Vihaan sitä, kun täytyy rajoittaa omaa elämäänsä miesten takia
Tänään oli todella hyvä päivä töissä ja olen muutenkin hyvällä tuulella, joten hymyilin lähtiessäni töistä. Joku mies kävi vastaan ja katsoin häntä päin vieläkin hymyillen. Sitten tämä sankari lähtee seuraamaan minua, ehdottelee että lähdettäisiin kaljalle tai kahville jos olen "sellainen" ihminen (? :D), kieltäydyin ja tyyppi jäi kyselemään että miksi, sanoin että minulla on jo mies enkä nyt tarvitse seuraa. Tyyppi sai jonkun ihme kohtauksen ja melkein huusi että mitä sitten hymyilen hänelle. Sanoin että en hymyillyt hänelle vaan muuten vaan, lähti tuhisten painelemaan. Kiva juttu ettei saa edes hymyillä rauhassa vaan ihan kaikki mitä teen on aina jotenkin miehiä varten. Mä en jaksa.
Kommentit (103)
Miehet aika herkästi päättelee naisten olevan kiinnostuneita heistä ihan pienistäkin eleistä et se "kaupan kassa hymyilee just mulle sillai jännästi et on varmaan ihastunut muhun." Joo varmaan, ei teillä olekaan kuin 20-30 vuotta ikäeroa. Ja kaupan kassa nyt hymyilee asiakkaalle. "Joo mut sillai jännästi hymyilee". Aha.
En tajua mikä tuossa on. Oisko vähän käsityskyvyn heittoo, vahva toiveajattelu tai suvunjatkamisvietti, joku niitä miehiä riivaa.
Multakin on tultu kysymään et sä oot katellu mua koko illan. Tota, me ollaan elokuvissa ja mä kyllä oon katsonut ihan tuonne screenille. Niin mä tarkotin et oot sivusilmällä katellu mua..
EI mulle ole koskaan käynyt noin. Oletko ap erityisen kaunis tai jotain?
Voi jumalauta... olen mäkin tavannut vaikka mitä mielenterveysongelmaisia naisia. Jos haluaisin, niin voisin tehdä heistä ongelman itselleni. Et ole alistettu, olet vaan ihan yliherkkä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kamalaa, että miehet kiinnostuvat sinusta. Ois minustakin ihan hirveetä, jos naiset tulis kyselemään treffeille ja kaikki pitäis komeana ja ihailis jne.
t. lassukka
Eri asia on, jos pyytää treffeille ja toinen kieltäytyy, asia selvä ja hyvät päivänjatkot. Se, että kieltäytyminen otetaan jonain henkilökohtaisena loukkauksena ja asiasta nostetaan meteli on puolestaan taas naurettavaa, samoin kun se, että juuri esimerkiksi hymy tulkitaan jonain viekoittelevana viestinä ja sitten erehdyksen jälkeen maristaan väärien viestien antamisesta. Sitä tässä kritisoitiin.
Onze nimbal gamalaa ziäl Borvoos.
hah niimpä. :D sit tää "miks muijat meikkaa niin paljon ko se ei näytä hyvältä"
no rupea sitten homoksi, ei me teitä varten meikata. tai no, jotku joo, mut mä en ainaka.
Vierailija kirjoitti:
Miehet aika herkästi päättelee naisten olevan kiinnostuneita heistä ihan pienistäkin eleistä et se "kaupan kassa hymyilee just mulle sillai jännästi et on varmaan ihastunut muhun." Joo varmaan, ei teillä olekaan kuin 20-30 vuotta ikäeroa. Ja kaupan kassa nyt hymyilee asiakkaalle. "Joo mut sillai jännästi hymyilee". Aha.
En tajua mikä tuossa on. Oisko vähän käsityskyvyn heittoo, vahva toiveajattelu tai suvunjatkamisvietti, joku niitä miehiä riivaa.
Multakin on tultu kysymään et sä oot katellu mua koko illan. Tota, me ollaan elokuvissa ja mä kyllä oon katsonut ihan tuonne screenille. Niin mä tarkotin et oot sivusilmällä katellu mua..
Ihan samalla tavalla epätoivoisemmat naisetkin kuvittelee vaikka mitä. Miehet vaan saa keskimäärin niin toivottoman vähän huomiota naisilta, että on vaikeaa olla olematta epätoivoinen
Vierailija kirjoitti:
Joo tää on kyllä huomattu asiakaspalvelutyössä. Jotkut ei tunnu tajuavan että mä hymyilen ja olen mukava ihan kaikille asiakkaille, en vain sinulle koska haluan imeä munaasi :) Ap
Hommatkaa tänne enemmän naisia. Miehet ovat niin puutteessa että pitää tarttua jokaiseen mikroeleeseen, jos siitä voi tulkita että ois saumoja. Turvapaikanhakijoiksi pelkkiä naisia enää tästä lähtien. Miehet takaisin Ruotsiin.
Mä kävelin myöhään illalla kotiin ja edessä oli nainen. Se lähti kävelemään kovempaa ja lopulta vaihtoi toiselle puolelle tietä. Kun kohdalle tuli myöhemmin samanlainen tilanne, aloin kävellä hitaasti ettei nainen vain pelkäisi. Yhyy, on tää miehen elämä rankkaa kun naiset niin rajoittaa olemista. Sorrettu olo!
Vierailija kirjoitti:
EI mulle ole koskaan käynyt noin. Oletko ap erityisen kaunis tai jotain?
No siis aina kun menen ulos, aurinko ilmestyy pilvien välistä ja kaikenlaiset ihanat metsäneläimet seuraavat mua joka paikkaan, joten taidan kyllä olla satumaisen kaunis. Ap
Saman huomannut! Jos ja kun hymyilen julkisilla paikoilla kävellessäni, vältän kokoajan katsekontaktia kehenkään muihin kuin toisiin naisiin tai pieniin lapsiin.
Miehet tosin innostuu jo siitä, jos heitä katsoo vakavallakaan naamalla.
Täytyy siis vältellä ylipäätään katsomasta miehiin päin, ettei joudu ikävään tilanteeseen (antamaan pakit, mikä ei oo koskaan kivaa vaan tekis mieli säälistä suostua).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kamalaa, että miehet kiinnostuvat sinusta. Ois minustakin ihan hirveetä, jos naiset tulis kyselemään treffeille ja kaikki pitäis komeana ja ihailis jne.
t. lassukka
Eri asia on, jos pyytää treffeille ja toinen kieltäytyy, asia selvä ja hyvät päivänjatkot. Se, että kieltäytyminen otetaan jonain henkilökohtaisena loukkauksena ja asiasta nostetaan meteli on puolestaan taas naurettavaa, samoin kun se, että juuri esimerkiksi hymy tulkitaan jonain viekoittelevana viestinä ja sitten erehdyksen jälkeen maristaan väärien viestien antamisesta. Sitä tässä kritisoitiin.
Ja ihan samaa paskaa saa miehetkin. Eräs kaverinikin lähti tässä vanhan hoitonsa kanssa treffeille. Halusi vain kaverina viettää aikaa eikä ollenkaan mennä kämpille jatkamaan, mistä nainen sitten otti kauheat pultit ja lähetteli jotain vittuiluviestejä perään.
Älä rajoita tuota pelkästään miehiin vaan yleisesti ihan suomalaisiin. Maan tapa on olla nyrpeä ja katsella maahan, sitten kun kadulla joku hymyilee ja auta armias jos se vielä puhuu jotain niin se koittaa iskeä!
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa tänne enemmän naisia. Miehet ovat niin puutteessa että pitää tarttua jokaiseen mikroeleeseen, jos siitä voi tulkita että ois saumoja. Turvapaikanhakijoiksi pelkkiä naisia enää tästä lähtien. Miehet takaisin Ruotsiin.
Niin, mitä tahansa muuta kuin että koulutettaisiin miehiä kunnioittamaan toisia ihmisiä :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. lassukka
Ja ihan samaa paskaa saa miehetkin. Eräs kaverinikin lähti tässä vanhan hoitonsa kanssa treffeille. Halusi vain kaverina viettää aikaa eikä ollenkaan mennä kämpille jatkamaan, mistä nainen sitten otti kauheat pultit ja lähetteli jotain vittuiluviestejä perään.
No sillä naisella oli edes joku syy olettaa että olisi panojuttuja tiedossa, kun kerran olivat aiemminkin panneet. Aivan täysin eri tilanne kuin jonkun tuikituntemattoman raivari keskellä katua... Ap
yh, vastenmieliset apinat. Mitään muuta kuin alhaiset halut mielessä aina ja kaikkialla. Miehinen vastenmielinen, likainen halu pilaa kaiken puhtaan ja kauniin. Mies ei ymmärrä puhdasta ja kaunista - niihnkin hän liittä seksuaalisuuden. Seksi kaikessa. Vastenmieliset eläimet! Nunnatkaan eivät ole rauhassa noiden petojen ällöttäviltä himoilta. Huoh...toivottavasti jo 500 vuoden päästä on pelkästään naisista koostuva planeetta tuolla avaruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä tahansa muuta kuin että koulutettaisiin miehiä kunnioittamaan toisia ihmisiä :D Ap
Ongelman ydin on siinä että miehiä on kymmeniä tuhansia enemmän kuin naisia ja kaikki on helvetimmoisessa puutteessa. Se käytös paranee automaattisesti kun korjaatte väestön jakauman.
t. lassukka