Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen ei joidenkin mielestä saisi harrastaa seksiä sinkkuna?

Vierailija
13.05.2016 |

Itse en ainakaan haluaisi niin itsekästä miestä, joka olisi näreissään sinkkuaikoina saamasta nautinnostani.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noin tarkalleen ottaen otatte puheeksi luontevasti että ette halua että kumppanilla on ollut mainittavaa seksielämää tai ainakaan useampaa partneria? Tuleeko nämä asiat puheltua ennen kuin huomaatte olevanne seurustelusuhteessa vai onko tämä jokin kriteeri, että ette lähde kahville uudelleen jos toisella on ollut oman käden lisäksi kaksi tai useampi kumppani?

Kyllä se näkyy räikeissä tapauksissa päälle päin, että ei ole omantyylinen nainen, ankkakuvat, tatuoinnut, tyrkky pukeutuminen, lirkkuttelu, heruttelu, kielennäyttökuvat u know...joten noita en edes lähesty. Sitten siltä omantyyliseltä naiselta tulee kysyttyä muutaman tapaamiskerran jälkeen ja tapailu loppuu, jos niitä seksisäätöjä on ollut (en tietenkään sano sitä syyksi).

Joskus tapailin yhtä miestä, joka sitten kysyi seksikumppanien määrää. Totesin että asia kuulu hänelle ja lopetin tapailun.

Ainniin, olin tuohon aikaan vielä neitsyt. Minusta seksikumppanien määrä on vain sellainen asia, ettei se kuulu toiselle.

Miksei asia kuuluisi miehelle? Minkä takia leffamaku kuuluu, mutta seksikumppanien määrä ei? Mitä pahaa siinä muka on... Naiset taitavat itse pitää asiaa enemmän tabuna kuin miehet ja tietävät vielä paremmin, että irtonussiminen on pahasta. Sen takia jopa neitsyetkin sinun tavoin skitsoavat ja skippaavat miehen, jota luku kiinnostaa. Jonkinlaista sisterhoodia kai sitten.

Vierailija
62/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun betamiehet ei saa, niin ei naisetkaan saisi saada.

Jep. Tämä on 95% näistä tuomitsijoista se oikea syy. Harvassa ovat miehet, jotka oikeasti kieltäytyvät seksistä kivan naisen kanssa.

Eipä siinä mitään, koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Itse elän elämäni niin, että ei tarvitse vanhana harmitella elämätöntä elämää. En harrasta yhden illan juttuja, btw, se kun on heti oletus (en pidä niitä myöskään väärinä). :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan ok, että naiset harrastavat seksiä aktiivisesti sinkkuna. Tulee vaan fiilis, että ne naiset ovat kokeneet jo kaiken ja miehet ovat niin arkisia ja tavallisia asioita, että minun pitäisi olla poikkeuksellisen spesiaali tapaus, että nainen jaksaisi olla kanssani pitkään. En ole sitä, joten minulla ei ole mitään annettavaa erittäin kokeneelle naiselle.

Osun reilustikin keskihajonnan alapuolelle lyhyydelläni, rahattomuudellani, sosiaalisten taitojen puutteellani ja pienimunaisuudellani. Kokenut nainen on ollut jatkuvasti tekemisissä minua "parempien" miesten kanssa, koska sellaiset saavat naisia helposti ja siten luonnollisesti naisten kanssa seksiin päätyvät.

Tietenkään mitään kumppanilukuja ei voi kenestäkään päälle päin nähdä, joten arvalla pitää mennä... Tuntuu vain että minunlaiselleni miehelle ei ole oikein mitään olemassa, kun käytännössä alitan riman niin reippaasti käytännössä jokaisen naisen mielestä. Pärjään tosin yksinkin, kuten tähänkin asti. Ei naisettomuuteen kuole, vaikka se vielä alle kolmekymppisenä siltä tuntuikin.

Vierailija
64/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa tää sössötys "arvomaailmasta", kun todellinen syy ainakin kaikilla miehillä on se, että he eivät yksinkertaisesti saa sitä pillua. Sitten on hyvä jeesustella, että naisen pitäisi olla samalla lailla kokematon, vaikka naiselle taas se seksin saaminen nyt vaan on helpompaa. Koska miehet on niin helvetin helppoja.

Mutta ei siinä mitään, mä en ainakaan ikinä kertoisi uudelle miehelle mun seksikumppanien määrästä, ellei sieltä tulisi samansuuntaista lukua.

No olen antanut pakkeja ja paljon tasokkaammille naisille kuin sinun kaltaisillesi, jotka käyttävät alatyylisiä ilmaisuja. En halua kaiken kokenutta naista, koska en näe sitä terveenä elämäntyylinä. Jos sun mielestä kaikki miehet ovat eläimiä jotka harrastaisivat irtoseksiä paljon jos vain pystyisivät, suosittelen miettimään missä seurassa pyörit.

Voisitko kertoa, mitä epätervettä seksin harrastamisessa on silloin, jos taudeilta suojaudutaan asianmukaisesti eikä vahingoiteta muutenkaan fyysisesti eikä henkisesti itseä eikä partneria? Millaisesta sairaudesta tai epänormaaliudesta seksi kertoo? Mistä kumpuaa ajatus, että seksuaalisesti aktiivinen nainen olisi jotenkin epävakaa ja holtiton, jopa eläimellinen? Eihän seksiä tarvitse kymmenen vuoden jakson aikana harrastaa kuin joka toinen vuosi eri kumppanin kanssa, jotta tulee jo viisi kumppania täyteen. Eli suht verkkainen on tuo tahti eikä mihinkään sairaalloiseen riippuvuuteen viittaa. Kyllä elämä on niin hektistä nykyään, että hyvinkin voi kestää monta vuotta, ennen kuin löytää sen itselle parhaimman vakituisen suhteen.

Tarkoitin tietysti sitä, että määrä kasvaa yhdenillanjutuilla ja panokavereilla, missä seksi on erotettu tunteista mekaaniseksi suoritukseksi jossa käytännössä vain masturboidaan toisen kehon avulla. Jokainen tyylillään, mutta itse en näe sitä sopivaksi elämäntyyliksi kumppanille ja kertoo jotain myös siitä, miten tämä yleensä suhtautuu seksiin. Monille seksi on myös addiktio eikä runsas seksikumppanien määrä varmasti korreloi hyvän mielenterveyden kanssa. Jos naisella on paljon seksikumppaneita, on korkeampi riski että taustalla on huonoa itsetuntoa tai persoonallisuushäiriötä.

Siis what a load of shit. Ensinnäkin on surullista että 2000-luvulla vielä täytyy tehdä aloitus nimeltä "Miksi nainen ei joidenkin mielestä saisi harrastaa seksiä sinkkuna". Ensinnäkin, miksi seksi sinkkuna olisi jokin miesten etuoikeus? Miksi nainen ei saisi olla seksuaalisesti aktiivinen? Ja tuo perustelun paljon seksiä harrastavasta naisesta, jolla olisi huono itsetunto/persoonallisuushäiriö, salli mun nauraa :D. Onko siis paljon seksiä harrastavilla miehillä huono itsetunto myös? Oikeesti, vmp. 

Huonosta itsetunnosta ja persoonallisuushäiriöistä en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta päihdeongelmien ja seksikumppaneiden lukumäärän välillä on vahva korrelaatio, etenkin naisilla.

"This study established a strong association between number of sex partners and later substance disorder, especially for women, which persisted beyond prior substance use and mental health problems more generally."

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23400516

Psykologi selittää edellä linkatun tutkimuksen tuloksia:

"The authors acknowledge that, even though they ruled out the effects of prior substance use on number of sex partners, the possibility remains that people living a risky lifestyle have a higher number of sex partners and, later on, develop mental health problems. It’s also possible that people who are having sex with multiple partners are in situations where alcohol and drugs are around, and therefore, will be the ones to develop substance dependence over time.  

The nature of casual sex relationships may, however, present a risk factor in and of itself. These relationships may be particularly likely to be impersonal, lacking in the potential to provide emotional fulfillment.  People having a string of these relationships may turn to the self-medication provided by alcohol or drugs.  As the authors point out, drinking alcohol to cope with feelings of loneliness and despair can pave the way for later substance dependence. "

https://www.psychologytoday.com/blog/fulfillment-any-age/201304/the-lin…

Vierailija
65/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minäkään en harrasta sellaista, niin odotan samanlaisia arvoja myös naiselta jonka kanssa aion suhteeseen. En siis tuomitse yleisesti naisten sinkkusäätöjä - ja seikkailuita, mutta omalta naiselta toivon samanlaista arvomaailmaa.

Tässä ja muissa tämän kaltaisissa viesteissä ollaan oikean asian ytimessä. Kukaan ei pakota vapaassa maassa koskemaankaan kokeneeseen naiseen, ja se on ihan fine. En ymmärrä niitä jotka asiasta yleisesti katkeroi netissä, antaa muiden ihmisten panna ristiin rastiin jos ne haluaa.

Vierailija
66/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aina yhtä helvetin masentavaa huomata tämä naisten, ilmeisesti suomalaisten nuorten naisten, tolkuton moraalin puute, hedonistisuus, ylenkatse ja arvostelukyvyn puute. "Ei seksi kerro mitään mun arvoista". Siinä vaiheessa kun panemisesta tulee yhtä arkinen juttu kuin välipalavoileivän tekemisestä niin huh huh. "Et sä mua arvostele, lassukka!" Pitäkää tunkkinne.

Jos minusta seksi olisi verrannollista voileivän tekemiseen, seuraus olisi pikemminkin seksin harrastamisen lopettaminen kuin sen lisääminen. Seksi nyt vaan on jo perusluonteeltaan hedonistista, riippumatta siitä harrastaako henkilö sitä parisuhteessa vai irtosuhteissa. Moraalista merkitystä tällä on siltä kannalta, miten kohtelee itseään ja kumppaneitaan. Ja koska ihmissuhdesuhdemuoto (avioliitto, avoliitto, seurustelusuhde, ystävyyssuhde johon kuuluu seksi, puhtaasti seksuaalinen suhde) ei ole synonyymi moraalisille määreille (kuten rehellisyydelle, esim. ehkäisystä ja muista ihmissuhteista huolehtiminen kuten sovittu), sellaiset asiat kuin ihmisen aiempi seksihistoria tai kumppanien määrä on hyvin epäluotettava indikaattori arvioimaan ihmisen moraalia, arvoja tai arvostelukykyä. Itseasiassa tällaisista asioista kertominen virheitäkään peittelemättä saattaa olla jopa parempi kuin jos toinen toteaa ykskantaan "kolme" eikä halua puhua asiasta enempää.

Asenteesi vaikuttaa heijastavan aika paljon sitä ikiaikaista tabua, jonka mukaan naisen seksuaalinen nautinto ei ole merkityksellistä tai se on jopa epänormaalia.

Vierailija
67/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tämä on 95% näistä tuomitsijoista se oikea syy. Harvassa ovat miehet, jotka oikeasti kieltäytyvät seksistä kivan naisen kanssa.

Eipä siinä mitään, koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Itse elän elämäni niin, että ei tarvitse vanhana harmitella elämätöntä elämää. En harrasta yhden illan juttuja, btw, se kun on heti oletus (en pidä niitä myöskään väärinä). :)

Hah. Toisten naisten mielestä se on merkki miehen huonoudesta, että tämä paneskelee ympäriinsä, toisten mielestä se on luonnollista. Opinions are like assholes...

Vierailija
68/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Toisten naisten mielestä se on merkki miehen huonoudesta, että tämä paneskelee ympäriinsä, toisten mielestä se on luonnollista. Opinions are like assholes...

Tämän naisen mielestä ei kerro edelleenkään mitään oleellista, jos mies "paneskelee ympäriinsä". Jos on ollut 10 naista muutaman kuukauden sisään koska ei juuri sillä hetkellä ole halua tai kykyä olla parisuhteessa (ja kumppanit suhteen laadusta samaa mieltä), puhutaan ihan eri asiasta kuin jos takana olisi kymmenen avioeroa (mihin todella usein kuuluu myös asenne, että vika oli exissä. Joka kerta.).

Vastaavasti naisilla ei ole mitään löyhempiä tai tiukempia standardeja.

66