Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä taas pummaa autoa lainaksi

Vierailija
18.03.2024 |

Viimeksi, kun lainasin niin oli tankki täynnä lähtiessä. Palauttaessaan sanoi iloisena, että tankkiin jäi vielä paljon bensaa, eli ei ajanut tankkia tyhjäksi, vau.

Kinuaa aina autoa, kun itsellään ei ole ja meillä on kolme. Ei niitä kuitenkaan hankittu lainaustoiminta mielessä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lainaa! Luonto kiittää, kun kaikkien ei tarvitse omaa autoa hankkia! Suurin osa autoista seisoo parkkipaikoilla käyttämättöminä suurimman osan ajasta!

Vierailija
2/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se auto, jonka tankki on melkein tyhjä ja kerro, että kannattaa tankata lähimmällä asemalla. Ja muista mainita, bensaa vai dieseliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota maksu.Sano että sama taksa kuin vuokraamoissa.

Itsekin lainailin autoa.Pirullista että eivät edes bensaa maksa. 

Vierailija
4/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kesäautona uudehko auvoauto ja monet tutut kärttää sitä aurinkoisina kesäpäivinä lainaan. Jotkut ovat suoraan sanoneet että kun kerran olen aina töissä enhän minä sillä aja ja joten he voivat kyllä ajaa. Ärsyttää.

Vierailija
5/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä lainaa. 

Vierailija
6/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity GoMoreen tai 24hRentiin. Saat ryhmän tuen ja säännöt. Sitten vaan näytä nettisivu ja sano, että siitä voi vuokrata sivun kautta.

Vierailija
7/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna auto hänelle lahjaksi. Kaikki voittavat. Pari tonnia bensarahaa päälle. Sulla kuitenkin on.

Vierailija
8/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ystävällesi että saa lainata tästä lähtien autoa vain jos tankkaa sen palautettaessa täyteen. Lainaa autoa aina hänelle vajaalla tankilla. Jos tankki ei ole täynnä kun palauttaa, niin lopeta lainaaminen. Minusta on todella törkeää että hän lainaa autoanne ilmaiseksi eikä edes tankaa kuluttamaansa polttoainetta. Minullekin sopisi se että en omistaisi omaa autoa vaan tarvittaessa ajaisin muiden autolla ilmaiseksi ja vieläpä maksattaisin polttoaineet heillä.

Vierailija
9/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lainaa autoa. Joskus voin lähteä kuskiksi, jos siltä tuntuu. Ottaisi päähän, jos vaikka toinen kolaroisi auton vakuutuksista huolimatta.

Vierailija
10/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yhden kerran lainannut autoani, joskus 90-luvun puolivälissä. Lähdin kuukaudeksi ulkomaille ja jätin autoni rahallisesti tiukilla olevalle kaveripariskunnalle kesämökkireissulle. Tiesin, että heillä oli mukana kaksi suurta koiraa, joten jätin hanskalokeroon kirjekuoren, jossa oli autopesularahat ja kourallinen imuripoletteja.

Sain auton takaisin yltä päältä kuraisena. Takapenkillä oli kuraa ja tukuittain koirankarvoja. Tankki oli melkein tyhjä, samoin kirjekuori.

Kerrasta oppii.

Vierailija
11/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuokraan mieluummin kuin lainaisin keltään.

Vierailija
12/14 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän kuin lokit, mua raivostuttaa ap.n kaltaiset ihmiset.

Miksi pitää olla niin tossu?

Vierailija
13/14 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut perustelee pummaamistaan aina sillä, kun sulla on niitä useampi. Ketuttaa sellaiset.

Vierailija
14/14 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa vaan opasta lähimpään autonvuokrauspalveluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän