Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö kukaan punapäistä?

Vierailija
14.05.2016 |

Aina kun on jotain hiuskeskusteluja, niin se on aina blondit vastaan brunetet. Miksi blondit kääntää päät ja brunetit ei? Tykkääkö enemmän blondeista vai bruneteista? Alkaa näin luonnollisena punapäänä tulla hieman unohdettu olo. Itse olen tyytyväinen ulkonäkööni punapäisenä ja kalpeana, mutta mietin kuinka moni pitää eniten punaisista hiuksista.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäät on ihan parhaita. 

Vierailija
2/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäitä on harvemmassa, mutta todella kääntää pään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten punapäistä.

Vierailija
4/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että minullakin olisi punaiset hiukset luonnostaan. Punapäillä on yleensä todella kaunis hipiä. Aitoja punapäitä on vieläpä harvassa!

Vierailija
5/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pitää ihmisistä joilla on sielu, ja gingereillä sitä ei tunnetusti ole.

Vierailija
6/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen punapäisen naisen mies :)

Punapäät on kaikkein parhaita. No tai ainakin minusta on :)

Vierailija
7/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat ristiveriset.

Vierailija
8/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäistä ei puhuta yhtä paljon kun heitä on vähemmän, mutta kyllä näin miehenä punapäät kiehtoo ihan.....koska heillä on usein erivärinen alapääkarvoitus kuin muilla naisilla.....eli punertava.

Vierailija
9/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punapäistä ei puhuta yhtä paljon kun heitä on vähemmän, mutta kyllä näin miehenä punapäät kiehtoo ihan.....koska heillä on usein erivärinen alapääkarvoitus kuin muilla naisilla.....eli punertava.

Tuosta saisi joku tehdä tutkimuksen, että kuinka monella prosentilla punahiuksisista on myös punainen häpykarvoitus.

Vierailija
10/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se punapäisyys haittaa vaan juuri se kalpeus. Se on epämiellyttävän näköistä.

Vierailija
11/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusvärillä oo mitään väliä kaunis naama ja kroppa ne kääntää jokasen pään, mutta sellanen perusnätti voi erottua positiivisesti punasilla hiuksilla

Vierailija
12/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun on jotain hiuskeskusteluja, niin se on aina blondit vastaan brunetet. Miksi blondit kääntää päät ja brunetit ei? Tykkääkö enemmän blondeista vai bruneteista? Alkaa näin luonnollisena punapäänä tulla hieman unohdettu olo. Itse olen tyytyväinen ulkonäkööni punapäisenä ja kalpeana, mutta mietin kuinka moni pitää eniten punaisista hiuksista.

Punapäät on pelkästään parhautta nyt kaikki on jo vuosia sheivannut, ei aitoa punapäätä edes tiedä. Terv. Jaska Jokunen, yhä vajaa pientä punatukkaa

Vierailija
13/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti punaisista hiuksista.

Vierailija
14/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen karvoitus miehillä ja varsinkin alapäässä on täydellinen turn off, siitä on seksikkyys kaukana.

Vierailija
16/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein blondiuden upeutta perustellaan sillä, että aidot blondit ovat niin harvinaisia. Mutta aidot punapäät ovat vielä harvinaisempia kuin blondit, joten sekin perustelu tuntuu vähän tyhmältä.

ap

Vierailija
17/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punapäät on pelkästään parhautta nyt kaikki on jo vuosia sheivannut, ei aitoa punapäätä edes tiedä. Terv. Jaska Jokunen, yhä vajaa pientä punatukkaa

Ei kaikki sheivaa kaikkea pois. Ja mä olen vielä paljon punaisempi alapäästäni kuin yläpäästäni. No ainakin minun kohdallani on helppo tarkastaa olenko aito punapää vai en. :D

Vierailija
18/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoan kerran ovat leuat loksahtaneet naisen vuoksi kun näin aidon punapään eräänä kesänä. Vaalea auringon punerruttama pisamainen iho,kirkkaan siniset silmät. Oli muutenkin täydellinen kaunotar ja ihan suomalainen. Jopa blondeja kauniimpi.

Vierailija
19/32 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset saavat olla punertavat, mutta se gingereiden pisamaisuus ja kalpeus ja vaaleat naamakarvat eivän minun makuuni ole.

Vierailija
20/32 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku väittää ettei Diego Klattenhoff ole ihan törkeän kuuma!!!