Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pompotusta vai rakkaudella koulutusta?

Nukaa
13.05.2016 |

Lähdin selkä tohjona ostamaan jäätelöä kihlatulleni. Tiedän että suolainen kinuski on hänen lemppariaan. Noh,sitä ei ollut kaupassa. Seuraavaksi suosituin on minttujäätelö,jota myöskään ei ollut. Mietin kuumeisesti ja ostin nougattia. Vastaanotto oli lievästi sanottuna nuiva. Hän katsoi minua kuin kuivaa kalkkunaa ja mussutti kuitenkin puoli litraa jäätelöä ja suklaarakeita jotka palvelin hänelle kun hän katsoi sängyllä temptation islandia. Hän jopa epäili minun valehdelleen että kaupassa ei ollut hänen lemppariaan, valitakseni itselleni mieleistä lajia. Onko muilla vastaavia kokemuksia...vai olenko yksin ongelmani kanssa...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päätellä, että tämä on naisten normaali toimintamalli, koska tällä naisvaltaisella palstalla ketju ei ole herättänyt huomiota...ilmiselvästä epäkohdastaan huolimatta...

Vierailija
22/28 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vääränmakuinen jäätelö on ongelma niin hyvin menee...tai sitten erittäin huonosti, kun niinkin pienestä saa jo ongelman. Kyllä minäkin tykkään toisista mauista enemmän kuin toisista, mutta en syyttäisi ostajaa, jos kaupasta ei saa lempparia. Vaikka joudun kyllä itse ostamaan omat jätskini, ei kukaan tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta miehen pitää tajuta tuoda naiselle herkkuja.Hyvä olisi myös tuntea lempimaut jne.

Vierailija
24/28 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan tuosta itteni!! Tai oon ollut just tollanen aikasemmissa suhteissa. Vika oli siinä, että olin väärän miehen kanssa, jota en kunnioittanut yhtään. Nykyiselle en ikinä olisi tollanen tai vaatisi hakemaan mitään.. tai en ikinä mököttäisi väärästä tuomisesta. Ikävä sanoa, mutta kuulostaa pahalta.. meidän suhde loppui siihen kun löysin uuden, jota oikeasti rakastan ja kunnioitan. Oot kynnysmatto parempaa odotellessa.

Vierailija
25/28 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että postaaja on tyypillinen narisijamies. Nykyään miehet on kaikki narisijoita vaikkei tartte mitään tehdä. Vuosikymmeniä on teitä passattu, olisko aika et tää homma toimis vähän eri suuntaan. Miehiä lellitään kakarasta asti, koulussakin pojat pääsee helpommalla kuin tytöt.

Vierailija
26/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ap. tuntuu liioittelevan tyhjänpäiväistä "ongelmaansa".Voin vain kuvitella mitä palveluksia hän naiseltaan odottaa:pyykit pestään,ruoka tehdään ja selkävaivat hoidetaan kaupan päälle.Kyllä nyt on peiliin katsomisen paikka Ap!

Vierailija
27/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llahan menee hyvin!Mun mies joutuu tekemään aamiaisen mulle viikonloppuisin,kun itse makaan sohvalla esim.Avaraa luontoa katsoen.Aamiaisen kuuluu sisältää croisantteja ja kahvia vastajauhetuista pavuista (jotka mieheni myös joutuu minulle ostamaan).

Vierailija
28/28 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho..Minun suhteessani jäätelö on se mitä voi tiputtaa naiseni navalle ja nuolla sen hitaasti pois. Sitten hän käpertyy syliini ja unohdamme hetkeksi ympäröivän maailman...