Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan sitä, kun täytyy rajoittaa omaa elämäänsä miesten takia

Vierailija
14.05.2016 |

Tänään oli todella hyvä päivä töissä ja olen muutenkin hyvällä tuulella, joten hymyilin lähtiessäni töistä. Joku mies kävi vastaan ja katsoin häntä päin vieläkin hymyillen. Sitten tämä sankari lähtee seuraamaan minua, ehdottelee että lähdettäisiin kaljalle tai kahville jos olen "sellainen" ihminen (? :D), kieltäydyin ja tyyppi jäi kyselemään että miksi, sanoin että minulla on jo mies enkä nyt tarvitse seuraa. Tyyppi sai jonkun ihme kohtauksen ja melkein huusi että mitä sitten hymyilen hänelle. Sanoin että en hymyillyt hänelle vaan muuten vaan, lähti tuhisten painelemaan. Kiva juttu ettei saa edes hymyillä rauhassa vaan ihan kaikki mitä teen on aina jotenkin miehiä varten. Mä en jaksa.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden ääni kirjoitti:

Kulliotukset nyt ovat säälittäviä suurin osa, kerro jotakin uutta.

Toivottavasti suakin suostuu joku päivä panemaan joku muukin kuin luuserityypin mies, niin pääset tuosta katkeruudestasi edes vähän eroon.

Mä olen ainakin löytänyt puolisokseni ja ystävikseni ihania, älykkäitä miehiä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että suurin osa kulliotuksista on säälittäviä. Ap

Joo, aivan varmasti laadukkaat miehet kiljuu riemusta tavatessaan naisen, joka puhuu miehistä tuolla tavalla. :D

Ei niitä haittaa kun mulla on isot tissit. Ap

Ahaa, ne on niitä miehiä jotka käy kerran panemassa ja sanoo kavereille että: "Olipa karsea ämmä, mutta pillu on aina pillu."

Kyllä vaan, ollaan oltu miehen kanssa vuosia yhdessä ja aina kun sen kaverit tulee käymään ne naureskelee tuota ja heittelevät yläfemmoja. Mä tuun yleensä siinä vaiheessa sisään tarjoilujen kanssa ja huudan että "miksi te siat oletatte minun laittavan ruokaa, siksikö kun olen nainen?! Mulla on töissä mies joka saa samasta työstä enemmän palkkaa!!!" Ap

Onkohan sulla edes ystäviä? Tarinat on kuin amerikkalaisesta sitcomista.

Vierailija
82/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju olisi paljon mielenkiintoisempi ilman miesten loukkaantunutta mouruamista. Ap

Tämä foorumi olisi paljon parempi ilman sun kaltaisia miesvihaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden ääni kirjoitti:

Kulliotukset nyt ovat säälittäviä suurin osa, kerro jotakin uutta.

Toivottavasti suakin suostuu joku päivä panemaan joku muukin kuin luuserityypin mies, niin pääset tuosta katkeruudestasi edes vähän eroon.

Mä olen ainakin löytänyt puolisokseni ja ystävikseni ihania, älykkäitä miehiä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että suurin osa kulliotuksista on säälittäviä. Ap

Siis suurin osa sinua iskemään tulleista. Ajattele vähän laajemmin...

Vierailija
84/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju olisi paljon mielenkiintoisempi ilman miesten loukkaantunutta mouruamista. Ap

Miesviharunkkurinkinä? Eikö feministilesboilla ole omaa miesvihakiima-chattia?

Siinäpä olisi mainio bisnesidea.

Voisko sulla olla oma foorumi, missä pidät omaa miesvihakiima-chattia itsesi kanssa ja jättäisit normaalit ihmiset rauhaan? Mulle tulis siitä ainakin mukava ja turvallinen olo, ja ehkä miesvihani laskisi sen ansiosta pari prosenttia. Voin vaikka maksaa sen nettisivun ylläpidon jos se on siitä kiinni. Ap

Vierailija
85/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko sulla olla oma foorumi, missä pidät omaa miesvihakiima-chattia itsesi kanssa ja jättäisit normaalit ihmiset rauhaan? Mulle tulis siitä ainakin mukava ja turvallinen olo, ja ehkä miesvihani laskisi sen ansiosta pari prosenttia. Voin vaikka maksaa sen nettisivun ylläpidon jos se on siitä kiinni. Ap

Pistin Omegleen pystyyn miesvihakiima-chathuoneen. Pistä mielenkiinnonkohteeksi "miesvihakiima" ja kieleksi suomi niin pääsette juttelemaan aiheesta syvemmin. http://www.omegle.com/

Vierailija
86/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi sä jostain naisia, joiden mielestä on ihan ok puhu suurimmasta osasta miehiä säälittävinä kulliotuksina. Niitä tuskin on Suomessa kauheasti. Harva pahasti miehille katkeroitunutkaan nainen vajoaa noin alas. Voisit käyttää aikaasi siihen vähän aikaa ja jättää tämän foorumin. Terapia myös tulee sulle tarpeeseen, vai meinaatko joskus omalle pojallekin puhua, miten suurin osa miehistä on säälittäviä kulliotuksia? Tasapainoinen poika kasvaisi siitä...

Vierailija
87/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta tulin ketjua lukemaan, alku näytti hyvältä. Sitten vain tapahtui jotain ja kaikki muuttui negatiiviseksi niin APn kuin muidenkin kohtalla.

Sitä piti sanoman, että kerroit useamman ystäväsi tulleen raiskatuksi, todella? Onpas surullista :( itse en tunne yhtään raiskattua naista tai en ainakaan tiedä onko heitä raiskattu, eihän semmosista toki huudella.

Vierailija
88/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI mulle ole koskaan käynyt noin. Oletko ap erityisen kaunis tai jotain?

No siis aina kun menen ulos, aurinko ilmestyy pilvien välistä ja kaikenlaiset ihanat metsäneläimet seuraavat mua joka paikkaan, joten taidan kyllä olla satumaisen kaunis. Ap

Ahhhah, olet ihana Disneyprinsessa! Mulla on ihan sama ja lisäksi sellainen taianomainen musiikki kuuluu aina kun heilautan kutrejani :-D

Vierailija
89/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska vetää paskakärpäsiä puoleensa. Mieti sitä aloittaja (miesvihaajalesbo) miesvihakiimoissasi.

Vierailija
90/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis aina kun menen ulos, aurinko ilmestyy pilvien välistä ja kaikenlaiset ihanat metsäneläimet seuraavat mua joka paikkaan, joten taidan kyllä olla satumaisen kaunis. Ap

Ahhhah, olet ihana Disneyprinsessa! Mulla on ihan sama ja lisäksi sellainen taianomainen musiikki kuuluu aina kun heilautan kutrejani :-D

Tässä minä: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/e3/eb/cd/e3ebcd27b6c74c4373a2…;

Ap

Vierailija
91/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmaiset tosiaan kuvittelevat useimmiten toimintansa olevan normaalia. Tässä kohtaa sinä olet oppikirjaesimerkki siitä. Voisiko joku läheisesi auttaa sinua ammattiavun piiriin?

Mene pois :D

Vierailija
92/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan kokemuksen kautta oppia erottamaan nämä tyypit jo kaukaa, ja vastaavasti fiksut miehet? Ensin mainittuja päin ei kannata vilkaistakaan eikä antautua sananvaihtoon.

Vierailija
93/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet erityisherkkä.

Ai kun jo random mies huutamalla haukkuu pystyyn naisen jolla on jo mies eikä halua lähteä treffeille? Kyllä se joku muu on erityisherkkä.

Vierailija
94/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan kokemuksen kautta oppia erottamaan nämä tyypit jo kaukaa, ja vastaavasti fiksut miehet? Ensin mainittuja päin ei kannata vilkaistakaan eikä antautua sananvaihtoon.

Harvemmin sitä sekopäisyyttä näkee päältäpäin miehistä kuin naisistakaan.

Vierailija
95/103 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska vetää paskakärpäsiä puoleensa. Mieti sitä aloittaja (miesvihaajalesbo) miesvihakiimoissasi.

No siinäpä sitten oikein 'kaksi kärpästä yhdellä iskulla'-tilanne,...heh,heh (eivätpähän sitten kumpikaan pyöri muiden silmissä kun ovat keskenään 'poissa silmistä,poissa mielestä.'..)

Vierailija
96/103 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut tällaista. En nuorena ja laihana enkä vanhanakaan. Ilmeeni on kyllä yleensä myrtsi enkä hymyile. Hymy nyt vaan täällä tulkitaan "hullun oireeksi" ja jos siihen yhdistää maalaistyylisen silmiin toljottamisen.. niin.

Missä päin Suomea tällaista tapahtuu, kun joka päivä joku suomalainen, tavallisen näköinen mies, yrittää ahdistella ja pyydellä treffeille?

Vierailija
97/103 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten tämä on viikon virallinen "koko ajan miehet ahdistelee kaikkia" ketju.

Vierailija
98/103 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa munkin kaveripiirin naisista on raiskattu, että ei se niin harvinaista ole. Myös osa heidän äideistään.

Ja kyllä, ihan suomalaisten miesten toimesta. Poikaystävien, kavereiden ja sukulaisten.

Vierailija
99/103 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmaiset tosiaan kuvittelevat useimmiten toimintansa olevan normaalia. Tässä kohtaa sinä olet oppikirjaesimerkki siitä. Voisiko joku läheisesi auttaa sinua ammattiavun piiriin?

Kerro, mikä on se oppikirja, mistä olet asiat lukenut. Miksi sinä kuvittelet, että oma toimintasi olisi normaalia?

Vierailija
100/103 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa munkin kaveripiirin naisista on raiskattu, että ei se niin harvinaista ole. Myös osa heidän äideistään.

Ja kyllä, ihan suomalaisten miesten toimesta. Poikaystävien, kavereiden ja sukulaisten.

Jep, vastenmielistä kun miehet eivät suostu tätä uskomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän