Inhoaako kukaan muu niitä kartonkisia lahjapusseja?
Ne ovat aika kalliita, joten niitä pitäisi säästellä kotona vuosikausia, ja niitä kertyy ja kertyy joka vuosi...
Miten te toimitte noiden kanssa? Sama koskee joidenkin vähän hienompien kauppojen pusseja. Ei niitä roskapusseinakaan voi käyttää.
Kommentit (43)
En säilytä. Kaupoissa sitä mallia yritetään tunkea asiakkaalle.
Täysin turhia ja älyttömän kalliita.
Miksi pitäisi säilöä? Ovat hyviä sytykkeitä.
Mä hyötykäytän niitä sitä mukaa, jos jollekin täytyy antaa lahja, laitan sen mun itse saamaani kassin ja laitan etenpäin kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö lahjakassit ärsytä ketään muuta? Suutuin taannoin, kun niitä oli noin kymmenen eri kokoista kaapissa viemässä tilaa, ja heitin kaikki pois. En ole kaivannut. Ap
Eikö käynyt mielessäsi pakata ne sisäkkäin?
Reagoitko kaikkeen TUNTEELLA eikä äly raksuta yhtään?
Mä käytän ne uudestaan.
En inhoa mitään esineitä enkä oikeastaan mitään muutakaan, paitsi kakkaa ja oksennusta inhoan. m50
Ei mulla ärsytä. Mulla on niitä lahjakasseja ullakolla, sieltä valkkaa sopivan ja laittaa kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
En säilytä. Kaupoissa sitä mallia yritetään tunkea asiakkaalle.
Mitä mallia? Itse sinä niitå myyntitelineestä otat. Omin kätösin
Onpa taas todella validi ongelma tyhmyrillä 😂
Laiskan ihmisen keino välttää lahjapaperin laittaminen. Meillä oli ikeakassillinen niitä hemmetin pusseja, kymmeniä, joita piti vaan säilyttää. Miksi? Ei tarvitse enää, kannoin koko komeuden kierrätysasemalle. Jos itse annan lahjoja, jaksan kiepauttaa ne lahjapaperiin. Paperi- ja teippirulla vie vähemmän tilaa.
Minä kerään näihin paperinkeräykseen menevät paperit ja ongelma poistuu sillä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas todella validi ongelma tyhmyrillä 😂
Mies se tulee räkänokastakin, mutta ei tyhjän naurajasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä hyötykäytän niitä sitä mukaa, jos jollekin täytyy antaa lahja, laitan sen mun itse saamaani kassin ja laitan etenpäin kiertoon.
laita sukkia, stringejä tms niihin,muutakin pikkujuttuja,lämpökynttilät,jne... riippuu toki mikä kuva ja sopiiko teemat yhteen. muistojen kortit vaikka. joku laittoi silkkikukkakimpun ruuspussiin.
isossa kassissa voi viedä jotain esim. ompelimoon,pesulaan.
rukkasia, lapsia, jne----
lapsen pikkusälää........
Vierailija kirjoitti:
Laiskan ihmisen keino välttää lahjapaperin laittaminen. Meillä oli ikeakassillinen niitä hemmetin pusseja, kymmeniä, joita piti vaan säilyttää. Miksi? Ei tarvitse enää, kannoin koko komeuden kierrätysasemalle. Jos itse annan lahjoja, jaksan kiepauttaa ne lahjapaperiin. Paperi- ja teippirulla vie vähemmän tilaa.
Minusta taas on kivempi antaa lahja ja kortti siinä kassissa. Lähes poikkeuksetta laitan myös lahjapaperin/sellofaanin ellei lahjan muoto ole haastava.
Nehän on kivoja! Käytän nykyään niitä usein.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Tiedä vaikka sama kassi olisi jo palannut sen antajalle? Kukaan ei muista tai kiinnitä huomiota tuollaisiin.
Meidän suvussa kierrätetään lahjakasseja. Onpa joskus kääritty vanhaan lahjapaperiinkin lahjoja. 😅
Itse rakastan näitä lahjakasseja ja ostan niitä, koska ne näyttävät kivoilta. Olen laittanut sellaiseen sanomalehtiä, joita käytän biojäteroskiksen kuivikkeena ja toiseen lahjakassiin laitoin paperisia biojätepusseja. Kassit sopivat roskiskaappiin ja niistä on helppo poimia näitä lehtiä ja pusseja. Kylppärissä käytän lahjakassia pesupussien säilytykseen. Pieni lahjakassi sopii hyvin kapealle hyllylle, joka pesukoneen päällä. Juuri vaihdoin vuosikausia palvelleen pesupussikassin uuteen lahjakassiin.
Eivätkö lahjakassit ärsytä ketään muuta? Suutuin taannoin, kun niitä oli noin kymmenen eri kokoista kaapissa viemässä tilaa, ja heitin kaikki pois. En ole kaivannut. Ap