Jeesus miten hyvää tuo nyhtökaura on
Tein siitä lime-inkivääriversiosta wokkia pakkauksen ohjeen mukaan ja yksi ruokarajotteisimmista tapaamistani ihmisistä, vannoutunut lihansyöjäveljenikin totesi, että yllättävän hyvää! :)
Jännä seurata millainen menestystarina tuosta kehkeytyy jos laajentavat Euroopan markkinoille
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mammoille vielä "todiste", että olen yksityishenkilö kun näyttää olevan niin vaikeaa uskoa. Äitini siis bongasi nyhtikset tänään kaupasta ja osti minulle, prisman tilanteen tiedän koska tuon ryhmän kuumin puheenaihe on viimepäivinä ollut nyhtökaura :)
Niin se kuva... :D
Mitä tuo kuva muka todistaa? Olette vaan kaverin kanssa vaihtaneet viestejä keskenään ja ottaneet screenshotit (ja vaihtaneet työkaverin nimen kohdalle "äiti")
Vittu mitään nyhtökauraa joka on jotain vegaanirehua.
Nyt jokainen mamma ostamaan kaapit täyteen nyhtökauraa ja kirjoittamaan positiivisia arvosteluja ympäri nettiä. Kun hype nousee ja tuotantomäärät kasvavat, niin seuraava askel on sitten myrkyttää tätä ulkomaille tyyliin "Oletteko kokeilleet..?" Mammat luo uuden Nokian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mammoille vielä "todiste", että olen yksityishenkilö kun näyttää olevan niin vaikeaa uskoa. Äitini siis bongasi nyhtikset tänään kaupasta ja osti minulle, prisman tilanteen tiedän koska tuon ryhmän kuumin puheenaihe on viimepäivinä ollut nyhtökaura :)
Mitä tuo kuva muka todistaa? Olette vaan kaverin kanssa vaihtaneet viestejä keskenään ja ottaneet screenshotit (ja vaihtaneet työkaverin nimen kohdalle "äiti")
No kato kun huomaa et jää kiinni niin keksii ties mitä. Tää on todella noloa mut elämä on. Aina ei voi voittaa ja sitä rataa. Hohhoijakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on vielä foliohattu päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on vielä foliohattu päässä?
Hei foliohattuvalittaja - onko teitä 1 vai 2 iltavuorossa siellä markkinoinnissa? Aaveemammaa ei kuseteta.
15.60€/kg on aika suolanen kilohinta, kun miettii raaka-aineiden kilohintaa! Ylipäätään mietityttää kuinka prosessoitua tuo on? Mulle on tärkeää myös ruoan puhtaus.
Toivon että se on hyvää koska on mukavaa jos maailmassa on enemmän mukavanmakuisia asioita. Itse syön kyllä eläimiä muidenkin edestä, mutta voin joskus haukata tuommoisen jos laitetaan lautaselle siinä missä valavelinkin.
Mä haluan myös maistaa, ihan vaikka siksi että saisin vaihtelua nykyiseen ruokavalioon. Olen huono keksimään uusia aterioita samoista vanhoista aineksista.
Vierailija kirjoitti:
15.60€/kg on aika suolanen kilohinta, kun miettii raaka-aineiden kilohintaa! Ylipäätään mietityttää kuinka prosessoitua tuo on? Mulle on tärkeää myös ruoan puhtaus.
Sitten vaan odottamaan että joku mamma osaa yhtäkkiä kertomaan tästä prosessoinnistakin kaiken. ;-)
Naudan sisäfilettä saa samaan hintaan.
Paljon parempaa. Miksi tyytyä korvikkeisiin?
Voihan nyhtökaura sentään! Mut onhan tämä ketju jo tollainen tuliketju et siinä mielessä hyvä saavutus!
Vierailija kirjoitti:
Minusta kilohinta on ihan kohtuullinen, kun vaihtoehtona on luomuliha, jonka hinta laadusta riippuen vaihtelee 15-70 €/kg.
AP taitaa olla kyseinen henkilö?
https://www.facebook.com/groups/1701571030062709/permalink/178624973826…
Vierailija kirjoitti:
Naudan sisäfilettä saa samaan hintaan.
Paljon parempaa. Miksi tyytyä korvikkeisiin?
Muutama syy
1. Kyseessä ei ole minkään korvike vaan ihan oma tuote. Jos mausta tykkää, niin sitä on kiva syödä, silloin selitykseksi käy vaikkapa vaihtelu.
2. Ei kovia eläinrasvoja.
3. Paljon proteiinia.
4. Osalla eettiset syyt.
5. On niin pirun hyvää :)
Here is my two cents.
T. Sipsarit ftw! ;D
Mitähän täällä vauhkotaan, ihan on Prisman omillakin FB-sivuilla tieto siitä, että huomenna kaikkiin Prismoihin tulossa pieni erä.
Yksi ihminenkö sitä kauraa oikein nyhtää? Vai miksi eivät tee kunnon satseja, niin ei tarvis mammojenkaan tapella yksittäisistä paketeista. Itse ostan vasta sitten, kun hinta putoaa järkevälle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
AP taitaa olla kyseinen henkilö?
https://www.facebook.com/groups/1701571030062709/permalink/178624973826…
:DD apua, montako sipsaria aaveeltakin löytyy!? Mutta juu, minähän se.
Käykää nyt herranjumala kattomassa se Sipsikaljavegaanit-ryhmä ennen kuin vauhkoatte markkinointitiimistä :D
t. toinen ryhmäläinen joka harkitsee aamureissua Prismaan