Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Stockmann nykyään

Vierailija
15.05.2016 |

Todella surkea esitys. Tavarat sijoiteltu kuin heittämällä sinne tänne. Osastoja pienennetty ja toisia lopetettu kokonaan. Ainainen remontti pressuineen päällä. Eipä ole enää entisensä laadukas tavaratalo vaan nykyisin Tarjoustalo/Säästöpörssi luokkaa.
Ovatko typerät investoinnit, esm. valtava parkkihalli, vieneet kaiken kun Akateeminenkin piti myydä. Kirjat lastulevylaatikoissa, poissa upeat puiset kalusteet.
Piti tämäkin vielä nähdä.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä puuhaa Fazer cafe Stockmannin esimies, kun tarjonta on kuin Pihtiputaan linja-auto pysäkin kahvilassa? Onnetonta, kun on kysymys maineikkaan leipomon ym. kahvilasta.

Se on totta tänään kävin vaimon kanssa ja leipätarjonta mitätöntä klo 13 aikaan karjan piirakoita oli, jotain pyöreitä piirakoita, yksi katkarapuleipä ei mitään muuta? Fazerin pitäisi herättää kahvilahoitajan, että hoitaisi homman. 

Ikävää, että mitä tekee esimies, kun ei valvo henkilökuntaa? 

Vierailija
122/123 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävin. Kovin oli hiljaista. Itse pyrin asioimaan keskustassa asuvana  Stokkalla.  

Kävitkö 8 krs. kahvilassa? Yleensä siellä käy vielä yhteiskunnan parempi osaset ja kiva niin, että jossain näkee tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävin. Kovin oli hiljaista. Itse pyrin asioimaan keskustassa asuvana  Stokkalla.  

Kävitkö 8 krs. kahvilassa? Yleensä siellä käy vielä yhteiskunnan parempi osaset ja kiva niin, että jossain näkee tyyliä.

Saman olen todennut, tyylikkäitä rouva/neitejä ja miehiä, että silmä lepää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan