Pompotusta vai rakkaudella koulutusta?
Lähdin selkä tohjona ostamaan jäätelöä kihlatulleni. Tiedän että suolainen kinuski on hänen lemppariaan. Noh,sitä ei ollut kaupassa. Seuraavaksi suosituin on minttujäätelö,jota myöskään ei ollut. Mietin kuumeisesti ja ostin nougattia. Vastaanotto oli lievästi sanottuna nuiva. Hän katsoi minua kuin kuivaa kalkkunaa ja mussutti kuitenkin puoli litraa jäätelöä ja suklaarakeita jotka palvelin hänelle kun hän katsoi sängyllä temptation islandia. Hän jopa epäili minun valehdelleen että kaupassa ei ollut hänen lemppariaan, valitakseni itselleni mieleistä lajia. Onko muilla vastaavia kokemuksia...vai olenko yksin ongelmani kanssa...
Kommentit (28)
Niinpä. Tuommoisia naisia te miehet otatte, kun me vähemmän vaativat olemme liian helppoja, ei tarvii rehkiä. On se varmaan sit hurjan kaunis kapine omistaa kuitenkin.
M36 ja N35 olemme. Mielestäni en myöskään omista ketään...
"Rakkaudella koulutus" ei kuulosta yhtään paremmalta vaihtoehdolta kuin pompotus. Jos kihlatullasi on enemmänkin tuollaisia piirteitä niin kannattaa miettiä onko suhde sen arvoinen.
Siis pyysikö hän sua menemään? Jos pyysi niin aika törkeää. Jos omasta aloitteestasi menit niin juttu on ongelmallisempi.
Kyllä hän pyysi. Olen törmännyt samaan asiaan myös esim sipsien ja dippien kanssa. Kumppanini ei tee poikkeuksia minun mielikseni. Hän opiskelee kotona ja minä käyn töissä joten minun vastuullani on kauppareissut töitteni jälkeen ja joudun todella miettimään talläisiä asioita. En tahdo hänen olevan minuun pettynyt.
Vastavuoroisuus ei mielestäni toteudu,koska minä en vaadi häneltä vastaavaa. En osoita epäkiitollisuutta hänen hyväntahtoisuudestaan,vaikka kaikki ei menisikään kuten tahtoisin.
Yleinen toimintamalli naisilla...
Niin tuntuu olevan. Miten oletkaan noin tossu?
:)
jos tää on suurin ongelmanne, teillä menee todella hyvin. Jatkakaa samaan malliin
Siis elätät miehen, hoidat kauppareissut ja mies kehtaa valittaa, jos hänen suosikkimakuaan ei ole valikoimissa ja maailmanloppu olisi, jos ostaisit omilla rahoillasi oman makusi mukaista?
Vierailija kirjoitti:
Siis elätät miehen, hoidat kauppareissut ja mies kehtaa valittaa, jos hänen suosikkimakuaan ei ole valikoimissa ja maailmanloppu olisi, jos ostaisit omilla rahoillasi oman makusi mukaista?
Eipä tullut niinkuin mieleenkään, että jäätelö-pompottaja voisi olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut niinkuin mieleenkään, että jäätelö-pompottaja voisi olla mies.
Minulle tuli. Ihmettelin kun kommenteissa oltiin niin tietoisia että naisesta olisi kyse.
Tunnen tuollaisia tyrannimarttyyrimiehiä, valitettavasti sellaisia on. Ei ole toki hyväksyttävämpää naisellekaan pompottaa toista.
Mä kuvittelin jäätelöihmistä naiseksi.
Olen mies ja hän jolle jäätelöä vein on nainen. Tuntuu jotenkin ettei muilla ole vastaavia kokemuksia...
toivottavasti olet