Pitääkö kukaan punapäistä?
Aina kun on jotain hiuskeskusteluja, niin se on aina blondit vastaan brunetet. Miksi blondit kääntää päät ja brunetit ei? Tykkääkö enemmän blondeista vai bruneteista? Alkaa näin luonnollisena punapäänä tulla hieman unohdettu olo. Itse olen tyytyväinen ulkonäkööni punapäisenä ja kalpeana, mutta mietin kuinka moni pitää eniten punaisista hiuksista.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että minullakin olisi punaiset hiukset luonnostaan. Punapäillä on yleensä todella kaunis hipiä. Aitoja punapäitä on vieläpä harvassa!
"Hipiä" 😂
37 vuotta se vei, mutta vasta nyt olen alkanut miettimään voisiko joku nähdä hiukseni ennemmin punaisina kuin vain vaaleina :D
Ehkä väri on sellainen mansikkablondi, valosta riippuen.
Sellainen punapäänainen on hotein, jolla on ruskeat silmät ja tummat piirteet muuten, mutta hiukset ovat punaiset. Suhteellisen harvinainen yhdistelmä, mutta yhden tämmöisen luomupunapään olen elämämässäni kohdannut.
Itse en voi sietää punapäitä. Punapigmenttisyys on jostain syystä itselleni vastenmielistä, vaikka muuten ei väreillä ole väliä.
Nyt kun tuli puheeksi, niin aloin miettimään ja tajusin, että kaikki tuntemani punahiuksiset ihmiset ovat olleet tavalla tai toisella ikäviä.
Tyhmiä, kieroja, ilkeitä tai epäluotettavia.
Kyynisiä.
Joten ei jatkoon!
Kaunein hiustenväri mielestäni. Näyttää ihanalta sekä vaalean pisamaisen että päivittyneemmän ihon kanssa.
N31
Ei hirveämmin väliä. Ihminen ratkaisee, mutta kyllä kaksi pitkäaikaisinta kumppania ovat olleet punapäitä. Täysi punapää ja toinen blondi/punapää.
mies52v
Tykkään tökkii takkaa.