Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on tosi vihainen, onko mitään tehtävissä?

Vierailija
15.05.2016 |

Kertokaa mitä voin tehdä että nainen leppyy. Sanoi jo että ei halua olla enää yhdessä. Sanoin tyhmästi ja nyt haluaa sitten erota.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pisteytys kuulostaa normaalilla järjellä varustetun ihmisen korvissa tältä: "Olet ihan ok, eli tyydyttävä. Paremman voisin ehdottomasti saada, mutta sen puutteessa tyydyn nyt sinuun kunnes se oikea tulee vastaan. Sehän osoittaa minulta suurta armoa, vai mitä?"

Ja sitten vielä ihmettelet kun nainen haluaa jättää...

Vierailija
82/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi vain odottaa, että saa syyn eroon. Eli ehkä mitä sanoit tai teit, ei ollutkaan varsinainen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut tästähän seurasi sun kannalta jotain hyvääkin, voit tavoitella 10:ä kun joku onnellinen mies tykkää seiskastakin ☺.

No nimenomaan. Miksi tyytyä seiskaan, jos voi saada kympin!

Ja naisystävä saa hakea itselleen sellaisen miehen, joka näkee hänessä kympin.

Vierailija
84/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun mulkku. Jos naisesi on " 7" niin miksi olet hänen kanssa suhteessa?

Koska vittu ja mulkku.

Vierailija
85/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tyytynyt aiemmin sinuun. Hän pitää sinua kahden pisteen arvoisena. Nyt hän voi etsiä itselleen miehen, joka on puhdas, juo hillitysti, näyttää treenatulta - ja on hyvä sängyssä.

Vierailija
86/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on se mikä se on. Miksi sitä ei saisi subjektiivisesti arvioida, vaikka sitten kouluarvosanoilla? Kyseinen nainen tuskin kuitenkaan on mikään kympin kaunotar, kun sellaisia ei taida koko maailmassakaan olla yhtään, koska sehän tarkoittaisi täydellistä, jota ei ole olemassakaan. Ei pidä olla niin perkeleen tiukkapipoinen.

Ei helvetti. Kyse ei olekaan siitä, ollaanko sitä universaalisesti kympin tasoa ja täydellinen. Minulle oma poikaystäväni on täydellinen ja täysi kymppi, aivan sama onko hän sitä muille. Niin myös toisinpäin. Minä en ole mitään missitasoa, mutta miellytän kuitenkin oman miehen silmää ja se riittää minulle. Millainen penikka on sellaisen ihmisen kanssa, jota ei ITSE pidä viehättävänä ja sitten vielä ulisee siitä kavereilleen? Ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
87/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin parhaillaan AVIOeroa miehestä, joka arvosteli mua törkeästi ja itse asiassa useasti. Viimeinen oli vain todella paha. En halua olla suhteessa mieheen, joka ei pidä minusta eikä pidä viehättävänä. En ymmärrä miksi hänkään haluaisi olla ellei saa jotain nautintoa pitäessään itseään parempana. Koko suhteen idea on poissa, jos ei ole vetovoimaa eikä arvostusta, en enää tunne paljoakaan mieatä kohtaan niiden viimeisten loukkausten jälkeen. Meillä siis mies pitäisi itseään täytenä kymppinä ja mua ehkä seiskana. En halua olla seiska jollekin, joka mielestään ansaitsee kympin.

Miehen ilmeisesti sitten erottaa naisesta analyyttinen ajattelu.Mies voi pitää naisesta, ja pitää viehättävänä, tuntea vetovoimaa ja arvostusta, himoa ja rakkautta, mutta samalla kertaa pystyy arvoimaan, ettei ulkonäkö ihan misiifinaaliin riittäisi. Mikä tuossa on niin kauheaa, että erota pitää? Eihän se naisen ulkonäkö siitä miksikään muutu, sanoo mies sitä tai tätä, jos sillä ei ole miehen tunteisiin naista kohtaan mitään vaikutusta.

Sellainen puolison pisteyttäminen vähän halveksivaan sävyyn kaverille ei ilmaise arvostusta lainkaan. Sulta puuttuu vakavasti kyky empatiaan elket sitä ymmärrä.

Miltä itsestäsi tuntuisi, jos tyttöystäväsi pisteyttäisi penistäsi naureskellen kavereilleen? Että se on siinä 6-7 ja onhan sitä kyllä parempiakin tullut nähtyä. Sitten yleistä naurunpyrskähtelyä päälle.

Jotain yksityiskohtaako ap siis pisteytti? Jos ap:n nainen on omasta mielestään kauniimpi kuin 7/10, miksi ei ole hyödyntämässä uilkonäköään missi- tai mallimarkkinoilla. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisikin, mutta tuskin ap silloin olisi seiskaksi arvioinut. Nainen ei siedä rehellisyyttä, ainakaan kyseinen.

Vierailija
88/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin itse ennen tosi hermoheikko ja menetin malttini aivan turhasta. Se ei ollut muiden syy vaan ihan oman itseni. Tajusin tämän ja hankin itselleni apua. Tuo lepyttäminen joissain tapauksissa vain pahentaa asiaa. Ja nyt siis puhun vain tapauksista, jotka ovat omaa syytä. Eri asia jos aidosti toista loukkaa.

Vierailija
89/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin parhaillaan AVIOeroa miehestä, joka arvosteli mua törkeästi ja itse asiassa useasti. Viimeinen oli vain todella paha. En halua olla suhteessa mieheen, joka ei pidä minusta eikä pidä viehättävänä. En ymmärrä miksi hänkään haluaisi olla ellei saa jotain nautintoa pitäessään itseään parempana. Koko suhteen idea on poissa, jos ei ole vetovoimaa eikä arvostusta, en enää tunne paljoakaan mieatä kohtaan niiden viimeisten loukkausten jälkeen. Meillä siis mies pitäisi itseään täytenä kymppinä ja mua ehkä seiskana. En halua olla seiska jollekin, joka mielestään ansaitsee kympin.

Miehen ilmeisesti sitten erottaa naisesta analyyttinen ajattelu.Mies voi pitää naisesta, ja pitää viehättävänä, tuntea vetovoimaa ja arvostusta, himoa ja rakkautta, mutta samalla kertaa pystyy arvoimaan, ettei ulkonäkö ihan misiifinaaliin riittäisi. Mikä tuossa on niin kauheaa, että erota pitää? Eihän se naisen ulkonäkö siitä miksikään muutu, sanoo mies sitä tai tätä, jos sillä ei ole miehen tunteisiin naista kohtaan mitään vaikutusta.

Sellainen puolison pisteyttäminen vähän halveksivaan sävyyn kaverille ei ilmaise arvostusta lainkaan. Sulta puuttuu vakavasti kyky empatiaan elket sitä ymmärrä.

Miltä itsestäsi tuntuisi, jos tyttöystäväsi pisteyttäisi penistäsi naureskellen kavereilleen? Että se on siinä 6-7 ja onhan sitä kyllä parempiakin tullut nähtyä. Sitten yleistä naurunpyrskähtelyä päälle.

Jotain yksityiskohtaako ap siis pisteytti? Jos ap:n nainen on omasta mielestään kauniimpi kuin 7/10, miksi ei ole hyödyntämässä uilkonäköään missi- tai mallimarkkinoilla. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisikin, mutta tuskin ap silloin olisi seiskaksi arvioinut. Nainen ei siedä rehellisyyttä, ainakaan kyseinen.

Ja sama toisinpäin, voisihan mieskin hyödyntää täyskymppipenistään vaikka eroottisena mallina tai seksityöläisenä.

Luulenpa silti, että harva mies sietää rehellistä arviota elimensä laadusta, jos se on seiskan tasoa ja tyttöystävä naureskelee sille kaveriensa kanssa.

Vierailija
90/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sietäisitkö itse tyttöystävältäsi mielipiteen että olet miehenä "ihan ok" mutta jos joskus tulee mahdollisuus 9 arvoiseen urokseen niin sinut ilman muuta vaihdetaan siihen? Siltähän tuollainen pisteytys ajattelu kuulostaa, ja jos jo nyt on tiedossa, että AP vain tyytyy tyttöystäväänsä niin eikö ole parempi erota jo nyt? Ennen pitkäähän se ero luultavasti tapahtuu joka tapauksessa.

Vierailija
91/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa ap sanoi tyytyvänsä seiskan naiseen, mutta vaihtavansa heti, kun kohdalle tulee vaikkapa ysin nainen? Sanoiko ap naureskelleensa kaverilleen naisen keskinkertaisia tissejä (vrt joku sanoi miehen kullille naureskelusta naisporukassa)? Miksi kuvittelette, että ulkonäkö on se tekijä, joka määrää pariutumiskumppanin? Miehellekään?

Vierailija
92/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin arvosanaksihan riittää tyydyttävä.

Vierailija
93/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä voin tehdä että nainen leppyy. Sanoi jo että ei halua olla enää yhdessä. Sanoin tyhmästi ja nyt haluaa sitten erota.

Ignoroi se. Kyllä se sitten lopulta tajuaa että käyttäytyy lapsellisesti.

Vierailija
94/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pohdiskeli joskus, että kaikki hänen tuntemansa miehet haluavat itselleen kauniin naisen, ja ne jotka eivät siinä onnistu, ovat harmissaan. Hän on onnekas, kun hänellä on minut. Hänen mielestään olen maailmanluokan kaunotar.

Kenen tahansa muun mielestä olen korkeintaan 6. Ja näinhän sen pitää mennä!

AP, mitään ei ole tehtävissä. Vaikka naisesi ottaisi sinut takaisin, suhteenne ei tule koskaan ennalleen.

Vierailija
95/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sua on oikeasti lykästänyt.Kesä alkaa ja pääset siitä hitusen kiloja keränneestä nesteisestä talipallosta eroon.Et voisi muuten onnellisempi olla!

Vierailija
96/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastele häntä hellästi ja romanttisesti takapuoleen.

Vierailija
97/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastele häntä hellästi ja romanttisesti takapuoleen.

Ei syytä huoleen mä vedin suoleen..

Vierailija
98/109 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha.

suurin osa kommenteista käskee lepytellä ja roudata suklaata yms roinaa. ihan kuin kyseessä olisi kim jong un yms diktaattori. tai sitten loppuvastus joka tuhoaa sinut jos et nyt mielistele.

relax.

aikuisia ihmisiä kai olette tekin. ehkä jopa molemmat 5/5.

<3

Vierailija
99/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osuikin tämä ketju silmiin, kun googletin miten lepyttää nainen. Itse myös menin kännipäissäni sanomaan kavereilleni jotakin naisen ulkonäöstä. Ei mitään pahaa vaan että ihan ookoo,ei vaan ole missiainesta ja että luonne sekä huumorintaju korvaa sen mitä kurveissa ja muussa menettää.

Oltiin siis miesporukalla nauttimassa viskiä ja nainen hipsi salakavalasti alakertaan vaikka oli menny jo nukkumaan. En siis tätä asiaa sanonut mitenkään pahalla vaan miten se on. Enkä loukkaamistarkotuksessa.

Nyt on mökötystä jatkunut jo viikko ja nainen vaan vastaa että "miten niin? Ei tässä mitään ole." kun kysyn miksi myrtsinä.

Olen tuonut suklaata ja kehunut silmiä jne. Ei auta. Sama ilme ja kylmäkiskoisuus. Eikä seksiä (tekosyynä päänsärky ja väsymys).

Vierailija
100/109 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pohdiskeli joskus, että kaikki hänen tuntemansa miehet haluavat itselleen kauniin naisen, ja ne jotka eivät siinä onnistu, ovat harmissaan. Hän on onnekas, kun hänellä on minut. Hänen mielestään olen maailmanluokan kaunotar.

Kenen tahansa muun mielestä olen korkeintaan 6. Ja näinhän sen pitää mennä!

AP, mitään ei ole tehtävissä. Vaikka naisesi ottaisi sinut takaisin, suhteenne ei tule koskaan ennalleen.

Aamen. Joitain asioita ei vaan saa korjattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä