Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus miten hyvää tuo nyhtökaura on

Vierailija
13.05.2016 |

Tein siitä lime-inkivääriversiosta wokkia pakkauksen ohjeen mukaan ja yksi ruokarajotteisimmista tapaamistani ihmisistä, vannoutunut lihansyöjäveljenikin totesi, että yllättävän hyvää! :)
Jännä seurata millainen menestystarina tuosta kehkeytyy jos laajentavat Euroopan markkinoille

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15.60€/kg on aika suolanen kilohinta, kun miettii raaka-aineiden kilohintaa! Ylipäätään mietityttää kuinka prosessoitua tuo on? Mulle on tärkeää myös ruoan puhtaus.

Minusta kilohinta on ihan kohtuullinen, kun vaihtoehtona  on luomuliha, jonka hinta laadusta riippuen vaihtelee 15-70 €/kg.

Vaihtoehtona ei tarvitse olla kallis luomuliha.

Vierailija
62/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ihminenkö sitä kauraa oikein nyhtää? Vai miksi eivät tee kunnon satseja, niin ei tarvis mammojenkaan tapella yksittäisistä paketeista. Itse ostan vasta sitten, kun hinta putoaa järkevälle tasolle.

Näinhän se juuri kuuluu tehdä jos haluaa paisuttaa hypeä. Hintakin on juuri kohdillaan - kallis, mutta ei niin kallis että kääntyisi itseään vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15.60€/kg on aika suolanen kilohinta, kun miettii raaka-aineiden kilohintaa! Ylipäätään mietityttää kuinka prosessoitua tuo on? Mulle on tärkeää myös ruoan puhtaus.

Minusta kilohinta on ihan kohtuullinen, kun vaihtoehtona  on luomuliha, jonka hinta laadusta riippuen vaihtelee 15-70 €/kg.

Minulle tärkeintä ei ole ruoan hinta, vaan sen eettisyys, ilmastovaikutukset jne. Kasvissyönti on (ainakin minun kohdalla) yleensä jopa sekasyöntiä halvempaa, eli vähän lihaa kalliimpi nyhtis ei vie vararikkoon :)

Innolla odotan millaset mainostusväitökset tästäkin viestistä tulee

AP

Vierailija
64/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, uusi innovaatio. Lisää tällaista Suomeen!!!

Vierailija
65/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Suorastaan naurettavan halpaa se on verrattuna kaviaariin tai tryffeleihin.

Hei haloo.

Vierailija
66/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypetätte täällä nyt jonkun prosessoidun eineksen perään? Melkoisia temppuja on pitänyt kauralle tehdä että siitä on saatu tuollaista.

Vierailija
67/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopasta viis, kunhan sitä ensin saisi tänne. Onko kukaan nähnyt nyhtökauraa Kuopiossa?

On sitä täällä ollut jo kuulemma 20 vuotta sitten.

Todella "uusi" tuote.

Vierailija
68/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivittäkää: olen sekasyöjä. Jos tämän nyhtökauran lisäksi tulisi muita herkullisia, ja vähän "lihan makuisia" ruokia, voisin vaihtaa vegetaristiksi, jopa vegaaniksi :) Ei ole helppoa vaihtaa kokonaan kasvisperäiseen ruokavalioon...

Vierailija
69/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivittäkää: olen sekasyöjä. Jos tämän nyhtökauran lisäksi tulisi muita herkullisia, ja vähän "lihan makuisia" ruokia, voisin vaihtaa vegetaristiksi, jopa vegaaniksi :) Ei ole helppoa vaihtaa kokonaan kasvisperäiseen ruokavalioon...

Näitä vaihtoehtoja just nyt kehitetään ympäri maailmaa. 30 vuoden päästä varmaan joko syödään kasvispohjaisia "lihoja" tai labrassa kasvatettuja kananrintoja ja mietitään, että olipa hurjaa, että joskus piti tietoisie olentojen antaa elämänsä elintarviketeollisuuden palvelukseen.

Vierailija
70/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EINES

Vierailija
71/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältää rypsiöljyä, ei kiitos.

Vierailija
72/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä se maistuu? Vertaa johonkin.

Vierailija
73/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa niche-tuotteelta pienelle hipsterieliitille. Aion kyllä itsekin kokeilla.

Vegaanista sisäfilettä odotellessa.

Kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
74/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa kysymyksiä! Kuopion kolmisopen citymarketista sain, tosin varmaan nyt jo loppunut. Oli lihahyllyssä, varmaan että sekasyöjätkin saattaisivat eksyä kokeilemaan tuota :) Huomenna tulee kaikkiin prismoihin pieni erä, kannattaa olla liikenteessä heti aamusta

Hintaa oli 3.90 250g paketti, eli ei kovin kallistakaan!

AP

Melkein 16 euroa kilo. Saa hyvää naudan pihviä samalla hinnalla ja sitä krilliin huomenna.

Vierailija
75/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EINES

Niin? Mä olen ainakin odottanut kasvipohjaista einestä, joka maistuisi lapsillekin.

Vierailija
76/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno, uusi innovaatio. Lisää tällaista Suomeen!!!

Miksi ei vietäisi nyhtökauraa aitiyspakkauksessa maailmalle ? Sitten meistä Suomalaisista sanottaisiin että olette te Suomalaiset vaan aika poikia ja meistä tuntuisi hyvältä olla Suomalaisia.

Mä tahdon kans nyhtökauraa nyhtökauraa missä sitä nythtökauraa on ?

Vierailija
77/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa kysymyksiä! Kuopion kolmisopen citymarketista sain, tosin varmaan nyt jo loppunut. Oli lihahyllyssä, varmaan että sekasyöjätkin saattaisivat eksyä kokeilemaan tuota :) Huomenna tulee kaikkiin prismoihin pieni erä, kannattaa olla liikenteessä heti aamusta

AP

Melkein 16 euroa kilo. Saa hyvää naudan pihviä samalla hinnalla ja sitä krilliin huomenna.

Lihathan ovat halpisruokaa. Nyhtökauraa kannattaa verrata tofuun tai seitaniin, jolloin se on suorastaan edullista.

Vierailija
78/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EINES

Niin? Mä olen ainakin odottanut kasvipohjaista einestä, joka maistuisi lapsillekin.

Eikö teidän lapset tykkää kasviksista ? Onko kasvis pahaa. Pitäisikö siihen laittaa jotain maustetta että peittyisi sen huono maku ? Pankaa pyykkipoika nenään ja syökää sittten kasvista ?

meillä tykätään kasviksista...ja lihasta :)

Vierailija
79/106 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Lihathan ovat halpisruokaa. Nyhtökauraa kannattaa verrata tofuun tai seitaniin, jolloin se on suorastaan edullista.

Ei tässä maassa ole varaakaan muuhun kuin halpaan ruokaan. Satoja tuhansia työttömiä joilla ei todellakaan ole varaa nyhtökauraan.

Miten tämän nyhtökauran ekologisuuden kassa oikein on kun on niin kallista. On kallista sen takia kun siihen kuluu niin paljon luonnon resursseja ja energiaa.Eli voisi ajatella ettei ole sen parempaa kuin lihakaan. Kuuluu varmaan samaan sarjaan kurkun ja salaatin kanssa  joissa pääasiassa vettä kuljetetaan paikasta toiseen.

Vierailija
80/106 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypetätte täällä nyt jonkun prosessoidun eineksen perään? Melkoisia temppuja on pitänyt kauralle tehdä että siitä on saatu tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän