Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täydellinen mies mutta pieni tuloinen :(

Vierailija
14.05.2016 |

Olen tapaillut tiiviisti noin pari vuotta miestä, joka on kaiken suhteen aivan täydellinen. Hän saa oloni tuntumaan aina hyvältä, henkisesti ja fyysisesti. On kohtelias, pitää lapsista, komea, puhuu ja pitää niin hyvänä.

Olen eronnut useampi vuosi sitten ja sen jälkeen päätin etten hae miestä itselleni tai jos sellainen vastaan tulee niin täytyy olla kaikki kriteerini täyttävä. Ne tulevat hänessä kaikin tavoin muuten esiin mutta hän on ns normaalituloinen ihminen. Perusduunari jonka tili tyhjä ennen seuraavaa palkkapäivää, joutuu "miettimään" mitä menoja tekee kk aikana että palkka riittää, mutta ei elä kuitenkaan täysin kädestä suuhun.

Olemme alusta lähtien sopineet seksisuhteesta ja ettei parisuhdetta tästä tule. Vietämme paljon aikaa yhdessä ja muutamia kertoja on ollut vkonloppuja luonani myös lapsen kanssa yhtä aikaa.

Kaikki on mennyt tähän asti hyvin. Nyt kun tunteita ja kiintymystä on molemmin puolin kuitenkin tullut paljon, olen alkanut pohtimaan miten väärin tämä on häntä kohtaan ja miten typerä mahdollisesti itse olen? Muutamia ns paremmasta perseestä olevia miehiä olen tapaillut/pitänyt yhteyttä yksittäisiä kertoja mutta vaikka heillä on se puoli kunnossa niin muuten aivan totaalisia mänttejä.

Olenko idiootti kun lasken tuollaisen kimpaleen elämästäni? Koska tässä on jo pari vuotta tuhraantunut häneltä hukkaan ja koen sen epäreiluksi häntä kohtaan. Olen ajatellut että sanoisin hänelle että jatka elämää ilman minua, hän mahdollisesti haluaa lapsia ja normaalin parisuhteen jota minä en pysty tarjoamaan.

Onko vastaavia pariskuntia joista voisitte kertoa? Aiempi suhteeni josta lapsi, oli pitkä ja mies samaa luokkaa ettei tulot ollut kummaset ja minä maksoin käytännössä kaiken. Lisäksi hän oli muuten todella ilkeä ja sai itsetuntoni vuosien mittaan täysin murskaksi ja muutin todella katkeraksi ihmiseksi. Eron jälkeen juurikin tämä hlö on saanut minussa niin paljon hyvää aikaan, että tunnen itseni naiseksi. Pystyn luottamaan häneen ja näyttämään jos minuun sattuu, hän on saanut kuoreni murrettua hitaasti mutta varmasti.

Mietin lisäksi, oliko ensimmäinen mieheni vain "huono" minulle (jollekin muulle varmasti hyvä mies ja saa paremmat puolet esiin johon minä en enää kyennyt) ja nyt olen jumahtanut tähän yhteen vaikka tuollaisia kimpaleita olisi vapaalla jalalla muitakin ja täyttäisivät myös sen elintasopuolen?

Toisaalta taas, se etten saa kenestäkään muusta samanlaista hyvää oloa mitä hänestä jo alusta alkaen, kertooko se että alitajuisesti en edes enää "halua" ketään muuta?

Vaikeaa, kertokaa mielipiteitä/kokemuksia? :(

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan luonnostaan tulee halu antaa ja tehdä toiselle pelkkää hyvää.

Kunhan sun ei tarvitse rahojasi käyttää :D

Niin no, kuten sanoin olen omat ja lapseni kulut, välillä hänenkin hoitanut. Loppujen lopuksi ehkä turha edes murehtia tällaista, molemmat nauttivat olosta näin ja mistään ei ole kumpikaan toistaiseksi vaille jäänyt, päinvastoin. Joten, vaikka tunteet on syviä niin paras jatkaa näin niin kauan kuin sitä kestää. Uskomatonta että on sittenkin mies tällaiselle kylmälle kuoreen joka on saanut näinkin vakavasti harkitsemaan yhteistä taivalta. Elämä on ihmeellistä :)

Ap.

Vierailija
42/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, kuten sanoin olen omat ja lapseni kulut, välillä hänenkin hoitanut. Loppujen lopuksi ehkä turha edes murehtia tällaista, molemmat nauttivat olosta näin ja mistään ei ole kumpikaan toistaiseksi vaille jäänyt, päinvastoin. Joten, vaikka tunteet on syviä niin paras jatkaa näin niin kauan kuin sitä kestää. Uskomatonta että on sittenkin mies tällaiselle kylmälle kuoreen joka on saanut näinkin vakavasti harkitsemaan yhteistä taivalta. Elämä on ihmeellistä :)

Ap.

Me ollaan menty miehen kanssa yhteen yli 20 vuotta sitten. Molemmat opiskelijoita. Mies sai hyvän työpaikan, teki uraa, kun minä olin lasten kanssa kotona. Alusta asti on ollut selvää, että KAIKKI on yhteistä. Rakastamme toisiamme. Haluamme toisillemme hyvää. Olemme yksikkö, tiimi. Ei ole väliä, kumpi tienaa enemmän, kumpi siivoaa enemmän, kumpi vie enemmän lapsia harrastuksiin. Kumpikin tekee varmasti oman osuutensa. Tiedän, ettei meitä voi verrata teihin mutta sen haluan sanoa, että sulla on siellä kultakimpale. Jos mies on tehnyt sulle niin paljon hyvää, tehnyt susta ehjän ja kokonaisen, niin miksi et maksaisi kuluja enemmän? Ihan vain siksi, kun rakastat ja voit tehdä niin? Ilman, että sun pitää saada rahaa rahasta. Saat paljon enemmän. Kun olet kuolinvuoteella, et muista kuinka paljon olet rahaa käyttänyt vaan muistat, kuinka paljon sua on rakastettu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihan täysin sun tunteet. Itsellä tavalaan sama tilaanne, en kyl ikinä ajattelee toisen rahapussia , enkä halua et kukaan mua elättäis. Mut etsin miestä joka on ns. "täydellinen" ja sit ku löydän sellaisen.. aina rupea löytymään niitä "virjeitä" esim. just se et huomaan maksavani aina kaiken jos käydään jossain.. Tai ei ole tarpeeksi pitkä mun makuun jne

Oon vaan päättänyt et kai noi entiset suhteet on saanut musta niin katkera et en osaa enää vaan elää kenenkään kans. Silloin mielestään yksin on parempi olla ku pilata toisen elämä :D

Mut Ap sun mies kuulostaa mukavalta, jos muuten on ok tyyppi ni älä ajattelee raha, kyl ne asiat siit selviä. Voihan tapahtua silleen et sulta hävisi tulot ja olisit kohta pienituloisempi ku hän. Raha ei tuo rakkauttaa / onnea :D

Vierailija
44/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi "vientiä" muutenkin, juurikin nämä elintason puolesta paremmassa tilanteessa olevat ovat lähestyneet minua ketkä tietävät mitä olen ja hakevat ns kovia arvoja. Eli naista jonka rinnalla kelpaa kulkea ulkonäöllisesti sekä tulee toimeen omillaan eikä tarvitse rahoittajaa. Nämä kuvittelevat että alkaisin vielä lapsia tekemään heille ja toisekseen eivät ole vetäneet vertoja millään muulla tasolla tälle yhdelle miehelle. Ap.

Vierailija
45/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Jatkatte kuten tähänkin asti. Moni kuvittelee, että oikea kumppani voisi korvata kaikki muut ihmissuhteet ja oikean kumppanin kanssa pitäisi voida tehdä kaikki asiat, joita haluaa tehdä. Tämä on aika kova vaatimus kenelle tahansa. Joten tehkää yhdessä niitä asioita, joita kumpikin haluaa ja kummallakin on varaa, ja erikseen niitä asioita, joita vain toinen haluaa tai vain toisella on varaa.

Vierailija
46/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole mies eikä mikään jos ei perheensä leipästä huolehdi.. Minusta alle 5.000 €/kk ei saa kunnon elintaso tai ainakaan meillä ei vähemmällä pärjättäisi vaimo kun tienaa n 2.500 €. Vaimo tienaisi enemmänkin, mutta on jäerjestetty niin, että voi olla paremmin lasten kanssa..

Vierailija
47/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ole mies eikä mikään jos ei perheensä leipästä huolehdi.. Minusta alle 5.000 €/kk ei saa kunnon elintaso tai ainakaan meillä ei vähemmällä pärjättäisi vaimo kun tienaa n 2.500 €. Vaimo tienaisi enemmänkin, mutta on jäerjestetty niin, että voi olla paremmin lasten kanssa..

...ja taas yksi hölmö joka ei ole ymmärtänyt kuinka kallis se "ilmainen" onkaan loppujen lopuksi.

T: mies, 2015 veroilmoituksessa 102 kE ilman vähennyksiä.

Vierailija
48/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostaa siltä, että olet valmiimpi luopumaan sielunkumppanistasi kuin elämyksistä tai puolittamaan elämykset.

Joku mies ihmetteli, ettei tiedä miesten pohtineen tällaista. Minä tiedän miehiä pienellä m:llä, jotka ovat miettineet onko nainen liian ruma ja kehtaako sen kanssa kulkea julkisesti. Sen sijaan entiedä ketään naista, joka olisi lempannut muuten kiinnostavan miehen ulkonäkösyistä

Täällä ja tunnustan myös tuonkin. Sairaalloisen laihan naisen kanssa aika ajoin hävetti kulkea... Mutta tiedän kyllä naisiakin, jotka ovat lempanneet miehen ulkonäkösyistä. Niin ja selvennettäköön etten lempannut häntä laihuuden vuoksi, kyllä se paino sieltä tuli ylös ja hyvä niin.

Vierailija
49/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui pahalta lukea tämä kirjoitus. minulla on samanlainen tilanne mutta minä olen nainne suhteessa ja minulla on matalampi koulutus (ainakin toistaiseksi) kuin tapailemallani miehellä. ymmärrän että en ole hänen tasoisensa ja luultavasti minulla menee vuosia suhteeseen josta ei tule koskaan vakavaa KOSKA MINÄ OLEN LIIAN HUONO HÄNELLE. pitäisi varmaan tehdä itsemurha

Vierailija
50/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu siltä etten ansaitse tätä hellää, hyvää, komeaa ja kohtelaista miestä koska ajattelen pohjimmiltani noin sikamaisesti ja julmasti. Ap.

Vierailija
51/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja taas yksi hölmö joka ei ole ymmärtänyt kuinka kallis se "ilmainen" onkaan loppujen lopuksi.

T: mies, 2015 veroilmoituksessa 102 kE ilman vähennyksiä.

Mitähän ihmettä tarkoitat tällä "ilmaisella"?

P.s Kiva kuulla, että täällä on muitakin, jotka ylittävät reippaasti tuon mainitsemani minimin.

Vierailija
52/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntui pahalta lukea tämä kirjoitus. minulla on samanlainen tilanne mutta minä olen nainne suhteessa ja minulla on matalampi koulutus (ainakin toistaiseksi) kuin tapailemallani miehellä. ymmärrän että en ole hänen tasoisensa ja luultavasti minulla menee vuosia suhteeseen josta ei tule koskaan vakavaa KOSKA MINÄ OLEN LIIAN HUONO HÄNELLE. pitäisi varmaan tehdä itsemurha

Itsari ei ole mikään vaihtoehto. Minulle ei ainakaan ole mitää merkitystä naisen koulutuksella tai tulotasolla.. On hienoa, että tasa-arvoisessa yhteiskunnassamme on naisillakin mahdollisuus päästä vaikka presidentiksi. Minä en kuitenkaan haluaisi vaimokseni mitään uraohjusta vaan tavallisen suomalaisen naisen, joka laittaa perhe elämän uransa edelle ja on monessa asiassa perheemme selkäranka.. Perheen pyörittäminen on vaikeaa puuhaa.. Vaikeista asioista on helpompi selvitä kun on hyvä tiimi ja jokaisella tiimiläisellä on oma vastuualueensa. Minusta sopiva tiimijako on, se että mies tienaa ja vaimo vastaa kodista (mies tietysti auttaa, mutta vaimo vastaa).

En sano, että kaikkien pitää elää näin, mutta minähaluan elää näin ja onneksi olen löytänyt ihanan vaimon, joka ajattelee samoin..

Vierailija
53/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ilmainen" = avioliitto on vain prostituution lailllistettu muoto ja on näennäisesti ilmainen keino miehelle saada seksiä säännöllisesti. Pitkässä juoksussa kuitenkin ylivoimaisesti taloudellisesti kallein vaihtoehto.

(...ja sitä alapeukkujen määrää ei voi mitata...)

Vierailija
54/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain mitätön lehmä, joka valittaa ihan turhasta!

Vierailija
55/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa olla kanssasi vain rahan takia ts on lompakkoloinen.

Vierailija
56/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ilmainen" = avioliitto on vain prostituution lailllistettu muoto ja on näennäisesti ilmainen keino miehelle saada seksiä säännöllisesti. Pitkässä juoksussa kuitenkin ylivoimaisesti taloudellisesti kallein vaihtoehto.

Niin minähän sanoin ihan suoraan sen, että minulta palaa rahaa mutta tärkeintä on, että perheellä on asiat hyvin... En minä kyllä kuvittelekkaan saavani mitään ilmaiseksi.. Halvemmaksi tietysti tulisi ottaa vaimoksi joku hyvin tienaava uraohjus,, jolta saisi seksiä aina klo 22 jälkeen, ei siis saunan jälkeen vaan sen jälkeen kun tämä tulee töistä ko. Aikaan... Niin ja valaisempa sinua siitä, että prostituutio on Suomessa aivan laillista puhaa... Siis ilman avioliittoakin

Vierailija
57/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minähän sanoin ihan suoraan sen, että minulta palaa rahaa mutta tärkeintä on, että perheellä on asiat hyvin... En minä kyllä kuvittelekkaan saavani mitään ilmaiseksi.. Halvemmaksi tietysti tulisi ottaa vaimoksi joku hyvin tienaava uraohjus,, jolta saisi seksiä aina klo 22 jälkeen, ei siis saunan jälkeen vaan sen jälkeen kun tämä tulee töistä ko. Aikaan... Niin ja valaisempa sinua siitä, että prostituutio on Suomessa aivan laillista puhaa... Siis ilman avioliittoakin

Sepä. Ja kuten huomaat, fiksuimmille jää varaa valita, haluavatko suunnata uranaiseen vai johonkin muuhun.

Vierailija
58/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tähän avioliitto instituutioon ainakin meillä tuon seksin lisäksi sisältyy myös siivous- pesula- ruuanlaitto- ja lastenhoitopalvelut. Ja ihan mukiinmenevää seuraakin on kämpillä.

Siinä olet toki oikeassa, että halpaa se ei ole. Toisaalta kun ei täältä kukaan mitään mukaansakaan saa ja hyväntekeväisyyskään ei kiehdo niin ei tässä ole parempaakaan tuhlausmahdollisuutta löytänyt.

Vierailija
59/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tuossa..

Ei vain pidä hommata persaukista emäntää. Kaikensortin työttömät ja lähihoitajat on niin turn of. Varsinkin jos o vielä kersoja hinauksessa.

Vierailija
60/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni "tuloinen". *tirsk*