Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen ei joidenkin mielestä saisi harrastaa seksiä sinkkuna?

Vierailija
13.05.2016 |

Itse en ainakaan haluaisi niin itsekästä miestä, joka olisi näreissään sinkkuaikoina saamasta nautinnostani.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa tää sössötys "arvomaailmasta", kun todellinen syy ainakin kaikilla miehillä on se, että he eivät yksinkertaisesti saa sitä pillua. Sitten on hyvä jeesustella, että naisen pitäisi olla samalla lailla kokematon, vaikka naiselle taas se seksin saaminen nyt vaan on helpompaa. Koska miehet on niin helvetin helppoja.

Mutta ei siinä mitään, mä en ainakaan ikinä kertoisi uudelle miehelle mun seksikumppanien määrästä, ellei sieltä tulisi samansuuntaista lukua.

Aivan totta. Kaikki naiset, jotka olen onnistunut Kankaanranta sänkyyn, olen ihan itse joutunut hurmaamaan. Yksikään heistä ei olisi minua yrittänyt. Naiset saa helpommin kuin me miehet.

M38

*kankeamaan sänkyyn!

42/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen pillu löystyy ja häpyhuulet venyvät pannessa. Ostaisitko itse mieluummin auton suoraan tehtaalta vai sellaisen millä 500 000 ajettu?

M24 

Tällä logiikalla kannattaisi siis ottaa ennemmin nainen, jolla on ollut muutama yhden illan suhde, kuin naista, jolla on ollut yksi pitkä parisuhde. Sinä kai myöskään et haaveile kovinkaan vilkkaasta seksielämästä edes parisuhteessa, ettei naisesi pimppi vaan löysty liian äkkiä? 😉😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, mikä ihmeen pyhä arvo seksi joillekin on niin, että sen määrästä jotenkin päätellään hirveästi henkilön arvomaailmasta. Seksistä kun ei ole mitään pahaa, halpaa tai väärää, kun sitä harrastavat aikuiset keskinäisessä yhteisymmärryksessä ja suostumuksessa toinen toistaan ja myös itseään kunnioittaen. Ihmettelen.

Minä en ole nykyiseltä avopuolisoltani hänen aiemmista panoistaan kysynyt tai hän minun. Tautitesteissä kävimme varmuuden vuoksi ja reiluuden nimissä puolin ja toisin, ennen kuin jätimme kondomin pois ja siirryimme pilleriehkäisyyn. Se siitä. Minulla on ennen nykyistä ollut kaksi seksisuhdetta: yksi muutaman kuukauden mittainen ja yksi josta ei lopulta kehkeytynyt edes tapailua. Olisi voinut olla enemmänkin, jos vastaan olisi enemmän sopivia partnereita sattunut. Minusta, ne, joilla on joitain omituisia standardeja ja sääntöjä seksikumppaneiden määrästä, suhtautuvat seksiin pakkomielteisemmin kuin ne, jotka sitä ovat sen kummemmin mystifioimatta harrastaneet.

Terv. 27-vuotias, korkeakoulutettu, tavallinen kokopäivätyössä käyvä nainen, joka ei laske lähimmäistensä seksikumppaneita

Vierailija
44/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa naisen parisuhteet. Eli jos kolmekymppinen (itsekkin olen) sanoo harrastaneensa seksiä 50 miehen kanssa muttei ole koskaan ollut parisuhteessa, en näe hänestä ainesta parisuhteeseen. Jos taas samalla naisella on takana yksi tai kaksi useamman vuoden kestänyt suhde niin miksi ei.

Toimii myös niinpäin jos nainen sanoo olevansa kokematon niin parisuhde sekä seksirintamalla niin miksi ei, se ei vähennä kiinnostusta naista kohtaan.

Vierailija
45/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa tää sössötys "arvomaailmasta", kun todellinen syy ainakin kaikilla miehillä on se, että he eivät yksinkertaisesti saa sitä pillua. Sitten on hyvä jeesustella, että naisen pitäisi olla samalla lailla kokematon, vaikka naiselle taas se seksin saaminen nyt vaan on helpompaa. Koska miehet on niin helvetin helppoja.

Mutta ei siinä mitään, mä en ainakaan ikinä kertoisi uudelle miehelle mun seksikumppanien määrästä, ellei sieltä tulisi samansuuntaista lukua.

No olen antanut pakkeja ja paljon tasokkaammille naisille kuin sinun kaltaisillesi, jotka käyttävät alatyylisiä ilmaisuja. En halua kaiken kokenutta naista, koska en näe sitä terveenä elämäntyylinä. Jos sun mielestä kaikki miehet ovat eläimiä jotka harrastaisivat irtoseksiä paljon jos vain pystyisivät, suosittelen miettimään missä seurassa pyörit.

Vierailija
46/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni oon kattonut luntsuja yläasteelta lähtien, en mä jaksa sellasen kanssa tehdä parisuhdetta. Vieläkin oksettaa se miten tytöt kierti lätkäjätkien kulleissa. Harvaa naista sitä pystyy tässä maailmassa kunnioittamaan. Esitetään niin sievää ja samalla ratsastetaan muutaman eri jätkän kyrvällä samalla viikolla.

''Joo ei ku on mullakin halut'' Niin ne sanoo pthyi mitä limavittuja!

Vierailija
47/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen antanut pakkeja ja paljon tasokkaammille naisille kuin sinun kaltaisillesi, jotka käyttävät alatyylisiä ilmaisuja. En halua kaiken kokenutta naista, koska en näe sitä terveenä elämäntyylinä. Jos sun mielestä kaikki miehet ovat eläimiä jotka harrastaisivat irtoseksiä paljon jos vain pystyisivät, suosittelen miettimään missä seurassa pyörit.

Voisitko kertoa, mitä epätervettä seksin harrastamisessa on silloin, jos taudeilta suojaudutaan asianmukaisesti eikä vahingoiteta muutenkaan fyysisesti eikä henkisesti itseä eikä partneria? Millaisesta sairaudesta tai epänormaaliudesta seksi kertoo? Mistä kumpuaa ajatus, että seksuaalisesti aktiivinen nainen olisi jotenkin epävakaa ja holtiton, jopa eläimellinen? Eihän seksiä tarvitse kymmenen vuoden jakson aikana harrastaa kuin joka toinen vuosi eri kumppanin kanssa, jotta tulee jo viisi kumppania täyteen. Eli suht verkkainen on tuo tahti eikä mihinkään sairaalloiseen riippuvuuteen viittaa. Kyllä elämä on niin hektistä nykyään, että hyvinkin voi kestää monta vuotta, ennen kuin löytää sen itselle parhaimman vakituisen suhteen.

Vierailija
48/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa, mitä epätervettä seksin harrastamisessa on silloin, jos taudeilta suojaudutaan asianmukaisesti eikä vahingoiteta muutenkaan fyysisesti eikä henkisesti itseä eikä partneria? Millaisesta sairaudesta tai epänormaaliudesta seksi kertoo? Mistä kumpuaa ajatus, että seksuaalisesti aktiivinen nainen olisi jotenkin epävakaa ja holtiton, jopa eläimellinen? Eihän seksiä tarvitse kymmenen vuoden jakson aikana harrastaa kuin joka toinen vuosi eri kumppanin kanssa, jotta tulee jo viisi kumppania täyteen. Eli suht verkkainen on tuo tahti eikä mihinkään sairaalloiseen riippuvuuteen viittaa. Kyllä elämä on niin hektistä nykyään, että hyvinkin voi kestää monta vuotta, ennen kuin löytää sen itselle parhaimman vakituisen suhteen.

Tarkoitin tietysti sitä, että määrä kasvaa yhdenillanjutuilla ja panokavereilla, missä seksi on erotettu tunteista mekaaniseksi suoritukseksi jossa käytännössä vain masturboidaan toisen kehon avulla. Jokainen tyylillään, mutta itse en näe sitä sopivaksi elämäntyyliksi kumppanille ja kertoo jotain myös siitä, miten tämä yleensä suhtautuu seksiin. Monille seksi on myös addiktio eikä runsas seksikumppanien määrä varmasti korreloi hyvän mielenterveyden kanssa. Jos naisella on paljon seksikumppaneita, on korkeampi riski että taustalla on huonoa itsetuntoa tai persoonallisuushäiriötä.

Vierailija
49/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sitä yhden ihmisen elämään pysty mahtumaan monenlaista kokemusta, niin yhdenillanjuttua kuin pidempää, vakavaakin parisuhdetta. Ja on todella hassua miten täällä ihmiset aina vauhkoaa, miten jos on joskus tehnyt jotain, tai on joskus ollut jotain mieltä niin on samanlainen hautaan asti. Elämä on kuitenkin osoittanut, että ihmisellä voi moneen kertaan mennä tärkeysjärjestys ja arvot uusiksi. Ja pelkästään iän myötä monet muuttuvat. Itselleni on ihan täysin sama monen kanssa mies on paneskellut aikaisemmin, kunhan ei ole tauteja ja ei petä.

Tämä on kyllä niin totta.

Joku asiantuntija (psykologi tms) joskus jossain sanoi, että sinkun naisen seksuaalisuus ärsyttää siitä syystä, että hän antaa pois jotain sellaista, mitä naimisissa olevat naiset ovat joutuneet kauppaamaan avioliitolla ja tekee täten naimisissa olevan naisen kaupankäynnin turhaksi. Kuka haluaa ostaa koko lehmän, jos pelkkä lypsäminen riittää?

Itse olen lähinnä sitä mieltä, että muiden seksielämää kyttäävä ja arvosteleva ihminen on lähinnä säälittävä ja tekopyhä. Mitä sitä ikänsä siveellisesti naimisissa ollut ihminen voisi sinkun elämästä tietää - varmaan olisi itsekin sinkkuna valinnut muutaman irtosuhteen täydellisen koskemattomuuden sijaan.

Vierailija
50/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sellainen ei ole siveellinen/säädyllinen nainen. En itsekkään harrasta seksiä ilman tunteita. Jos sä haluat nautintoa mene treenamaan/juoksemaan ja saat nautintoa kun ansaitset sen hiellä etkä levittelemällä jalkojasi kuin heikkomielinen.

Joopajoo. Sinulle ei sitten ole olemassa mitään muuta kuin sinkku tai varattu. Ootkos miettinyt että on olemassa myös sellainen vaihe kun tapaillaan jotakuta, on tunteita, mutta ei kuitenkaan vielä ihan seurustellakaan. Taidat olla aika tiukkapipoinen. Seksi on ihanaa!

Vierailija
51/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainen varmaan saisi tehdä yhtään mitään tässä kaksinaismoralistisessa maailmassa ilman kritisointia. Linjani on, että aikuinen vapaa, terve nainen voi tehdä halunsa mukaan, kunhan kantaa vastuun itsestään ja muista. Olen jäänyt sinkuksi pitkän liiton jälken ja olen tapaillut miehiä. Vain yhden kanssa olen harrastanut seksiä. Yhden kanssa kävin saunassa, kaverina. Nämähän ovat ihan kauhistuttavia asioita.  Ketään en ole näillä loukannut, tapahtuneet selvinpäin.Ja nuo miehetkin ovat olleet vapaita ja vapaaehtoisesti kanssani.

Vierailija
52/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amen! Kyllähän se vituttaa varmaan kun ei saakaan seksiä niin usein kuin nainen ;). Mä luulen että mies joka syyllistäisi mua seksikumppaneideni määrästä saisi kengänkuvan takapuoleensa aika pian. Eletty elämä on elettyä elämää, enhän minäkään tuomitsisi miestä seksikumppaneiden määrästä.

Vierailija
53/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin tietysti sitä, että määrä kasvaa yhdenillanjutuilla ja panokavereilla, missä seksi on erotettu tunteista mekaaniseksi suoritukseksi jossa käytännössä vain masturboidaan toisen kehon avulla. Jokainen tyylillään, mutta itse en näe sitä sopivaksi elämäntyyliksi kumppanille ja kertoo jotain myös siitä, miten tämä yleensä suhtautuu seksiin. Monille seksi on myös addiktio eikä runsas seksikumppanien määrä varmasti korreloi hyvän mielenterveyden kanssa. Jos naisella on paljon seksikumppaneita, on korkeampi riski että taustalla on huonoa itsetuntoa tai persoonallisuushäiriötä.

Pikkuisen värittynyt ilmaus, että yhden illan jutuissa masturboidaan toistensa kehoilla! Harva varmaan sanaakaan vaihtamatta jonkun itsestä epämiellyttävän henkilön kanssa sänkyyn menee yhdeksikään illaksi. Kyllä ihan satunnainenkin seksikerta voi olla mukavaa ja hellää läheisyyttä tarpeen tyydyttämiseen lisäksi, vaikkei siinä parisuhdetta haettaisikaan. Vähän nyt lisää uskoa ihmiseen! Ns. irtosuhde ei tarkoita automaattisesti mitään tunteetonta ja kylmää.

Todellinen seksiaddiktio tai omasta huonosta olosta johtuva holtiton seksuaalinen käytös on tietysti asia erikseen. Silloin kuitenkin ehkäpä puhutaan sataa lähentelevästä määrästä tai sadoista seksikumppaneista lyhyen ajan sisällä. Ja sekin on oma tapauksensa, jos useaan kertaan on yrittänyt suhdetta, muttei ole koskaan kuitenkaan ollut pidemmässä suhteessa.

Mielestäni aikuisen ihmisen ollessa kyseessä, voi niitä partnereita kuitenkin olla aika monta, ennen kuin olisi mitään aitoa syytä saatika moraalista oikeutta huolestua toisen mielenterveydestä. Vaikkapa nyt kymmeneen vuoteen mahtuu helposti parikymmentä seksikumppania. Ja vielä niin, että joitakin on ihan tapaillutkin.

Se edellinen

Vierailija
54/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti täällä muka miehet arvostaa naisen kokemattomuutta/pidättäytyvyyttä, mutta tosielämässä kun kerrot olevasi kolmekymppinen neitsyt, koska sitä oikeaa ei ole tullut vastaan etkä ole halunnut harrastaa yhdenyönjuttuja tai kevyttä tapailua...

Vain pölypilvi jää miehestä jälkeen.

Tai vaihtoehtoisesti saan luennon siitä miten epänormaali olen ja kuinka juna on mennyt jo viisitoista vuotta sitten ja taidan olla mielenterveyspotilas tai muuten parantumattomasti outo...

Olen siis jo luopunut toivosta, miehettömänä taidan pysyä loppuelämäni, kun kerta mikään ei ole hyvä.

Vierailija
55/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina yhtä helvetin masentavaa huomata tämä naisten, ilmeisesti suomalaisten nuorten naisten, tolkuton moraalin puute, hedonistisuus, ylenkatse ja arvostelukyvyn puute. "Ei seksi kerro mitään mun arvoista". Siinä vaiheessa kun panemisesta tulee yhtä arkinen juttu kuin välipalavoileivän tekemisestä niin huh huh. "Et sä mua arvostele, lassukka!" Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
56/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis what a load of shit. Ensinnäkin on surullista että 2000-luvulla vielä täytyy tehdä aloitus nimeltä "Miksi nainen ei joidenkin mielestä saisi harrastaa seksiä sinkkuna". Ensinnäkin, miksi seksi sinkkuna olisi jokin miesten etuoikeus? Miksi nainen ei saisi olla seksuaalisesti aktiivinen? Ja tuo perustelun paljon seksiä harrastavasta naisesta, jolla olisi huono itsetunto/persoonallisuushäiriö, salli mun nauraa :D. Onko siis paljon seksiä harrastavilla miehillä huono itsetunto myös? Oikeesti, vmp. 

Vierailija
57/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia, jota en ymmärrä, on tämä nykyinen "tapailu". Seksiin pitäisi ryhtyä todella nopeasti (1-5 treffeillä suunnilleen), jotta voidaan kokeilla, testata, nähdä onko sitä kipinää jne.

Kuitenkin naisen pitäisi olla myös siveellinen ja pitäisi sekstailla vain parisuhteessa, koska sitten on lortto, tai mieluiten ei ollenkaan, koska miehen pitäisi olla sun ensirakkaus, mutta neitsytkään ei saa kovin vanhana olla, koska sitten on vain outo.

Eli mitä tässä pitäisi tehdä? Jos tapailee, kumppaneita kertyy helposti suuri määrä, kun niistä jutuista ei parisuhdetta tulekaan. Jos ei halua sänkyyn ennen parisuhdetta, jää kokonaan yksin, koska nykydeittailussa näin toimiva on omituinen pihtari.

T. Nim.m. Yksin jäänyt yli-ikäinen neitsyt

Vierailija
58/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia, jota en ymmärrä, on tämä nykyinen "tapailu". Seksiin pitäisi ryhtyä todella nopeasti (1-5 treffeillä suunnilleen), jotta voidaan kokeilla, testata, nähdä onko sitä kipinää jne.

Kuitenkin naisen pitäisi olla myös siveellinen ja pitäisi sekstailla vain parisuhteessa, koska sitten on lortto, tai mieluiten ei ollenkaan, koska miehen pitäisi olla sun ensirakkaus, mutta neitsytkään ei saa kovin vanhana olla, koska sitten on vain outo.

Eli mitä tässä pitäisi tehdä? Jos tapailee, kumppaneita kertyy helposti suuri määrä, kun niistä jutuista ei parisuhdetta tulekaan. Jos ei halua sänkyyn ennen parisuhdetta, jää kokonaan yksin, koska nykydeittailussa näin toimiva on omituinen pihtari.

T. Nim.m. Yksin jäänyt yli-ikäinen neitsyt

*muuten on lortto

Vierailija
59/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sellainen ei ole siveellinen/säädyllinen nainen. En itsekkään harrasta seksiä ilman tunteita. Jos sä haluat nautintoa mene treenamaan/juoksemaan ja saat nautintoa kun ansaitset sen hiellä etkä levittelemällä jalkojasi kuin heikkomielinen.

Hiellähän sekin säädytön nautinto on ansaittu ;)

Seksi ei ole liikuntaa nähnytkään ja olen sentään mies, eli teen vähintään 80% kaikesta seksin aikana tapahtuvasta "liikunnasta".

Vierailija
60/68 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi harrastaa seksiä sinkkuna? Sehän juuri on syy olla sinkku ettei tarvitse harrastaa seksiä.