Vihaan sitä, kun täytyy rajoittaa omaa elämäänsä miesten takia
Tänään oli todella hyvä päivä töissä ja olen muutenkin hyvällä tuulella, joten hymyilin lähtiessäni töistä. Joku mies kävi vastaan ja katsoin häntä päin vieläkin hymyillen. Sitten tämä sankari lähtee seuraamaan minua, ehdottelee että lähdettäisiin kaljalle tai kahville jos olen "sellainen" ihminen (? :D), kieltäydyin ja tyyppi jäi kyselemään että miksi, sanoin että minulla on jo mies enkä nyt tarvitse seuraa. Tyyppi sai jonkun ihme kohtauksen ja melkein huusi että mitä sitten hymyilen hänelle. Sanoin että en hymyillyt hänelle vaan muuten vaan, lähti tuhisten painelemaan. Kiva juttu ettei saa edes hymyillä rauhassa vaan ihan kaikki mitä teen on aina jotenkin miehiä varten. Mä en jaksa.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju olisi paljon mielenkiintoisempi ilman miesten loukkaantunutta mouruamista. Ap
Tämä foorumi olisi paljon parempi ilman sun kaltaisia miesvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden ääni kirjoitti:
Kulliotukset nyt ovat säälittäviä suurin osa, kerro jotakin uutta.
Toivottavasti suakin suostuu joku päivä panemaan joku muukin kuin luuserityypin mies, niin pääset tuosta katkeruudestasi edes vähän eroon.
Mä olen ainakin löytänyt puolisokseni ja ystävikseni ihania, älykkäitä miehiä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että suurin osa kulliotuksista on säälittäviä. Ap
Siis suurin osa sinua iskemään tulleista. Ajattele vähän laajemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju olisi paljon mielenkiintoisempi ilman miesten loukkaantunutta mouruamista. Ap
Miesviharunkkurinkinä? Eikö feministilesboilla ole omaa miesvihakiima-chattia?
Siinäpä olisi mainio bisnesidea.
Voisko sulla olla oma foorumi, missä pidät omaa miesvihakiima-chattia itsesi kanssa ja jättäisit normaalit ihmiset rauhaan? Mulle tulis siitä ainakin mukava ja turvallinen olo, ja ehkä miesvihani laskisi sen ansiosta pari prosenttia. Voin vaikka maksaa sen nettisivun ylläpidon jos se on siitä kiinni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko sulla olla oma foorumi, missä pidät omaa miesvihakiima-chattia itsesi kanssa ja jättäisit normaalit ihmiset rauhaan? Mulle tulis siitä ainakin mukava ja turvallinen olo, ja ehkä miesvihani laskisi sen ansiosta pari prosenttia. Voin vaikka maksaa sen nettisivun ylläpidon jos se on siitä kiinni. Ap
Pistin Omegleen pystyyn miesvihakiima-chathuoneen. Pistä mielenkiinnonkohteeksi "miesvihakiima" ja kieleksi suomi niin pääsette juttelemaan aiheesta syvemmin. http://www.omegle.com/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sä jostain naisia, joiden mielestä on ihan ok puhu suurimmasta osasta miehiä säälittävinä kulliotuksina. Niitä tuskin on Suomessa kauheasti. Harva pahasti miehille katkeroitunutkaan nainen vajoaa noin alas. Voisit käyttää aikaasi siihen vähän aikaa ja jättää tämän foorumin. Terapia myös tulee sulle tarpeeseen, vai meinaatko joskus omalle pojallekin puhua, miten suurin osa miehistä on säälittäviä kulliotuksia? Tasapainoinen poika kasvaisi siitä...
Ihan mielenkiinnosta tulin ketjua lukemaan, alku näytti hyvältä. Sitten vain tapahtui jotain ja kaikki muuttui negatiiviseksi niin APn kuin muidenkin kohtalla.
Sitä piti sanoman, että kerroit useamman ystäväsi tulleen raiskatuksi, todella? Onpas surullista :( itse en tunne yhtään raiskattua naista tai en ainakaan tiedä onko heitä raiskattu, eihän semmosista toki huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI mulle ole koskaan käynyt noin. Oletko ap erityisen kaunis tai jotain?
No siis aina kun menen ulos, aurinko ilmestyy pilvien välistä ja kaikenlaiset ihanat metsäneläimet seuraavat mua joka paikkaan, joten taidan kyllä olla satumaisen kaunis. Ap
Ahhhah, olet ihana Disneyprinsessa! Mulla on ihan sama ja lisäksi sellainen taianomainen musiikki kuuluu aina kun heilautan kutrejani :-D
Paska vetää paskakärpäsiä puoleensa. Mieti sitä aloittaja (miesvihaajalesbo) miesvihakiimoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis aina kun menen ulos, aurinko ilmestyy pilvien välistä ja kaikenlaiset ihanat metsäneläimet seuraavat mua joka paikkaan, joten taidan kyllä olla satumaisen kaunis. Ap
Ahhhah, olet ihana Disneyprinsessa! Mulla on ihan sama ja lisäksi sellainen taianomainen musiikki kuuluu aina kun heilautan kutrejani :-D
Tässä minä: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e3/eb/cd/e3ebcd27b6c74c4373a2…;
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaiset tosiaan kuvittelevat useimmiten toimintansa olevan normaalia. Tässä kohtaa sinä olet oppikirjaesimerkki siitä. Voisiko joku läheisesi auttaa sinua ammattiavun piiriin?
Mene pois :D
Voikohan kokemuksen kautta oppia erottamaan nämä tyypit jo kaukaa, ja vastaavasti fiksut miehet? Ensin mainittuja päin ei kannata vilkaistakaan eikä antautua sananvaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Olet erityisherkkä.
Ai kun jo random mies huutamalla haukkuu pystyyn naisen jolla on jo mies eikä halua lähteä treffeille? Kyllä se joku muu on erityisherkkä.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan kokemuksen kautta oppia erottamaan nämä tyypit jo kaukaa, ja vastaavasti fiksut miehet? Ensin mainittuja päin ei kannata vilkaistakaan eikä antautua sananvaihtoon.
Harvemmin sitä sekopäisyyttä näkee päältäpäin miehistä kuin naisistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Paska vetää paskakärpäsiä puoleensa. Mieti sitä aloittaja (miesvihaajalesbo) miesvihakiimoissasi.
No siinäpä sitten oikein 'kaksi kärpästä yhdellä iskulla'-tilanne,...heh,heh (eivätpähän sitten kumpikaan pyöri muiden silmissä kun ovat keskenään 'poissa silmistä,poissa mielestä.'..)
En ole koskaan kokenut tällaista. En nuorena ja laihana enkä vanhanakaan. Ilmeeni on kyllä yleensä myrtsi enkä hymyile. Hymy nyt vaan täällä tulkitaan "hullun oireeksi" ja jos siihen yhdistää maalaistyylisen silmiin toljottamisen.. niin.
Missä päin Suomea tällaista tapahtuu, kun joka päivä joku suomalainen, tavallisen näköinen mies, yrittää ahdistella ja pyydellä treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tämä on viikon virallinen "koko ajan miehet ahdistelee kaikkia" ketju.
Suurin osa munkin kaveripiirin naisista on raiskattu, että ei se niin harvinaista ole. Myös osa heidän äideistään.
Ja kyllä, ihan suomalaisten miesten toimesta. Poikaystävien, kavereiden ja sukulaisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaiset tosiaan kuvittelevat useimmiten toimintansa olevan normaalia. Tässä kohtaa sinä olet oppikirjaesimerkki siitä. Voisiko joku läheisesi auttaa sinua ammattiavun piiriin?
Kerro, mikä on se oppikirja, mistä olet asiat lukenut. Miksi sinä kuvittelet, että oma toimintasi olisi normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa munkin kaveripiirin naisista on raiskattu, että ei se niin harvinaista ole. Myös osa heidän äideistään.
Ja kyllä, ihan suomalaisten miesten toimesta. Poikaystävien, kavereiden ja sukulaisten.
Jep, vastenmielistä kun miehet eivät suostu tätä uskomaan.
Onkohan sulla edes ystäviä? Tarinat on kuin amerikkalaisesta sitcomista.