Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan sitä, kun täytyy rajoittaa omaa elämäänsä miesten takia

Vierailija
14.05.2016 |

Tänään oli todella hyvä päivä töissä ja olen muutenkin hyvällä tuulella, joten hymyilin lähtiessäni töistä. Joku mies kävi vastaan ja katsoin häntä päin vieläkin hymyillen. Sitten tämä sankari lähtee seuraamaan minua, ehdottelee että lähdettäisiin kaljalle tai kahville jos olen "sellainen" ihminen (? :D), kieltäydyin ja tyyppi jäi kyselemään että miksi, sanoin että minulla on jo mies enkä nyt tarvitse seuraa. Tyyppi sai jonkun ihme kohtauksen ja melkein huusi että mitä sitten hymyilen hänelle. Sanoin että en hymyillyt hänelle vaan muuten vaan, lähti tuhisten painelemaan. Kiva juttu ettei saa edes hymyillä rauhassa vaan ihan kaikki mitä teen on aina jotenkin miehiä varten. Mä en jaksa.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, miesvapaa yhteisö, siinä unelma. Olisi vapaa likaiselta mieshimolta.

Vierailija
22/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut! Jos ja kun hymyilen julkisilla paikoilla kävellessäni, vältän kokoajan katsekontaktia kehenkään muihin kuin toisiin naisiin tai pieniin lapsiin.

Miehet tosin innostuu jo siitä, jos heitä katsoo vakavallakaan naamalla.

Täytyy siis vältellä ylipäätään katsomasta miehiin päin, ettei joudu ikävään tilanteeseen (antamaan pakit, mikä ei oo koskaan kivaa vaan tekis mieli säälistä suostua).

Just tätä hain, en haluaisi oikeasti joutua miettimään kadulla että ketä kohti saan katsoa ja millä ilmeellä. Inhottaa joutua välttelemään ja varomaan miehiä, ja sitten saada vielä niiden "normaalien" pahastumisen niskaansa kun hehän ovat aivan normaaleja ihmisiä eikä mitään sekopäitä raiskaajia. Niin, kun vielä tietäisi että miten sen näkee päällepäin.

Nuorempana baareissa jotkut känniset naiset saattoivat aukoa päätä, mutta nykyään tuntuu että joka ikinen kohtaamani häirikkö on mies. Ja sit vois tulla se miesvihasössöttäjä vielä avautumaan tähän vastaukseksi :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä, että kun joku miespuolinen avohoitopotilas tai muu varttihullu tekee jossain päin maata jotain, jonka joku nainen kokee edes jollain tavalla ahdistavaksi, niin se on tavallaan minunkin vikani, koska minullakin on penis.

Vierailija
24/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kamalaa, että miehet kiinnostuvat sinusta. Ois minustakin ihan hirveetä, jos naiset tulis kyselemään treffeille ja kaikki pitäis komeana ja ihailis jne.

t. lassukka

Eri asia on, jos pyytää treffeille ja toinen kieltäytyy, asia selvä ja hyvät päivänjatkot. Se, että kieltäytyminen otetaan jonain henkilökohtaisena loukkauksena ja asiasta nostetaan meteli on puolestaan taas naurettavaa, samoin kun se, että juuri esimerkiksi hymy tulkitaan jonain viekoittelevana viestinä ja sitten erehdyksen jälkeen maristaan väärien viestien antamisesta. Sitä tässä kritisoitiin.

Ja ihan samaa paskaa saa miehetkin. Eräs kaverinikin lähti tässä vanhan hoitonsa kanssa treffeille. Halusi vain kaverina viettää aikaa eikä ollenkaan mennä kämpille jatkamaan, mistä nainen sitten otti kauheat pultit ja lähetteli jotain vittuiluviestejä perään.

No sillä naisella oli edes joku syy olettaa että olisi panojuttuja tiedossa, kun kerran olivat aiemminkin panneet. Aivan täysin eri tilanne kuin jonkun tuikituntemattoman raivari keskellä katua... Ap

Joo. Tarkoitus oli sanoa että naisetkin osaavat käyttäytyä todella huonosti.

Vierailija
25/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostais mun mielestä oikeasti unelmalta. Saisi pukeutua ja käyttäytyä niinkuin haluaa, juoda itsensä tolkuttomaan känniin, makoilla ulkona katselemassa tähtiä, saisi kävellä ulkona yöllä ja kuunnella musaa kuulokkeista, saisi olla rauhassa eikä tarvitsisi olla varuillaan. Ap

Vierailija
26/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommatkaa tänne enemmän naisia. Miehet ovat niin puutteessa että pitää tarttua jokaiseen mikroeleeseen, jos siitä voi tulkita että ois saumoja. Turvapaikanhakijoiksi pelkkiä naisia enää tästä lähtien. Miehet takaisin Ruotsiin.

Niin, mitä tahansa muuta kuin että koulutettaisiin miehiä kunnioittamaan toisia ihmisiä :D Ap

Niin, mitä tahansa muuta paitsi ei mitään mikä vaarantaa naisten seksuaalisen ylivallan. Lisää vaan miehiä tänne ja vaikka joku kaulapanta joka antaa sähköiskun kun nainen painaa nappia, että orjat alistuvat piNppivaltaan.

Vierailija
27/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut! Jos ja kun hymyilen julkisilla paikoilla kävellessäni, vältän kokoajan katsekontaktia kehenkään muihin kuin toisiin naisiin tai pieniin lapsiin.

Täytyy siis vältellä ylipäätään katsomasta miehiin päin, ettei joudu ikävään tilanteeseen (antamaan pakit, mikä ei oo koskaan kivaa vaan tekis mieli säälistä suostua).

Just tätä hain, en haluaisi oikeasti joutua miettimään kadulla että ketä kohti saan katsoa ja millä ilmeellä. Inhottaa joutua välttelemään ja varomaan miehiä, ja sitten saada vielä niiden "normaalien" pahastumisen niskaansa kun hehän ovat aivan normaaleja ihmisiä eikä mitään sekopäitä raiskaajia. Niin, kun vielä tietäisi että miten sen näkee päällepäin.

Nuorempana baareissa jotkut känniset naiset saattoivat aukoa päätä, mutta nykyään tuntuu että joka ikinen kohtaamani häirikkö on mies. Ja sit vois tulla se miesvihasössöttäjä vielä avautumaan tähän vastaukseksi :) Ap

Niin ja miehenä tuntuu välillä että jokaikinen nainen luulee että häntä isketään, jos edes pari sanaa sanoo. Pitää suorastaan vältellä naisia ettei ne saisi väärää kuvaa. Kyllä elämäni on nyt rajoitettua.

Vierailija
28/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sitä, että kun joku miespuolinen avohoitopotilas tai muu varttihullu tekee jossain päin maata jotain, jonka joku nainen kokee edes jollain tavalla ahdistavaksi, niin se on tavallaan minunkin vikani, koska minullakin on penis.

Tai sitten se on sullekin vaan kurjaa, eikä sinun vikasi? Kurjimpia tollaset sekopäät ovat naisille, toisiksi kurjimpia niille normaaleille miehille. Arvaa olisko mustakin mukavaa tutustua miehiin ihan rauhassa ilman että tarvitsee pelätä että onkohan kyseessä tavallinen tyyppi vai taas joku sekopää joka pystyy helposti raiskaamaan, pahoinpitelemään ja tappamaan mut? Ja sitten kun ei ensitreffeillä halua mennä tyypin kotiin, tyyppi saa raivarit siitä että syytän häntä raiskaajaksi. Ihan niinkuin taas vaihteeksi miehet kärsisivät tästäkin tilanteesta eniten :D Ap

Vierailija
29/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhä ämmä. Ensin flirttailee ja sitten kun mies ei osaakaan iskea alfaurostyylillä niin annat pakit ja teeskentelet ettet muka olisi näyttänyt vihreää valoa.

Vierailija
30/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kamalaa, että miehet kiinnostuvat sinusta. Ois minustakin ihan hirveetä, jos naiset tulis kyselemään treffeille ja kaikki pitäis komeana ja ihailis jne.

t. lassukka

Eri asia on, jos pyytää treffeille ja toinen kieltäytyy, asia selvä ja hyvät päivänjatkot. Se, että kieltäytyminen otetaan jonain henkilökohtaisena loukkauksena ja asiasta nostetaan meteli on puolestaan taas naurettavaa, samoin kun se, että juuri esimerkiksi hymy tulkitaan jonain viekoittelevana viestinä ja sitten erehdyksen jälkeen maristaan väärien viestien antamisesta. Sitä tässä kritisoitiin.

Ja ihan samaa paskaa saa miehetkin. Eräs kaverinikin lähti tässä vanhan hoitonsa kanssa treffeille. Halusi vain kaverina viettää aikaa eikä ollenkaan mennä kämpille jatkamaan, mistä nainen sitten otti kauheat pultit ja lähetteli jotain vittuiluviestejä perään.

No sillä naisella oli edes joku syy olettaa että olisi panojuttuja tiedossa, kun kerran olivat aiemminkin panneet. Aivan täysin eri tilanne kuin jonkun tuikituntemattoman raivari keskellä katua... Ap

Okei, tapasin kerran myös erään huonotapaisen koiran, liittyikö asiaan jotenkin?

Vierailija
31/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "sä katoit mua sillai jännästi" oli niin tuttua juttua sinkkuvuosilta. Lopetinta sitten katselun ja pidän neutraalin perusilmeen. Nyt saa sit kuulla "miks olet niin totinen?", "hymyä huuleen"

Vierailija
32/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostais mun mielestä oikeasti unelmalta. Saisi pukeutua ja käyttäytyä niinkuin haluaa, juoda itsensä tolkuttomaan känniin, makoilla ulkona katselemassa tähtiä, saisi kävellä ulkona yöllä ja kuunnella musaa kuulokkeista, saisi olla rauhassa eikä tarvitsisi olla varuillaan. Ap

Kuule! Muuta maalle! Melkein mihin tahansa Suomessa. Jopa muutamien kymmenien kilometrien päähän Hesasta. Täällä ei välitetä, joku ohikulkeva jänis melkein hyppelee pois hipihiljaa. Niin helppoa se on!

Vierailija
33/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/nainen-raiskasi-toisen-naisen…

Vierailija
34/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miehenä tuntuu välillä että jokaikinen nainen luulee että häntä isketään, jos edes pari sanaa sanoo. Pitää suorastaan vältellä naisia ettei ne saisi väärää kuvaa. Kyllä elämäni on nyt rajoitettua.

Tää on oikeasti ikävää. En haluaisi rajoittaa kaveripiiriäni sukupuolen perusteella, minkä takia pyrin käyttäytymään kaikkia kohtaan samalla tavalla, eli olen mukava, hymyilen ja juttelen kiinnostuneena. Monta kertaa miehet ovat käyttäytyneet niinkuin olisin johtaneet heitä harhaan kun käy ilmi etten olekaan sinkku. Harvempi nyt mitään raivaria on saanut, mutta silminnähden on pahoittaneet mielensä ja olleet paljon vähemmän kiinnostuneita seurastani sen jälkeen. Ap

Vierailija
35/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. lassukka

Okei, tapasin kerran myös erään huonotapaisen koiran, liittyikö asiaan jotenkin?

Eihän se  miesvihakiimassa tehty provo paljon noista järky, totta.

Vierailija
36/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/nainen-raiskasi-toisen-naisen…

Niin, voit myös etsiä tilastotietoa että kuinka suuri osa kadulla tuntemattomia kohtaan tapahtuneista väkivalta-, henki- ja seksirikoksista on naisten tekemiä ja naisiin kohdistuvia. Ap

Vierailija
37/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli juuri sellainen mies, joka luuli kaikkien naisten olevan aina "keppiä vailla", jos ottivat häneen jotain pientäkin kontaktia. Tästä muodostui ongelma siinä vaiheessa, kun alkoi sitten riitojen yhteydessä huutamaan, kuinka minun paikalle olisi jonossa naisia tulossa.

Erottiin viime keväänä ja ex on edelleen sinkku...

Vierailija
38/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla ajat mamutus-unelmaa, jossa raahataan tänne valtavia määriä mamumiehiä pahentamaan tilannetta ennestään.

Läheskään kaikki naiset eivät kannata mamutusta. Omassakin lähipiirissä kaikki rajat auki-tyypit ovat miehiä.

Vierailija
39/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aika herkästi päättelee naisten olevan kiinnostuneita heistä ihan pienistäkin eleistä et se "kaupan kassa hymyilee just mulle sillai jännästi et on varmaan ihastunut muhun." Joo varmaan, ei teillä olekaan kuin 20-30 vuotta ikäeroa. Ja kaupan kassa nyt hymyilee asiakkaalle. "Joo mut sillai jännästi hymyilee". Aha.

En tajua mikä tuossa on. Oisko vähän käsityskyvyn heittoo, vahva toiveajattelu tai suvunjatkamisvietti, joku niitä miehiä riivaa.

Multakin on tultu kysymään et sä oot katellu mua koko illan. Tota, me ollaan elokuvissa ja mä kyllä oon katsonut ihan tuonne screenille. Niin mä tarkotin et oot sivusilmällä katellu mua..

No niinpä. Pahinta on ollut kun mun takamusta on tultu kähmimään yhtäkkiä, ilmeisesti siksi että olen aiemmin hymyillyt ja sattunut katsomaan myös tähän kähmijään ohimennen samalla. Kyllä osaa vituttaa. Yleensä välttelen katsomasta satunnaisia vastaantulijoita silmiin, mutta esim. pöytäseurueessa, koulussa tai töissä ei voi vain katsella maahan tai ihmisten ohi.

Vierailija
40/103 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä oli juuri sellainen mies, joka luuli kaikkien naisten olevan aina "keppiä vailla", jos ottivat häneen jotain pientäkin kontaktia. Tästä muodostui ongelma siinä vaiheessa, kun alkoi sitten riitojen yhteydessä huutamaan, kuinka minun paikalle olisi jonossa naisia tulossa.

Erottiin viime keväänä ja ex on edelleen sinkku...

Exältä kysyttäessä syynä sinkkuuteen on luultavasti maahanmuutto sekä naisten järkyttävät vaatimukset. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän