Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus miten hyvää tuo nyhtökaura on

Vierailija
13.05.2016 |

Tein siitä lime-inkivääriversiosta wokkia pakkauksen ohjeen mukaan ja yksi ruokarajotteisimmista tapaamistani ihmisistä, vannoutunut lihansyöjäveljenikin totesi, että yllättävän hyvää! :)
Jännä seurata millainen menestystarina tuosta kehkeytyy jos laajentavat Euroopan markkinoille

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuukohan toi herneproteiini kuin voimakkaasti tossa tuotteessa. Mä olen ostanut pari kertaa vahingossa tuotteita joissa on herneproteiina (luin heraproteiini) ja ne maistui niin kuvottavalle, ettei vaan pystynyt syömään.

Vierailija
82/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EINES

Ei ole eines, vaan puolivalmiste. Mitä siellä sinun yläasteellasi oikein opetetaan? Me opittiin nämä seiskan kotitalouden ihan ekoilla tunneilla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on mullakin paketti nyhtökauraa jääkaapissa! Päivemmällä sit maistellaan. Mutta nopeesti ne ainakin meidän Prismasta loppui. Pari minuuttia ennen ovien avaamista olin paikalla ja muutama muukin innokas suuntasi samalle hyllylle. Muiden ostosten jälkeen kävelin vielä hyllyn ohi joskus 8.20 ja vielä oli n. 15 pakettia jäljellä. Tuli hyvä mieli, kun aattelin, että jää vielä monelle vaikkei heti ollutkaan oven takana kärkkymässä. 

Kassalle kun pääsin niin siellähän sitten joku lappas niitä viittätoista pakettia jo kiireessä hihnalle. Ei ostanut mitään muuta ja kiireestä päätellen matka oli seuraavaan Prismaan hakemaan lisää. Ärsyttää tollanen hamstraaminen.

Vierailija
84/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää menee kokeiluun : ) Eilen sitä sai Korson K-supermarketista. Siellä hinta oli aika suolainen, mutta pitihän sitä ostaa ja maistaa. Toivottavasti saavat isomman tehtaan ja saadaan nyhtis vakituiseksi tuotteeksi kaikkialle.

Vierailija
85/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä on mainostusta mutta mielelläni ainakin testaan jotain kotimaista tuotetta, joka korvaisi lihan ja jota on nopea valmistaa arkena. Odotan siis kovasti että tätä jostain kaupasta saisi.

Vierailija
86/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihme etten löytänyt kun katsoin vain jauhojen ja ryynien seasta. Kyllä mä myönnän sen verran mainosten uhri olevani, että jos joku tuote on kiinnostava, kokeilen ainakin kerran. Jos on hyvää ostan toistekin, jos ei, se jää siihen. 

Vierailija
87/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mulle karppaajana liikaa hiilaria, mutta voisin kuvitella kokeilevani sitä muulle perheelle jotka myös syö hiilihydraatti tietoisesti mutta kevyemmin kuin minä itse.

Vierailija
88/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa kysymyksiä! Kuopion kolmisopen citymarketista sain, tosin varmaan nyt jo loppunut. Oli lihahyllyssä, varmaan että sekasyöjätkin saattaisivat eksyä kokeilemaan tuota :) Huomenna tulee kaikkiin prismoihin pieni erä, kannattaa olla liikenteessä heti aamusta

Hintaa oli 3.90 250g paketti, eli ei kovin kallistakaan!

AP

Melkein 16 euroa kilo. Saa hyvää naudan pihviä samalla hinnalla ja sitä krilliin huomenna.

Lihathan ovat halpisruokaa. Nyhtökauraa kannattaa verrata tofuun tai seitaniin, jolloin se on suorastaan edullista.

Ei tässä maassa ole varaakaan muuhun kuin halpaan ruokaan. Satoja tuhansia työttömiä joilla ei todellakaan ole varaa nyhtökauraan.

Miten tämän nyhtökauran ekologisuuden kassa oikein on kun on niin kallista. On kallista sen takia kun siihen kuluu niin paljon luonnon resursseja ja energiaa.Eli voisi ajatella ettei ole sen parempaa kuin lihakaan. Kuuluu varmaan samaan sarjaan kurkun ja salaatin kanssa  joissa pääasiassa vettä kuljetetaan paikasta toiseen.

Melkoista turhaa ja tietämätöntä länkytystä.

Vierailija
89/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nyhtökaurapakkauksen ja tapasin kotimatkalla kivan miehen, jonka kanssa lähdin treffeille. Lisäksi voitin seuraavana päivänä raha-arvalla 300 euroa. Naapurini lapsi sai kurkkukivun ja on ollut hiljaa 2 päivää. Suosittelen kaikille nyhtökauran ostamista.

Vierailija
90/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Kuopion Prisman viimeisen paketin. Varmaan pitää illalla lotota ;)

Vierailija
91/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EINES

Niin? Mä olen ainakin odottanut kasvipohjaista einestä, joka maistuisi lapsillekin.

Eikö teidän lapset tykkää kasviksista ? Onko kasvis pahaa. Pitäisikö siihen laittaa jotain maustetta että peittyisi sen huono maku ? Pankaa pyykkipoika nenään ja syökää sittten kasvista ?

meillä tykätään kasviksista...ja lihasta :)

Väärin arvattu, lapset tykkäävät kovasti kasviksista. Pelkillä rehuilla ei kuitenkaan pitemmän päälle elä, eikä arkisin oikein viitsisi mitään kikhernepihviä alusta pitäen väsäillä proteiinin lähteeksi. Joten tämä eines - tai puolivalmiste - oikeasti helpottaa paljon meidän arjen ruokasuunnittelua ja toivottavasti vähentää lihan käyttöä.

Vierailija
92/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EINES

Niin? Mä olen ainakin odottanut kasvipohjaista einestä, joka maistuisi lapsillekin.

Eikö teidän lapset tykkää kasviksista ? Onko kasvis pahaa. Pitäisikö siihen laittaa jotain maustetta että peittyisi sen huono maku ? Pankaa pyykkipoika nenään ja syökää sittten kasvista ?

Väärin arvattu, lapset tykkäävät kovasti kasviksista. Pelkillä rehuilla ei kuitenkaan pitemmän päälle elä, eikä arkisin oikein viitsisi mitään kikhernepihviä alusta pitäen väsäillä proteiinin lähteeksi. Joten tämä eines - tai puolivalmiste - oikeasti helpottaa paljon meidän arjen ruokasuunnittelua ja toivottavasti vähentää lihan käyttöä.

Ja sairastuttaa lapset.

Vierailija
93/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EINES

Ja sairastuttaa lapset.

Sairastuttaa miten?

Vierailija
94/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun maistaa!

Vierailija
95/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jyväskylän Seppälän Prismassa sitä tuli ja meni jo, ensi lauantaina kuulemma saa lisää :D 

Vierailija
96/106 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ei ole ravintoarvoja eikä ravintosisältöä. Tietääkö joku mitä tuo oikeasti sisältää? 

Vierailija
97/106 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökaura valmistetaan kaurasta ja pavuista mekaanisesti käsittelemällä, sekoittamalla, hiertämällä ja kuumentamalla. Valmistuksessa ei käytetä muuta kuin oikeita raaka-aineita ja mausteita.

Ravintosisältö/100 g:

Energiaa 817 kJ/195 kcal

Rasva 4,3 g

Hiilarit 9,4 g

joista sokereita 1,9 g

Ravintokuitu 2,5 g

Proteiini 28,4 g (!!!)

Suola 2,1 g

Vierailija
98/106 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO HYI, en syö.  Viljaa se on kaurakin enkä syö epäterveellisiä viljoja.

Mutta eiköhän pöljät hysteerisenä osta tätäkin.....  ;)

Vierailija
99/106 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintaa oli 3.90 250g paketti, eli ei kovin kallistakaan!

AP

Raaka-aineet maksaa korkeintaan 20 senttiä kilo. Aika hyvä kate.

Tämä ilmiö uhkaa kaatua onnettoman pieniin tuotantomääriin ja kykenemättömyyteen lisätä sitä rajusti.

Vierailija
100/106 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut voivat oikein vihaisena olla tästäkin. :D Uusi tuote, niitähän tulee joka kk kaupan hyllylle. Tämän takia kukaan ei ole kuollut ja ympäristökuormitus on pieni. Tuotteen kuluttaja tekee palveluksen niille lihansyöjän jälkeläisille, kun ei omalta osaltaan tuhoa palloa. Ja sitten kauhea marmatus, koska ___??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan