Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoaako kukaan muu niitä kartonkisia lahjapusseja?

Vierailija
18.08.2026 |

Ne ovat aika kalliita, joten niitä pitäisi säästellä kotona vuosikausia, ja niitä kertyy ja kertyy joka vuosi...

Miten te toimitte noiden kanssa? Sama koskee joidenkin vähän hienompien kauppojen pusseja. Ei niitä roskapusseinakaan voi käyttää.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö lahjakassit ärsytä ketään muuta? Suutuin taannoin, kun niitä oli noin kymmenen eri kokoista kaapissa viemässä tilaa, ja heitin kaikki pois. En ole kaivannut. Ap

Vierailija
2/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säilytä. Kaupoissa sitä mallia yritetään tunkea asiakkaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhia ja älyttömän kalliita.

Vierailija
4/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan seuraavan murheeksi.

Vierailija
5/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi säilöä? Ovat hyviä sytykkeitä.

Vierailija
6/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyötykäytän niitä sitä mukaa, jos jollekin täytyy antaa lahja, laitan sen mun itse saamaani kassin ja laitan etenpäin kiertoon. 

Vierailija
7/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö lahjakassit ärsytä ketään muuta? Suutuin taannoin, kun niitä oli noin kymmenen eri kokoista kaapissa viemässä tilaa, ja heitin kaikki pois. En ole kaivannut. Ap

Eikö käynyt mielessäsi pakata ne sisäkkäin?

Reagoitko kaikkeen TUNTEELLA eikä äly raksuta yhtään?

Mä käytän ne uudestaan. 

Vierailija
8/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa mitään esineitä enkä oikeastaan mitään muutakaan, paitsi kakkaa ja oksennusta inhoan. m50

Vierailija
9/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ärsytä. Mulla on niitä lahjakasseja ullakolla, sieltä valkkaa sopivan ja laittaa kiertoon.

Vierailija
10/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En säilytä. Kaupoissa sitä mallia yritetään tunkea asiakkaalle.

Mitä mallia? Itse sinä niitå myyntitelineestä otat. Omin kätösin

Vierailija
11/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas todella validi ongelma tyhmyrillä 😂

Vierailija
12/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskan ihmisen keino välttää lahjapaperin laittaminen. Meillä oli ikeakassillinen niitä hemmetin pusseja, kymmeniä, joita piti vaan säilyttää. Miksi? Ei tarvitse enää, kannoin koko komeuden kierrätysasemalle. Jos itse annan lahjoja, jaksan kiepauttaa ne lahjapaperiin. Paperi- ja teippirulla vie vähemmän tilaa. 

Vierailija
13/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään näihin paperinkeräykseen menevät paperit ja ongelma poistuu sillä.

Vierailija
14/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas todella validi ongelma tyhmyrillä 😂

Mies se tulee räkänokastakin, mutta ei tyhjän naurajasta. 

Vierailija
15/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hyötykäytän niitä sitä mukaa, jos jollekin täytyy antaa lahja, laitan sen mun itse saamaani kassin ja laitan etenpäin kiertoon. 

laita sukkia, stringejä tms niihin,muutakin pikkujuttuja,lämpökynttilät,jne... riippuu toki mikä kuva ja sopiiko teemat yhteen.  muistojen kortit vaikka.  joku laittoi silkkikukkakimpun ruuspussiin.

isossa kassissa voi viedä jotain esim. ompelimoon,pesulaan.

rukkasia, lapsia, jne----

lapsen pikkusälää........

Vierailija
16/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskan ihmisen keino välttää lahjapaperin laittaminen. Meillä oli ikeakassillinen niitä hemmetin pusseja, kymmeniä, joita piti vaan säilyttää. Miksi? Ei tarvitse enää, kannoin koko komeuden kierrätysasemalle. Jos itse annan lahjoja, jaksan kiepauttaa ne lahjapaperiin. Paperi- ja teippirulla vie vähemmän tilaa. 

Minusta taas on kivempi antaa lahja ja kortti siinä kassissa. Lähes poikkeuksetta laitan myös lahjapaperin/sellofaanin ellei lahjan muoto ole haastava.

Vierailija
17/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on kivoja! Käytän nykyään niitä usein.

Vierailija
18/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tiedä vaikka sama kassi olisi jo palannut sen antajalle? Kukaan ei muista tai kiinnitä huomiota tuollaisiin.

Vierailija
19/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäkäämme paperin käyttöä. 

Vierailija
20/43 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa kierrätetään lahjakasseja. Onpa joskus kääritty vanhaan lahjapaperiinkin lahjoja. 😅

Itse rakastan näitä lahjakasseja ja ostan niitä, koska ne näyttävät kivoilta. Olen laittanut sellaiseen sanomalehtiä, joita käytän biojäteroskiksen kuivikkeena ja toiseen lahjakassiin laitoin paperisia biojätepusseja. Kassit sopivat roskiskaappiin ja niistä on helppo poimia näitä lehtiä ja pusseja. Kylppärissä käytän lahjakassia pesupussien säilytykseen. Pieni lahjakassi sopii hyvin kapealle hyllylle, joka pesukoneen päällä. Juuri vaihdoin vuosikausia palvelleen pesupussikassin uuteen lahjakassiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän