Jeesus miten hyvää tuo nyhtökaura on
Tein siitä lime-inkivääriversiosta wokkia pakkauksen ohjeen mukaan ja yksi ruokarajotteisimmista tapaamistani ihmisistä, vannoutunut lihansyöjäveljenikin totesi, että yllättävän hyvää! :)
Jännä seurata millainen menestystarina tuosta kehkeytyy jos laajentavat Euroopan markkinoille
Kommentit (106)
Euroopasta viis, kunhan sitä ensin saisi tänne. Onko kukaan nähnyt nyhtökauraa Kuopiossa?
Hahhah, hyvä vitsi. Ohimenevä muotivillitys, kuten avokadopastat sun muut typeryydet.
Mistä se löytyy kaupassa? En muistanut etsiä kun viimeksi kävin. Kylmähyllykö, minkä tuotteiden kanssa samassa? Kun ei se varmaan lihahyllyllä ole :D
Sanokaa nyt joku kauppa mistä sitä saa!
Ainakin ovat markkinoinnissa onnistuneet, ihmiset puhuvat ja media kirjoittaa tuotteesta kuin pyörän keksimisestä, vaikka vasta muutamat ovat edes nänneet tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt joku kauppa mistä sitä saa!
Tuskin mistään jos et satu olemaan juuri paikalla kun muutama paketti tavaraa kauppaan tulee.
.
Kiva ilmainen mainos. Osa 671623262627937932. Markkinointikulut jää ainakin pieniksi.
Vielä en ole kokeillut, mutta jos on hyvää, meillä vaihtuu liha suurimmaksi osaksi nyhtökauraan.
Tulipa kysymyksiä! Kuopion kolmisopen citymarketista sain, tosin varmaan nyt jo loppunut. Oli lihahyllyssä, varmaan että sekasyöjätkin saattaisivat eksyä kokeilemaan tuota :) Huomenna tulee kaikkiin prismoihin pieni erä, kannattaa olla liikenteessä heti aamusta
Hintaa oli 3.90 250g paketti, eli ei kovin kallistakaan!
AP
Mä onnittelen tän nyhtökauran markkinoijaa. Hienoa työtä. Kaikki on ihan hysteerisenä, että mistä sitä saa.
Minä ainakin maistan mielelläni sydänystävällistä tuotetta, jonka vuoksi yhtään eläintä ei ole tapettu.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa kysymyksiä! Kuopion kolmisopen citymarketista sain, tosin varmaan nyt jo loppunut. Oli lihahyllyssä, varmaan että sekasyöjätkin saattaisivat eksyä kokeilemaan tuota :) Huomenna tulee kaikkiin prismoihin pieni erä, kannattaa olla liikenteessä heti aamusta
AP
Kiitos vinkistä. Heti aamusta siis Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä onnittelen tän nyhtökauran markkinoijaa. Hienoa työtä. Kaikki on ihan hysteerisenä, että mistä sitä saa.
Eihän tuossa paljoa markkinoitavaa ole, homma markkinoi itse itsensä. Heräävä tietoisuus eläinperäisen ruokavalion eettisistä, ekologisista ja terveydellisistä ongelmista yhdistettynä suomalaisten uuden Nokian kaipuuseen. Siihen päälle vielä rajoitettu tuotantokapasiteetti ja käyttäjäkokemukset somessa.
Minä olen huomenna kahdeksalta Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APKiitos vinkistä. Heti aamusta siis Prismaan.
:D nyhtökauran markkinointitiimi vauhdissa. Ostit cittarista mutta tiedät että Prismoihin on tulossa aamulla pieni erä. Noloa 😂😂😂
Kyllä kai se hyvää on vuosia kasviskuralla sinnitelleen suuhun jos on vähänkään lihamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D nyhtökauran markkinointitiimi vauhdissa. Ostit cittarista mutta tiedät että Prismoihin on tulossa aamulla pieni erä. Noloa 😂😂😂
Minäkin tiedän, kun Maikkarilla oli asiasta uutinen. Kaikkeen se markkinointitiimi ehtii. Noloa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, jos kuulut FB:n sipsikaljavegaanit ryhmään, niin et voi olla tietämättä missä nyhtistä on milloinkin myynnissä
AP
Mistä saa jo? Olen kyttäillyt, mutta ei mun lähikaupoissa ainakaan.