Helsingin Stockmann nykyään
Todella surkea esitys. Tavarat sijoiteltu kuin heittämällä sinne tänne. Osastoja pienennetty ja toisia lopetettu kokonaan. Ainainen remontti pressuineen päällä. Eipä ole enää entisensä laadukas tavaratalo vaan nykyisin Tarjoustalo/Säästöpörssi luokkaa.
Ovatko typerät investoinnit, esm. valtava parkkihalli, vieneet kaiken kun Akateeminenkin piti myydä. Kirjat lastulevylaatikoissa, poissa upeat puiset kalusteet.
Piti tämäkin vielä nähdä.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin. Kovin oli hiljaista. Itse pyrin asioimaan keskustassa asuvana Stokkalla.
Kävitkö 8 krs. kahvilassa? Yleensä siellä käy vielä yhteiskunnan parempi osaset ja kiva niin, että jossain näkee tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin. Kovin oli hiljaista. Itse pyrin asioimaan keskustassa asuvana Stokkalla.
Kävitkö 8 krs. kahvilassa? Yleensä siellä käy vielä yhteiskunnan parempi osaset ja kiva niin, että jossain näkee tyyliä.
Saman olen todennut, tyylikkäitä rouva/neitejä ja miehiä, että silmä lepää.
Ikävää, että mitä tekee esimies, kun ei valvo henkilökuntaa?