Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen ei joidenkin mielestä saisi harrastaa seksiä sinkkuna?

Vierailija
13.05.2016 |

Itse en ainakaan haluaisi niin itsekästä miestä, joka olisi näreissään sinkkuaikoina saamasta nautinnostani.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vaikea ymmärtää että kaikki miehetkään ei harrasta sitä, joten he usein haluavat samanhenkisen kumppanin. Yhyy kun ei voi kelvata jokaiselle miehelle kumppaniksi.

Vierailija
22/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on jos on harjoitellut ja nähnyt mitä se homma on. Sitten kun vakiintuu niin tuskin tulee enää tarvetta kokeilla muita, kun on jo useita ajanut.. Puolin sun toisin siis.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikat venyy ja sitten sinne pimppaan jää kaikenlaista jännämiehen mälliä lillumaan ja homehtumaan. Ei ole kiva juttu ollenkaan.

Vierailija
24/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin tarkalleen ottaen otatte puheeksi luontevasti että ette halua että kumppanilla on ollut mainittavaa seksielämää tai ainakaan useampaa partneria? Tuleeko nämä asiat puheltua ennen kuin huomaatte olevanne seurustelusuhteessa vai onko tämä jokin kriteeri, että ette lähde kahville uudelleen jos toisella on ollut oman käden lisäksi kaksi tai useampi kumppani?

Vierailija
25/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on jos on harjoitellut ja nähnyt mitä se homma on. Sitten kun vakiintuu niin tuskin tulee enää tarvetta kokeilla muita, kun on jo useita ajanut.. Puolin sun toisin siis.

M38

Totta. Vanhat nistit ja alkoholistitkaan eivät koskaan repsahda, koska tietävät, mitä se on. Ei koskaan huumeita kokeilleen on paljon suurrempi todennäköisyys retkahtaa.

Vierailija
26/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuule kertoa, kyllä pukeillekin sanotaan, etteivät kelpaa suhteeseen. Sanojat luultavimmin eivät ole naisia, joilla on kymmeniä seksikumppaneita.

Vierailija
27/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Totta. Vanhat nistit ja alkoholistitkaan eivät koskaan repsahda, koska tietävät, mitä se on. Ei koskaan huumeita kokeilleen on paljon suurrempi todennäköisyys retkahtaa.

Esimerkkini mies ja nainen ei ole seksiaddikteja, sinun esimerkit ovat addikteja.

Vierailija
28/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin tarkalleen ottaen otatte puheeksi luontevasti että ette halua että kumppanilla on ollut mainittavaa seksielämää tai ainakaan useampaa partneria? Tuleeko nämä asiat puheltua ennen kuin huomaatte olevanne seurustelusuhteessa vai onko tämä jokin kriteeri, että ette lähde kahville uudelleen jos toisella on ollut oman käden lisäksi kaksi tai useampi kumppani?

Kyllä se näkyy räikeissä tapauksissa päälle päin, että ei ole omantyylinen nainen, ankkakuvat, tatuoinnut, tyrkky pukeutuminen, lirkkuttelu, heruttelu, kielennäyttökuvat u know...joten noita en edes lähesty. Sitten siltä omantyyliseltä naiselta tulee kysyttyä muutaman tapaamiskerran jälkeen ja tapailu loppuu, jos niitä seksisäätöjä on ollut (en tietenkään sano sitä syyksi).

Vierailija
29/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Esimerkkini mies ja nainen ei ole seksiaddikteja, sinun esimerkit ovat addikteja.

Miten niin? Eihän tuollaista tee kuin ne, joille seksi on ollut erittäin suuressa roolissa ja jotka ovat koukussa siihen - eli seksiaddiktit. Toki joitain poikkeuksiakin löytyy.

Vierailija
30/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ratkaissut asian niin että en lähde treffeille kenenkään kanssa. Ihan siitä syystä koska oletusarvoisesti 99,7% suomalaisista naisista on ollut useita kumppaneita. Itselläni ei, joten edellytän samaa myös naiselta. Ja, koska tajuan tämän mahdottomuuden, olen tehnyt päätöksen olla koskaan menemättä treffeille tai seurustelevani tai rupeavani parisuhteeseen.

Vierailija
31/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Miten niin? Eihän tuollaista tee kuin ne, joille seksi on ollut erittäin suuressa roolissa ja jotka ovat koukussa siihen - eli seksiaddiktit. Toki joitain poikkeuksiakin löytyy.

Jos ei olisi koukussa seksiin, voi sitä aivan hyvin olla harrastamatta sinkkuna. Jos on koukussa ja siitä tulee tarve saada vaikkapa ventovieraalta, niin on yksikertaisesti koukussa.

Vierailija
32/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen pillu löystyy ja häpyhuulet venyvät pannessa. Ostaisitko itse mieluummin auton suoraan tehtaalta vai sellaisen millä 500 000 ajettu?

M24 

Oletetaan, että naisen pillu venyy pannessa. Mitenkä se, että naisella on sinkkuaikanaan 10 eri yhdenyönpanoa, eroaa siitä, että visusti vain suhteessa paneva nainen saa luultavasti satoja kertoja sitä samaa munaa sisäänsä? Eikös se silloin enemmän veny? Pilluissa on jokin tunnistin, joka tietää kuinka monta kyrpää siellä käy ja sitä mukaa venyy?

Vierailija
33/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa tää sössötys "arvomaailmasta", kun todellinen syy ainakin kaikilla miehillä on se, että he eivät yksinkertaisesti saa sitä pillua. Sitten on hyvä jeesustella, että naisen pitäisi olla samalla lailla kokematon, vaikka naiselle taas se seksin saaminen nyt vaan on helpompaa. Koska miehet on niin helvetin helppoja.

Mutta ei siinä mitään, mä en ainakaan ikinä kertoisi uudelle miehelle mun seksikumppanien määrästä, ellei sieltä tulisi samansuuntaista lukua.

Vierailija
34/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Jos ihmisellä on kymmenen vuoden aikana parikymmentä seksisuhdetta, ei ole addikti kyseessä.

M38

Vierailija
35/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näkyy räikeissä tapauksissa päälle päin, että ei ole omantyylinen nainen, ankkakuvat, tatuoinnut, tyrkky pukeutuminen, lirkkuttelu, heruttelu, kielennäyttökuvat u know...joten noita en edes lähesty. Sitten siltä omantyyliseltä naiselta tulee kysyttyä muutaman tapaamiskerran jälkeen ja tapailu loppuu, jos niitä seksisäätöjä on ollut (en tietenkään sano sitä syyksi).

Joskus tapailin yhtä miestä, joka sitten kysyi seksikumppanien määrää. Totesin että asia kuulu hänelle ja lopetin tapailun.

Ainniin, olin tuohon aikaan vielä neitsyt. Minusta seksikumppanien määrä on vain sellainen asia, ettei se kuulu toiselle.

Vierailija
36/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kukaan ei harrasta seksiä vasta kun on solminut parisuhteen. Joten kaikki harrastavat seksiä enemmän tai vähemmän sinkkuna. Kuinka muuten voisi päätyä suhteeseen?

Vierailija
37/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa tää sössötys "arvomaailmasta", kun todellinen syy ainakin kaikilla miehillä on se, että he eivät yksinkertaisesti saa sitä pillua. Sitten on hyvä jeesustella, että naisen pitäisi olla samalla lailla kokematon, vaikka naiselle taas se seksin saaminen nyt vaan on helpompaa. Koska miehet on niin helvetin helppoja.

Mutta ei siinä mitään, mä en ainakaan ikinä kertoisi uudelle miehelle mun seksikumppanien määrästä, ellei sieltä tulisi samansuuntaista lukua.

Joo elä sä vittu naistenlehdistä napatussa todellisuudessasi. Miehet vain nauravat sulle. Ei todellakaan kaikki miehet halua yhdenyönsuhteita. Mistä sä naisena luulet sen tietäväsi paremmin?

Vierailija
38/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tuollainen kiinnostaa,teini-ikäisiä? A-seksuaaleja?

Vierailija
39/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta. Kaikki naiset, jotka olen onnistunut Kankaanranta sänkyyn, olen ihan itse joutunut hurmaamaan. Yksikään heistä ei olisi minua yrittänyt. Naiset saa helpommin kuin me miehet.

M38

Vierailija
40/68 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ratkaissut asian niin että en lähde treffeille kenenkään kanssa. Ihan siitä syystä koska oletusarvoisesti 99,7% suomalaisista naisista on ollut useita kumppaneita. Itselläni ei, joten edellytän samaa myös naiselta. Ja, koska tajuan tämän mahdottomuuden, olen tehnyt päätöksen olla koskaan menemättä treffeille tai seurustelevani tai rupeavani parisuhteeseen.

Ikävää, että et ole päässyt etkä tule pääsemään nauttimaan parisuhteen iloista. Kannattaisiko hän vähän löysätä pipoa? Terapia voisi auttaa.