Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on tosi vihainen, onko mitään tehtävissä?

Vierailija
15.05.2016 |

Kertokaa mitä voin tehdä että nainen leppyy. Sanoi jo että ei halua olla enää yhdessä. Sanoin tyhmästi ja nyt haluaa sitten erota.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan eivät kavereidensa kanssa keskustele miesystävistään eivätkä ainakaan arvostele. Numeroastyeilolla tai muutoin. Eiväthän?

*NumeroASTEIKOLLA perkele!

Vierailija
42/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin selittää että se oli kavereiden välistä läppää eikä mitään vakavaa mutta nainen ei suostunut kuuntelemaan.

Ap

Suoraan sanottuna täysin paska pelastusyritys ja vähensin pisteitäsi entisestään.

Kiva tietää että mies arvioi minua kavereilleen "läpällä". Kyllä olisi tosi, tosi arvostettu olo. oli tosissaan tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut tästähän seurasi sun kannalta jotain hyvääkin, voit tavoitella 10:ä kun joku onnellinen mies tykkää seiskastakin ☺.

Vierailija
44/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin selittää että se oli kavereiden välistä läppää eikä mitään vakavaa mutta nainen ei suostunut kuuntelemaan.

Ap

Mielestäni sinun kannattaa etsiä nainen, jolle et halua antaa numeroarvostelua olkoon miten ruma hirvitys tai maailmanluokan kaunotar tahansa. Tyttöystäväsi vetää oikean johtopäätöksen, suhteessanne ei ole potentiaalia. 

Vierailija
45/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vähensi. kiitos puhelimen autocorrect :) tosin ei näin sivustakatsojanakaan pisteet nousseet...

-42

Vierailija
46/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on tosiaan menetetty, täysin. Itse en enää vilkaisikaan tuollaiseen mieheen päin. Ja mieti nyt ap rehellisesti, jos nainen sinut jostain armosta huolisi takaisin, niin olisiko teillä enää mitään seksielämää tai hellyyttä tms jäljellä? Jos minä tietäisin olevani jonkun säälittävän miehen pisteytyksellä seiskan arvoinen niin en todellakaan riisuisi kyseisen miehen nähden. Pitäisi olla aika masokisti siihen.

Millainen urpo edes pisteyttää naisten ulkonäköä? Ei kerro kovin hyvää kyseisen ihmisen arvoista tai ihmiskuvasta ylipäätän.

Vierailija
47/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuoden aikana mun mies ei ole sanonut mitään lähellekään yhtä idioottimaista. Ja näinä vuosina hän on ollut 19-36-vuotias, joten varsinkin alkuvuosina olisi kai joutunut paljon antamaan anteeksi kypsymättömyyden vuoksi. Onneksi ei ole tarvinnut.

Näe ihan vitusti vaivaa tehdäksesi jotain naisellesi merkityksellistä ja itsellesi yhden tekevää ja pyydä anteeksi sanomalla, että sunlaiselta kolmosen mieheltä voi tuon asteen aivopieru päästä kerran, mutta ei toista.

Vierailija
48/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan eivät kavereidensa kanssa keskustele miesystävistään eivätkä ainakaan arvostele. Numeroastyeilolla tai muutoin. Eiväthän?

En kyllä koskaan ole kuullut että joku nainen olisi arvottanut keskustelussa omaa, minun tai muiden keskusteluun osallistuvien kumppaneita. Arvottaa tyyliin "kumman kaa" toki on joskus voitu arvottaa esim. miesten ulkonäköä (mutta ei silloinkaan siis edellämainittujen).

Vierailija
49/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jurpo pisteyttää naistaan ja vielä ääneen jollekin toiselle? Ainoa keino yrittää, on täysi katumus ja sen myöntäminen että koko pisteyttäminen oli ääliömäinen päähänpisto ja että nainen on just sulle täydellinen ja valmiiksi keksittynä ainakin kolme tosi hyvää pointtia hänestä, jotka voit sitten aidosti ja vuolaasti kehua.

Anteeksi voi toki pyytää ja siten erota vähän paremmissa tunnelmissa. Mutta eihän nainen ole ap:lle täydellinen vaan seiskan arvoinen. Ja sen hän teki jo selväksi. Mitä siitä yrittää alkaa enää valehtelemaan, kun totuus tuli julki? Parempi myöntää tappionsa.

Vierailija
50/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmph, eri asia.

Mies kasvattakoon munat jos ei tyttöjen välistä hassuttelua kestä. Helkkarin nirppanokat

Vierailija
51/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 enkä kertaakaan pisteyttänyt tai vastaavalla tavalla arvottanut tai laittanut järjestykseen ketään miehiä tyttöporukassa.

Vierailija
52/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään olisi sanonut sitä kaverille jos olisin tiennyt että nainen kuulee.

Ap

Vierailija
53/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään antavan pistearvosanoja miehille. Ja miesten ulkonäköstä puhutaan enemmänkin positiivisesti, esim "sillä on niin ihanat kädet" tai "sen silmät on tosi siniset" tms, ja jos jonkun ulkonäkö ei miellytä niin todetaan että "ei ollut mun tyyppiä".

En sitten tiedä millaista arvostelua jotkut pissikset tai turhat julkkikset mahdollisesti harrastaa, itse en sellaisissa porukoissa liiku.

N30

Vierailija
54/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, et selvästikään ole edes kypsä ihmissuhteeseen. Loukkasit tyttöystävääsi erittäin pahasti eikä teillä ole enää mitään edellytyksiä jatkaa.

Mitä jos kasvaisit ihmisenä ja miettisit myös kaverisi paremmin?

Vierailija
55/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että ero ei ole kovin paha nakki, nainen on draamakuningatar. Voi olla, että vielä huokaiset helpotuksesta. Tai jos suhde jatkuu, ihmettelet, miksi halusit jatkaa.

Vierailija
56/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään olisi sanonut sitä kaverille jos olisin tiennyt että nainen kuulee.

Ap

Tässä ei nyt ole kyse siitä, että nainen kuuli möläytyksesi, vaan sinusta ja siitä, että ylipäätään arvostelet naisia, ihmisiä, numeroasteikolla kuin mikäkin pahainen nulikka. Ihan järkyttävää.

Vierailija
57/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmph, eri asia.

Mies kasvattakoon munat jos ei tyttöjen välistä hassuttelua kestä. Helkkarin nirppanokat

Nainen kasvattakoon aivot jos ei poikien välistä hassuttelua kestä. Helkkarin nirppanokat.

Vierailija
58/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietää erotakin. Ensinnäkin kuka antaa kumppanilleen arvosanan ja vieläpä "ihan ok" - eikö kumppanin pitäisi olla täydellinen sinulle? (Joo, kukaan ei ole täydellinen, kaikilla heikkoutensa mutta ymmärtänet mitä tarkoitan).

Parempi erotakin.

Kuulostaa tosiaan siltä, että tyydyt siihen mitä saat, vaikka kumppanisi ei ole sellainen mitä haluaisit kumppanin olevan.

Vaikka tämä varmaan oli trolli?

Vierailija
59/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kolmas kerta tänä vuonna tämä sama provo. Sama arvosanakin? Miksi?

Vierailija
60/109 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut kenenkään antavan pistearvosanoja miehille. Ja miesten ulkonäköstä puhutaan enemmänkin positiivisesti, esim "sillä on niin ihanat kädet" tai "sen silmät on tosi siniset" tms, ja jos jonkun ulkonäkö ei miellytä niin todetaan että "ei ollut mun tyyppiä".

En sitten tiedä millaista arvostelua jotkut pissikset tai turhat julkkikset mahdollisesti harrastaa, itse en sellaisissa porukoissa liiku.

N30

Sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan