen, niin ehkä on toivoa, muuten ei.
Naisella on suuret luulot itsestään eikä kestä muiden mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, on paha. Mikä sinun arvosanasi on? Oletko kysynyt vaimolta? Itse en kyllä ymmärrä yhtään tätä puolison arvottamista tai ylipäätään ihmisten markkina-arvosta puhumista.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllähän tuo kuulostaa naisesta siltä, että olet hänen kanssaan vain siksi, että et ole onnistunut saamaan parempaa. Tuota on vaikea korjata, mutta voisit vielä yrittää antaa hänelle kauniin kukkakimpun ja pyytää anteeksi.
Kuka jurpo pisteyttää naistaan ja vielä ääneen jollekin toiselle? Ainoa keino yrittää, on täysi katumus ja sen myöntäminen että koko pisteyttäminen oli ääliömäinen päähänpisto ja että nainen on just sulle täydellinen ja valmiiksi keksittynä ainakin kolme tosi hyvää pointtia hänestä, jotka voit sitten aidosti ja vuolaasti kehua.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli ero on parasta teille molemmille, en ymmärrä edes sinun haluasi palata yhteen. Mä oisin ehkä kasi ja mieheni myös - siis jollain ällölassukkagreideillä, toisillemme olemme kymppejä ja muuta ei tarvita.
Ei seiska ole paha. Itse saisin itsestäni paremman laihduttamalla. Mutta jos naisesi kroppa on jo hyvä, niin sitten aika paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, on paha. Mikä sinun arvosanasi on? Oletko kysynyt vaimolta? Itse en kyllä ymmärrä yhtään tätä puolison arvottamista tai ylipäätään ihmisten markkina-arvosta puhumista.
Ihminen joka arvottaa muita pistein tai numeroin ei olisi edes välttävä ehdokas.
Jos 10 on joku kuuma malli niin itse olen korkeintaan 8! Ehkä 7 kun laardia vähän. Ei paha. Mies on 8-9. Mutta miksi olet tyytynyt seiskaan?
Aijaijai,
jos nainen on kostonhimoista tyyppiä, yrittäisin antaa hänelle mahdollisuuden nolata vuorostaan minut.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voi helvetti toisiaan. Vaikka ymmärrän kyllä sen että se on sinusta hyvä arvosana kun et itse näytä olevan lähelläkään 7 ja arvannet kumpaan suuntaan ero on.
Vierailija kirjoitti:
Ei perkele, et kai tehnyt samaa virhettä kuin isävainaa, joka toi kaupasta vahingossa ruokakermaa kun piti tuoda vispikermaa ja sitten muijan raivotessa kysyi onko se nyt saatana niin nuukaa.
Eikai isä ole vainaa tämän asian takia?
Näitä samaistumisen tunteita silti... Keittiönatsina kyllä vituttaisi, en itse käytä koskaan ruokakermaa ja olisi pyhäinhäväistys semmoista keittiööni tuoda :D
Haluatko avata suhteen detaljeja? Onko pitkäkin suhde, asumisjärjestely tms.
Paha. Et voi paikata muuten kuin sanomalla että 'ulkonäöllisesti ja sängyssä olet täysi kymppi mutta meidän riidat ja mun juominen aiheuttaa niin paljon eripuraa. Arvostelin suhteen laatua, en sinua'. Ja sitten aivan helvetisti niitä anteeksipyyntöjä, kukkapuskaa ja viikonloppulomaa. Etkä ikinä päästä mitään vastaavaa suustasi. Naisilla on korvat vaikka kuiskuttelisit arvosanoja saunassa kiukaan takana ovi kiinni.
Yritin selittää että se oli kavereiden välistä läppää eikä mitään vakavaa mutta nainen ei suostunut kuuntelemaan.
Ap
Naisethan eivät kavereidensa kanssa keskustele miesystävistään eivätkä ainakaan arvostele. Numeroastyeilolla tai muutoin. Eiväthän?
Kerro nyt ap mitä menit sanomaan?